Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na nej
Moderátor: Moderators General
2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotoučů
Ahoj,
dostala se mi do ruky Laguna II 2.0 16V IDE 2001, která po pár km jízdy vyhlásí poruchu vstřikování, pak poruchu ESP a chcípne. Jde sice znovu nastartovat, ale po ujetí pár metrů se problém opakuje naprosto stejně. Auto bylo v servisu, kde se vyjádřili, že je špatný buď regulátor tlaku paliva nebo snímač tlaku paliva. Problém je, že nevědí a tak navrhli opravu metodou pokus omyl. Cena za regulátor by měla být snad 12 000 Kč, snímač nevím, ale taky nic levného. Když jsem prohledával net, stejný popis chyby znamenal vadný regulátor paliva a prý se dělal nějaký novější, který by už danou vadu neměl mít. Máte s tím někdo zkušenosti?
Další věc je, že bude potřeba vyměnit zadní kotouče. Když jsem koukal po netu, našel jsem verzi s ložiskem a bez. Předpokládám, že vylisovat ložisko bude v garáži nadlidský úkol a tak se musí vyměnit komplet. Je velký problém kotouč i s ložiskem stáhnout nebo to jde samo? Co doporučíte za výrobce? S autem se najede tak 3 000 km/rok, takže není potřeba nic extra.
Děkuji všem za případné rady.
P.S: Auto je příbuzného a momentálně v servise.
dostala se mi do ruky Laguna II 2.0 16V IDE 2001, která po pár km jízdy vyhlásí poruchu vstřikování, pak poruchu ESP a chcípne. Jde sice znovu nastartovat, ale po ujetí pár metrů se problém opakuje naprosto stejně. Auto bylo v servisu, kde se vyjádřili, že je špatný buď regulátor tlaku paliva nebo snímač tlaku paliva. Problém je, že nevědí a tak navrhli opravu metodou pokus omyl. Cena za regulátor by měla být snad 12 000 Kč, snímač nevím, ale taky nic levného. Když jsem prohledával net, stejný popis chyby znamenal vadný regulátor paliva a prý se dělal nějaký novější, který by už danou vadu neměl mít. Máte s tím někdo zkušenosti?
Další věc je, že bude potřeba vyměnit zadní kotouče. Když jsem koukal po netu, našel jsem verzi s ložiskem a bez. Předpokládám, že vylisovat ložisko bude v garáži nadlidský úkol a tak se musí vyměnit komplet. Je velký problém kotouč i s ložiskem stáhnout nebo to jde samo? Co doporučíte za výrobce? S autem se najede tak 3 000 km/rok, takže není potřeba nic extra.
Děkuji všem za případné rady.
P.S: Auto je příbuzného a momentálně v servise.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč
Tyhle motory jsou dost náročné na kvalitu benzínu. Chtělo by to vidět konkrétní údaje z diagnostiky, ale tyhle problémy se hlásí jako porucha snímače tlaku a problém nebývá v něm, ale právě v regulátoru tlaku. I když problém by mohl být i v čerpadle. Regulátor se dá sehnat za 4 tisíce, čerpadlo kolem 17. Snímač tlaku bych vyloučil, ten by na diagnostice ukazoval kraviny.
Porucha ESP je přídružná porucha, protože není možné požadovat změny kroutícího momentu motoru.
Porucha ESP je přídružná porucha, protože není možné požadovat změny kroutícího momentu motoru.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč
Super, díky za vyčerpávající odpověď.
Kde se dá sehnat ten regulátor za 4 000 Kč?
Btw. co ty kotouče, nevíš jaký je problém je stáhnout?
Kde se dá sehnat ten regulátor za 4 000 Kč?
Btw. co ty kotouče, nevíš jaký je problém je stáhnout?
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč
Regulátor se dá sehnat přímo v renaultu. Je to díl pod číslem 8201096984 nebo 7700113483. Cena je asi 3750,-. Je to takový váleček na rampě vstřikování někde na pravé straně a vedou do něj dva dráty. Většinou, když se ochladí (dusíkem ve spreji), tak funguje. Hned vedle něj na té rampě je taky snímač tlaku - do něj vedou tři dráty.
Čerpadlo je pod číslem 7701474340 (případně 7701471982, 7701474315) a cena je 17800,-. Čerpadlo je zase na levé straně (řidič) motoru.
Kotouče jsem vzadu nikdy neřešil, ale v servisním manuálu se píše, že kotouč obsahuje neoddělitelné ložisko. Takže pokud jsou tam původní, tak budeš muset dát kotouče s ložiskem. Držet tam asi budou a bude to chtít pár dobře mířených ran kladivem, nebo použít stahovák. V podstatě se jen sundá brzdič, povolí se středová matka (je dobré ji povolit když auto stojí na kolech) a pak ten kotouč dostat nějakým způsobem (vybít nebo stáhnout) dolů.
Čerpadlo je pod číslem 7701474340 (případně 7701471982, 7701474315) a cena je 17800,-. Čerpadlo je zase na levé straně (řidič) motoru.
Kotouče jsem vzadu nikdy neřešil, ale v servisním manuálu se píše, že kotouč obsahuje neoddělitelné ložisko. Takže pokud jsou tam původní, tak budeš muset dát kotouče s ložiskem. Držet tam asi budou a bude to chtít pár dobře mířených ran kladivem, nebo použít stahovák. V podstatě se jen sundá brzdič, povolí se středová matka (je dobré ji povolit když auto stojí na kolech) a pak ten kotouč dostat nějakým způsobem (vybít nebo stáhnout) dolů.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč
Vítej zde na fóru, ale dodržuj pravidla fóra a neslučuj více dotazů do jednoho topicu. O kotoučích zde: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=44&t=19967
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč
Díky za cenné info, předám majiteli : )Zefek píše:Regulátor se dá sehnat přímo ...
Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč
Ahoj,Šamša píše:Vítej zde na fóru ...
díky za přivítání. Topic o kotoučích jsem četl, ale nic o sundání zadních kotoučů jsem nenašel a nechtělo se mi kvůli tomu zakládat nový.
Stačí mi jen to, jestli je na to potřeba stahovák nebo to jde i samo domo : )
Díky.
Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč
Zdravím mám asi 5 měsíců tu samou lagunu 2.0 IDE a stejný problém jako spousta ostatních - palivový systém nefunguje, vypněte motor.
Stává se to jenom ve vedrech 25 a víc a jen když auto stojí ( v zácpě, v koloně apod. ).
Byl jsem dvakrát v RENAULTU, kde ten regulátor vyndali, vyčistili a chvilku byl pokoj. Mluvil jsem s technikem, který mi řekl že s regulátorem nejspíš nic není, že celý problém je, že se za určitých podmínek přehřeje a dává špatná data. Schladit sprejem OK, ale potřeboval jsem to vyřešit nadobro.
Napadla mě ta nejjednodušší věc a to dát na něj chladič.
Od té doby mám pokoj, na zkoušku jsem nechal auto nastartované asi 40 min na neutrál a žádná chyba.
V provozu se to od té doby nestalo.
Stává se to jenom ve vedrech 25 a víc a jen když auto stojí ( v zácpě, v koloně apod. ).
Byl jsem dvakrát v RENAULTU, kde ten regulátor vyndali, vyčistili a chvilku byl pokoj. Mluvil jsem s technikem, který mi řekl že s regulátorem nejspíš nic není, že celý problém je, že se za určitých podmínek přehřeje a dává špatná data. Schladit sprejem OK, ale potřeboval jsem to vyřešit nadobro.
Napadla mě ta nejjednodušší věc a to dát na něj chladič.
Od té doby mám pokoj, na zkoušku jsem nechal auto nastartované asi 40 min na neutrál a žádná chyba.
V provozu se to od té doby nestalo.
Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na nej
Hezky den,
po delsim case jsem se odhodlal prijit na kloub zahade s timto ventilem, ktery trapi snad vsechny majitele IDE, takze pokud budete nekdo mit zajem tak napiste a vyzradim Vam tajemstvi.
Dlouho pred tim jsem s tim laboroval, co pomahalo byl chladici spray, pak jsem si vyrobil chladic, proriznul kryt motoru, aby se to chladilo, az pak na konec jsme s mojim namestkem na to prisli cim to je.
Tak zatim
po delsim case jsem se odhodlal prijit na kloub zahade s timto ventilem, ktery trapi snad vsechny majitele IDE, takze pokud budete nekdo mit zajem tak napiste a vyzradim Vam tajemstvi.
Dlouho pred tim jsem s tim laboroval, co pomahalo byl chladici spray, pak jsem si vyrobil chladic, proriznul kryt motoru, aby se to chladilo, az pak na konec jsme s mojim namestkem na to prisli cim to je.
Tak zatim
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
No tak nás nenapínej a hoď to sem. Myslím, že majitelé tohoto motoru ti budou neskonale vděčni.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
ahoj ja som majtelom tohto motoru. sice uz stym ventilom nemam problem,pretoze som ho vymenil-kupil v renaulte, palka 150€ a 2 mesiace cakania ale zatial bez problemu.Aj ten urcite sa zacne robit problemi tak mi prosim napis ako to mam potom vyriesit dik
Laguna II Initiale-full,2.0 16v IDE 103kw,K&N---EX
Laguna III Grandtour Black Edition 2.0DCI 110kw DPF 4control
Laguna III Grandtour Black Edition 2.0DCI 110kw DPF 4control
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
no to zaujima aj mna
Grand Scenic 1,5dci
L2 Grandtour 2.0
ex L1 Grandtour 1,6
ex Megane 1,6
ex L2 Grandtour 2.0 IDE
ex-Laguna 1.9dTi RXE rv.98
L2 Grandtour 2.0
ex L1 Grandtour 1,6
ex Megane 1,6
ex L2 Grandtour 2.0 IDE
ex-Laguna 1.9dTi RXE rv.98
Ventil motoru IDE
Dobrý den.
Nerad bych opakoval nějaké téma...Ale kdysi tu Aldamore nakousl téma ventilu paliva pro motor IDE,konkrétně napsal-
Hezky den,
po delsim case jsem se odhodlal prijit na kloub zahade s timto ventilem, ktery trapi snad vsechny majitele IDE, takze pokud budete nekdo mit zajem tak napiste a vyzradim Vam tajemstvi.
Dlouho pred tim jsem s tim laboroval, co pomahalo byl chladici spray, pak jsem si vyrobil chladic, proriznul kryt motoru, aby se to chladilo, az pak na konec jsme s mojim namestkem na to prisli cim to je.
Tak zatim.
Neznáte někdo výsledek této hádanky nebo co to je?
Děkuju.
Trnkoš.
Nerad bych opakoval nějaké téma...Ale kdysi tu Aldamore nakousl téma ventilu paliva pro motor IDE,konkrétně napsal-
Hezky den,
po delsim case jsem se odhodlal prijit na kloub zahade s timto ventilem, ktery trapi snad vsechny majitele IDE, takze pokud budete nekdo mit zajem tak napiste a vyzradim Vam tajemstvi.
Dlouho pred tim jsem s tim laboroval, co pomahalo byl chladici spray, pak jsem si vyrobil chladic, proriznul kryt motoru, aby se to chladilo, az pak na konec jsme s mojim namestkem na to prisli cim to je.
Tak zatim.
Neznáte někdo výsledek této hádanky nebo co to je?
Děkuju.
Trnkoš.
Naposledy upravil(a) Davidak79 dne čtv led 03, 2013 15:05, celkem upraveno 1 x.
Důvod: nebyl důvod zakládat nové téma, stačílo napsat sem
Důvod: nebyl důvod zakládat nové téma, stačílo napsat sem
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
sem s tým, v čom je tá finta??
Renault Mégane Coupé 2.0 16V IDE 103kW
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
ocividne asik iba predat IDE a kupit dci
Grand Scenic 1,5dci
L2 Grandtour 2.0
ex L1 Grandtour 1,6
ex Megane 1,6
ex L2 Grandtour 2.0 IDE
ex-Laguna 1.9dTi RXE rv.98
L2 Grandtour 2.0
ex L1 Grandtour 1,6
ex Megane 1,6
ex L2 Grandtour 2.0 IDE
ex-Laguna 1.9dTi RXE rv.98
- Jaromír Popelař
- Starting member
- Příspěvky: 26
- Registrován: ned úno 21, 2010 16:46
- Bydliště: Blatnice pod Sv.Ant.
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
Chlapi,koupil jsem Renault Mégane Cabrio 2.0 16V IDE 103kW a chci se zeptat, jestli
vám při zapnutí zapalování vrčí pár vteřin palivové čerpadlo, mě ne a tímto první start hrozně dlouho trvá, než motor chytne. Pak již v pohodě. dík
vám při zapnutí zapalování vrčí pár vteřin palivové čerpadlo, mě ne a tímto první start hrozně dlouho trvá, než motor chytne. Pak již v pohodě. dík
Megane Scenic II. 1.6V 83kW 782
Megane Cabriolet 2.0 16V IDE
Megane Cabriolet 2.0 16V IDE
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
mne čerpadlo vrčí a malo by aj tebe Sa čudujem že to vôbec chytí.
Renault Mégane Coupé 2.0 16V IDE 103kW
- Jaromír Popelař
- Starting member
- Příspěvky: 26
- Registrován: ned úno 21, 2010 16:46
- Bydliště: Blatnice pod Sv.Ant.
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
Jo, napotřetí motor chytí a do dvou hodin, když startuji znova, tak na drc, tak nevím.Mělo by, si myslím, pár vteřin zatlačit a pak se vypnout.Ale vadné asi nebude, když Meganek jezdí.Že by nějaké relé?
Megane Scenic II. 1.6V 83kW 782
Megane Cabriolet 2.0 16V IDE
Megane Cabriolet 2.0 16V IDE
- Jaromír Popelař
- Starting member
- Příspěvky: 26
- Registrován: ned úno 21, 2010 16:46
- Bydliště: Blatnice pod Sv.Ant.
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
Tak jsem vyndal ten redukcni ventil na rampě vstriku a jelikož se mi ho nechtělo kuchat, tak jsem dírkama dovnitř nafíkal spray na čištění karburátorů a klapek, nechal tak dva dny, aby se všechen bordel vevnitř rozpustil,párkrát protřepal,(vevnitř je jehla a kulička,říkal Aldamore), pak ještě sprayem profíkl, trochu bordelu vyteklo a světe div se.
Motor chytil na první drc a přede jedna báseň.
Jo, a jak to bylo bez tlaku v potrubí, po zapnutí zapalování na půl vteřiny zapnulo palivové čerpadlo v nádrži.
Motor chytil na první drc a přede jedna báseň.
Jo, a jak to bylo bez tlaku v potrubí, po zapnutí zapalování na půl vteřiny zapnulo palivové čerpadlo v nádrži.
Megane Scenic II. 1.6V 83kW 782
Megane Cabriolet 2.0 16V IDE
Megane Cabriolet 2.0 16V IDE
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned bře 24, 2013 12:55
Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč
Ja mam taký istý problém len mne to zo začiatku robilo po ubehnuti niekoľkých kilometrov a teraz naštartujem a po 10-15 sekundách vypne a ked opäť naštartujem tak to isté
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
Zdravim,
tak sa mi podarilo opravit stary regulator.
Dakujem Aldamorovi za radu ako rozobrat regulator.
Zohnal som si jeden uz pouzity,ktory vyhadzoval chybu,takze som ho rozobral (tie drazky su od kliesti,nemal som po ruke zverak )
Da sa rozobrat aj bez kliesti a zveraku - staci podlozit pod puzdro nieco vyssie ako je cast,ktora je osadena do motora a klepnut silnejsie po hornom plaste kde sa pripaja konektor(pouzit nejake drevo aby sa neposkodil plast na konektor).
Vymenil som tu najmensiu cast taka ihla s loziskom na konci - u mojho regulatora to lozisko nedrzalo v ihle,tak som ho vymenil za ihlu s toho pouziteho regulatora - tam este drzalo v ihle na pevno.
a cuduj sa svete regulator funguje,drzi tlak a zatial jazdi bez chyby
Na fotkach je vidno ako je vymlatene ulozenie toho loziska.
tak sa mi podarilo opravit stary regulator.
Dakujem Aldamorovi za radu ako rozobrat regulator.
Zohnal som si jeden uz pouzity,ktory vyhadzoval chybu,takze som ho rozobral (tie drazky su od kliesti,nemal som po ruke zverak )
Da sa rozobrat aj bez kliesti a zveraku - staci podlozit pod puzdro nieco vyssie ako je cast,ktora je osadena do motora a klepnut silnejsie po hornom plaste kde sa pripaja konektor(pouzit nejake drevo aby sa neposkodil plast na konektor).
Vymenil som tu najmensiu cast taka ihla s loziskom na konci - u mojho regulatora to lozisko nedrzalo v ihle,tak som ho vymenil za ihlu s toho pouziteho regulatora - tam este drzalo v ihle na pevno.
a cuduj sa svete regulator funguje,drzi tlak a zatial jazdi bez chyby
Na fotkach je vidno ako je vymlatene ulozenie toho loziska.
Grand Scenic 1,5dci
L2 Grandtour 2.0
ex L1 Grandtour 1,6
ex Megane 1,6
ex L2 Grandtour 2.0 IDE
ex-Laguna 1.9dTi RXE rv.98
L2 Grandtour 2.0
ex L1 Grandtour 1,6
ex Megane 1,6
ex L2 Grandtour 2.0 IDE
ex-Laguna 1.9dTi RXE rv.98
-
- Starting member
- Příspěvky: 4
- Registrován: pát zář 06, 2013 17:14
Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč
zdravim chlapi mam takovy problem uz nevim kudy kam sem majitelem laguny 2.0 ide benzin rv 2003 mam problem se vstrikovanim na diagnostice to vyhodilo spatny regulator tlaku paliva ten sem dnes vymenil dal sem druhy auto jede ale vymenil sem taky snimac tlaku paliva a kdys zapjim i tento snimac auto hned zdezne rosvitise cervene motor tak sem snimac odpojil auto jede ale hlasi hybu vstrikovani tak sem tam dal ten stary snimac a jeto to same nevite nekdo coto muze byt na diagnostice to ted pise tlak bezinu je pod spodni mezi kdys zapojim i snimac nejede vube dekuji za kazdou radu
-
- Starting member
- Příspěvky: 4
- Registrován: pát zář 06, 2013 17:14
Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč
zdravim chlapi mam takovy problem uz nevim kudy kam sem majitelem laguny 2.0 ide benzin rv 2003 mam problem se vstrikovanim na diagnostice to vyhodilo spatny regulator tlaku paliva ten sem dnes vymenil dal sem druhy auto jede ale vymenil sem taky snimac tlaku paliva a kdys zapjim i tento snimac auto hned zdezne rosvitise cervene motor tak sem snimac odpojil auto jede ale hlasi hybu vstrikovani tak sem tam dal ten stary snimac a jeto to same nevite nekdo coto muze byt na diagnostice to ted pise tlak bezinu je pod spodni mezi kdys zapojim i snimac nejede vube dekuji za kazdou radu
Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč
Tak to tady prolejzám a opravdu je tenhle 2.0 16v IDE tak špatnej a problémovej motor?Nebo jsou i případy,že je bez problému?
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč
Problém bývá s čistotou paliva. Těch aut jezdí hodně, ale je náročnější na palivo, než benzíny s nepřímým vstřikem.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: ZdenekH83 a 36 hostů