Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 13
- Registrován: pát dub 25, 2014 00:06
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
ahoj lidičky .potřebuji poradit .mám renaulta 1.9 dci .auto začalo zničeho nic doslova žrát olej a to na 300-500 kilometrů 0,5 litru oleje .koukal jsem na ty místa kde píšete okolo ty chcípací klapky a světe div se dopadl jsem tak že to tam utíká jak blázen .
myslím že ještě někde to teče .
byl jsem pod autem tak okolo převodovky a motoru nic ..ani od klikovky ve předu .
ale u turba jak je ta silná hadice je to dost masný jen na ní .
zkusil jsem to vyfotit a nevím odkut by to tam teklo a jak toto odstranit ??
prosím porate 774 235 356
mám to vyfocený ale nejde my to sem dát
myslím že ještě někde to teče .
byl jsem pod autem tak okolo převodovky a motoru nic ..ani od klikovky ve předu .
ale u turba jak je ta silná hadice je to dost masný jen na ní .
zkusil jsem to vyfotit a nevím odkut by to tam teklo a jak toto odstranit ??
prosím porate 774 235 356
mám to vyfocený ale nejde my to sem dát
-
- Experienced member
- Příspěvky: 738
- Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
vypadá to na turbo
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
-
- Starting member
- Příspěvky: 14
- Registrován: sob lis 23, 2013 09:52
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
nieviete poradit ci sa da v niekde kupit no va kabelaz motora a co asi tak stoji neviem ci to stoji za to sa my trapit z novou izolaciou?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
Řeknu ti to přesně 14987Kč bez DPH.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
Hele lidi, koukal jsem an to teď v espace v podpisu a je tam oleje jak, no byl bych sprostý, takže se na to musím taky kouknout. Pokud by byla ta klapka prasklá, tak už se to nedá nějak utěstnit, třeba tou duší a musí se vyměnit, je to tak? (do auta se narvalo dost peněz a nejsou další, takže výměna prakticky nepřichází v úvahu) Jen tak lehce jsem hodil oko a žádnou kabeláž jsem neviděl, předpokládám správně, že jí uvidím, až to sundám a bude pod tím....
A poslední dotaz, lehce vedle, ale souvisí to, když potřebuji vyčistit EGR, tak musím tuto klapku sundat, tzn. dělat oboje najednou, je to tak?
A poslední dotaz, lehce vedle, ale souvisí to, když potřebuji vyčistit EGR, tak musím tuto klapku sundat, tzn. dělat oboje najednou, je to tak?
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
A ještě mně tak napadlo, při té opravě těch kabelů, co kdyby se to napatlalo plasti dipem? myslíte, že proti tomu oleji by to přežilo a bylo to OK? v Espace je místa opravdu pomálu a ještě blbě v zadu, takže ybch to moc nerozdělával, dokud to drží a nalil ten plasti dip do toho....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
Obávám, se, že nějaké nalití blevajzu nepomůže, je potřeba opravdu sundat elektriku, z ní postahovat krky a zkontrolovat izolace. Protože, jak s tím hneš seš v pytli, úplně se to rozdrolí. Chcípací klapka nestojí svět, případně podle poškození třeba zkusit vyvložkování nějakou tenkostěnnou trubkou. Ale většinou už to teče i v osičkách klapky, tak je lépe investovat nervy do nové.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
no jde právě o to, že plasti dip je tekutá guma a když zaschne, tak je to stále ohebné, ale izoluje to atd. je ale pravda, že není jistota, že se to akorát nedotkne při zalévání:(
Ale jak se tedy v tom Espace dostanu ke šroubu na starteru, to fakt nevím, chjo na to si budu muset udělat víkend volna a kdo ví jak to dopadne....
Ale jak se tedy v tom Espace dostanu ke šroubu na starteru, to fakt nevím, chjo na to si budu muset udělat víkend volna a kdo ví jak to dopadne....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
Budeš třeba muset zespoda, ale stejně je to na 3x zalomenou ruku.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
No tak teda u Espace je to pěkně naprd... L2 má kapotu jak fotbalové hřiště, motor je tam krásně na dlani, dokonce i turbo se dá krásně vytáhnout vrchem. Každopádně žádný plasti dip ani nic podobného, tohle potřebuje poctivou elektrikářskou práci, nedá se to ošidit. Co se týče chcípačky, než jsem koupil novou, tak jsem různě experimentoval a vždy bez výsledku. Nakonec to opravdu teklo kolem osky klapky. Koupil jsem novou a je tam čisto jak nikdy. Opravdu není drahá, určitě ji kup. Navíc v ceně budeš mít i nové těsnění O kroužek na přírubu, což je taky kritické místo, kterým to teče.
A nezapomeňte na jednoduché pravidlo, kde teče ze sání olej, v těch místech dochází ke ztrátě tlaku (sice malé, ale přeci jen!), což vede ke ztrátě výkonu!! (a kouřivosti)
A nezapomeňte na jednoduché pravidlo, kde teče ze sání olej, v těch místech dochází ke ztrátě tlaku (sice malé, ale přeci jen!), což vede ke ztrátě výkonu!! (a kouřivosti)
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
takže kvůli EGR jsem to rozebíral (u Espace se k němu bez demontáže klapky dostat nelze) a mám jeden poznatek, který tu už zazněl, klapka od oleje, všechno od oleje, ale příruba není prasklá. Osobně si myslím, že bude v háji jen to těsnění. No vše jsem očistil a uvidím kde to začne prosakovat a dle toho se přizpůsobím:-)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
Tak kamarádi, zkontrolujte si to těsnění z duše kola, protože tu moji mrchu těsnění rozleptal olej a duše se přetrhla a vylezla ven, trubka napůl sesunutá z nátrubku klapky, že mi tudy unikal i tlak vzduchu, asi tak týden, všiml jsem si toho včera, když jsem šel měnit ohříváky vody, že to bylo okolo trubky mastný a olepený prachem. Samo jsem taktéž zjistil, že mám prasklou samotnou trubku, přesně v tom místě zvětšení průměru(přechodu) co se už převléká na klapku sání, zatím asi lupanec 1cm. Zítra mažu na vrakáč pro jinou. Jsem zvědav kolik si za ni řeknou, nová stojí 2000Kč i s DPH.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
S novou trubkou najeto přes 400km a zjištění je takové, že mám v autě až podezřelé ticho, prostě už neslyším turbo, auto podstatně lépe jede od spodu a spotřeba při stejném jízdním stylu mi klesla o 0,7l/100km. Ta ďůrka už tam musela být hodně dlouho.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
To tam muselo být ale taky solidně zaolejováno ne? Každému vždy říkám, že když je někde na sání olej (byť jen stopa), tam je netěsnost.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
Právě, že to bylo už rok čisté od výměny klapky, zaolejované až když jsem na to při výměně ohřívačů přišel, to byl ohozený z části i kryt motoru z vrchu. Týden před, když jsem ty ohřívače očumoval to bylo ještě čistý. Možná byl únik tlaku i na nátrubku intercooleru, tam to bylo trochu mastné s nalepeným prachem, ono i na tu přírubu je dost blbě vidět.
Teď přestal motor úplně kouřit, byly dny, kdy při prudším přejíždění křižovatky(u nás přes Mýto jezdí přes 30 000 aut denně, teď když spravují tu D1), nebylo za mnou vidět a teď, tak jen při plném plynu a ještě jen takový šedočerný průhledný obláček.
Teď přestal motor úplně kouřit, byly dny, kdy při prudším přejíždění křižovatky(u nás přes Mýto jezdí přes 30 000 aut denně, teď když spravují tu D1), nebylo za mnou vidět a teď, tak jen při plném plynu a ještě jen takový šedočerný průhledný obláček.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
Poznatek po 1400km, spotřeba dle palubního počítače 6,4l/100km, takže zlepšení o skoro litr paliva. Tlak musel unikat přímo na přírubě intercooleru, protože nikde jinde mastnota nebyla. Sponku jsem při výměně trubky dotáhl na krev. Auto je pocitově živější a při ostré jízdě sice za mnou dým, ale průhledný, žádné černé závoje.
Do sekce bazar jsem dal klapku, kterou jsem zrepasoval. Vyměnil jsem těsnící kroužky a deformované hrdlo od stahovací spony, jsem nahřál horkovzduškou a kusem trubky z výfuku o průměru 45mm tl. 1,5mm jsem hrdlo srovnal a využil jsem nápad, to hrdlo tou trubkou vyztužit. Uřízl jsem kroužek 30mm a hrany zbrousil na zakulacený náběh. Namíchal epoxid s kovovým plničem, napatlal hrdlo a trubku zasunul, zároveň s hrdlem a po částečném zatuhnutí odstranil přebytek epoxidu. Trubku jsem přestříkl zinkovým sprejem(neměl jsem po ruce nerez). Z duše ustřihl těsnící gumu, jak už bylo uvedeno výše. Tak se vrhnu i na klapku na autě a též ji upravím na větší odolnost.Foto zde:
Do sekce bazar jsem dal klapku, kterou jsem zrepasoval. Vyměnil jsem těsnící kroužky a deformované hrdlo od stahovací spony, jsem nahřál horkovzduškou a kusem trubky z výfuku o průměru 45mm tl. 1,5mm jsem hrdlo srovnal a využil jsem nápad, to hrdlo tou trubkou vyztužit. Uřízl jsem kroužek 30mm a hrany zbrousil na zakulacený náběh. Namíchal epoxid s kovovým plničem, napatlal hrdlo a trubku zasunul, zároveň s hrdlem a po částečném zatuhnutí odstranil přebytek epoxidu. Trubku jsem přestříkl zinkovým sprejem(neměl jsem po ruce nerez). Z duše ustřihl těsnící gumu, jak už bylo uvedeno výše. Tak se vrhnu i na klapku na autě a též ji upravím na větší odolnost.Foto zde:
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
Asi 3 dni som pocul fucanie z oblast motoru ale len v zabere a v otackach tak som dal dole kryt a po prehmatani som nasiel prasklinu v dlhej plastovej trubke, ktora ide od intercoolera na inkriminovanu chcipaciu klapku. Je asi na 2 prsty a fuci cez nu v zabere vzduch ako z vysavaca Cislo dielu je 8200488871 , jediny problem je, ze stoji v renaulte cca 90 Eur s dph...! Tak rozmyslam, ze ju skusim len nejako spravit, uvidim ako dlho tam vydrzi Duct tape, ale ako sa poznam ajtak kupim novu...
Renault Laguna II 2003, 1.9 dCi 88 kW, Privilege, 360 000 km
Renault Talisman 2019, 2.0 dCi 147 kW, Intens 4Control, 100 000 km
Diagnostika (CLIP) a drobne opravy Bratislava a okolie clenom fora
Renault Talisman 2019, 2.0 dCi 147 kW, Intens 4Control, 100 000 km
Diagnostika (CLIP) a drobne opravy Bratislava a okolie clenom fora
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
Na vrakáči jsem za ni dal 400Kč a bezvadná. Šlo by to asi i zalepit epoxidem a skelným plátýnkem.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
No uz mesiac to mam zalepene s Duct tape a som pozitivne prekvapeny. Cakal som ze paska koli nafukovaniu a sfukovaniu hadice povoli, zacne popod nu presakovat olej a cele to zahodim... ale nic z toho sa nestalo a mam dojem ze to vydrzi ovela dlhsie nez by sa mohlo zdat
Renault Laguna II 2003, 1.9 dCi 88 kW, Privilege, 360 000 km
Renault Talisman 2019, 2.0 dCi 147 kW, Intens 4Control, 100 000 km
Diagnostika (CLIP) a drobne opravy Bratislava a okolie clenom fora
Renault Talisman 2019, 2.0 dCi 147 kW, Intens 4Control, 100 000 km
Diagnostika (CLIP) a drobne opravy Bratislava a okolie clenom fora
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
Zdravím, viete mi niekto napísať rozmer toho O-krúžku č.7701059142 nechcem to rozobetať kým nemám nový a možno ho kúpim aj inde ako v renaulte.
Ďakujem.
Ďakujem.
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
Proc to kupovat jinde, kdyz v renaultu to stoji cca 150Kc... To se vubec nevyplati. Navic si nedovedu predstavit, kde jinde by neco takoveho mohli mit.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
ale majú to aj inde a za oveľa lacnejšie a čo myslíš odkiaľ to oni objednávajú ? a okrem toho majú natom 200% rabat ak nie viac.
ak ten rozmer nikto neviem budem to musieť demontovať, pomerať a znovu nahodiť späť.
Hádam sa niekto nájde kto to meral alebo má taký kus doma a pomeria to .
ak ten rozmer nikto neviem budem to musieť demontovať, pomerať a znovu nahodiť späť.
Hádam sa niekto nájde kto to meral alebo má taký kus doma a pomeria to .
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
Kdysi jsem sháněl držáky krytu motoru. Cena v Renaultu asi 180kč/kus. Sháněl jsem a dokonce jsem to i sehnal za cenu 1€/kus. Tak si řekneš, rozdíl mezi 1 a 6€ je významný. Jo, ale sehnal jsem to v itálii a nejbližší možný prodejce byl v maďarsku, případně na slovensku. Oslovil jsem prodejce na slovensku a dostal jsem cenu 5€/kus + 2,5€ doprava. Takže asi tušíš, kam jsem zašel.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
Včera som bol v renaulte zistiť cenu O-krúžku a povedali mi 11€ zdierači ...
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys
Inak ak by mal niekto zaujem mam doma neposkodenu klapku celu, treba k nej len novy ten O kruzok.
Renault Laguna II 2003, 1.9 dCi 88 kW, Privilege, 360 000 km
Renault Talisman 2019, 2.0 dCi 147 kW, Intens 4Control, 100 000 km
Diagnostika (CLIP) a drobne opravy Bratislava a okolie clenom fora
Renault Talisman 2019, 2.0 dCi 147 kW, Intens 4Control, 100 000 km
Diagnostika (CLIP) a drobne opravy Bratislava a okolie clenom fora
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů