Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Dávid Wilimský
Člen RCČR
Příspěvky: 503
Registrován: čtv úno 15, 2007 07:13
Bydliště: Brno

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Dávid Wilimský » pát led 05, 2018 15:43

Hezké vlákno chlapci.
Nadchnout umí i po pěti a půl letech užívání s 253 tkm. Jednak při běžných jízdách, kdy se vezete v krásném, pohodlném, svižném, ale nenápadném autě s motorizací, s kterou když víte jak zacházet, tak vás to ani moc nestojí. Někde jsem loni na jaře četl to, k čemu jsem se celkem rychle po koupi mé LII (viz podpis) dopracoval sám, tj. že s T-benzínem by se mělo jezdit tak "na půl plynu". Jinými slovy, nehonit to furt, protože to nedělá dobře turbu, gumám ani nákladům za palivo, ale jezdit jako člověk, a když máš chuť (Buchlovské kopce, Harmanec - Horná Štubňa, Mlynky - Spišská Nová Ves, Branisko) nebo potřebu (doplňte dle vlastních zkušeností), tak tomu zatopíš. A to je potom jiné pokouření.
Letos mě "tá moja" nadchla, neplánovaně, hned dva krát.
Nejprve na konci srpna, když po desetidenním tripu (CZ-SK-HU-RO-HU-SK-CZ, celkem cca 2600 km) svítilo na BC 7,7 l/100 km. Sám s poloprázdným kufrem (CZ-SK-HU-SK-CZ), v RO (cca 1300 km) ale ve třech dospělých s prckem a kufrem plným nad roletku, včetně mnoha a mnoha litrů mléka, vod, coca-coly, piv, vín a blbin všeho druhu. Tam jsem si splnil sen a projel si Transfagarasan od severu k jihu až na hráz Vidraru, a pak zase zpět. Jezdíte-li rádi zatáčky do kopce (a z kopce taky, jinak to nejde) tak vřele doporučuji. A že jsem si to užil. Dospělým lupalo v uších, dítě raději ani nedutalo. Zeptejte se TOJI.
Podruhé před vánoci. Kamarád, jenž na mou radu též již pět let vlastní LII Ph.2, 2.0T (ale "jen" 125 kW), musel na lyžovačku s chotí a dvěma potomky někam pod Salzburg využít služeb mé Lagu. Proč? O tom už brzy ale jinde. Každopádně mi po čtyřech dnech vracel auto s rohlíkem v obličeji a celkem přesným výčtem rozdílů pocitů z jízdy s jeho Privilége a mou GT. A to vše za 8,1l/100 km (dle BC!).
O tu spotřebu zas až tolik nejde, celoročně jsem v průměru na tabulkových 8,6l/100 km (opět dle BC!). To je jen část zkušenosti a příspěvek k tématu, že nadchnout umí když se to s ní umí. A ne jen akcelerací.
ex: Laguna Grandtour, 1.6 16V, Concorde, 5. 11. 1998; 01:36 CET; pohodlná, prostorná, stále krásná...., byla prostě výborná.
nyní: Laguna Grandtour II, 2.0T GT, 2006; taková tichá, přemotorovaná raketa:-)

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od amat » pát led 05, 2018 16:09

2.0T je zdaleka nejlepší motor pro L2, prakticky nemá smysl uvažovat o žádném jiném benzínovém motoru. Hned v těsném závěsu je 3.0V6, která by byla na prvním místě jen kdyby k ní Renault nabídl i manuál.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Dávid Wilimský
Člen RCČR
Příspěvky: 503
Registrován: čtv úno 15, 2007 07:13
Bydliště: Brno

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Dávid Wilimský » pát led 05, 2018 16:38

Souhlas! 2.0T není bez slabých míst, ale kdyby do LII frantíci k 3.0 V6 dali manuál, tak není co řešit.
ex: Laguna Grandtour, 1.6 16V, Concorde, 5. 11. 1998; 01:36 CET; pohodlná, prostorná, stále krásná...., byla prostě výborná.
nyní: Laguna Grandtour II, 2.0T GT, 2006; taková tichá, přemotorovaná raketa:-)

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 306
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Paulix96 » pát led 05, 2018 23:20

Tak když člověk opravdu hodně chce V6 s manuálem, může ji mít. Podle polských kolegů by měly být kompatibilní převodovky z Clia V6. Ale chápu, že se do výměny převodovky nebude chtít každému.

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od amat » pát led 05, 2018 23:31

Jj, technicky to řešitelné je, ale bude opět problém takový vůz přihlásit. Navíc je to bohužel bastl, sice PK6 krouťák L7X zvládne hravě, nicméně problém je ECU motoru, musí se přehrát softwarem z Clia V6 nebo Avantime (teď nevím), pak ale prý nefunguje tempomat, což je u auta z kategorie Laguny docela zásadní mínus. Ale chtěl bych se tím svést, ten kvalt navíc udělá divy s dynamikou. Myslím, že to bude opravdový trhač asfaltu. 0-100 se určitě srazí hodně k 7s, možná i pod.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Šamša » sob led 06, 2018 22:50

Na youtube je někde video s předělávkou LII. V6 na manuál a myslím, že byla použita převodovka 5q z LI. 3.0 V6 i s poloosama. Jinak LII. 2.0T mě dělá radost a využívám každou příležitost se s ní projet a teď za dva dny jsem nalítal 1000km. Např. super cesta přes vysočinu, kdy i při dodržování rychlosti v obci jsem ujel 140km za 1:40, je průměrná rychlost 84km/h. Prostě krásná dynamická jízda bez nějakých násilností a předjeli mě pouze dvě auta a to nové BMW X5 a jeho protipól od Mercedesu ML? a to ještě na delší rovince, kdy mohli využít potenciálu silnějšího motoru, jinak jsem je školil :-D
A kdo tvrdí, že 1.6i úplně stačí a je dynamická, tak neví o čem mluví. Ještě bych rád oslovil zdejší majitele verze GT, tj. 150kW, protože bych rád porovnal, nezdá se mi ten papírový výkon 120kW u mé.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 306
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Paulix96 » ned led 07, 2018 15:52

Já právě viděl i video s PK6 z onoho Clia, ale ten 5q by asi taky měl pasovat. Novější Laguny I měly stejné V6 jako II. generace. Velice mě ta V6 zaujala i v C5, kde ve spojení s hydraulickým podvozkem musí tvořit dokonalou harmonii na cestách.

Jinak k tomu výkonu, já měl taky v Laguně 120 kW a bylo to velice podobné 125 kW variantě, kterou měl brácha. Pro přirovnání. Jó, teď mě trochu mrzí, že jsem Lagunu prodal, ale co už.

Tak 1.6 není špatný motor, jezdím s ním denně, a i s ním může být zábava, bohužel se musí vytáčet a pak má člověk průměrnou spotřebu 9,2l. Holt, když se člověk dobře baví. :D Ale to už je trochu OT.

A i s 1.6 za sebou nechávám 1.9 TDI. :D

Uživatelský avatar
GREYWOLF
Člen RCČR
Příspěvky: 2513
Registrován: čtv srp 19, 2004 15:38
Bydliště: Praha 10

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od GREYWOLF » ned led 07, 2018 17:52

Pánové dávat do Laguny V6 manuál je hrozný nesmysl. To auto není postavené na blbnutí na okreskách,ale pro pohodovou jízdu napříč Evropou 8)

Prostě takové GT v původním slova smyslu :wink:
Lukas
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway

bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Davidak79 » ned led 07, 2018 20:56

kurva netvrďte mi že ty 1.6 sou zábavný a dynamický , jedinná zabáva ( jak pro koho ) je jestli se stihnu při předjíždění zařadit :D
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
jarda19
Grafoman
Příspěvky: 2123
Registrován: ned led 17, 2010 19:25
Bydliště: Havířov

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od jarda19 » pon led 08, 2018 13:34

Ne ne, zábava začne když se nestihneš zařadit :D
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Šamša » úte led 09, 2018 18:53

To mě povídej, minulý týden si to valím z Hradce a za Býští se hodlám k předjetí kamiónu, podřadím vyrazím a konec, brzda a zpětné zatlačení se nazpátek, protože ten za mnou se též chystal k předjíždění a dojel mezitím kamion. Po vyjetí zjištěno, že jsou to nakonec tři kamiony za sebou a každej tak se 2-3m rozestupu, dobytci. :smajl13:
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 306
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Paulix96 » úte led 09, 2018 19:15

Tak potom, co jsem jezdil pár měsíců s 1.2 HTP 40 kW 6V, je dynamický i zahradní traktůrek :-D

Ale zpět k věci, jaké jsou rozdíly mezi Ph1 V6 a Ph2 V6?

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Šamša » úte led 09, 2018 19:24

Podvozek a motorizace stejná, liší se to předkem a světly vzadu. Trochu jiná palubka a technika navi a HiFi. Mě se líbí víc Ph1, jak předkem, tak pruhovými světly vzadu. To kulatý tentononc co svítí vzadu u Ph2 se mi hnusí.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od EfineSS » úte led 09, 2018 19:56

No jo.. Každýmu se líbí něco.

Jinak mimo jinou palubku jsou jiný i použitý materiály v interiéru a hodně překopaná a vylepšená je elektrika.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 306
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Paulix96 » úte led 09, 2018 20:05

Tak tohle zrovna vím, spíš jsem myslel právě z pohledu motorizace a převodovky. Mě se osobně taky líbí víc Ph1, ale to je dost věcí názoru.

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od amat » pát led 19, 2018 18:18

Já nemám nic proti automatu, naopak. Nicméně Renault zrovna u 3.0V6 zvolil asi ten největší krám co mohl. Pětistupňový aisin je vážně mizerná převodovka. Občas škube a kope, což patří k jejímu standardnímu chování, není to známka problémů. Navíc pět stupňů je málo, co si budeme povídat.

Ten Polák co si předělal Lagunu V6 na manuál použil skříň PK6 i její poloosy. Tedy šestikvalt.

Rozdíly mezi L2 ph1 a ph2 jsou doslova dramatické. Ph2 je mnohem lepším autem. To však samozřejmě platí při porovnání výchozích stavů, tedy nových vozů. Zbědovaná ph2 bude samozřejmě horší než vychytaná ph1.

Zůstal snad jen skelet karoserie, jinak je prakticky vše inovované či zcela jiné. Podvozek je na první pohled stejný, nicméně je jinak naladěný. Elektrika je zcela odlišná, zlobí podstatně méně a třeba karty konečně fungují v režimu handsfree spolehlivě. Modernější jsou systémy navigací a audia, skvělá je automatická elektrická ruční brzda, lepší je ovládání navigace pomocí joysticku. Mnohem lepší jsou xenonové světla, jejich výška kuželu se nastavuje podle rychlosti vozidla, při přepnutí na dálkové se světa samy zvednou do nejvyšší polohy - v praxi opravdu geniální vychytávka. Interiér používá lepší materiály - k tomu se váže i negativum, protože tyto materiály hůř odolávají zubu času a třeba horní část palubky bývá u většiny lagun ph2 odchlípnutá. Problém je rovněž vrzání palubní desky, které je u ph2 podstatně hůře řešitelné než u ph1.

Obecně vzato je ph2 určitě lepší auto než ph1, je to prostě vyladěná Laguna 2. Vzhled je subjektivní, líbí se mi obě, nicméně zvykl jsem si na ph2 a dnes ji považuji za modernější a "aktuálnější" než ph1.

Co se týče motoru 3.0V6, mezi ph1 a ph2 rozdíly jsou. Ph1 má L7X 731 a ph2 L7X 733. Liší se třeba vstřikovače a další věci kolem motoru.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
GREYWOLF
Člen RCČR
Příspěvky: 2513
Registrován: čtv srp 19, 2004 15:38
Bydliště: Praha 10

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od GREYWOLF » pát led 19, 2018 20:16

Jenom rychlá k automatu. Jakmile vyměníš olej tak neškube ani nekope. Otestováno jak na Laguně tak teď na Espace.
Lukas
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway

bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od amat » pát led 19, 2018 20:39

Já ho už měnil a zlepšilo se to, ale zázraky se nekonají. 70% času se chová hezky, ale v těch zbylých 30% kope a škube atd. Je to prostě nic moc automat. Alespoň je však údajně spolehlivý a logika řazení je špičková, abych ho jen nehanil. Nechá se krásně ovlivnit prací s plynem, jeho mírou sepnutí či zrychlením sešlápnutí či puštění. Takže zase tak černé to není. Nicméně šestikvalt Jatco co se montuje do Lagun 3 je naprosto fenomenální. řadí absolutně sametově a rychle.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Rockerao
Starting member
Příspěvky: 57
Registrován: úte úno 03, 2015 09:28

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Rockerao » stř led 24, 2018 21:14

amat píše:
pát led 19, 2018 18:18

Rozdíly mezi L2 ph1 a ph2 jsou doslova dramatické. Ph2 je mnohem lepším autem. To však samozřejmě platí při porovnání výchozích stavů, tedy nových vozů. Zbědovaná ph2 bude samozřejmě horší než vychytaná ph1.

Zůstal snad jen skelet karoserie, jinak je prakticky vše inovované či zcela jiné. Podvozek je na první pohled stejný, nicméně je jinak naladěný. Elektrika je zcela odlišná, zlobí podstatně méně a třeba karty konečně fungují v režimu handsfree spolehlivě. Modernější jsou systémy navigací a audia, skvělá je automatická elektrická ruční brzda, lepší je ovládání navigace pomocí joysticku. Mnohem lepší jsou xenonové světla, jejich výška kuželu se nastavuje podle rychlosti vozidla, při přepnutí na dálkové se světa samy zvednou do nejvyšší polohy - v praxi opravdu geniální vychytávka. Interiér používá lepší materiály - k tomu se váže i negativum, protože tyto materiály hůř odolávají zubu času a třeba horní část palubky bývá u většiny lagun ph2 odchlípnutá. Problém je rovněž vrzání palubní desky, které je u ph2 podstatně hůře řešitelné než u ph1.

Obecně vzato je ph2 určitě lepší auto než ph1, je to prostě vyladěná Laguna 2. Vzhled je subjektivní, líbí se mi obě, nicméně zvykl jsem si na ph2 a dnes ji považuji za modernější a "aktuálnější" než ph1.
Vedel by si to troška rozpísať? Pokukávam po ph2 tak by ma to zaujímalo. Ako inak je naladený podvozok? A to vŕzganie palubky je ako myslené? Je to tam horšie ako pri ph1? A neviem či máš o tom vedomosť, ale vyskytuje sa hádzanie do núdzového režimu (klasický problém ph1 1.8 16v) aj u ph2? Myslím teraz 2.0 16v. Neviem či sa to týkalo tohto motoru aj predface, ale predpokladám že áno keďže tie motory sú veľmi podobné.

mosqicz
Starting member
Příspěvky: 59
Registrován: pát pro 13, 2013 21:20
Bydliště: Hradec Králové

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od mosqicz » čtv dub 19, 2018 14:20

Šamša píše:
úte led 09, 2018 18:53
To mě povídej, minulý týden si to valím z Hradce a za Býští se hodlám k předjetí kamiónu, podřadím vyrazím a konec, brzda a zpětné zatlačení se nazpátek, protože ten za mnou se též chystal k předjíždění a dojel mezitím kamion. Po vyjetí zjištěno, že jsou to nakonec tři kamiony za sebou a každej tak se 2-3m rozestupu, dobytci. :smajl13:
Jé Šamšo, ty jsi od Hradce? To jsme kousek :) já jsem chlumečák a brázdím s Lagu každýden po státovce HK a zpět :)
Renault Laguna II Grandtour 1.8 16V 88kW r.v.2001

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 306
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Paulix96 » sob dub 21, 2018 11:18

Laguna II rozhodně umí nadchnout i dnes. Dokonce i s "pouhou" 1.9 dci 88kW.

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 306
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Paulix96 » sob dub 21, 2018 11:24

Rockerao píše:
stř led 24, 2018 21:14

Vedel by si to troška rozpísať? Pokukávam po ph2 tak by ma to zaujímalo. Ako inak je naladený podvozok? A to vŕzganie palubky je ako myslené? Je to tam horšie ako pri ph1? A neviem či máš o tom vedomosť, ale vyskytuje sa hádzanie do núdzového režimu (klasický problém ph1 1.8 16v) aj u ph2? Myslím teraz 2.0 16v. Neviem či sa to týkalo tohto motoru aj predface, ale predpokladám že áno keďže tie motory sú veľmi podobné.
Ono vrzání palubky je tak více méně stejné. Nicméně na palubce jsou použity jiné materiály a kvůli tomu se horní část odlepuje. Což je v interiéru asi největší nevýhoda. A pak chybějící držák na kelímek, pokud tedy máš Carminat DVD.

Co se týče motoru, nevím. Brácha měl 2.0 16v 99kW a jelo to slušně a hlavně spolehlivě, nikdy žádný nouzák.

A ten podvozek je poctivé trochu jiný, ale mě se to blbě popisuje. Nicméně je hlavně jinak řešený.

milan_hrncal
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pát dub 13, 2018 19:48

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od milan_hrncal » čtv dub 26, 2018 22:19

Šamša píše:
čtv srp 17, 2017 13:18
Jízda tímto autem je neskutečně zábavná a oproti naftovým "lenivým" motorům je tento benzín janek, bezva se hned žene do otáček a auto neskutečně zrychluje, že mám dojem s přirovnáním s BMW, jestli někdo už nevylepšoval software v jednotce. Za mokra se musím hodně krotit, ta 16" kola nemají trakci k přenosu té síly a budu muset vylepšovat podvozek nějakými 17" nebo 18" koly a pneu.
Spotřeba s mým stylem jízdy +-10l/100km.
Ještě přikládám obrázky z opravy vozu, jak jsem vyřešil plastovou trubku od turba, která sice byla už na konci nahrazená gumovou hadicí, ale byla tlakem spony dosti zborcená. Hledal jsem na netu tenkostěnnou trubku 40mm, ale pak jsem navštívil topenářskou firmu, kde mi bylo nabídnuté prodloužení k chromovanému sifonu přesně průměru 40mm a ještě k tomu s osazením, z mosazi síly 0,5mm, tak nehrozí sklouznutí trubky někam dále. Nakonec jsem za pomocí horkovzdušné pistole nahřál stažený konec plastové trubky a natlačil dovnitř tu mosaznou pochromovanou. Oprava na 1*.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Můžu se zeptat, kde jste sehnal tu hezkou převlečnou trubku? Mě praskla hadice tak špatně, že když do ní natlačím tu nerezovou trubku, tak mi to vyjde jen tak tak a už jí nemůžu chytit sponkou k turbu. Díky moc :-)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Šamša » pát dub 27, 2018 10:28

Pokud myslíš tu gumovou hadici co spojuje turbo s plastovou trubkou, tak tu už tam dal předchozí majitel, jak jsem psal v příspěvku a jen jsem vyrovnal a vyztužil vložkou z chromované trubky k odpadu tu plastovou. Teď už nevím jaký vnitřní průměr ta hadice má, ale stačí změřit nátrubek turba a potřebnou hadici koupíš v prodejně dílů na nákladní auta Avia apod..., kde to koupíš za pár korun. Ta chromovaná trubka k odpadu se dá koupit např. zde: https://www.kamody.cz/sifony/viega-odto ... 88v-136992
Je sice drahá, ale vyztuží ten plast. Já ji měl sehnanou přes topenáře s lepší cenou.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Šamša » ned kvě 06, 2018 23:01

Nadělil jsem ji zrenovovaná kola Silverstone, trochu vypodložil 2cm podložkami a vzhled je hned o 100% lepší netramvajový. Po výměně silentů v zadní nápravnici se rozechcal pravý tlumič, ještě originál. Po prolejzání různých eshopů a problematikou chrlených "replikových" tlumičů KYB jsem se rozhodl a objednal originální nové v Renaultu při ceně 1800Kč/ks pro mne. Což je dobrá cena.
Ještě takový bonbónek, palubák jsem nenuloval 8000km a průměrná spotřeba se ustálila na 9,5l/100km, což při mém jízdním stylu je hodně dobrý. :D
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 21 hostů