demontáž přístrojovky
Moderátor: Moderators General
- houmr78
- Starting member
- Příspěvky: 55
- Registrován: úte srp 14, 2007 11:39
- Bydliště: České Budějovice
demontáž přístrojovky
Zdravím v novém roce, rád bych se zeptal na nejsnažší způsob demontáže palubní desky u Espace první řady. Někde v útrobách se mi zřejmě rozpojil nějaký vzduchovod a teď mi z podrádia a dalších švír palubní desky fouká studený vzduch. Děkuji.
Espace 1986 2,1TD (v roce 2009 po nezaviněné nehodě prodán), Espace 1989 2,1TD a Espace 2,1TD 1994
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
nejsnašší je to rozštípat sekyrkou , jinak je to dost to rozebrat, už si nebzpomínám jak jsem to dělal ale mám pocit že palubka se dělí na vršek a spodek, šrouby jsou pěkně poschovávaný. Nejlepší by byl nějaký link na servisní manuál, podle něj jsme to tenkrát dělali taky.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 45
- Registrován: úte bře 13, 2007 21:06
- Bydliště: Lomnice n.P.
Jestli jsi ještě nepokročil ,tak trochu mohu pomoci.Rozebíral jsem střed.panel.Předchozí majitel mi do něj implantoval lahvičku s vůní.
1.oddělat přihrádku s pojistkama (šroubky jsou na bokách cca 6ks)
2.horní kryt přístrojovky(2 šrouby zespod docela dlouhý )
3.odpojit náhon tachometru a povytáhnout přístrojovku,lepší odpojit aby nepřekážela
4.na střed.panelu dole plast.kryty s průduchy na nohy(po jednom šroubku a vytáhnout směrem k ručce.
5.vrchní kryt a střed panel - teď začne to nejlepší.Šroubky jsou(teď už si nejsem moc jistý) v místě přístrojovky,odkládací kapsy u spolujezdce,popelník ,demont. mřížky od foukání pozor při vracení zpět dát tak jak mají být,nefungovala by ti pak klapka,já to dělal 3x,vymáčknout do strany včetne přepínačů,zatím je taky šroubek ,tak pozor.A pak už jedině vlézt pod to a kouknout,kde to ještě drží.Pro jednodušší práci jsem to v místě palubky přefik pilkou a pak už to šlo i odklopit(nemusela se už palubka na levé straně od volantu demontovat )Vše zvládnuto obyč. vercajkem.Tak mnoho úspěchů
1.oddělat přihrádku s pojistkama (šroubky jsou na bokách cca 6ks)
2.horní kryt přístrojovky(2 šrouby zespod docela dlouhý )
3.odpojit náhon tachometru a povytáhnout přístrojovku,lepší odpojit aby nepřekážela
4.na střed.panelu dole plast.kryty s průduchy na nohy(po jednom šroubku a vytáhnout směrem k ručce.
5.vrchní kryt a střed panel - teď začne to nejlepší.Šroubky jsou(teď už si nejsem moc jistý) v místě přístrojovky,odkládací kapsy u spolujezdce,popelník ,demont. mřížky od foukání pozor při vracení zpět dát tak jak mají být,nefungovala by ti pak klapka,já to dělal 3x,vymáčknout do strany včetne přepínačů,zatím je taky šroubek ,tak pozor.A pak už jedině vlézt pod to a kouknout,kde to ještě drží.Pro jednodušší práci jsem to v místě palubky přefik pilkou a pak už to šlo i odklopit(nemusela se už palubka na levé straně od volantu demontovat )Vše zvládnuto obyč. vercajkem.Tak mnoho úspěchů
Espace I. 2,2 s LPG prodáno
Espace IV. 1,9
Espace IV. 1,9
- houmr78
- Starting member
- Příspěvky: 55
- Registrován: úte srp 14, 2007 11:39
- Bydliště: České Budějovice
Takže děkuji za nastíněný postup, v uplynulém víkendu jsem se na to vrhnul a musím se přiznat, že jsem napůl rezignoval - zejména z důvodu, že se mi protáčely dva šrouby (jeden pod kapličkou z budíkama a druhý z druhé strany) Alespoň se mi podařilo dírama po demontáži rádia, průduchů, regulátoru ventilátoru atd. dostat rukou k té švíře kudy to foukalo (do teď nepochopím jak tam mohla vzniknout a starým ručníkem jí zaslepit spolu s těmi prostředními průduchy, kudy fouká vždy studený. (Stejně je nepoužívám) Musím se sám pochválit - na neautomechanika uspokojivý výsledek.
Jinak se o víkendu chystám ke změření a výměně žhavívích svíček - ze dne na den to za studena začalo chytat jen na tři válce - mohu tam čekat nějakou záludnost, nebo to zručný člověk s elektrotechnickým vzděláním zvládne i bez zkušeností ?
Jinak se o víkendu chystám ke změření a výměně žhavívích svíček - ze dne na den to za studena začalo chytat jen na tři válce - mohu tam čekat nějakou záludnost, nebo to zručný člověk s elektrotechnickým vzděláním zvládne i bez zkušeností ?
Espace 1986 2,1TD (v roce 2009 po nezaviněné nehodě prodán), Espace 1989 2,1TD a Espace 2,1TD 1994
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů