Kango 4x4

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Aleš69
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: úte led 17, 2017 18:05

Re: Kango 4x4

Příspěvek od Aleš69 » úte led 17, 2017 19:06

Ahoj.
Palcová spojka pro pohon 4x4 se dá repasovat. Je to v podstatě pístové axialní čerpadlo s řízenou ztrátou tlaku. Bližší info 602 739 351

martin pe
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pon zář 04, 2017 17:38

Re: Kango 4x4

Příspěvek od martin pe » pon zář 04, 2017 18:00

Ahoj, auto mi začalo do 40km/hod poskakovat nebo škubat, tak jako by byl zavřenej diferák, nad 40km/hod to nedělá.Můžete někdo poradit kam kouknout nebo co čekat? Děkuji M

venkovan
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned úno 18, 2018 17:34

Re: Kango 4x4

Příspěvek od venkovan » ned úno 18, 2018 17:59

Krátká recenze Kangoo 4x4 1,6 benzin.
Auto používám jako druhý vůz zejména na práci na statku, na tahání vozíku se vším možným, hodně se dřevem kterým topím.Jezdím po okreskách, polních a lesních cestách, loukách , polích.Zatím jsem dojel všude kam jsem potřeboval.Autu je 14 let a má najeto 170 000km a mám již repasovanou kardanku.Diferák zatím OK , "klepu na dřevo".
Důležité je nešetřit na gumách a mít vždy stejně sjeté gumy na předku a na zadku o stejném obvodu!!!!!!!!!!!Kdo dá na jednu nápravu gumy na dojetí tak si koleduje o zde zmiňovaný problém se zadním diferenciálem.
Poruchovost je tak nějak průměrná co jsem zažil u jiných aut.Není to nejhorší ani nejlepší.Spotřeba dlouhodobá je 9,1l/100km. Krátkodobě s vozíkem je to o litr až litr a půl víc.Když jedu prázdnej a po silnici tak i o pár deci méně.Nejméně jsem jel v kuse 320km za 8,4l/100km a nebyla v tom dálnice.Nejvíce za 10,6l/100km.Posez mně díky nepolohovatelnému volantu a sedadlu (výškově) absolutně nevyhovuje a kultura jízdy je klasická dodávková až traktorová díky krátkým převodům, ale dá se na to zvyknout.Důležitost přikládám pravidelným výměnám všech olejů a filtrů.
Užitková hodnota auta je pro mne nadprůměrná a jsem s ním celkově spokojený, ale pro člověka z města bych ho nedoporučil.Já jezdím s trvale sklopenými zadními sedačkami a vzadu pořád něco vozím.Vejdou se tam třeba 4 plechové barely, ty co se dávají pod okap (200l ???) nebo big bag na obilí 1x1x1 m.Akorát rezervu jsem musel i s držákem odmontovat protože značně zmenšuje objem pro bagáž.Ta je 2,5m3.Vozím ji volně položenou na podlaze a když mám auto naložené, tak ji prostě někam nacpu.Někam dolů kvůli bezpečnosti.
Mrzí mne, že už tento typ 4x4 nevyrábí.

MaviD
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: stř bře 14, 2018 19:09

Re: Kango 4x4

Příspěvek od MaviD » stř bře 14, 2018 19:18

Ahoj,
měl bych pár otázek na zkušenější. Mám Kangoo 4x4 1.6L benzín 155tisíc najeto
1. Co je ta velká kruhová věc uprostřed kardanu?
2. Auto začalo divně hučet. Je to něco mezi foukáním do flašky plus nějakej jinej pazvuk. Je to od kardanu nebo to může bejt ze zadního diferáku? Hučí to po startu, po čase to myslím přestane. Teď si nejsem jistej jestli je to závislí na otáčkách ale spíš bych řekl že na rychlosti.

Jirkoj
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pát srp 13, 2010 18:50
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: Kango 4x4

Příspěvek od Jirkoj » stř bře 14, 2018 19:20

1. Tlumič vibrací.
Tel.: +420776045667
Email: jirirydlo@gmail.com

MaviD
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: stř bře 14, 2018 19:09

Re: Kango 4x4

Příspěvek od MaviD » stř bře 14, 2018 19:32

jako že nějakej pružnej spoj? a může to odejít?
a co by mohlo bej to hučení?
Známej mi říkal že na kardanu jsou nějaký 3 ložiska a že jedno se nedá vyměnit v servisu že se to někam posílá.

Jirkoj
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pát srp 13, 2010 18:50
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: Kango 4x4

Příspěvek od Jirkoj » stř bře 14, 2018 19:42

Mezi vnitřním a vnějším kusem železa je guma. Ta může zpuchret. Servisů nevim jak ted, ale kdyz jsem to resil v roce 2010 - chtel jsem vyvazit kardan protoze sem ten super tlumic vibraci urval o sutr. Toho casu jsem volal do Kradan servisu v Praze. Tam mi rekli ze neni problem vyvazit, kdyz jsem tam prijel, rekli mi ze nemaji pripravek na upnuti, ale ze to nejak snad udelaji. Tak jsem si to radsi zase odvezl domu. 100km vylet zbytecne.

Dalsi pokus byl nekde ve zline. Tam rovnou rekli ze kardan potrebuje repas. Dali nova loziska a odstranili ten tlumic vibraci, pry to nema vliv, me to pak prislo dole dost lenivy. Ale tak ono celkove ten motor v kangu je slabej. Tam to stalo asi 15000,-.

Good luck.
Tel.: +420776045667
Email: jirirydlo@gmail.com

venkovan
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned úno 18, 2018 17:34

Re: Kango 4x4

Příspěvek od venkovan » ned bře 18, 2018 09:17

Na ten kardan zkus odkaz http://www.apm.cz/moznost-repasovani-ka ... h-hrideli/
Hučení může být od diferáku, můžou to být i gumy a mně hučí auto vždy (a to velmi výrazně) když dám střešní příčníky a nemusí na nich nic být připevněno

MaviD
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: stř bře 14, 2018 19:09

Re: Kango 4x4

Příspěvek od MaviD » sob pro 01, 2018 14:16

Ahoj,
mám Kangoo 4x4 1,6l benzín a taky mi odchází nebo už odešela zadní spojka. Nejsem si jistej jestli dávat velkou investici do auta za 40000Kč. Buď vytrhnu kardan a budu mít dvojkolku, nebo mě napadlo "puk" řešení a to vyndat zadní spojku a spojit to natvrdo (to ale asi neprojdu technickou)
Dá se to vůbec udělat?

Odpovědět

Zpět na „Renault Kangoo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host