demontáž přístrojovky

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
houmr78
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: úte srp 14, 2007 11:39
Bydliště: České Budějovice

demontáž přístrojovky

Příspěvek od houmr78 » pon led 14, 2008 11:31

Zdravím v novém roce, rád bych se zeptal na nejsnažší způsob demontáže palubní desky u Espace první řady. Někde v útrobách se mi zřejmě rozpojil nějaký vzduchovod a teď mi z podrádia a dalších švír palubní desky fouká studený vzduch. Děkuji.
Espace 1986 2,1TD (v roce 2009 po nezaviněné nehodě prodán), Espace 1989 2,1TD a Espace 2,1TD 1994

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » pon led 14, 2008 17:21

nejsnašší je to rozštípat sekyrkou :), jinak je to dost to rozebrat, už si nebzpomínám jak jsem to dělal ale mám pocit že palubka se dělí na vršek a spodek, šrouby jsou pěkně poschovávaný. Nejlepší by byl nějaký link na servisní manuál, podle něj jsme to tenkrát dělali taky.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Uživatelský avatar
houmr78
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: úte srp 14, 2007 11:39
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od houmr78 » stř led 16, 2008 14:41

to mě taky napadlo. :D Jenže salámovou metodou jsem se u něj "proopravoval" pomalu do stavu po GO, takže ho teď vyřazovat kuli takovýhle pitomosti nebudu :roll:
Espace 1986 2,1TD (v roce 2009 po nezaviněné nehodě prodán), Espace 1989 2,1TD a Espace 2,1TD 1994

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » stř led 16, 2008 15:58

zkus kontaktovat uživatele Vlado , bude v sekci J63 Espace II mám pocit že jsem to stahoval od něj nebo mě dal link.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Stanislav Matura
Člen RCČR
Příspěvky: 45
Registrován: úte bře 13, 2007 21:06
Bydliště: Lomnice n.P.

Příspěvek od Stanislav Matura » ned led 20, 2008 20:39

Jestli jsi ještě nepokročil ,tak trochu mohu pomoci.Rozebíral jsem střed.panel.Předchozí majitel mi do něj implantoval lahvičku s vůní.
1.oddělat přihrádku s pojistkama (šroubky jsou na bokách cca 6ks)
2.horní kryt přístrojovky(2 šrouby zespod docela dlouhý )
3.odpojit náhon tachometru a povytáhnout přístrojovku,lepší odpojit aby nepřekážela
4.na střed.panelu dole plast.kryty s průduchy na nohy(po jednom šroubku a vytáhnout směrem k ručce.
5.vrchní kryt a střed panel - teď začne to nejlepší.Šroubky jsou(teď už si nejsem moc jistý) v místě přístrojovky,odkládací kapsy u spolujezdce,popelník ,demont. mřížky od foukání pozor při vracení zpět dát tak jak mají být,nefungovala by ti pak klapka,já to dělal 3x,vymáčknout do strany včetne přepínačů,zatím je taky šroubek ,tak pozor.A pak už jedině vlézt pod to a kouknout,kde to ještě drží.Pro jednodušší práci jsem to v místě palubky přefik pilkou a pak už to šlo i odklopit(nemusela se už palubka na levé straně od volantu demontovat )Vše zvládnuto obyč. vercajkem.Tak mnoho úspěchů
Espace I. 2,2 s LPG prodáno
Espace IV. 1,9

Uživatelský avatar
houmr78
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: úte srp 14, 2007 11:39
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od houmr78 » pon led 28, 2008 21:21

Dík za popis, určitě mi pomůže. Ještě jsem se k tomu nedostal, lítám teď jako hadr na holi. Ale pak poreferuju, jak to půjde, třeba to bude ještě někdy někdo potřebovat.
Espace 1986 2,1TD (v roce 2009 po nezaviněné nehodě prodán), Espace 1989 2,1TD a Espace 2,1TD 1994

Uživatelský avatar
houmr78
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: úte srp 14, 2007 11:39
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od houmr78 » čtv úno 14, 2008 21:26

Takže děkuji za nastíněný postup, v uplynulém víkendu jsem se na to vrhnul a musím se přiznat, že jsem napůl rezignoval - zejména z důvodu, že se mi protáčely dva šrouby (jeden pod kapličkou z budíkama a druhý z druhé strany) Alespoň se mi podařilo dírama po demontáži rádia, průduchů, regulátoru ventilátoru atd. dostat rukou k té švíře kudy to foukalo (do teď nepochopím jak tam mohla vzniknout a starým ručníkem jí zaslepit spolu s těmi prostředními průduchy, kudy fouká vždy studený. (Stejně je nepoužívám) Musím se sám pochválit - na neautomechanika uspokojivý výsledek. :roll:

Jinak se o víkendu chystám ke změření a výměně žhavívích svíček - ze dne na den to za studena začalo chytat jen na tři válce - mohu tam čekat nějakou záludnost, nebo to zručný člověk s elektrotechnickým vzděláním 8) zvládne i bez zkušeností ?
Espace 1986 2,1TD (v roce 2009 po nezaviněné nehodě prodán), Espace 1989 2,1TD a Espace 2,1TD 1994

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace I (J11)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů