Ovladání rychlosti ventilátoru topení Renault-Kangoo 1.2
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 4
- Registrován: ned pro 20, 2009 12:00
- Bydliště: Sedlčany 26401
Ovladání rychlosti ventilátoru topení Renault-Kangoo 1.2
Prosím poradíte mi.Mám závadu u Renault-Kangoo 1.2 r.v.1998.
Jedná se o přepínač rychlosti ovládání ventilátoru na topení.Vypínač chodí jen na čísle 1.Další stupnice 2,3 nejdou vůbec.Asi odešel celý ovladač rychlostních stupňů 1,2,3.Nevím jak celý ovladač vyndat z palubovky pod rádiem.A dále nevím kde sehnat jiný.Mate někdo prosím skušenosti stím jak na to.Jak demontovat ovládání nejsou tam vidět žádné šrouby uchycení.Děkuji za odpověď.František Sedlčany.
Jedná se o přepínač rychlosti ovládání ventilátoru na topení.Vypínač chodí jen na čísle 1.Další stupnice 2,3 nejdou vůbec.Asi odešel celý ovladač rychlostních stupňů 1,2,3.Nevím jak celý ovladač vyndat z palubovky pod rádiem.A dále nevím kde sehnat jiný.Mate někdo prosím skušenosti stím jak na to.Jak demontovat ovládání nejsou tam vidět žádné šrouby uchycení.Děkuji za odpověď.František Sedlčany.
Zdravím Fanny 244. Nevím jestli to pomůže,ale u mého Kanga jsem měl problém,že nešel ventilátor vůbec.Problém nebyl v přepínači, ale v konektoru od ventilátoru, byl úplně rezavý. Po vyčištění vše šlape. Mám ročník 2004 (nevím jestli to je i u ročníku 1998) a ten konektor (něco jako skart) je umístěn u předního skla ze strany spolujezdce,pod kapotou je plastový kryt kde se mění pylový filtr,a tam se dá dostat k tomu konektoru.
Renault kangoo 1,4 už nemám Již vlastním Renault Kangoo 1,6-16V Privilége
oprava ventilatoru
Ahoj fanny244. Neviem ci uz mas problem vyrieseny. Ak nie, tak sa ohlas na mail postasima@gmail.com. Mal som nieco podobne ... poslem navod aj s nejakym foto.
Re: Ovladání rychlosti ventilátoru topení Renault-Kangoo 1.2
Zdravím tě vyměn předrazený odpor od ventilatoru stavá se že jde jen na jednu rychlost,po vyměně ti pojede
Re: Ovladání rychlosti ventilátoru topení Renault-Kangoo 1.2
Zdravím,
mám podobnej problém... jedou mi teda všechny, kromě jedné.. která je zrovna ta prostřední rychlost.. (ta bych řekl je tak optimální..) proto chybí.. no a měl jsem rozbranej uvnitř kabiny ten přepínač - je OK... a díval jsem se u motoru, ale nemohl jsem se na to dostat.. ani na ten pilovej fitr.. ten bych taky rád vyměnil.
mám Kangoo 1,5dci motor K9K 710 rv. 2004... (někde sedí dle schémat na 2003.. takže asi něco mezi tím no... tipuju poslední z řady roku výroby 2003 ale už to do vánoc nestihli zaregistrovat..)
mám podobnej problém... jedou mi teda všechny, kromě jedné.. která je zrovna ta prostřední rychlost.. (ta bych řekl je tak optimální..) proto chybí.. no a měl jsem rozbranej uvnitř kabiny ten přepínač - je OK... a díval jsem se u motoru, ale nemohl jsem se na to dostat.. ani na ten pilovej fitr.. ten bych taky rád vyměnil.
mám Kangoo 1,5dci motor K9K 710 rv. 2004... (někde sedí dle schémat na 2003.. takže asi něco mezi tím no... tipuju poslední z řady roku výroby 2003 ale už to do vánoc nestihli zaregistrovat..)
Kangoo 1.5dci 60kW 2003
Re: Ovladání rychlosti ventilátoru topení Renault-Kangoo 1.2
Zdravim.
Kde se najde ten prědřazený odpor? Mam ten samy problém.
Kde se najde ten prědřazený odpor? Mam ten samy problém.
Re: Ovladání rychlosti ventilátoru topení Renault-Kangoo 1.2
Pánové, tak se mě už problém podařilo taky dořešit.. pod oknem v mot.prostoru jsem narazil na ventilátor, ten obsahuje aj odporovou sadu... no ta byla rezavá jak něco... konektor taky zarezlej.. čistil jsem a nic.. nakonec sem zajel na vrakáč a koupil jiný odpory aj s tím konektorem.. je to takovej kousek plastu... no a stále nic.. až pak jsem blbec vzal multimetr do ruky a šel po napětí.. no zjsitil jsem, že každá rychlost je po jiným drátu.. respektive jeden pól je společnej a druhej každej zvlášť (aspoň na mým autě...) no a tak sem opět rozebral ten ovládací panýlek v kabině vozu... no a i když se mi zdálo vše od posledně ok a vyčistěný... tak jsem prostě přepínal a měřil ohmicky.. no a ejhle.. našla se zrada.. ze strany toho přepínače, sou tam takový měděný destičky byl "prokov", ale nebyl ani vidět, je pod konektorem.. trochu sem nahřál konektor (jeho nohy zapájené v tišťáku) a pozdvihnul... a pak jsem poslepu prohřál ten "prokov" a přidal trochu čerstvýho cínu... no a už to šlo...
no a tak mi už jedou všechny rychlosti.. možná bych ani ty odpory nepotřeboval, ale tak asi lepší, že sem to vyměnil.. případně mám aj nějaký fotky.. kdyby bylo potřeba.. no a kdybyste někdo nemohli zaboha sehnat ND, tak vám můžu tu doporučit vrakáč ve Svitávce... no případně vám tam aj skočím.. protože cena je o poznání lepší... prodává se náhradní odpory, za cca 900, ale to nejsou pro můj typ... na moje kangoo se neprodávaj a musel bych koupit celej motor.. a to je částka kolem 4tis. no a tak jako já to tu měl cca kolem 300... takže aj s poštovným by se vám to vyplatilo... fakt su rád, že tu takovej vrakáč máme...
no a tak mi už jedou všechny rychlosti.. možná bych ani ty odpory nepotřeboval, ale tak asi lepší, že sem to vyměnil.. případně mám aj nějaký fotky.. kdyby bylo potřeba.. no a kdybyste někdo nemohli zaboha sehnat ND, tak vám můžu tu doporučit vrakáč ve Svitávce... no případně vám tam aj skočím.. protože cena je o poznání lepší... prodává se náhradní odpory, za cca 900, ale to nejsou pro můj typ... na moje kangoo se neprodávaj a musel bych koupit celej motor.. a to je částka kolem 4tis. no a tak jako já to tu měl cca kolem 300... takže aj s poštovným by se vám to vyplatilo... fakt su rád, že tu takovej vrakáč máme...
Kangoo 1.5dci 60kW 2003
-
- Starting member
- Příspěvky: 61
- Registrován: stř říj 21, 2009 01:41
- Bydliště: Klimkovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ovladání rychlosti ventilátoru topení Renault-Kangoo 1.2
Také mi nešel ventilátor na I. II. a III stupeň, ale na IV, to je naplno šel. Je to jednoznačná závada. Nejvyšší otáčky ventilátoru jsou napájeny přímo, všechny zbývající přes odpory s odstupňovanými hodnotami. TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ: tyto tři odpory jsou chráněny tepelnou asi nevratnou pojistkou (je na ni vyznačena teplota). Je v radiosoučastkách za 14 Kč!!! Stačilo ji vyměnit (cín by se roztavil, originál je přibodován. Spojil jsem to mechanicky kovovými svorkami z vnitřku čokolády). Pojistka dřela o oběžné kolo ventilátoru, musel jsem jeji přívody přiohýbat je tam málo místa. Odporová destička je vpravo pod čelním sklem, ale venku, pod kapotou. Mám rok výroby 2008.
Naposledy upravil(a) Jan Kavik dne ned zář 03, 2017 23:59, celkem upraveno 4 x.
Re: Ovladání rychlosti ventilátoru topení Renault-Kangoo 1.2
Zajímavý, toho jsem si tam nevšiml...
Kangoo 1.5dci 60kW 2003
Re: Ovladání rychlosti ventilátoru topení Renault-Kangoo 1.2
Zdravím, nechci zakládat nové téma tak to hodím sem...mám úplně opačný problém. Na 4.stupeň nefouká...mám ten přepínač který okolo sebe nemá napsány rychlosti ventilátoru (některé mají 0 1 2 3 ), ale já tam mám pět stupňů...tím myslím, že přepínač jde otočit do pěti pozic takže předpokládám že u té poslední by měl jít větrák naplno...když jsem to ale rozebral a přepínač na tý poslední pozici ho trochu přimáčkl tak foukal úplně stejně jako na 3. stupeň...nemá někdo nějakou radu na co se zaměřit? Jestli na tu odporovou destičku u kabinového filtru nebo vyměnit ten panel celej, případně něco úplně jiného? Mám Kangoo 1.5DCi 48kw 2004 Díky
Re: Ovladání rychlosti ventilátoru topení Renault-Kangoo 1.2
Osobně bych zkusil jak jsem psal zaprvé měřit.. A za druhé na tom panýlku vše proletovat, třeba je někde přechod, už minimálně je zvláštní, že na hrubší dotyk se změní "funkcionalita", tím bych se zaměřil především na to místo.. Třeba i konektor...
Kangoo 1.5dci 60kW 2003
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů