Zdravím všechny.
Problém je v tom že když auto nastaruju za studena chytne skoro na drc a po chvilce začne motor škubat a z výfuku jde modrý dým. Po lehkém zahřátí ani nechce chytit. Ruznými pokusy odpojování čidel jsem zjistil že kdýž odpojim elektromagnet předvstřiku motor jede nekouří a pozahřátí přestane mlátit. Když elektromagnet zase připojím s nastartovaným motorem tak zase škubaní a modrý dým. Na autě proběhla výměna čerpadla, kontrola vstřiků, rozvody, výměna žhavičů, kontrola tlaků ok. test dvou jiných řidicích jednotek. vyřazení imobilizéru.
Dignostika píše: 117 - Obvod snimače pohybu jehly - není signál - přerušovaný
131 - Obvod elektromagnetického ventilu postupného snížení - rozpojený obvod
135 - Řidící obvod relém systému PAS - rozpojený obvod
Děkuji všem za rady.
Kango 1,9d 47kw problem s motorem -- VYŘEŠENO
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte úno 23, 2016 20:08
Kango 1,9d 47kw problem s motorem -- VYŘEŠENO
Naposledy upravil(a) IxI Mike IxI dne čtv úno 25, 2016 17:56, celkem upraveno 1 x.
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte úno 23, 2016 20:08
Re: Kango 1,9d 47kw problem s řizením motoru
Tak Chyba 117 - Obvod snimače pohybu jehly - není signál - přerušovaný - OPRAVENA (přerušený drát těsně u vstřiku, rýchlý test funkce stačí změřit odpor měl by mít kolem 120 Ohmů)
Teď to dělá: teplý start chytne po delším točení a škube s modrým dýmem z výfuku po cca 15 sekundách stabilní a bez problémů.
Studené start bez problémů.
Teď to dělá: teplý start chytne po delším točení a škube s modrým dýmem z výfuku po cca 15 sekundách stabilní a bez problémů.
Studené start bez problémů.
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte úno 23, 2016 20:08
Re: Kango 1,9d 47kw problem s řizením motoru
Problém vyřešen. Oprava a přeměření kabeláže + výměna snimače otáček. A auto frčí jak za mlada.
Jinak snimač otevření trysky by měl být kolem 120 Ohmů a snimač otáček klikové hřidele kolem 240 Ohmů
Jinak snimač otevření trysky by měl být kolem 120 Ohmů a snimač otáček klikové hřidele kolem 240 Ohmů
Re: Kango 1,9d 47kw problem s motorem -- VYŘEŠENO
Zdravím a gde konkrétně byl ten kabel přerušenej mě to dělá taky diagnostika ukázala úplně jiné otáčky a přerušenej signál od té zástrčky sem to měřil a vše ok.jen nechápu je tam jake si ukostření které končí u té zástrčky zřejmě nějaké ukostření nechápu předem děkuji sydes
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti