Espace rv89 2.2 problem po nastartovani

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Hope
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: pát úno 27, 2009 07:29
Kontaktovat uživatele:

Espace rv89 2.2 problem po nastartovani

Příspěvek od Hope » pát úno 27, 2009 07:34

Ahoj,
mam problem: Nastaruju, auto bez problemu naskoci, ale behem cca 20 vterin chcipne. Kdyz nastartuju podruhy, tak uz drzi - na volnobeh, ale kdyz slapnu na plyn tak zase chcipne - jako kdybych benin misto pridani ubral. Kdyz pockam tak 2 min, tak uz vsechno ok.
Kdyz nastartuju a hned jak chytne zaslapnu plyn do podlahy, tak bezi bez problemu, ale to mi neprijde jako dobry reseni... Zkousel uz jsem menit vsechno mozny i nemozny, ale dochyzi mi napady... Nezazil to nekdo?
Diky, Hope

Zdeněk Havlíček
Starting member
Příspěvky: 69
Registrován: stř pro 31, 2003 20:00
Bydliště: Kolín

Re: Espace rv89 2.2 problem po nastartovani

Příspěvek od Zdeněk Havlíček » sob úno 28, 2009 05:19

Hope píše:Ahoj,
mam problem: Nastaruju, auto bez problemu naskoci, ale behem cca 20 vterin chcipne. Kdyz nastartuju podruhy, tak uz drzi - na volnobeh, ale kdyz slapnu na plyn tak zase chcipne - jako kdybych benin misto pridani ubral. Kdyz pockam tak 2 min, tak uz vsechno ok.
Kdyz nastartuju a hned jak chytne zaslapnu plyn do podlahy, tak bezi bez problemu, ale to mi neprijde jako dobry reseni... Zkousel uz jsem menit vsechno mozny i nemozny, ale dochyzi mi napady... Nezazil to nekdo?
Diky, Hope
vymen cidlo teploty vody, je umisteno pobliz termostatu a ma konektor s dvouma vyvodama. Pobliz je jeste jedno cidlo s jednim vyvodem to je pro budik teploty vody na palubce. Jinak si jeste dej pozor to cidlo musis dat to same co tam mas jsou dva druhy a kazde ma jiny prubeh.
Espace I (J117) 2.2i '87 >Espace II (J637)Quadra 2.2i '96

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » úte bře 03, 2009 14:52

A nebo, pokud mas karbec, tak se startuje tak, ze seslapnes plyn az na podlahu, tim se zavrou klapky od sytice a pak startujes bez plynu. Mozna se Ti stava, ze ty klapky po nastartovani nezustanou zavreny a pak je to jako bez sytice.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Zdeněk Havlíček
Starting member
Příspěvky: 69
Registrován: stř pro 31, 2003 20:00
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Zdeněk Havlíček » úte bře 03, 2009 16:45

myslim ze 2.2 nebude karbec ale strikacka. Jinak s tim samym problemem jsem provozoval Esp I asi pul roku nejak nebyl cas se tim zabyvat...Start asi na 4x pak uz to drzelo otacky zbytek dne nebyl problem. Spise je problem sehnat to spravne cidlo. Uz se o nem hodne psalo, zakladni identifikace je barva plastu cerna nebo bila ale lepsi je zmerit prubeh ohmetrem.
Espace I (J117) 2.2i '87 >Espace II (J637)Quadra 2.2i '96

Hope
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: pát úno 27, 2009 07:29
Kontaktovat uživatele:

Strikacka

Příspěvek od Hope » úte bře 03, 2009 21:26

Díky moc za info, jinak je to strikacka, kazdopadne dneska jsem koupil cidlo, ale uz jsem se nedostal k instalaci, tak snad na to najdu chvilku zejtra. Na vrakarne mi potvrdili ze by to melo bejt urcite tim, tak snad jo:) Jinak mam jeste jeden problem, zlobi mi asi regulator dobijeni, kdyz pustim v aute vetrak naplno, tak mi spadne napeti na baterce (na 11,9V), takze ted v zime je to docela bida... Da se nejak jinak nez sehnanim jinyho odzkouset jestli je to vazne tim?

Hope
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: pát úno 27, 2009 07:29
Kontaktovat uživatele:

Problem vyresen

Příspěvek od Hope » ned bře 08, 2009 21:39

Díky moc za radu, startovani s novy cidlem uplne perfektni!!

Hope
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: pát úno 27, 2009 07:29
Kontaktovat uživatele:

Problem je tu zas

Příspěvek od Hope » pát bře 13, 2009 18:49

Tak jsem se radoval predcasne, uplne stejny problem se objevil asi po tydnu jezdeni. Cidlo bylo z vrakarny, mam ho opet zkusit vymenit, nebo je moznost ze cidla odchazi z jineho duvodu?

Zdeněk Havlíček
Starting member
Příspěvky: 69
Registrován: stř pro 31, 2003 20:00
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Zdeněk Havlíček » sob bře 14, 2009 07:31

Ze by cidlo odchazelo z jineho duvodu o tom nevim ale klidne muze vadne i kdyz vypada opticky dobre, muze behem provozu prerusovat. Urcite se vyplati sehnat nove.
Espace I (J117) 2.2i '87 >Espace II (J637)Quadra 2.2i '96

Hope
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: pát úno 27, 2009 07:29
Kontaktovat uživatele:

Cidlo

Příspěvek od Hope » úte bře 17, 2009 07:57

A nemate nekdo hodnoty, jaky by melo davat pri mereni funkcni cidlo (cerne)? Mama akorat 2 nefunkcni, tak toho moc nenamerim:( Pripadne pokud nekdo mate funkcni, tak ho rad koupim:)

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte bře 17, 2009 12:30

Tohle by mohlo pomoct :)

Obrázek

Jinak nemusí být problém v samotným čidle. Může být nalomený kabel někde na trase. Chtělo by to taky kontrolně měřit odpor až na konektoru k řídící jednotce.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Hope
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: pát úno 27, 2009 07:29
Kontaktovat uživatele:

:(

Příspěvek od Hope » pát bře 20, 2009 08:17

Tak cidlo OK, pripojeni ok, startovani ko:( Jeste mi napadla jedna vec, problem s tim startovanim to ma od ty doby co ho mam, tak nevim jestli tam od zacatku neni spatnej typ - co se stane kdyz tam zkusim dat to bily? Jinak jestli mate nekdo jeste nejakej napad rad zkusim:)

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát bře 20, 2009 11:41

Regulační ventil volnoběžných otáček je funkční?
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát bře 20, 2009 12:29

Tady je něco k tomu ventilu:

Obrázek
Obrázek
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Zdeněk Havlíček
Starting member
Příspěvky: 69
Registrován: stř pro 31, 2003 20:00
Bydliště: Kolín

Re: :(

Příspěvek od Zdeněk Havlíček » ned bře 22, 2009 13:31

Hope píše:Tak cidlo OK, pripojeni ok, startovani ko:( Jeste mi napadla jedna vec, problem s tim startovanim to ma od ty doby co ho mam, tak nevim jestli tam od zacatku neni spatnej typ - co se stane kdyz tam zkusim dat to bily? Jinak jestli mate nekdo jeste nejakej napad rad zkusim:)
pokud mas ridici jednotku bendix melo by byt cidlo cerne,pokud mas jednotku siemens cidlo je bile, ale na barvu cidla bych nespolehal dulezity je prubeh. A k ruznym jednotkam patri i jine vstriky.
Espace I (J117) 2.2i '87 >Espace II (J637)Quadra 2.2i '96

Hope
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: pát úno 27, 2009 07:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hope » pon bře 23, 2009 12:58

Mam bendix, cidlo je ok, po diagnostice vime prd, protoze jsem tam nemohl pockat nez auto uplne vystydne, takze davalo vsechny hodnoty ok. Ve stredu jedu znova, tak snad uz na neco prijdem:)

Hope
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: pát úno 27, 2009 07:29
Kontaktovat uživatele:

Problem vyresen:(

Příspěvek od Hope » ned dub 05, 2009 19:28

Tak po diagnostice mam odpoved, ktera mi nepotesila - prisavani falesneho vzduchu... Bude to chtit pretesnit (nejen) hlavu takze spis to vypada na odkladani dokud to pujde:(

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » ned dub 05, 2009 23:09

:kc: Jak asi diagnostika pozná přisávání falešnýho vzduchu tímto způsobem? Tipuju 2 možnosti, kde by mohl být zakopán pes - první je ten ventil, který jsem zmínil posledně a druhou možností je buď vadný MAP-senzor (snímač tlaku v sacím potrubí, je umístěn v boxu řídící jednotky motoru (aspoň u R21 a R25 s motorem 2.2i), je to malá černá krabička s logem GM a vede do toho jedna hadička a jeden kabelový svazek na jeden malý konektor) nebo spíš je zpuchřelá/naprasklá hadička k němu vedoucí ze sání.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace I (J11)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů