Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
Moderátor: Moderators General
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
Máš 3cm díru v sání a divíš se, že to kouří? Kouřit bude vždy když budeš mít jakoukoliv netěsnost v sání - třeba pár mm. Kouř je produktem nedokonalého spalování. Typicky když chybí vzduch - na kapku nafty zde není dostatek vzduchu, takže nedokonale prohoří, speče se do sazí a ty vychází ven. Vzduch se ztrácí v netěsném sání.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
Takže je to i příčina toho pravidelného vynechávání? Nejhorší kouřivost má kupodivu na zpátečku, ta kouří furt jak divá. Co se týče kouřivosti, tak ta se projevuje právě jen při těch nízkých otáčkách, pak už ne
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
Doporučuji přečíst nejdůležitější článek pro každého majitele 1.9dCi: http://rnews.cz/technika-1-9dci-ocima-z ... -majitele/
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
Je to sice dlouhé, ale doporučuji opravdu přečíst.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 608
- Registrován: úte led 04, 2005 22:20
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
Jak píše Amat, musíš jít vylučovací metodou. Pokud jsi si jistej, že oprava je 100% tak pokračovat dle výše popsaného.
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
taky jsem měl tenhl e problém s rozpadlou izolací u drátu vše ale fungovalo každý drát jsem zaizoloval a ted me nejde nastartovat laguna.. vždi naskočí motor a okamžite chcipne a rozsvítí se kontrolka žhavení a ta svíti pak pořád i když jen zasunu kartu naskočí na dvě sekundy žhavení pak zhasne a asi za 4 sekundy se zase rozsvítí co muže byt za problém
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
tohle asi bez diagnostiky nezjistíš....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
jenže kde ji vzít
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
koupit? nebo v servisu? nebo třeba u známého?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
tak už jsem to měl napichnute a je tam šest hlášek už jsem i neco zjistil ale ted mi už zase nehlasi chybu ale nejde podavací čerpadlo nejde do něj štáva.. nevíte které je to relátko a pojistka
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
tak pořad nejde mi ovladaci povel k pedalu,erg,čerpadlu atd.. jak mám resetovat řídící jednotku
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
neví někdo když vymění řídici jednotku motoru v laguna 1.9.Dci 79 kw za jednotku 88kw když koupím i s kartou pojede auto nebo bude problém nezkoušel to někdo
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
Nepojede. Neumí ovládat elektrické podávací čerpadlo, rozdíl v regulaci VT čerpadla CP1 a CP3, rozdílná regulace turba s klapkou a naklápěním, jiné vstřikovače. Už jednou zapsanou nezprovozníš. Musí být origo na 79kW a vyčištěná od VIN kódu pro párování s UCH.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
Takže pořád musím někoho sehnat kdo by mi jednotku naprogramoval že...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
Tak další problém s prosakující klapkou, byl ten, že mi olej naleptal hadici mezi ohřívačem a radiátorem topení a ta se protrhla, kdy naštěstí v garáži byly žlutozelené kapky na podlaze. Tak jsem koupil náhradu SASIC, sice to připomíná "čínu" oproti originálu, ale funguje. Při demontáži vyteklo tak 1deci kapaliny. Zároveň jsem tím vyřešil i problém, kdy se mi v zimě zdálo, že to málo topí a příčina byla v odlepené vnitřní části hadice u rychlospojky, která nemohla být zasažena leptáním, ale únavou a fungovala jako škrtící klapka v průtoku. Zapomněl jsem to vyfotit.
Dal jsem i novou chcípací klapku, aby byl zase na čas pokoj. Samo zase z kousku duše bicyklu jsem udělal těsnění pod trubku intercooleru.
Dal jsem i novou chcípací klapku, aby byl zase na čas pokoj. Samo zase z kousku duše bicyklu jsem udělal těsnění pod trubku intercooleru.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
Ahoj lagunaci, laguna mi opet pripravila prekvapeni, po ceste do prace jsem predjizdel kamion klasika podradim z 5 na 4 pridam plyn a u 3 tis jsem slysel jen jak neco vystrelilo v motorovem prostoru, auto jelo bez problemu dal tak sem dojel k praci, otevrel kapotu a ejhle 2 ze 3 sroubu co drzi chcipaci klapku vystrelene nekde pryc (nenasel sem je) nastesti tesneni zustalo na svem miste, takze na nouzove dojeti to stahnu plastovyma paskama, sehnal sem si i nove srouby u nas v praci, ale mam pochybnosti ze budou drzet kdyz ty stare vystrelily tudiz zavit asi bude KO.
Jake reseni by jste navrhli? Napadlo me pouzit stefty a tekuty kov, popripade opatrne ty diry na srouby provrtat az na druhou stranu a pouzit klasicke srouby a maticky s podlozkama..
Edit: Dal sem nove srouby ktere byly delsi asi 2 mm a svete div se chytly krasne a drzi, pritahnul sem to co to slo s opatrnosti a drzi ale pro sichr sem to jeste stahl paskama ke kolektoru sani. Az bude chvilka casu a nebude treba jezdit tak to asi skusim predelat.
Jake reseni by jste navrhli? Napadlo me pouzit stefty a tekuty kov, popripade opatrne ty diry na srouby provrtat az na druhou stranu a pouzit klasicke srouby a maticky s podlozkama..
Edit: Dal sem nove srouby ktere byly delsi asi 2 mm a svete div se chytly krasne a drzi, pritahnul sem to co to slo s opatrnosti a drzi ale pro sichr sem to jeste stahl paskama ke kolektoru sani. Az bude chvilka casu a nebude treba jezdit tak to asi skusim predelat.
Renault laguna II grandtour 1.9dci 88kw F9Q 750
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
Pocujem ze pri akceleracii akoby prasknute potrubie od turba fuci to dost pocut to do interieru auta alebo ta skrtiaca klapka prasknuta??
Re: Bolest 1.9dCi: Olej pod EGRem - větší problém než si myslíte
Ano tak tento tip je Gut pořád mi to házelo chybu motoru ,stop
a problém se žhavením hledal sem zkrat snad tři dny až po přečtení článku sem se zaměřil na problémové místo a ejhle drátky od čidla teploty chladící kapaliny holé.
Dík za tip.Laguna2 1.9dci
a problém se žhavením hledal sem zkrat snad tři dny až po přečtení článku sem se zaměřil na problémové místo a ejhle drátky od čidla teploty chladící kapaliny holé.
Dík za tip.Laguna2 1.9dci
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů