Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od amat » úte črc 11, 2017 19:22

Umí! Minimálně pokud se Vám podaří sehnat zánovní L2 ph2 se 120 000km na tachometru (poctivými - prověřeno u dealera) a především pořádným motorem! 3.0V6 je z dnešního pohledu úchvatná strojovna. Pod kapotu se vejde jen tak tak, přední nápravu ale zatěžuje méně než 2.2dCi - je o něco lehčí. Malo se ví, že 3.0V6 je vždy spjat se sportovním podvozkem - sníženým a navíc se silnějšími příčnými stabilizátory vpředu i vzadu. Nicméně na sportovní jízdní vlastnosti si auto ani nehraje, tyto úpravy jsou spíše kvůli lepší odolnosti při vyšších rychlostech. Asi nejkrásnější disciplína jsou vzlety z místa, typicky na křižovatkách. Pokud má člověk na semaforech "pole position" :-D :-D a chytne vedle sebe ještě mladíka s vykuněnou Oktávkou TDI, tak to jsou takové malé vánoce. Tato laguna má totiž krásný talent bořit iluze těchto puberťáků co si myslí, že když dají čip na 1.9TDI, dostanou závodní vůz. Tahle laguna je za mocného zpěvu V6tky velmi rychle vyvede z říše pohádek a zasadí tvrdou ránu reality. Z venku přitom nic nenasvědčuje, že by člověk mohl dostat takový výprask. Na autě není nic jinak, ani výfuky vzadu. Místo štítku s motorem mají u ph2 výbavy Initiale Paris jen toto logo, takže zkrátka dokonalý sleeper. Skvělá je taky pružnost motoru, třeba když jedete 50kmh, potřebujete nutně zrychlit, tak jen šlápnete trochu na plyn a auto už bere ohnivou čáru. Žádné čekání na turbo, žádné podřazování, kolikrát se motor suverénně sebere i na stávající kvalt.

Překvapilo mě i velmi dlouhé zpřevodování, kdy při 130kmh točí cca 2600ot. což je na atmobenzín neskutečně málo. Díky tomu je však na palubě od motoru hrobové ticho a kupodivu lze spotřebu na dálnici srazit i k 8l, což je vážné bomba. Jinak dlouhodobá spotřeba je cca 10,5l, to je taky pořád ještě slušné číslo. O neuvěřitelné kultivovanosti motoru svědčí i to, že když jsem auto koupil, tak jsem si vůbec nevšiml, že má totálně mrtvé silentbloky motoru. Ale když myslím totálně tak úplně! Jak hydrosilentblok motoru, tak hydrosilentblok převodovky, oba byly prasklé, olej z nich dávno vytekl a celý agregát s převodovkou ležel rovnou na karoserii! Jezdil jsem takto celý měsíc a i přitom si lebedil jak je ta V6tka kultivovaná a zcela bez vibrací. Neskutečné, tohle neumí pochopitelně žádný diesel (do kterého tímto nerýpu, jsem fanda nafty).

Prostě úchvatné auto, ze kterého mám neuvěřitelnou radost.

https://www.youtube.com/watch?v=BUlr5mU0Fa0
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Šamša » úte črc 11, 2017 23:49

Ty mě jdeš tématem rovnou do rány, protože před měsícem vedu rodinnou diskuzi o tom, že mám na 1.9dCi už naloženo 370 000 km a bylo by potřeba "záložní auto", tak jak jsem trochu psychologicky zapůsobil, že kdyby v zimě nějaká událost na motoru, tak nemohu tahat ven auto, který reziví a nemá zimáky :-D a po rozpravě, jsem obdržel zelenou kartu. Obhlížel jsem mobile.de a všechny možný portály, tak buď hezký V6 byly okamžitě pryč, nebo strašný ležáky a navíc mě odrazoval automat. Nakonec jsem trochu slevil a počal vyhledávat 2.0T, samo, že verze GT se dají na prstech jedné ruky spočítat co se občas vyskytnou na portálech a samo za nesmysl a tak nakonec jen 120kW verze a těch též jako šafránu. Nakonec jsem vyhlédl na polském allegru dovozenku z Holandska a vyrazil 800km na sever do Elblagu, abych dojel po ose zpět. Auto pěkné ve verzi Initiale Paris a neskutečný žihadlo, prostě takový neviňátko a ve 3000rpm kopanec do riti a neustávající boření těla do sedačky až do omezovače někde v 6000rpm. No a doma jsem začal zjišťovat nedostatky a jak jsem prevít na fungování vozu a nahrazování ještě "funkčních " dílů za nové, jsem odhaloval napadení kutilem domácím, jak bezvadné dělené rádio Cabasse leží naštěstí v kufru a ve slotu narvané čínské rádio LG, které umí i mp3, no fuj. Brzdy po zenitu, motorový prostor též zasažen kutilem. Tak zatím auto na dílně a intenzivně se "renovuje", tak doufám zachráním další pěkný kus. Jo a ještě taková poznámka, těch 800km jsem pak urazil přesně za 8 hodin i se dvěma půlhodinovýma přestávkama a se spotřebou 9l/100km. :-D
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od amat » stř črc 12, 2017 00:42

Jééé tak to gratuluju pane kolego! Kolik má nalítáno a za kolik byla? Ja bral opravdu poctivých 120 000km (ověřeno) po nějaké bohaté bábě ze severu Itálie - to je ten největší bazarový kýč, ale tady fakt pravda. Takže sedačka řidiče nebyla vůbec prosezená, ani trošku. Navíc asi někde nedobrzdila v roce 2012 nebo do ni někdo nacouval, protože byla lehce nabouraná na předek - nárazník, světla, kapota (chladiče už ne). No a kam se vydá bohatý taloš když ťukne auto? Do autorizáku! Takže mám kompletní nový předek, vč. nové kapoty i nárazníku ale hlavně! Nové světla! Svatý grál všech dvojkových Lagun po faceliftu (každá je má dnes zašlé).

Jediné co, tak trochu škube automat, ale to řešit nebudu protože jsem zjistil, že u SU1 je to spíše vlastnost než závada. Borci z laguna klubu na tom najeli i 700 000km a celou dobu automat škubal. Zajímavé je, že škube jen když se jede piánko, když se mu dá plný kotel, tak řadí velmi rychle a bez cukání.

Jinak ten motor je úžasný. Má tolik síly, že i dnes vážně podělá většinu okolního provozu. A ten zvuk! TEN ZVUK! To prostě chceš!

Jinak stran spotřeby jsem zajel Brno - Šala (SK) - přes ucpanou Bratislavu jsem do cíle dorazil za 8,4l, to je bomba!
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od amat » stř črc 12, 2017 02:44

Aha! Až teď se dívám do tvého podpisu, že jsi nakonec vzal 2.0T, já to špatně pochopil myslel jsem, žes nakonec natrefil na V6tku. No jako s tou 2.0T si nemáš proč zoufat, je to geniální motor a v L2 to lítá jak drak. Byl jsem z toho fakt překvapený - a to mluvím o 120kW. Kamarád to má v grandtouru a umí s tím lítat za 7l, což chce asi slušné sebezapření.

Jinak jsem zapomněl napsat, že tu vyvoněnou V6tku jsem nakonec koupil za 90 000kč, to mi přijde jako suprovní cena za auto v takovém stavu. Když jsem to zvednul, ze spodu nebyl ani milimetr rzi - ani na šroubech a různých plechových držácích. To auto nikdy nevidělo sůl.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
GREYWOLF
Člen RCČR
Příspěvky: 2513
Registrován: čtv srp 19, 2004 15:38
Bydliště: Praha 10

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od GREYWOLF » stř črc 12, 2017 07:27

S tím automatem si zajeď do Renaultu ať ti vymění olej. Mě to na Laguně i Espace pomohlo. Oba měli v době výměny cca 180 000km a řazení je nyní plynulejší.

U laguny mi vadilo jak to cuká po městě takže projevy byly shodné :wink:

Jinak gratuluji k luxusnímu stroji.
Když jsem jí měl byl jsem s ním maximálně spokojen co 2 týdny jsem jezdil Praha-Bratislava-Budapest a občas Německo a to byla pohodička 8)
Když jsem pak změnil práci tak mi přišlo líto ji trápit v pražském provozu :?

PS: není nic lepšího než když na německé dálnici ve francouzském autě vyblikáš svého francouzského šéfa jedoucího v BMW X5 na omezovači 250km/h aby ti uhnul a předjedeš ho :twisted: ( to nebyl důvod proč jsem měnil práci,ale nas*alo ho to hodně)
Lukas
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway

bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od amat » stř črc 12, 2017 13:18

Jj, byl jsem s tím pár měsíců po koupi v Kapsu v Brně, olej vyměnili a trochu se to zlepšilo, ale je to prostě vlastnost toho automatu. Není to kolikrát ani kopání jako spíše takové podivné zhoupnutí. Co jsem četl, tak to dělá snad každému s touto almarou, tak to neřešením.

Dynamika je prostě ohromující, ačkoliv to na papíře tak nevypadá - takové čísla má dneska kdejaká Oktávka 2.0TDI (skoro). Ale tady jde zkrátka o celkovou pružnost toho motoru, takže v reálu než té oktávce foukne turbo a pořádně zabere, tak já jsem už dávno v dupě. Fakt parádní sleeper. Nikdo od staré Laguny nečeká takový výprask, což mě baví.

Testoval jsem pár měsíců nazpět Talismana TCe200, ten má stejné výkonové parametry jako tato V6tka, 0-100 snad dokonce o sekundu rychlejší, ale vůbec se to nedá srovnat. Absolutně vzato to bylo velmi rychlé auto, ale ten motor se s tak velkou kredencí jako je Talisman Grandtour vyloženě trápil. Vůbec se neuměl sebrat a zmizet. Když jsi jel 130kmh a chtěl na to dupnout, tak se klidně 3s nedělo nic. Než převodovka podřadila klidně o tři stupně (sedmikvalt), než motor rozfoukal turbo, aby mělo potřebný tlak, pak to tam pustilo a letělo to jak šíp. Tohle laguna V6 nezná. Tam se tomu šlápne, zvedne se čumák a letí se.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 306
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Paulix96 » stř črc 12, 2017 21:47

Pánové, nemám vás rád. Teď se mi zachtělo 3.0 V6. Já ji teda chtěl už dříve, ale sejde z očí, sejde z mysli... No a pak takovýhle vlákno :D

Jinak gratuluju ke koupi! 2.0T 163 koní jsem měl a byl to super motor.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Šamša » stř črc 12, 2017 22:13

Já byl limitován, že buď červená nebo modrá a to se výběr natolik zúží, že jsem fakt hledal po celé Evropě. Objevila se před měsícem na mobile.de pěkná V6 Initiale Paris (předface) v červené metle a měla i DVD v opěrkách hlav a v LPG, těsně za hranicemi v Německu, ale za 2 hodiny byla v čudu. Jo cenovka okolo 120 000 Kč. Jinak víceméně na netu leží mrtvoly s podělanou převodovkou, nebo s několikrát objetou zeměkoulí.
Proto jsem nakonec zvolil turbovku. Tady je foto, jak jsem se do toho z gruntu pustil, protože bylo potřeba udělat rozvody, zkontrolovat spojku, turbo, poloosy, tak šel agregát komplet ven i proto, že se to lépe dělá. Motor komplet umytý, spodek motoru přestříknutý, nové rozvody a řemeny. U spojky zjištěno, že byla před nedávnem dělaná, lamela jak nová, přítlačák též, dvouhmota absolutně bez vůlí asi též nová. Nová levá poloosa a na pravé nový homokineťák. Všechny tyčky zřejmě měněné, absoutně bez vůlí a tuhý jak štolverk. Přední tlumiče taky nedávno měněné, sice Monroe, ale což. Brzdy přední byly na odpis, tak dostali nové kotouče ATE a nové desky ATE Ceramic a zadní nechám líznout na soustruhu a nové desky ATE Ceramic. Turbo jsem nechal zkontrolovat a převážit v Holicích a OK.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od amat » čtv črc 13, 2017 01:04

Teda Šamšo! To je porno. Tohle můžu. To se mi moc líbí, takhle z gruntu. Kdybych měl doma zvedák udělám to stejně. Až to dáš do kupy, to bude radost, voňavka.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Šamša » ned črc 16, 2017 13:21

Nakonec zadní brzdy vůbec nemuseli k soustružníkovi, protože na první pohled rezavý jak lišky, tak po sundání kol a nasazení drátěného kotoučku do vrtačky zjištěno, že jsou skoro nové, jen jak auto 1/2 roku stálo na trávě u prodejce, tak na holých kotoučích se vlhkost podepsala. Dostali ošetření aluzinkem a třmeny nerezí a výsledek je na fotkách (škoda, že jsem nezachytil předchozí stav).
Zde nové přední kotouče a "vylepšení" třmenů. pozn. kotouče přední jsou ATE a už mají povrchovou úpravu z výroby
Obrázek
Zadní kotouče a třmeny
Obrázek

Obrázek

Obrázek
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od amat » ned črc 16, 2017 15:10

Šamšo chválím, že jsi nesklouzl do tuzingu a nechal třmeny pěkně stříbrné.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Šamša » čtv srp 17, 2017 13:18

Jízda tímto autem je neskutečně zábavná a oproti naftovým "lenivým" motorům je tento benzín janek, bezva se hned žene do otáček a auto neskutečně zrychluje, že mám dojem s přirovnáním s BMW, jestli někdo už nevylepšoval software v jednotce. Za mokra se musím hodně krotit, ta 16" kola nemají trakci k přenosu té síly a budu muset vylepšovat podvozek nějakými 17" nebo 18" koly a pneu.
Spotřeba s mým stylem jízdy +-10l/100km.
Ještě přikládám obrázky z opravy vozu, jak jsem vyřešil plastovou trubku od turba, která sice byla už na konci nahrazená gumovou hadicí, ale byla tlakem spony dosti zborcená. Hledal jsem na netu tenkostěnnou trubku 40mm, ale pak jsem navštívil topenářskou firmu, kde mi bylo nabídnuté prodloužení k chromovanému sifonu přesně průměru 40mm a ještě k tomu s osazením, z mosazi síly 0,5mm, tak nehrozí sklouznutí trubky někam dále. Nakonec jsem za pomocí horkovzdušné pistole nahřál stažený konec plastové trubky a natlačil dovnitř tu mosaznou pochromovanou. Oprava na 1*.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od amat » čtv srp 17, 2017 13:29

F4R je legendární motor! Ať jezdí a dělá radost.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

mark1u
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: stř srp 09, 2017 10:13

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od mark1u » ned srp 20, 2017 01:48

Tak trochu skripu zubama, u pekny 2.0T jsem stal a rikal si, mam-nemam, no a nakonec ,,vyhral rozum,, a vzal jsem peknou 1.8 na normal jezdeni, ale myslim, ze se casem po nejaky poohlednu, chybi mi proste ten zatah :-)

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od amat » ned srp 20, 2017 04:57

Ano, timto si musi projit kazdy. Ne kazdy ma pak odvahu vystoupit z toho vlaku. Clovek, se boji techto vykonnych motoru at uz V6 nebo 2.0T. Boji se spotreby, nakladu na servis, atd. Tak se radeji rozhodne snit a poridi si 1.8 16V, 1.6 16V nebo podobne nezajimave prizemnosti. JENZE, kdyz pak najde odvahu a sen si splni, dojde mu jak byl malicherny az hloupy. Tyto vykonne motory zerou vice to je jasne, ale kdyz se s nimi clovek nauci a nevyuziva neustale jejich potencialu, zjisti, ze se da jezdi za podobnou spotrebu jako s tou jednaosmou. S tim rozdilem, ze kdyz chces, vzdy mas pod plynem 200 koniku. Ty ale nemusis vyuzivat denne. Zase se zacnes tesit do auta, zase si budes kazdou jizdu uzivat jako kdybys mel mesic ridicak... Stoji to za to! Zivot se ma zit a ne snit. Nakonec zjistis i to, ze servisne tyto speciality taky nejsou zadna katastrofa. Proste posli do sveta jednaosmu, to je motor ktery stejne zere hodne a navic vubec nejede a kup si 2.0T. Na nic necekej, za par let uz pekne ojetiny nebudou. Dnes jeste porad muzes koupit prekrasnou ph2 s timto motorem. O 3.0V6 ani nemluvim, tech je jeste mene a v peknem stavu prakticky nesehnatelne.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1305
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Renaulťák » ned srp 20, 2017 07:32

EU urednici a papalasi velkych mest sezrali moudrost sveta a svet presvedcili o stoprocentni ekologii elektriky. Spalovaci motory jsou vredem spolecnosti a pokud ourady nevykopeme, do vetsiny mest se s dieselem za chvili nedostaneme a od 2040 nenakopneme, pod hrozbou dozivoti, ani sekacku v garazi. Jsem zvedavy, kdy konecne zacne ekologie i u letadel.

Takze panove, kdo si chce udelat trochu radost, nema jiz moc casu. Nove autaky nemaji koule (ani Renaulty). Zacinaji byt jak mobil na dva roky. Nejmenovany nabizeji jiz s vymenou kazdy rok. At zije ekologie.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Šamša » ned srp 20, 2017 09:49

Musím potvrdit slova Amata o udržitelnosti, protože oproti té 1.8 má navíc jen to turbo, jinak je vše stejné včetně bloku motoru. Byl jsem překvapen, jak inženýři Renaultu využili platformu jednoho litinového bloku, že je prakticky stejný od 1.8, 2.0, 2.0IDE, 2.0T(motory F4P, F4R), ale i 1.9dCi (F9Q) mají skoro identické bloky, stejnou frému na převodovky. Jen se liší vývrtem, vnitřnostmi a hlavou.
Výhoda a to jsem skálopevně přesvědčen, že LII. jaká to byla bomba na Ženevském autosalónu při uvedení, kdy technologicky byli na úrovni limuzín prémiových značek, tak je stále nadčasové auto a nesrovnatelná s pelešinami konkurenčních značek a pokud se na ní nerozpadne něco zásadního, tedy kromě karoserie, protože tu jsem zatím nikde neviděl napadenou korozí, tak bych ji stále doporučil ji pořídit a provozovat, protože současné nové vozy a to můžu potvrdit slova Renaulťáka, jsou jen takové nafouklé pozlátko, nacpané přebujelou elektronikou, ale technologicky dovedené do stádia "aby to nevydrželo" a pokud možno po záruce se rozbilo. Tento trend je napříč všemi automobilkami. Furianství mezi výrobci už dávno neexistuje, plechy na autech jsou slabší, natřou to vodovkama a pokud možno vše z PET lahví., jen ve větším lesku a nabubřelosti. Stál jsem nedávno vedle Talismanu a porovnával vozy jako takové a prakticky zjistil, že vnitřní prostor stejný a možná v LII. s užším tunelem lepší, jen ten Tal byl tak o 20cm vyšší a kapota mi připadala jak na Tatře 148 v porovnání s LII. Motorově úplně nezajímavý a nudný sortiment, vyber si asi tak, benzín nebo nafta a to je vše?
Pokud si to máme ještě užít, doporučuju opravdu ještě se poohlédnout po "motorizovaných " verzích LII. a užít si zábavu dokud to jde. Jsou prakticky za pár korun, tedy pokud připočítám částku na "renovaci", tak pořád je to lepší než LIII. Moje druhá polovička nebyla smířená, že tahám do rodiny další auto, ale po pár výletech ji přišla tak na chuť, že ji vysloveně baví se vozit v téhle motorizaci jednak luxusnějším interiérem, tichostí za provozu, ale i pěkným barytonem, když se motor trochu vyšponuje a zapadáním do sedačky, když se tomu naloží.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Davidak79 » ned srp 20, 2017 15:37

pokud je řeč o GT pak bych to trochu chápal ale taková chvála na slabší verze je dost zbytečná , takovej zázrak to zrovna není. Trochu to oproti 1.8 jede ale na ukor spotřeby. Stejná trasa když jsem jel za 1.8 jsem měl tuším o litr větší spotřebu, jelo se dle předpisu
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od amat » ned srp 20, 2017 16:24

Já jsem tedy z 2.0T 125kW byl nadšený. Jede to krásně. Žádná zběsilost, ale má to zátah, turbo je znát. Navíc charakter motoru je velmi příjemný.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Šamša » ned srp 20, 2017 20:07

Daviďáku nekaž nám radost, ty ses nabažil natolik, že si ji poslal z domu. Já nevím, ale mám takový pocit, že ji mám nějakým způsobem posílenou, když to srovnávám s 3.5 v BMW. Zkusím se dostat do ÚO na dopravní učiliště, mají tam brzdu, že bych ji nechal změřit. S porovnání s naftovou, kde by to mělo mít víc jak 300Nm, tak tahle benzínová zabírá podstatně razantněji v těch otáčkách 2-3 tis.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Davidak79 » ned srp 20, 2017 20:28

já ti radost nekazím :D
mám někde video kde jedu z nuly na cca 17O a pak mám to tvoje kde jedeš taky z O na cca 13O :D jenže mě to při startu kazí ASR kde je vidět jak mě to dost zpomalilo.
Ten motor hezky zrychluje a kor nad 25OO otáček
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Davidak79 » ned srp 20, 2017 20:38

ve kterých otáčkách máš pocit že to nejvíc táhne na 3 a 4 ?? tipuju kolem 27OO
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Šamša » ned srp 20, 2017 20:54

Jojo to jsou ty magický otáčky a taky ta tvoje informace o ASR, mě do toho nic nekecá, že bych to v ní neměl, nebo to někdo vypnul? Ještě když jsem se v tom vrtal, tak jsem si ofotil ABS, kde jsou nic neříkající informace, protože inzerované mají nápis ESP přímo na štítku, ale na mé je CDC jestli je to vůbec originál, jak jsem psal, bylo to napadený kutilem?
Obrázek
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Davidak79 » ned srp 20, 2017 21:29

jestli ti to jde v těch 27OO tak upravená není , po čipu se ten zátah posunul níž , tam je ten největší rozdíl čipu kterej sem zaznamenal
Na displeji svítí ESp při prokluzu.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Umí i dnes Laguna 2 nadchnout?

Příspěvek od Šamša » ned srp 20, 2017 22:54

Schválně čumnu na otáčkoměr až to trochu potrápím, mě se ASR nerozsvěcí, prohrábne bez problémů a diagnostika je OK.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů