Renault Kangoo r.v.2010 1.5 dCi 50kW - výfukové plyny v kabině
Moderátor: Moderators General
- gumicky.eu
- Starting member
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř úno 20, 2008 09:51
- Bydliště: Lešná-Příluky
- Kontaktovat uživatele:
Renault Kangoo r.v.2010 1.5 dCi 50kW - výfukové plyny v kabině
Ahojte, můžete mi prosím někdo poradit? Máme problém s výfukovými plyny v kabině. Asi před rokem při nastartování se z výfuku hodně zakouřilo. Nedělalo to pravidelně, jen občas. Potom se začal ztrácet olej a teď už se to ustálilo. Olej doléváme na 10 tis. km cca 0,5L z výfuku po nastartování se už zakouří jen zřídka, ale když stojím s nastartovaným motorem, tak je uvnitř auta silně cítit výfukové plyny. V Renaultu mi řekli, že může být někde prasklý chladič výfukových plynů, ale vidět tam nic není. Nemáte někdo zkušenost? Předpokládám, že to nejde rovnou do kabiny, ale splodiny unikají někde v motorové části a venťas si je natáhne dovnitř. Díky za každou radu a nápad.
Pneuservis
Prodej použitých i nových pneumatik a disků
Půjčovna dodávek
Prodej použitých i nových pneumatik a disků
Půjčovna dodávek
Re: Renault Kangoo r.v.2010 1.5 dCi 50kW - výfukové plyny v kabině
Presne toto iste som mal na Felde. Ked som stal, do kabiny sli vyfukove plyny z pod kapoty. Zial, jedine riesenie je hladat unik z vyfukoveho systemu - ci uz spoj, prasklina, netesnost... V mojom pripade to bola prasklina na zvodoch, ktore predtym uz niekto zvaral a kedze to bolo pod tepelnym stitom, ani ma nenapadlo toto skontrolovat. Cize treba ist od motora postupne az pod auto, ci niekde nieco nezbadas. Ak to trva dlhsiu dobu a motor predtym spaloval olej, v mieste netesnosti a v blizkom okoli bude krasne vidiet stopy po uniku spalin..
Aj ked vzhladom na datum tazky toto uz je asi problem dalsieho majitela..
Aj ked vzhladom na datum tazky toto uz je asi problem dalsieho majitela..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host