Kango 1,9d 47kw problem s motorem -- VYŘEŠENO

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
IxI Mike IxI
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: úte úno 23, 2016 20:08

Kango 1,9d 47kw problem s motorem -- VYŘEŠENO

Příspěvek od IxI Mike IxI » úte úno 23, 2016 20:41

Zdravím všechny.
Problém je v tom že když auto nastaruju za studena chytne skoro na drc a po chvilce začne motor škubat a z výfuku jde modrý dým. Po lehkém zahřátí ani nechce chytit. Ruznými pokusy odpojování čidel jsem zjistil že kdýž odpojim elektromagnet předvstřiku motor jede nekouří a pozahřátí přestane mlátit. Když elektromagnet zase připojím s nastartovaným motorem tak zase škubaní a modrý dým. Na autě proběhla výměna čerpadla, kontrola vstřiků, rozvody, výměna žhavičů, kontrola tlaků ok. test dvou jiných řidicích jednotek. vyřazení imobilizéru.
Dignostika píše: 117 - Obvod snimače pohybu jehly - není signál - přerušovaný
131 - Obvod elektromagnetického ventilu postupného snížení - rozpojený obvod
135 - Řidící obvod relém systému PAS - rozpojený obvod

Děkuji všem za rady. :roll:
Naposledy upravil(a) IxI Mike IxI dne čtv úno 25, 2016 17:56, celkem upraveno 1 x.

IxI Mike IxI
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: úte úno 23, 2016 20:08

Re: Kango 1,9d 47kw problem s řizením motoru

Příspěvek od IxI Mike IxI » stř úno 24, 2016 18:10

Tak Chyba 117 - Obvod snimače pohybu jehly - není signál - přerušovaný - OPRAVENA (přerušený drát těsně u vstřiku, rýchlý test funkce stačí změřit odpor měl by mít kolem 120 Ohmů)
Teď to dělá: teplý start chytne po delším točení a škube s modrým dýmem z výfuku po cca 15 sekundách stabilní a bez problémů.
Studené start bez problémů. :!: :?:

IxI Mike IxI
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: úte úno 23, 2016 20:08

Re: Kango 1,9d 47kw problem s řizením motoru

Příspěvek od IxI Mike IxI » čtv úno 25, 2016 17:55

Problém vyřešen. Oprava a přeměření kabeláže + výměna snimače otáček. A auto frčí jak za mlada. :rolling:
Jinak snimač otevření trysky by měl být kolem 120 Ohmů a snimač otáček klikové hřidele kolem 240 Ohmů

sydes
Starting member
Příspěvky: 30
Registrován: čtv lis 24, 2016 17:21

Re: Kango 1,9d 47kw problem s motorem -- VYŘEŠENO

Příspěvek od sydes » čtv srp 17, 2017 20:39

Zdravím a gde konkrétně byl ten kabel přerušenej mě to dělá taky diagnostika ukázala úplně jiné otáčky a přerušenej signál od té zástrčky sem to měřil a vše ok.jen nechápu je tam jake si ukostření které končí u té zástrčky zřejmě nějaké ukostření nechápu předem děkuji sydes

Odpovědět

Zpět na „Renault Kangoo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti