Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Poltroon
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: pát zář 30, 2011 20:54
Bydliště: Turnov, Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od Poltroon » stř čer 26, 2013 15:54

Tak mi to taky nedalo a sel jsem se podivat jak to vypada u me. Sundal jsem hadici z priruby chcipaci klapky a zjistil jsem ze ji mam taky prasklou a docela dost (asi se to moc dotahla stahovaci paska). Taky jsem koukal na kabely co vedou pod sbernym potrubi k egeru, ale ty jsem zatim v poradku, od oleje sice byly, ale izolace je zatim ok. Olej mi ale taky prosakuje, takze to je nejspis na vymenu chcipaci klapky a toho o- krouzku, moc se mi do toho ale nechce, uz jsem na aute resil hrozne moc veci a kdyz ted chvili jezdi v pohode, tak jsem celkem happy a hlavne me ceka ted vymena prednich kotoucu a desticek. :-(
Renault Laguna II 1.9dci liftback, Privilage, 88kW (chip 103kW), r.v. 2001, 175 000km

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od Šamša » stř čer 26, 2013 22:09

Chcípací klapka stojí 1300Kč ten kroužek je její součástí, tak se nemusí objednávat zvlášť.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

mannice
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: sob čer 01, 2013 01:02
Bydliště: Decin

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od mannice » úte črc 02, 2013 07:27

Tak po nějakých dnech, jsem zjistil že největší únik oleje je u mě právě z té škrtící klapky, kde to stéká jak se psalo po egr ventilu a níž.

Chtěl sem se zeptat, je složítá ta demontáž a popřípadě výměna klapky?

Jestli to nechat na mechanika, nebo to člověk zvládne i doma.

Marek Sládek
Advanced member
Příspěvky: 379
Registrován: pát led 18, 2008 08:24
Bydliště: Krásná Lípa u Rumburka

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od Marek Sládek » úte črc 02, 2013 09:26

Ahoj.
Výměnu by jsi mohl zvládnout sám, nebo jsem Ti už přes SZ navrhnul, že by jsi mohl přijet a kouknem na to spolu.
Mára
Renault LagunaII 1.9 Dci/79kW, r.v.10.2003, ABS, ESP, ASR, 6-ti kvalt, 8 x airbag, dig. dvouz. klima, 16" kola, roletky na zadních oknech včetně zadního, od 08.06.2009 originální Tempomat s omezovačem a s ovládáním na volantu, 25.04.2014 doplňen CD měnič (6 CD) v palubní desce, držák Brodit na TomTom a konzole Kuda (šedivá) na mobilní telefon. Komplet vyčištěný sací trakt, zaslepený EGR na přívodu výfukových plynů (harmonice). Olej pouze Castrol EDGE Turbo Diesel, max 13tKm, filtr z HDI.

mannice
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: sob čer 01, 2013 01:02
Bydliště: Decin

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od mannice » úte črc 02, 2013 10:52

Marek Sládek píše:Ahoj.
Výměnu by jsi mohl zvládnout sám, nebo jsem Ti už přes SZ navrhnul, že by jsi mohl přijet a kouknem na to spolu.
Mára
Máš SZ

pepos82
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: ned črc 21, 2013 08:06

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od pepos82 » pon srp 05, 2013 14:15

nezkoušel někdo přírubu chcípací kladky udělat?
zkusím to asi vyrobit z duralu nebo něco takového co doma najdu ale hodil by se vykres
nebo nemáte někdo doma tu přírubu na půjčení abych to nemusel zhazovat z auta samozdřejmě zadarmo to nehci ale za pokus by to stálo nemyslíte bych pak sem hodil cenu na kolik by to vyšlo samozdřejmě jen materiál práce nic na víc
Laguna grandtour II 2001 88 kw
230tis km komplet el.

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od amat » úte srp 06, 2013 03:16

pepos82: to by bylo super! Kdyby se podařilo vyrobit vložku do té příruby, tak by pak nebyl problém s dotahováním. Mám doma asi dvě nebo tři prasklé chcípačky... odkud jsi, že bychom si to předali?
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

pepos82
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: ned črc 21, 2013 08:06

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od pepos82 » úte srp 06, 2013 06:58

Ahoj Otrokovice zlín
Laguna grandtour II 2001 88 kw
230tis km komplet el.

Macekk
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: sob dub 24, 2010 10:56
Bydliště: Žandov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od Macekk » pát srp 23, 2013 08:16

Ahoj, tak jsem docela koukal po přečtení tohohle článku ... čili ty kabely které jsem považoval za práci lasičky mi dávají konečně smysl. Koukal jsem a oleje je tam požehnaně. V neděli se do toho pustím a pokusím se opravit co zvládnu. Jsem sice elektrikář ale s automechanikou moc zkušeností nemám. Chtěl bych se tedy zeptat: četl jsem něco o vypouštění kapaliny, předpokládám , že se jedná o chladící :) A hlavně je to nutné ?? Jsem na autě dost závislý a představa že ho rozhabu a nebudu mít čím jezdit do práce je nepříjemná. Představuji si tedy, že dám do kupy kabeláž a pak hned začnu řešit klapku.
Renault Laguna II 2002, 1,9 Dci, 88kw, Dynamique
Krátká "Laghůna" 175 000 km

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od Zefek » pát srp 23, 2013 09:16

Není potřeba vypouštět chladící kapalinu. Pokud bys to chtěl opravit komplet a podařilo se ti urvat konektory od svíček, které jsou v okruhu chladící kapaliny, tak jsme zjistili, že místo těch s nasazovacím konektorem tam pasují ty s tím šroubovacím, takže kabeláž se dá předělat na očko. Podle mě je to lepší, než ty nasazovací.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od Šamša » pát srp 23, 2013 23:08

Pokud si chceš vytáhnout svazek celý a mít prostor na opravu, tak je opravdu dobré vypustit kapalinu ze spodní hadice chladiče a pak odpojit hadice z termostatu k topení, abys mohl vytáhnout celý husí krk vedoucí pod nimi, jinak to neprotáhneš. Největší pakec byla matička na cívce startéru s 3x zalomenou rukou.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

calex
Junior member
Příspěvky: 140
Registrován: sob srp 31, 2013 12:41

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od calex » sob zář 07, 2013 17:41

akosi som sa nedocital aka je konecna chyba, najlepsie asi bude vymenit ten O kruzok a potom pozret ci to stale tecie? poslete nejaky link kde to kupim?
Renault Laguna 2 1.9dci 88kw r.v. 2002 asi dynamique :D

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od amat » sob zář 07, 2013 17:47

Calex: nerozumim? Vse je tady popsano. O-krouzek koupis jen v renaultu a stoji asi 250kc. A co by mela byt konecna chyba? No prece destrukce kabelaze -> zustanes stat na krajnici a cekat na odtah nebo ti v lepsim pripade spadne auto do nouzaku protoze ti upadne napr. snimac teploty chladici kapaliny.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od Šamša » ned zář 08, 2013 11:25

Mě to svítilo jak vánoční stromeček(palubka), diagnostika ukazovala chybu kde čeho, snímač otáček, teplotní čidlo, EGR i chyba plynového pedálu, chybějící napětí 5V, zkrat na kostru.
Je potřeba zjistit, zda to teče jen pod tím o kroužkem, nebo i osičkami chcípací klapky, pak se musí vyměnit celá. Teď v týdnu jsem řešil netěsnost na řízení, tak jsem zároveň udělal revizi okolo klapky a ještě jsem zjistil, že olej prolíná okolo samotné hadice nasazené na chcípací klapku a více tu sponu utahovat nechci, abych to hrdlo nezbortil, tak to asi odmastím, podmáznu těsnícím tmelem nasadím hadici a s citem utáhnu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

compicek
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: pát říj 16, 2009 17:43

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od compicek » pon zář 09, 2013 21:02

Tmel nepomůže, ten jsem zkoušel. Mě se povedlo to utěsnit tak, že jsem ustřihl kus duše z kola. Namazal ji vazelínou a natáhl na chcípací klapku. Na to tu hadici a lehce dotáhnout. Ten o-kroužek jsem vypodložil obyčejnou gumičkou do vlasů. Zatím jsem na to najel tak 600Km, ale nikde ani kapka.
Renault Laguna II 1.9Dci 79KW

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od Šamša » úte zář 10, 2013 01:51

Gumička do vlasů ti za chvíli ztýří a vznikne z ní takový lepivý blevajs, lepší by byl O kroužek adekvátní velikosti s průměrem tak 1mm. Ale ten originál, je stejně časem ztvrdlý, tak je lépe koupit nový.
S tou duší z kola jsi mě nakopl, tak jak bude chvíle hned na to jdu, snad po dědovi něco najdu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

pepos82
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: ned črc 21, 2013 08:06

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od pepos82 » čtv zář 12, 2013 14:12

udělal jsem to samé už jsem to tu i psal navlékl jsem na to taky duši z kola
Laguna grandtour II 2001 88 kw
230tis km komplet el.

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od amat » čtv zář 12, 2013 14:16

Výborný nápad pánové! Zrovna mi jedna starší duše leží na ponku, tak se do toho dám.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od krt.ecek » čtv zář 12, 2013 14:33

a můžeš prosím dělat průběžně foto, ajk demontovat, jak nasadit duši, no prostě vše.... Ono pokud duše pomůže, tak se jí vyplatí i koupit :-D
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od amat » čtv zář 12, 2013 14:38

Určitě můžu a udělám to tak (jestli tedy bude o víkendu čas). Ale nemyslete si, že tím se problém popisovaný v úvodu vlákna vyřeší. Je to spíše doplnění (resp. vylepšení poddimenzovaného řešení), ale jestli je ta klapka prasklá tak pomůže jedině výměna. Nemluvě o zteřelém těsnění mezi klapkou a kolektorem sání (O-kroužek).
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

JESSI
Junior member
Příspěvky: 162
Registrován: ned říj 30, 2011 14:34

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od JESSI » pát zář 13, 2013 06:45

zdravím po výměně o kroužku je lepší vyměnit nebo alespoň zkontrolovat nádobku na vracející olej bývá ucpaná

Uživatelský avatar
martysemerad
Junior member
Příspěvky: 120
Registrován: čtv čer 09, 2011 12:43
Bydliště: Praha

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od martysemerad » pát zář 13, 2013 12:24

Zdar kucí,
rozumím tomu správně, že pokud si sundám hadici z chcípací klapky a nebudu mít prasklou přírubu, tak stačí vyměnit ten O kroužek?

Já mám naštěstí u Vysokého Mýta zaparkovanou Lagunu na rozebrání, tak se podívám, jak je na tom moje kabeláž a kdyžtak si ji nejprve opravím a zkontroluji z té nepojízdné a pak si ji dám do své milované :-).
nyní: FORD C-Max 2006, 1.6i, 80kW
dříve: Laguna II r.v. 2001 Expression, 1.9dCi 88kW270Nm@110kW320Nm, 335000km
Dodělávaná výbava: zadní boční airbagy, tempomat s ovládáním na volantu, výměna všech LED za supersvítivé - klima, budíky, dveře, stř.tunel..., síťový program v kufru, domácí TV tuner, budíky s grafickým displejem, vyhřívání předního skla, xenony, nově ostřikovače.
Můžu nabídnout diagnostiku v Praze - Suchdol nebo dle dohody přijet :).
Obrázek

Uživatelský avatar
martysemerad
Junior member
Příspěvky: 120
Registrován: čtv čer 09, 2011 12:43
Bydliště: Praha

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od martysemerad » pát zář 13, 2013 12:28

mannice píše:Zdravim,

zrovna sem hledal vhodnou diskuzi, kde se zeptat na únik oleje a přesně tuhle část (teď už vim u EGR ventilu) a druhou kterou sem vyznačil na puvodnim obrázku. Snad se nebude autor zlobit.

Asi mám na obou místech průsak oleje, nevim teda zatim jak moc, protože mám vůz teprve pár dnů. Ale průsak tam určitě je.

Chtěl sem se zeptat, kolik stojí oprava téhle části?

- pokud je rozpadlý už i elektrovsazek
- pokud jde o napravení průsaku na obouch místech

Nebyl by někdo šikovnej,kdo by mi na to mrknul? Do servisu bych nerad,a radši to dám někomu šikovnýmu s kterym se dá domluvit a ještě se něco naučim.

Jinak sem rád,že sem mezi renaulťáky. Takže zdravim všechny
Obrázek
Co se týče toho čidla tlaku (ve spodním červeném kroužku), tak já jsem to čidlo stáhl dvěma platovými stahovacími páskami a od té doby mi tam žádný olej neuniká a auto jede líp :-). U chcpíací klapky je oleje jak nas.....no.
nyní: FORD C-Max 2006, 1.6i, 80kW
dříve: Laguna II r.v. 2001 Expression, 1.9dCi 88kW270Nm@110kW320Nm, 335000km
Dodělávaná výbava: zadní boční airbagy, tempomat s ovládáním na volantu, výměna všech LED za supersvítivé - klima, budíky, dveře, stř.tunel..., síťový program v kufru, domácí TV tuner, budíky s grafickým displejem, vyhřívání předního skla, xenony, nově ostřikovače.
Můžu nabídnout diagnostiku v Praze - Suchdol nebo dle dohody přijet :).
Obrázek

popule
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř kvě 26, 2010 15:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od popule » úte zář 17, 2013 13:59

Zdravím,
tak jsem po pročtení udělal diagnostiku stavu mého potrubí a světe div se, promáčknutí na vstupu do motoru i po 11 letech a 117 000km minimální (asi na to nikdo za celou dobu nesah).

Každopádně preventivně vyměněn těsnící O-kroužek na vstupu do motoru a zároveň s tím přetěsněn novým O-kroužkem senzor tlaku na hadici přívodu vzduchu k turbu.

Aktuální ceny od Renaultu:

Nový těsnící O-kroužek (vstupní část): 7701059142, cena 250Kč s DPH
Nový těsnící O-kroužek (hadice turba): asi 80Kč s DPH

Výsledek? Jede to líp. Chci říct, je to k***a znát! Líp chytá (rychleji), o hodně líp jde za plynem a sbírá se z nízkejch otáček..

Petr
Renault Laguna II 1,9 dCi 88kW [2001]

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si mys

Příspěvek od amat » úte zář 17, 2013 15:22

Stačí opravdu málo... malá netěsnost a ztráta tlaku a už to je... Zejména kolem toho snímače plnícího tlaku... pak to totiž může zkreslovat údaje.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů