Kango 4x4
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon lis 19, 2007 15:05
- Bydliště: Kutná Hora
Ahoj od března ruku2007 mám Renault Kangoo 1.9dci 4×4
Co se týče spotřeby tak je to kolem 5litru.S kardanem začínají být problémy tak o kolo 100 000Km,odchází tam uložení a závaží,tyto věci nejdou samostatně vyměnit,pouze celý kardan za 35000Kč,mě to dělá taky a ted po zimě to zkusím na repasi a třeba si s tím poradí.Jinak super auto nemužu si ztěžovat.
Co se týče spotřeby tak je to kolem 5litru.S kardanem začínají být problémy tak o kolo 100 000Km,odchází tam uložení a závaží,tyto věci nejdou samostatně vyměnit,pouze celý kardan za 35000Kč,mě to dělá taky a ted po zimě to zkusím na repasi a třeba si s tím poradí.Jinak super auto nemužu si ztěžovat.
AhojFunda.petr píše:Ahoj od března ruku2007 mám Renault Kangoo 1.9dci 4×4
Co se týče spotřeby tak je to kolem 5litru.S kardanem začínají být problémy tak o kolo 100 000Km,odchází tam uložení a závaží,tyto věci nejdou samostatně vyměnit,pouze celý kardan za 35000Kč,mě to dělá taky a ted po zimě to zkusím na repasi a třeba si s tím poradí.Jinak super auto nemužu si ztěžovat.
Diki za info, nejaké foto z terénu by nebolo? Ja mám Clio II a pohoda. Neni to corsa, tá bola " pevnejšia " nevŕzgala tak, ale zatial sa mi temer nič nepokazilo, myslím drahšie veci nad 5000Sk, takže OK. Kangoo 4x4 chcem, lebo sa tam všetko pomestí, a nezapadnem v prvom záveji, aspon si to myslím.
Zdarec,
mám Kangoo 4X4 1,6 16V už druhý rok. Musím se přiznat, že s ním nebyl jediný závažný problém, kromě klasického servisu a oprav po nehodách . A tam jsem si teprve uvědomil, že jsem si koupil speciál. Plechařina se dala sehnat i z druhovýroby popř. vrakoviště, ale cokoliv na podvozek jedině originál. Spotřeba okolo 10 ať v terénu nebo na silnici. Ale zatím jsem nenašel nic co bych s tím neprojel(tedy vzhledem k tomuto typu auta a pudu sebezáchovy).
mám Kangoo 4X4 1,6 16V už druhý rok. Musím se přiznat, že s ním nebyl jediný závažný problém, kromě klasického servisu a oprav po nehodách . A tam jsem si teprve uvědomil, že jsem si koupil speciál. Plechařina se dala sehnat i z druhovýroby popř. vrakoviště, ale cokoliv na podvozek jedině originál. Spotřeba okolo 10 ať v terénu nebo na silnici. Ale zatím jsem nenašel nic co bych s tím neprojel(tedy vzhledem k tomuto typu auta a pudu sebezáchovy).
4x4
Ahoj, Kangoo 4x4 1,9 dci mám nové od roku 2004, musím se přiznat že spokojen moc nejsem, spotřeba léto zima 10l a to ho nehoním a v podstatě žere pořád stejně at jedu pomalu či rychle - silnice, už po ujetí prvních 20 000 km se začal ozívat el. moturek serva zároveň se cvakající haldex spojkou - oprava (výměna) servo 20 000Kč haldex 50 000Kč, podotýkám že sním nejezdím ofrooad i když prodejce tvrdil že Kangu 4x4 je čistokrevný offroad něco jako Uaz atd. - co dodat - plasty v autě drnčí a vydavají zvuky z jako Favorit z 89 roku, posádka na zadních sedadlech v zimě mrzne a vubec se neohřeje páč tam nějak zapoměli namontovat výdechy topení, abych nepsal jen o záporech tak musím pochvalit za vnitřní prostor a šoupačky, samozdřejmě za průjezdnost.
Pokud jsem snad někoho rozhněval mou zkuseností s tímto autí tak mně prosím hned nekamenujte jsem jen mladý plájboj Eda a třeba to stím mím autí vubec neumím.
S pozdravem Byzi.
Pokud jsem snad někoho rozhněval mou zkuseností s tímto autí tak mně prosím hned nekamenujte jsem jen mladý plájboj Eda a třeba to stím mím autí vubec neumím.
S pozdravem Byzi.
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř kvě 25, 2011 22:52
Re: Kango 4x4
Tak to mame stejno zkusenost,servo je vymenene 8tis,zadek cvaka jak cvrcek co s tim v renaultu pry celou napravu.To je blbost co tam tak cvaka zjistovals muj tel- 606485785
Re: 4x4
Tak jsem si chtel koupit Renault Kangoo RX4, ale jak to tu ctu tak do toho nejdu.
Potrebuju auto na stavbu tak jsem videl v 4x4 velky prinos ale aby to pak bylo problematicke to od toho ustoupim
Potrebuju auto na stavbu tak jsem videl v 4x4 velky prinos ale aby to pak bylo problematicke to od toho ustoupim
byzi píše:Ahoj, Kangoo 4x4 1,9 dci mám nové od roku 2004, musím se přiznat že spokojen moc nejsem, spotřeba léto zima 10l a to ho nehoním a v podstatě žere pořád stejně at jedu pomalu či rychle - silnice, už po ujetí prvních 20 000 km se začal ozívat el. moturek serva zároveň se cvakající haldex spojkou - oprava (výměna) servo 20 000Kč haldex 50 000Kč, podotýkám že sním nejezdím ofrooad i když prodejce tvrdil že Kangu 4x4 je čistokrevný offroad něco jako Uaz atd. - co dodat - plasty v autě drnčí a vydavají zvuky z jako Favorit z 89 roku, posádka na zadních sedadlech v zimě mrzne a vubec se neohřeje páč tam nějak zapoměli namontovat výdechy topení, abych nepsal jen o záporech tak musím pochvalit za vnitřní prostor a šoupačky, samozdřejmě za průjezdnost.
Pokud jsem snad někoho rozhněval mou zkuseností s tímto autí tak mně prosím hned nekamenujte jsem jen mladý plájboj Eda a třeba to stím mím autí vubec neumím.
S pozdravem Byzi.
Re: Kango 4x4
Zas tak hrozný to s 4x4kou není, v podstatě je to slušná dodávka s trvalím pohonem všech kol. Spotřeba 9l na 100km.
Co se týče poruchovosti, tak musím přiznat že měním spotřební věci, olej, filtry a brzdy -najeto 150tis km,
začíná mi odcházet turbo, motor si veme na 10tis km asi 1l oleje, tak zatím dolévám.
Kardanku jsem na léto vyndal stím že koupím novou, ale po vyndání jsem zjistil že je bez chyby, tak jezdím bez ní, spořeba klesla asi o 1 litr.
Co mě trápí je cvakání od zadní nápravy, ale na funkci to nemá vliv až do doby kdy člověk jede déle v terénu nebo v zimě ve sněhu, vše funguje do doby kdy se zadní diferenciál ohřeje pak 4kolka přestane fungovat, když vychladne tak zas funguje? Zkusím to rozebrat a když to půjde opravit napíšu jak na opravu.
Spozdravem Byzi
Co se týče poruchovosti, tak musím přiznat že měním spotřební věci, olej, filtry a brzdy -najeto 150tis km,
začíná mi odcházet turbo, motor si veme na 10tis km asi 1l oleje, tak zatím dolévám.
Kardanku jsem na léto vyndal stím že koupím novou, ale po vyndání jsem zjistil že je bez chyby, tak jezdím bez ní, spořeba klesla asi o 1 litr.
Co mě trápí je cvakání od zadní nápravy, ale na funkci to nemá vliv až do doby kdy člověk jede déle v terénu nebo v zimě ve sněhu, vše funguje do doby kdy se zadní diferenciál ohřeje pak 4kolka přestane fungovat, když vychladne tak zas funguje? Zkusím to rozebrat a když to půjde opravit napíšu jak na opravu.
Spozdravem Byzi
Re: Kango 4x4
Máme Kangoo 1,9dci 4x4 2006 a systém pohonu všech kol je opravdu špatný - již z výroby
(i na základě rozhovoru se známého známým, technikem u Renaultu, který je šťoural a snažil se
v jejich análech o tom něco najít).
V zadním diferenciálu je umístěna hydraulická(ne visko!) spojka, která se (jak asi každý ví) má po zvýšení
otáček předku (prokluzu) natlakovat a připnout zadek. (Je to čistě mechanická záležitost, žádná elektronika, nic)
Toto se zřejmě děje jen u nových aut a to jen chvilku.
Na základě našeho "bádání" jsme dospěli k tomu, že nikdy nejsou otáčky předku a zadku 100% stejné, takže spojka se vlastně
skoro celou svou životnost snaží trošku připojovat zadek, takže je za čas, dle charakteru jízdy, uvnitř "na kaši". To je to všude se opakující se cvakání.
Spojka je masivní ocelový nerozebiratelný válec. Jediné co se dá, po demontáži z diferáku v jejím čele vyšroubovat dva mini imbusy
a vylít (vyměnit) její náplň = přepálené srágory. Já tam nalil ATF a na malý čas a jen trochu to pomohlo.
V Renaultu Vám řeknou, že samotnou jí nedodávají, že jen zadní diferák komplet, za 106,000,- (!) a ten technik, co Vám tohle
povídá k tomu ještě dodá, že vlastně těm čtyřkolkám moc nerozumí .
Mě se tento problém náhodou podařil suprově vyřešit. Zjistil jsem, že zadní diferenciál v "jedničkovém" Nissanu X-trail je shodný (kdo by hledal podobnost se Scenicem RX-4, tak se plete, tam je zadek jiný než Kangoo)
V X-Trailu je v diferenciálu umístěna elektromagnetická vícelamelová spojka. Pokud se do ní pustí 12V, jádro zatlačí na lamely a je sepnutá. Hlavně je sepnutá, dokud člověk chce. A neohřeje se, neproklouzne (X-Trail je také silnější, větší a těžší auto než Kangoo)
Mě se náhodou diferák z X-Traila podařilo splašit.
Nissan má jiné převodové poměry, takže se musí do něj přeházet ozubená kola z diferáku Kangoo a "mrkev" (osu mezi spojkou a diferákem).
Naopak to nejde. Diferáky jsou zvenku stejné, ale uvnitř je odlitek jiný. Spojky jsou jinak velké. (spojka z Nissanu do Kangoo nejde).
Pak jen stačilo přidat do palubky vypínač, před něj spínací relé (elektromagnet ve spojce má pěkně velký odběr), natáhnout
dozadu kabel a bylo to.
A funguje to perfektně. Člověk si to zapne, když potřebuje, zadek je k předku "natvrdo" 50:50. S původní spojkou člověk nikdy nevěděl
na čem je. Vždy, když jsem to potřeboval, nechalo mě to ve štychu. V půlce prudkého zledovatělého kopce se spojka odpojila a pak už jako by nebyla. Prostě si to dělá co chce.
S X-Trailovým diferákem jede auto mnohem lépe, než s originálem, protože pokud do spojky nejde proud, je prostě rozpojená. Kdežto
originál pořád trochu klade odpor. Je to při jízdě opravdu znát. Auto začalo mít mnohem lepší zátah odspoda, jízda je mnohem dynamičtější.
Škoda, že to auto frantíci rovnou neudělali takhle, myslím, že hodně lidem po celém světě (viz. např. britská fóra) by to ušetřilo fůru starostí a to auto by celkově bylo na lepší úrovni.
Kdybyste někdo chtěli zaslat fotky, či poradit jak na to, kontaktujte mě. Kangoo 4x4 je super auto, (a když jde 4x4 něco projede ), Renault s ním vlastně zaplnil díru na trhu, takové rodinné auto/pick-up s pohonem všech kol na silnici vidět nebylo...
s pozdravem
js
(i na základě rozhovoru se známého známým, technikem u Renaultu, který je šťoural a snažil se
v jejich análech o tom něco najít).
V zadním diferenciálu je umístěna hydraulická(ne visko!) spojka, která se (jak asi každý ví) má po zvýšení
otáček předku (prokluzu) natlakovat a připnout zadek. (Je to čistě mechanická záležitost, žádná elektronika, nic)
Toto se zřejmě děje jen u nových aut a to jen chvilku.
Na základě našeho "bádání" jsme dospěli k tomu, že nikdy nejsou otáčky předku a zadku 100% stejné, takže spojka se vlastně
skoro celou svou životnost snaží trošku připojovat zadek, takže je za čas, dle charakteru jízdy, uvnitř "na kaši". To je to všude se opakující se cvakání.
Spojka je masivní ocelový nerozebiratelný válec. Jediné co se dá, po demontáži z diferáku v jejím čele vyšroubovat dva mini imbusy
a vylít (vyměnit) její náplň = přepálené srágory. Já tam nalil ATF a na malý čas a jen trochu to pomohlo.
V Renaultu Vám řeknou, že samotnou jí nedodávají, že jen zadní diferák komplet, za 106,000,- (!) a ten technik, co Vám tohle
povídá k tomu ještě dodá, že vlastně těm čtyřkolkám moc nerozumí .
Mě se tento problém náhodou podařil suprově vyřešit. Zjistil jsem, že zadní diferenciál v "jedničkovém" Nissanu X-trail je shodný (kdo by hledal podobnost se Scenicem RX-4, tak se plete, tam je zadek jiný než Kangoo)
V X-Trailu je v diferenciálu umístěna elektromagnetická vícelamelová spojka. Pokud se do ní pustí 12V, jádro zatlačí na lamely a je sepnutá. Hlavně je sepnutá, dokud člověk chce. A neohřeje se, neproklouzne (X-Trail je také silnější, větší a těžší auto než Kangoo)
Mě se náhodou diferák z X-Traila podařilo splašit.
Nissan má jiné převodové poměry, takže se musí do něj přeházet ozubená kola z diferáku Kangoo a "mrkev" (osu mezi spojkou a diferákem).
Naopak to nejde. Diferáky jsou zvenku stejné, ale uvnitř je odlitek jiný. Spojky jsou jinak velké. (spojka z Nissanu do Kangoo nejde).
Pak jen stačilo přidat do palubky vypínač, před něj spínací relé (elektromagnet ve spojce má pěkně velký odběr), natáhnout
dozadu kabel a bylo to.
A funguje to perfektně. Člověk si to zapne, když potřebuje, zadek je k předku "natvrdo" 50:50. S původní spojkou člověk nikdy nevěděl
na čem je. Vždy, když jsem to potřeboval, nechalo mě to ve štychu. V půlce prudkého zledovatělého kopce se spojka odpojila a pak už jako by nebyla. Prostě si to dělá co chce.
S X-Trailovým diferákem jede auto mnohem lépe, než s originálem, protože pokud do spojky nejde proud, je prostě rozpojená. Kdežto
originál pořád trochu klade odpor. Je to při jízdě opravdu znát. Auto začalo mít mnohem lepší zátah odspoda, jízda je mnohem dynamičtější.
Škoda, že to auto frantíci rovnou neudělali takhle, myslím, že hodně lidem po celém světě (viz. např. britská fóra) by to ušetřilo fůru starostí a to auto by celkově bylo na lepší úrovni.
Kdybyste někdo chtěli zaslat fotky, či poradit jak na to, kontaktujte mě. Kangoo 4x4 je super auto, (a když jde 4x4 něco projede ), Renault s ním vlastně zaplnil díru na trhu, takové rodinné auto/pick-up s pohonem všech kol na silnici vidět nebylo...
s pozdravem
js
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: pát srp 13, 2010 18:50
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kango 4x4
Ahoj, celkem by me ta uprava zajimala. Dal jsem novy kardan a po dnesnim zajizdeni na dvur me taky navstivilo cvakani. Kolik stal dif, z jakeho presne x trailu to bylo, co vymezovani vuli v diferencialu? Jestli mas fotky, muzu poprosit na jirirydlo@gmail.com
Predem moc diky.
Predem moc diky.
Tel.: +420776045667
Email: jirirydlo@gmail.com
Email: jirirydlo@gmail.com
Re: Kango 4x4
[quote="sojče"]Máme Kangoo 1,9dci 4x4 2006 a systém pohonu všech kol je opravdu špatný - již z výroby
(i na základě rozhovoru se známého známým, technikem u Renaultu, který je šťoural a snažil se
v jejich análech o tom něco najít).
V zadním diferenciálu je umístěna hydraulická(ne visko!) spojka, která se (jak asi každý ví) má po zvýšení
otáček předku (prokluzu) natlakovat a připnout zadek. (Je to čistě mechanická záležitost, žádná elektronika, nic)
Toto se zřejmě děje jen u nových aut a to jen chvilku.
Na základě našeho "bádání" jsme dospěli k tomu, že nikdy nejsou otáčky předku a zadku 100% stejné, takže spojka se vlastně
skoro celou svou životnost snaží trošku připojovat zadek, takže je za čas, dle charakteru jízdy, uvnitř "na kaši". To je to všude se opakující se cvakání.
Spojka je masivní ocelový nerozebiratelný válec. Jediné co se dá, po demontáži z diferáku v jejím čele vyšroubovat dva mini imbusy
a vylít (vyměnit) její náplň = přepálené srágory. Já tam nalil ATF a na malý čas a jen trochu to pomohlo.
V Renaultu Vám řeknou, že samotnou jí nedodávají, že jen zadní diferák komplet, za 106,000,- (!) a ten technik, co Vám tohle
povídá k tomu ještě dodá, že vlastně těm čtyřkolkám moc nerozumí .
Mě se tento problém náhodou podařil suprově vyřešit. Zjistil jsem, že zadní diferenciál v "jedničkovém" Nissanu X-trail je shodný (kdo by hledal podobnost se Scenicem RX-4, tak se plete, tam je zadek jiný než Kangoo)
V X-Trailu je v diferenciálu umístěna elektromagnetická vícelamelová spojka. Pokud se do ní pustí 12V, jádro zatlačí na lamely a je sepnutá. Hlavně je sepnutá, dokud člověk chce. A neohřeje se, neproklouzne (X-Trail je také silnější, větší a těžší auto než Kangoo)
Mě se náhodou diferák z X-Traila podařilo splašit.
Nissan má jiné převodové poměry, takže se musí do něj přeházet ozubená kola z diferáku Kangoo a "mrkev" (osu mezi spojkou a diferákem).
Naopak to nejde. Diferáky jsou zvenku stejné, ale uvnitř je odlitek jiný. Spojky jsou jinak velké. (spojka z Nissanu do Kangoo nejde).
Pak jen stačilo přidat do palubky vypínač, před něj spínací relé (elektromagnet ve spojce má pěkně velký odběr), natáhnout
dozadu kabel a bylo to.
A funguje to perfektně. Člověk si to zapne, když potřebuje, zadek je k předku "natvrdo" 50:50. S původní spojkou člověk nikdy nevěděl
na čem je. Vždy, když jsem to potřeboval, nechalo mě to ve štychu. V půlce prudkého zledovatělého kopce se spojka odpojila a pak už jako by nebyla. Prostě si to dělá co chce.
S X-Trailovým diferákem jede auto mnohem lépe, než s originálem, protože pokud do spojky nejde proud, je prostě rozpojená. Kdežto
originál pořád trochu klade odpor. Je to při jízdě opravdu znát. Auto začalo mít mnohem lepší zátah odspoda, jízda je mnohem dynamičtější.
Škoda, že to auto frantíci rovnou neudělali takhle, myslím, že hodně lidem po celém světě (viz. např. britská fóra) by to ušetřilo fůru starostí a to auto by celkově bylo na lepší úrovni.
Kdybyste někdo chtěli zaslat fotky, či poradit jak na to, kontaktujte mě. Kangoo 4x4 je super auto, (a když jde 4x4 něco projede ), Renault s ním vlastně zaplnil díru na trhu, takové rodinné auto/pick-up s pohonem všech kol na silnici vidět nebylo...
s pozdravem
Parádní prácička
Ještĕ by to chtĕlo vymyslet odpojení kardanu od převodovky, aby se za jízdy zbytečnĕ netočil.
S tím pohonem 4kolky je to fakt peklo, jak píšeš při zátĕži se zahřeje a je vymalováno a když zrovna jedeš mimo civilizaci a signál Vodafonu neni tak je to parádní procházka pro traktor.
K tomu pohonu 4kolky, ví nĕkdo jak je to řešeno u Dacie Duster?
(i na základě rozhovoru se známého známým, technikem u Renaultu, který je šťoural a snažil se
v jejich análech o tom něco najít).
V zadním diferenciálu je umístěna hydraulická(ne visko!) spojka, která se (jak asi každý ví) má po zvýšení
otáček předku (prokluzu) natlakovat a připnout zadek. (Je to čistě mechanická záležitost, žádná elektronika, nic)
Toto se zřejmě děje jen u nových aut a to jen chvilku.
Na základě našeho "bádání" jsme dospěli k tomu, že nikdy nejsou otáčky předku a zadku 100% stejné, takže spojka se vlastně
skoro celou svou životnost snaží trošku připojovat zadek, takže je za čas, dle charakteru jízdy, uvnitř "na kaši". To je to všude se opakující se cvakání.
Spojka je masivní ocelový nerozebiratelný válec. Jediné co se dá, po demontáži z diferáku v jejím čele vyšroubovat dva mini imbusy
a vylít (vyměnit) její náplň = přepálené srágory. Já tam nalil ATF a na malý čas a jen trochu to pomohlo.
V Renaultu Vám řeknou, že samotnou jí nedodávají, že jen zadní diferák komplet, za 106,000,- (!) a ten technik, co Vám tohle
povídá k tomu ještě dodá, že vlastně těm čtyřkolkám moc nerozumí .
Mě se tento problém náhodou podařil suprově vyřešit. Zjistil jsem, že zadní diferenciál v "jedničkovém" Nissanu X-trail je shodný (kdo by hledal podobnost se Scenicem RX-4, tak se plete, tam je zadek jiný než Kangoo)
V X-Trailu je v diferenciálu umístěna elektromagnetická vícelamelová spojka. Pokud se do ní pustí 12V, jádro zatlačí na lamely a je sepnutá. Hlavně je sepnutá, dokud člověk chce. A neohřeje se, neproklouzne (X-Trail je také silnější, větší a těžší auto než Kangoo)
Mě se náhodou diferák z X-Traila podařilo splašit.
Nissan má jiné převodové poměry, takže se musí do něj přeházet ozubená kola z diferáku Kangoo a "mrkev" (osu mezi spojkou a diferákem).
Naopak to nejde. Diferáky jsou zvenku stejné, ale uvnitř je odlitek jiný. Spojky jsou jinak velké. (spojka z Nissanu do Kangoo nejde).
Pak jen stačilo přidat do palubky vypínač, před něj spínací relé (elektromagnet ve spojce má pěkně velký odběr), natáhnout
dozadu kabel a bylo to.
A funguje to perfektně. Člověk si to zapne, když potřebuje, zadek je k předku "natvrdo" 50:50. S původní spojkou člověk nikdy nevěděl
na čem je. Vždy, když jsem to potřeboval, nechalo mě to ve štychu. V půlce prudkého zledovatělého kopce se spojka odpojila a pak už jako by nebyla. Prostě si to dělá co chce.
S X-Trailovým diferákem jede auto mnohem lépe, než s originálem, protože pokud do spojky nejde proud, je prostě rozpojená. Kdežto
originál pořád trochu klade odpor. Je to při jízdě opravdu znát. Auto začalo mít mnohem lepší zátah odspoda, jízda je mnohem dynamičtější.
Škoda, že to auto frantíci rovnou neudělali takhle, myslím, že hodně lidem po celém světě (viz. např. britská fóra) by to ušetřilo fůru starostí a to auto by celkově bylo na lepší úrovni.
Kdybyste někdo chtěli zaslat fotky, či poradit jak na to, kontaktujte mě. Kangoo 4x4 je super auto, (a když jde 4x4 něco projede ), Renault s ním vlastně zaplnil díru na trhu, takové rodinné auto/pick-up s pohonem všech kol na silnici vidět nebylo...
s pozdravem
Parádní prácička
Ještĕ by to chtĕlo vymyslet odpojení kardanu od převodovky, aby se za jízdy zbytečnĕ netočil.
S tím pohonem 4kolky je to fakt peklo, jak píšeš při zátĕži se zahřeje a je vymalováno a když zrovna jedeš mimo civilizaci a signál Vodafonu neni tak je to parádní procházka pro traktor.
K tomu pohonu 4kolky, ví nĕkdo jak je to řešeno u Dacie Duster?
Re: Kango 4x4
U Dustera by měl být shodný dif s X-trailem, takže taky elmagnetická spojka. to samé v Quashquai a Koleosu. Viz.přiložený odkaz od Byziho...
Tam je ta úprava pěkně nafocená. Dělali to teda až příliš pečlivě.
Jeden z kolegů zde mě psal e-mail, že má už sehnaný dif z x-traila ale průměr tisícihranu na mrkvi, který se zasouvá do spojky je větší, takže ta
kangoová v x-trailový spojce "kloktá". což se mě nestalo. Asi dělali ty dify různé. jenže nevím jak na nich poznat rozdíl z venku, či od jakého data výroby. (?)
To nás staví trochu před problém.
Tam je ta úprava pěkně nafocená. Dělali to teda až příliš pečlivě.
Jeden z kolegů zde mě psal e-mail, že má už sehnaný dif z x-traila ale průměr tisícihranu na mrkvi, který se zasouvá do spojky je větší, takže ta
kangoová v x-trailový spojce "kloktá". což se mě nestalo. Asi dělali ty dify různé. jenže nevím jak na nich poznat rozdíl z venku, či od jakého data výroby. (?)
To nás staví trochu před problém.
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: pát srp 13, 2010 18:50
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kango 4x4
Me by se spis s dustera libil ten sestikvalt. Nevite jestli je to.stejny?
Tel.: +420776045667
Email: jirirydlo@gmail.com
Email: jirirydlo@gmail.com
Re: Kango 4x4
Z koleaosa mám diff doma a nepasuje. Ta elmag spojka je už stavěná na většíi kroutící moment ta hřídel co se do ní strká vám tam prostě bude lítat. dělá to asik 2.5mm. Duster i Quashquai co sem se dočetl maji uplně totožný diferák. Takže jedinná volba je jedničkový X-trail. Na mykango.de psali že tam pasuje ten koleosácký. Sehnal jsem ho za těžké peníze a xxxxxxxxxxxxx. tak neudělejte stejnou chybu jako já
Re: Kango 4x4
Ten kolega co psal že mu to nepasuje sem byl já . Není to tožiž diferák z x-traila pán co mi ho prodal tvrdil že je ale zjistil sem že to je koleos a ten nepasuje do kanga jde napasovat jedině z toho jedničkovýho x-trailasojče píše:U Dustera by měl být shodný dif s X-trailem, takže taky elmagnetická spojka. to samé v Quashquai a Koleosu. Viz.přiložený odkaz od Byziho...
Tam je ta úprava pěkně nafocená. Dělali to teda až příliš pečlivě.
Jeden z kolegů zde mě psal e-mail, že má už sehnaný dif z x-traila ale průměr tisícihranu na mrkvi, který se zasouvá do spojky je větší, takže ta
kangoová v x-trailový spojce "kloktá". což se mě nestalo. Asi dělali ty dify různé. jenže nevím jak na nich poznat rozdíl z venku, či od jakého data výroby. (?)
To nás staví trochu před problém.
Re: Kango 4x4
Mě taky ale musel bys vyměmit vše motor prevodovku a i zadní diferak. Kangoo ma motor f8t a duster k9k. Takže prevodovky nepasuji mají uplně jiné uchyty. Nevím jak moc by to bylo nakladne ale šlo by to. myslím si že je to ale blbost když do kanga narveš diferák z x-trailu maš uplně stejný pohon 4x4 jako v dusteru s tím rozdilem že v dusteru je jednička extremně krátka a na šestku to jede 130km/h a otačky jsou už skoro na maximum takže si nic moc nepomužešJirkoj píše:Me by se spis s dustera libil ten sestikvalt. Nevite jestli je to.stejny?
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: pát srp 13, 2010 18:50
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kango 4x4
Tak to ve výsledkvýsledku je lepší původní 5ti kvalit.
Tel.: +420776045667
Email: jirirydlo@gmail.com
Email: jirirydlo@gmail.com
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát pro 27, 2013 19:40
Re: Kango 4x4
Zdravím, potřeboval bych prosím radu ohledně té záměny diferenciálu x-trail - kangoo. Pul roku mi to v zadním diferáku cvakalo jak tady popisujete, ale vše fungovalo. Ted už se mi zadek vůbec nepřipojí a jezdím jen na předek, což je docela blbý ted v zimě. Jaký mám ten diferák a z čeho začít shánět? Děkuji za rady.
Re: Kango 4x4
Tak jsem dalším úspěšným překopávačem zadního diferenciálu z Xtraila
Nevíte někdo jestli je na těch dvou kabelech u xtraila difu jedno kde bude + a kde - ?
Nevíte někdo jestli je na těch dvou kabelech u xtraila difu jedno kde bude + a kde - ?
Re: Kango 4x4
kalda1 píše:Tak jsem dalším úspěšným překopávačem zadního diferenciálu z Xtraila
Nevíte někdo jestli je na těch dvou kabelech u xtraila difu jedno kde bude + a kde - ?
Ahoj
Z jakého roku a typu X-trailu si použil el. spojku. ROZEPIŠ SE O PŘEDĚLÁVCE.
Re: Kango 4x4
Ahoj,kdyby někdo sháněl difefenciál na předělávku,tak mám v perfektním stavu za 7000kč. Mám také diferenciál Nissan Xtrail T31 a Nissan Qashqai r.v.2007-2013 se zárukou 30dni,ale pozor tento diferenciál se pro Kangoo nehodí . Tel.602872862
Naposledy upravil(a) sjandus dne úte led 17, 2017 20:48, celkem upraveno 2 x.
Re: Kango 4x4
Ahoj,
sedí tam jen z X-trailu T30. Pozor na to. Přeházel jsem střeva a ponechal převody diferenciálu z Kangoo. Dnes jsem konečně dal dokupy i přeovdovku a projel to. Nejsem si však jistej jakým proudem mám ovládat tu el. mag. spojku. Zdá se mi, že přímo z baterky to není ono ... ale funguje to
sedí tam jen z X-trailu T30. Pozor na to. Přeházel jsem střeva a ponechal převody diferenciálu z Kangoo. Dnes jsem konečně dal dokupy i přeovdovku a projel to. Nejsem si však jistej jakým proudem mám ovládat tu el. mag. spojku. Zdá se mi, že přímo z baterky to není ono ... ale funguje to
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů