kapalina do serva řízení

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Ludvík Hron
Člen RCČR
Příspěvky: 75
Registrován: stř pro 31, 2003 09:53
Bydliště: Čelákovice

kapalina do serva řízení

Příspěvek od Ludvík Hron » pát zář 18, 2009 20:15

Mám Espace 87 a teče mi převodka řízení , takže často doplňuji do serva original Renaultmatic D2 , ale je to drahé . V AutoKelly mi nabídli Dextron 3 , ale nikdo neví zda je to ta správná volba a zda lze okamžitě jen doplňovat nebo je nutný výplach . PORADÍTE ? Nebo ještě lépe : Nevíte o někom kdo by za "hubičku" opravil tekoucí řízení ? Zdraví - Ludva

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » pon pro 14, 2009 10:24

neopraví asi nikdo, nebo ne dlouhodobě, D III lze bez problému mísit s D II, DIII je lepší a jeho do serva až škoda, tatíkovi taky teklo tak jsme ho nakonec odstavili, sundal se řemen a vypustil olej a jezdí bez něj, on ke konci dolíval normální slunečnicový olej :D , a chodilo to stále jen pod ním byl začas flek, když parkoval na stejném místě.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Ludvík Hron
Člen RCČR
Příspěvky: 75
Registrován: stř pro 31, 2003 09:53
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od Ludvík Hron » pon pro 14, 2009 18:44

Teda - to se mi zdá dosti drsné . Je fakt , že když mne ( bohužel již několikrát ) táhli bez motoru , tak se to dalo uřídit a za čas si člověk zvykl - ale co při parkování - a ten slunečnicový olej ?!?!?! Jinak díky za příspěvek . Máte někdo lepší nápad ?

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » ned pro 20, 2009 19:33

S prominutím co chceš od starýho hrobu :roll: , to co jsem psal je prostě moje osobní zkušenost a nikoho nepřesvědčuju k tomu aby to dělal, je každýho věc kolik si do svýho vozu investuje, tohle auto má prostě táta na práci, já využívám pracovně E II, a je to pro mě prostě jen auto, časy kdy jsem to piplal jsou dávno pryč.

Jinak co se týče negativního hodnoce ní od tebe, tak tam aspoň hoď link sem ať každý vidí z čeho to vzniklo, takhle to nikomu jinýmu než mě a tobě nic neřekne.

Mimochodem, tvrdit že Espace I je luxusní vůz je dost odvážné tvrzení :D :D :D .
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Uživatelský avatar
houmr78
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: úte srp 14, 2007 11:39
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od houmr78 » pon pro 21, 2009 21:58

Malé OT: Stačí přesedlat z Espace I do Fiatu Multikripla a nebudeš potřebovat ani týden k tomu, aby jsi trvdil, jaký byl Espace I luxusní, pohodlný, praktický moderní vůz. Tož pokrok a hloupé nápady nezastavíš. Konec OT.
Espace 1986 2,1TD (v roce 2009 po nezaviněné nehodě prodán), Espace 1989 2,1TD a Espace 2,1TD 1994

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pon pro 21, 2009 23:28

houmr78 píše:Malé OT: Stačí přesedlat z Espace I do Fiatu Multikripla a nebudeš potřebovat ani týden k tomu, aby jsi trvdil, jaký byl Espace I luxusní, pohodlný, praktický moderní vůz. Tož pokrok a hloupé nápady nezastavíš. Konec OT.
To je fakt :D
Obrázek
Obrázek
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Ludvík Hron
Člen RCČR
Příspěvky: 75
Registrován: stř pro 31, 2003 09:53
Bydliště: Čelákovice

kapalina do serva řízení

Příspěvek od Ludvík Hron » úte pro 22, 2009 20:05

Milý Jakube - Ty si jezdi v čem chceš a na co máš - ostatně to platí i o mě . Rozhodně bych ti doporučoval lépe volit slova . Podle toho jak píšeš bych řekl , že jsi ani nebyl na světě , když vyjel první Epace 1 . A v té době šlo skutečně o luxusní auto - ostatně ani dnes nepatří Espace do průměru . A "promiň" - ale radit takovou blbost co jsi napsal ?!?!? Já patřím do "staré" školy , která si dokázala vážit svých věcí a svého Espace snad ještě do hrobu dlouho nepošlu . S tím také souvisí to , že se těžko ode mne dočkáš nějaké "link" nebo co - ani nevím co to znamená - pokud to umíš tak si to uprav sám . Jinak přeji Tobě , celé rodině a všem Renaulťákům hezké sváteční dny a hlavně hodně zdravíčka - Ludva

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » úte pro 22, 2009 20:36

linkem jsem myslel prostě odkaz na tuto diskuzi, prostě abys ho hodil k tomu mýmu hodnocení protože když si otevřeš cos napsal tak víš o co se jednalo jen ty nebo já ale když se na to podívá někdo jiný tak neví o co šlo, chápeš? No co se týče výroby EI tak pokud se nevyráběl před rokem 73 tak už jsem to snad zažil. Jak jsem psal já jezdím ve starém EII takže to taky takový terno není a i když je jako jeden z mála E alespoň v kůži a má i zadní okna v el. nikdy bych si netroufl jej přirovnat k luxusnímu vozu. Zkrátka asi si každý představujeme luxus trošku jinak no.

A co ti asi mám napsat k řízení který je KO, chceš ještě pojezdit než si koupíš za 20tis nový řízení pojezdit? Chceš do průtokáče lít olej za 200kč/litr nebo radši tam naleješ olej za 20kč/litr který aspoň když vyteče na zem je rostliného původu. Najezdil jsem s EI 2.0 karbec mraky km, vyměnil jsem ten strášný motor s karburátorem za 2.0 12V a tak to aspoň začlo pořádně jezdit, pak jsem přivezl z německa 2.2i atd... takže myslím že s tímto vozem mám docela dost zkušeností. Omlouvám se tedy že jsem se snažil udržet tvůj vůz ještě na cestě i když všude kde jede z něj teče olej. Ještě jednou se omlouvám a už radši nikomu nic neporadím a budu se věnovat novému koníčku 8) . Veselé vánoce všem :)
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace I (J11)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host