Ztrácí se voda

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Žížalák
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: ned srp 27, 2006 10:20
Bydliště: Horní Bříza

Ztrácí se voda

Příspěvek od Žížalák » úte srp 07, 2007 12:49

Před týdnem mi praskla vodní spojka o olejového filtru. Po výměně dochází stále k úbytku vody, aniž by se někde objevovala. Motor byl okamžitě zastaven, takže k přehřátí nedošlo. Má někdo podobnou zkušenost? Jde o motor J8S v Espace 2,1 TD

Uživatelský avatar
houmr78
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: úte srp 14, 2007 11:39
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od houmr78 » úte srp 14, 2007 11:47

Nechci malovat čerta na zeď, ale už šest let provozuju dva Renaulty Espace, 2,1 TD a podobným způsobem u mě 2x začínala závada v podobě fouklého těsnění pod hlavou a prasklé hlavy motoru. Předcházelo tomu vždy nechtěné uvaření díky netočícím ventilátorům na chladiči (jednou na dovolené, podruhé při měření emisí) . V chladící soustavě vznikal tlak, který nejdříve občas někde trhnul hladici, v druhé fázi se pak začala ztrácet voda.

Žížalák
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: ned srp 27, 2006 10:20
Bydliště: Horní Bříza

Ztrácí se voda

Příspěvek od Žížalák » úte říj 16, 2007 20:12

Tak to nakonec byl prasklý radiátor topení. Jeho výměna byl docela zážitek, ale už je vše hotovo a nic mi nezbylo, takže jsem asi vrátil vše na původní místo.

Uživatelský avatar
houmr78
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: úte srp 14, 2007 11:39
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od houmr78 » úte říj 23, 2007 11:57

Ještě že tak. Pořád lepší než shánět novou hlavu. Jinak co je na tomhle autě dobře přístupné... (krom vnitřního prostoru, samozřejmě :D )
Espace 1986 2,1TD (v roce 2009 po nezaviněné nehodě prodán), Espace 1989 2,1TD a Espace 2,1TD 1994

Žíža
Člen RCČR
Příspěvky: 7
Registrován: ned dub 16, 2006 11:18
Bydliště: Horní Bříza

Těsnění

Příspěvek od Žíža » stř bře 05, 2008 18:17

Takže nakonec nezbylo nic jiného než vyměnit těsnění pod hlavou - ta je naštěstí zdravá.

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace I (J11)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů