Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na nej
Moderátor: Moderators General
Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč
Tak,že není pravidlem,že každé druhé auto s timhle motorem má problém?
Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč
Vycistete regulator tlaku paliva a budete frcet dal jak vitr. Ja jezdim uz 5 let.
A.
A.
Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč
Zdravím chlapy ja mam ten stejny motor 2.0 IDE a mam stejnu chybu porucha vstrikovaní paliva. mužete mi poradit co stím.
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
poznám chlapíka v Poľsku ktorý upravuje resp. repasuje tieto regulátory za 50€, ak mu pošlete 2 kusy tak urobí oba za 50. Mení vnútro za teflónové náhrady. Dá sa s ním veľmi dobre dohodnúť, ak by niekto chcel viac info tu: http://f5r.pl/ . Ja mám od neho 2 regulátory a som vysoko spokojný.
Renault Mégane Coupé 2.0 16V IDE 103kW
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
Mě by zajímalo jak 2.0IDE jezdí, když má opravený tento regulator? Pokud se nepletu je to jeden z vůbec prvních přímovstřikových motoru (daleko před FSI od VW). Jaký je jízdní projev vůči třeba 2.0 16V, který měla myslím taky 103kW nebo 99kW, teď nevím. A samozřejmě spotřeba a hlučnost.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
2.0 16V resp. F7R má viac koní (108HP) ale menší točivý moment (185Nm), IDE motor má len 140 koní ale 200 Nm. Osobne som nemal možnosť vyskúšať klasický dvojliter ale mám IDE motor v kupéčku a musím povedať že pokiaľ funguje ako má, je úplne super. Neskutočne silný motor, hlavne do kopcov, dynamický, ťahá už od spodu, netreba to točiť do brutálnych otáčok, najlepšie sa cíti medzi 3000 a 5000 otáčkami. Čo sa táka spotreby, nepoznám dvojliter ktorý by bol úsporný ako práve IDE. Z ľahšou nohou na plyne som dokázal urobiť 120km úsek (ZC - BB- RK) na 6,2l/100km, dokonca raz sa mi podarilo urobiť 5,5l spotrebu, ale to som už fakt nešiel cez 90 Pri trošku športovej jazde sa stále držím v okolí 8 litrov takže maximálna spokojnosť. Len pre zaujímavosť, bol som skúšať šprinty s kolegom a upravený Seat Leon Cupra 210HP Turbo mal veľký problém poraziť môjho meganka, kolega čo sa šprintom venuje povedal že v živote nesedel v lepšom atmosferickom dvojlitri A ešte čo sa týka zvuku, je parádny, mám tam športový výfuk ULTER sport ktorý je v podstate veľmi tichý a šišku na saní a motor mi trošku pripomína Subaru, nie je to vysokootáčková pílka ale proste taký zdravý silný hrubý zvuk Je to počuť napríklad v tomto videjku...
Renault Mégane Coupé 2.0 16V IDE 103kW
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
Zdravím, mám pár dni kabrio s tímto motorem, ani jsem předem nezkoumal, jaký poklad kupuju - má kliku, rád se v tom vrtám a beru to jako výzvu Zatím se zdá, že netrpí chronickými neduhy - jede pekne, nežere, na volnobeh prede jak kote, nejake divne zvuky na volnobeh jsou ale bude to doufam neco na remenu příslušenství. Ale něco s tím bude, nechce se mu chytat, když chvíli stojí. Diagnostiku zatím nemám, tak jsem měřil na regulačním ventilu a snímači tlaku, jako na potvoru to zrovna teď chytilo hned. Taky je divné, že ten ventil a snímač vypadají jak nové - lesklé, bez oxidace, jestli to už někdo nezkoušel měnit...
Na ventilu je PWM signál 12V, jak před startem, tak za chodu (mění se poměr 1/0), na tlakovém snímači je v klidu 0,48V, po zapnuti zapalování chvíli tlačí čerpadlo a signál vyleze na cca 0,6V, za pár sec. spadne na klidovou hodnotu. Při chodu motoru je signál asi 2,2V (napájecí napětí čidla je 5V) To vše podle toho co jsem nastudoval vypadá OK... Zajímavé je, že při odpojení ventilu je tlak malý (signál 0,66-0,7V) a přesto motor chytne, svítí oranžová kontrolka a na plyn moc nereaguje. Ale chytne hned, takže předpokládám, že malý tlak v nastartováni nezabrání (leda, že by jednotka poznala nefunkční ventil a nečekala na dosažení tlaku?)
Na co ještě může řídící jednotka čekat, než spustí motor? Snímač na vačce a klikovce ještě přeměřím, až se tomu zas nebude chtít, dnes už nic nezjistím.
Edit: Tak se zda, ze pri startovani ma problem s natlakovanim benzinu, kdyz odpojim vstriky a tocim starterem, tak napeti na snimaci tlaku vyleze na 0,6V coz je malo. Ted je otazka, jestli je v haji cerpadlo nebo ventil??? Nebo je mozny, ze by benzin z listy nekudy zdrhnul do nadrze a trvalo, nez se tam natlaci? (tocil jsem asi 8sec a ani tuk)
Na ventilu je PWM signál 12V, jak před startem, tak za chodu (mění se poměr 1/0), na tlakovém snímači je v klidu 0,48V, po zapnuti zapalování chvíli tlačí čerpadlo a signál vyleze na cca 0,6V, za pár sec. spadne na klidovou hodnotu. Při chodu motoru je signál asi 2,2V (napájecí napětí čidla je 5V) To vše podle toho co jsem nastudoval vypadá OK... Zajímavé je, že při odpojení ventilu je tlak malý (signál 0,66-0,7V) a přesto motor chytne, svítí oranžová kontrolka a na plyn moc nereaguje. Ale chytne hned, takže předpokládám, že malý tlak v nastartováni nezabrání (leda, že by jednotka poznala nefunkční ventil a nečekala na dosažení tlaku?)
Na co ještě může řídící jednotka čekat, než spustí motor? Snímač na vačce a klikovce ještě přeměřím, až se tomu zas nebude chtít, dnes už nic nezjistím.
Edit: Tak se zda, ze pri startovani ma problem s natlakovanim benzinu, kdyz odpojim vstriky a tocim starterem, tak napeti na snimaci tlaku vyleze na 0,6V coz je malo. Ted je otazka, jestli je v haji cerpadlo nebo ventil??? Nebo je mozny, ze by benzin z listy nekudy zdrhnul do nadrze a trvalo, nez se tam natlaci? (tocil jsem asi 8sec a ani tuk)
Omega B 3.0 MV6 combi AT, uvidime
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen koroduje
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB, PRODANO
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen koroduje
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB, PRODANO
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
Ideálne by bolo napojiť to na CLIP ktorý ti presne ukáže tlak na rampe. Aby auto šlo ako má a nesvietila kontrolka tak by nemal klesnúť na voľnobehu pod 80 barov. Tento problém som riešil na kamarátovom aute. Regulátor síce vyzeral v poriadku ale ak auto dlhšie stálo tak malo problém naštartovať resp. dlho točilo, kým natiahlo benzín do rampy. Problém vyriešila až výmena regulátora. Maník čo repasuje tie regulátory v Poľsku mi písal že problém môže byť že regulátor má vybehanú guličku ktorá zatvára okruh alebo starými zatvrdnutými tesniacimi krúžkami. Niekde v tejto téme sú aj fotky. Skúsil by som ho možno rozobrať a počistiť z vnútra, ale len benzínom alebo nejakým odstraňovačom usadenín, nemá sa používať šmirgel ako som skúsil ja Divné zvuky na voľnobeh môžu byť aj vysokotlakovým čerpadlom, mne to trochu "čvirikalo" tak som ho vymenil.
Pár užitočných info o F5R motore sa dá nájsť aj tu: http://www.f5r.pl - je to stránka toho chlapíka čo sa venuje tomu repasu. Stránka má aj anglickú verziu.Za 50 euro mi urobil rovno 2 regulátory a oba fungujú skvele.
Pár užitočných info o F5R motore sa dá nájsť aj tu: http://www.f5r.pl - je to stránka toho chlapíka čo sa venuje tomu repasu. Stránka má aj anglickú verziu.Za 50 euro mi urobil rovno 2 regulátory a oba fungujú skvele.
Renault Mégane Coupé 2.0 16V IDE 103kW
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
Dik za info, ty stranky uz jsem vcera cele prolezl a spousta informaci. Ten ventil se da sehnat za rozumny penize nebo da se vubec normalne sehnat, kdyz to neni bezne vymenny dil? Na ebay jsou za celkem lidove ceny kolem 3000 Kc cerpadla, ale ten blbej ventil stoji skoro desitku a jeste tam je aktualne jen jedna nabidka. Zkusim odpojit vracecku z ventilu, pokud tam pri startovani potece benzin, bude to asi ventilem, jinak predpokladam spis cerpadlem. Tlak merim primo voltmetrem na snimaci, to by melo snad stacit jako informace, ze tam skoro zadny neni... (zvedne se z 0.5V na 0,62V asi diky elektrickemu cerpadlu)
Omega B 3.0 MV6 combi AT, uvidime
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen koroduje
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB, PRODANO
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen koroduje
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB, PRODANO
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
Ventil výjde v renaultu asi na 6,5 tisíce.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
Tak to by se dalo, ale dnes jsem zjistil, ze test s odpojenou hadici nepujde - neda se k tomu moc dostat, tak jsem ventil demontoval a vypada jak novy, cely leskly jak zvenci tak uvnitr, premyslim, jestli to minuly majitel nevymenil a pak ze zoufalstvi neprodal - rozebrat se mi ho nepodarilo, tak jsem ho profouknul, O krouzky i loze OK, pri pripojeni napeti 5V zda se zavira dokonale, namontoval zpet a pri toceni starterem s odpojenymi vstriky to uz dava na snimaci tlaku 2,5-2,6V, predtim sotva 2V - ze by blbe sedel O-krouzek nebo ze by se klepanim pri snaze o rozebrani usadila kulicka v sedle? Motor pak chytil hned, tak to asi budu chvili takhle zkouset a uvidim.
Omega B 3.0 MV6 combi AT, uvidime
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen koroduje
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB, PRODANO
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen koroduje
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB, PRODANO
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte bře 11, 2014 13:30
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
dobrý den mám taky bohužel lagunu 2,0ide nastartovat mi de ele hned jak se mi načte počítač tak se mi oběví červeně chyba vstřikování a auto chcípne jestli stím máte někdo skušenosti tak mi prosím poradte nevím co stím nikdo si stím neví rady
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
Zdendo, to by asi chtělo připojit diagnostiku, jinak je to věštění z křišťálové koule, nějaké koukání pod kapotu to asi nevyřeší.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
Asi zalezi na verzi jednotky, ale asi jedna z mala zavad, ktera motor zastavi, je prekroceni tlaku paliva - jestli mas voltmetr, tak muzes zkusit zmerit signal na tlakovem spinaci, podle dratu se do konektoru daji zeshora strcit merici hroty nebo nejake delsi draty. Je tam +5V, zem a signal. Zmerena napeti viz vyse. Pry jeste EGR ale ten jsem odpojil a jezdi to vesele dal.
Omega B 3.0 MV6 combi AT, uvidime
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen koroduje
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB, PRODANO
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen koroduje
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB, PRODANO
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
tá červená kontrolka je pravdepodobne EGR, robilo mi to tiež, odpojil som - auto išlo normálne. Vyčistil som EGR a šlape to ďalej bez problémov. Ale 100% to povie len CLIP. Ak by bola chyba vo vstrekovaní tak bude svietiť žltá kontrolka
Renault Mégane Coupé 2.0 16V IDE 103kW
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte bře 11, 2014 13:30
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
ide má egr to sem ani nevěděl kde ho najdu dík za radu
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon bře 17, 2014 20:32
laguna 2,0ide
zdravim chci se zeptat na zavadu u tohoto typu 2,0 ide hlasi mi to fuel injection fault a esp fault zaroven motor nejde do otacek vypnu motor a nastartuju vse ok udelalo mi to dvakrat mam ho 3mesice jinak bezi bez problemu.nevite co to je?cetl sem ze to dela turbo ale turbo nemam diky za radu
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: laguna 2,0ide
Vadný regulační ventil tlaku paliva.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: laguna 2,0ide
Téma zde: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... 59#p680559
Zde zamykám.
Zde zamykám.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: ned čer 01, 2014 20:45
Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč
Zdravim vás chlapi. Nevíte někdo kde najdu u laguny regulátorr tlaku paliva? Díky
-
- Junior member
- Příspěvky: 140
- Registrován: čtv dub 16, 2015 11:39
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n
Jeste jedna rada pro ide , sice ho uz nejakou dobu nemam, ale myslim si ze problem vsem nedela ventil ale to mikro sitko pod nim , odstranil jsem ho a byl klid. Ani v renaultu servisu nevedeli ze tam je . Bylo zacpane a tak nesel benzin zpet do nadrze a ventil mohl delat co chtel a tlakove zidlo hlasi velky velky tlak ventil hlasi otevreno a pak je chyba na svete.
Preji at vam vsem ide frci krasne.
Preji at vam vsem ide frci krasne.
L III GT 4C 2.0 134kW na brzde, L III 1.5 - holcici auto na pohodu
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na nej
Ahoj, nemate prosim nekdo fotku toho chladice na regulacni ventil?
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát led 28, 2022 02:23
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na nej
Můžete mi poradit vyměnil jsem čidlo tlaku sani ale 9500 za snímač tlaku paliva se mi dávat nechce když mám auto z roku 20001 2,0 IDEAldamore píše: ↑čtv říj 04, 2012 18:27Hezky den,
po delsim case jsem se odhodlal prijit na kloub zahade s timto ventilem, ktery trapi snad vsechny majitele IDE, takze pokud budete nekdo mit zajem tak napiste a vyzradim Vam tajemstvi.
Dlouho pred tim jsem s tim laboroval, co pomahalo byl chladici spray, pak jsem si vyrobil chladic, proriznul kryt motoru, aby se to chladilo, az pak na konec jsme s mojim namestkem na to prisli cim to je.
Tak zatim
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát črc 21, 2023 15:05
Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na nej
Dobrý den,
vlastním Renault Mégane Coupe 2.0 IDE, mám stejný problém jako všichni co tu píšou. Regulátor tlaku paliva, snímač tlaku nebo čerpadlo.....atd. Motor nastartuje, ale po chvilce rozsvítí závadu vstřikování a zdechne. Regulátor už jsem vyměnil za jiný ojetý a závada stejná. Pokud odpojím čidlo tlaku, auto roszvítí kontrolku vstřikování, ale motor běží normálně. Nikdo si s tím neví rady. Diagnostika nic nenormálního neukazuje. Vyřešil už někdo tento problém úspěšně? Děkuji za odpověď.
vlastním Renault Mégane Coupe 2.0 IDE, mám stejný problém jako všichni co tu píšou. Regulátor tlaku paliva, snímač tlaku nebo čerpadlo.....atd. Motor nastartuje, ale po chvilce rozsvítí závadu vstřikování a zdechne. Regulátor už jsem vyměnil za jiný ojetý a závada stejná. Pokud odpojím čidlo tlaku, auto roszvítí kontrolku vstřikování, ale motor běží normálně. Nikdo si s tím neví rady. Diagnostika nic nenormálního neukazuje. Vyřešil už někdo tento problém úspěšně? Děkuji za odpověď.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 28 hostů