Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na nej

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

PetrSSS
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pon srp 08, 2011 22:40

2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotoučů

Příspěvek od PetrSSS » pon srp 08, 2011 22:49

Ahoj,

dostala se mi do ruky Laguna II 2.0 16V IDE 2001, která po pár km jízdy vyhlásí poruchu vstřikování, pak poruchu ESP a chcípne. Jde sice znovu nastartovat, ale po ujetí pár metrů se problém opakuje naprosto stejně. Auto bylo v servisu, kde se vyjádřili, že je špatný buď regulátor tlaku paliva nebo snímač tlaku paliva. Problém je, že nevědí a tak navrhli opravu metodou pokus omyl. Cena za regulátor by měla být snad 12 000 Kč, snímač nevím, ale taky nic levného. Když jsem prohledával net, stejný popis chyby znamenal vadný regulátor paliva a prý se dělal nějaký novější, který by už danou vadu neměl mít. Máte s tím někdo zkušenosti?

Další věc je, že bude potřeba vyměnit zadní kotouče. Když jsem koukal po netu, našel jsem verzi s ložiskem a bez. Předpokládám, že vylisovat ložisko bude v garáži nadlidský úkol a tak se musí vyměnit komplet. Je velký problém kotouč i s ložiskem stáhnout nebo to jde samo? Co doporučíte za výrobce? S autem se najede tak 3 000 km/rok, takže není potřeba nic extra.

Děkuji všem za případné rady.

P.S: Auto je příbuzného a momentálně v servise.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč

Příspěvek od Zefek » pon srp 08, 2011 23:16

Tyhle motory jsou dost náročné na kvalitu benzínu. Chtělo by to vidět konkrétní údaje z diagnostiky, ale tyhle problémy se hlásí jako porucha snímače tlaku a problém nebývá v něm, ale právě v regulátoru tlaku. I když problém by mohl být i v čerpadle. Regulátor se dá sehnat za 4 tisíce, čerpadlo kolem 17. Snímač tlaku bych vyloučil, ten by na diagnostice ukazoval kraviny.
Porucha ESP je přídružná porucha, protože není možné požadovat změny kroutícího momentu motoru.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

PetrSSS
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pon srp 08, 2011 22:40

Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč

Příspěvek od PetrSSS » pon srp 08, 2011 23:34

Super, díky za vyčerpávající odpověď.

Kde se dá sehnat ten regulátor za 4 000 Kč?

Btw. co ty kotouče, nevíš jaký je problém je stáhnout?

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč

Příspěvek od Zefek » úte srp 09, 2011 00:22

Regulátor se dá sehnat přímo v renaultu. Je to díl pod číslem 8201096984 nebo 7700113483. Cena je asi 3750,-. Je to takový váleček na rampě vstřikování někde na pravé straně a vedou do něj dva dráty. Většinou, když se ochladí (dusíkem ve spreji), tak funguje. Hned vedle něj na té rampě je taky snímač tlaku - do něj vedou tři dráty.
Čerpadlo je pod číslem 7701474340 (případně 7701471982, 7701474315) a cena je 17800,-. Čerpadlo je zase na levé straně (řidič) motoru.

Kotouče jsem vzadu nikdy neřešil, ale v servisním manuálu se píše, že kotouč obsahuje neoddělitelné ložisko. Takže pokud jsou tam původní, tak budeš muset dát kotouče s ložiskem. Držet tam asi budou a bude to chtít pár dobře mířených ran kladivem, nebo použít stahovák. V podstatě se jen sundá brzdič, povolí se středová matka (je dobré ji povolit když auto stojí na kolech) a pak ten kotouč dostat nějakým způsobem (vybít nebo stáhnout) dolů.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč

Příspěvek od Šamša » úte srp 09, 2011 09:26

Vítej zde na fóru, ale dodržuj pravidla fóra a neslučuj více dotazů do jednoho topicu. O kotoučích zde: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=44&t=19967
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

PetrSSS
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pon srp 08, 2011 22:40

Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč

Příspěvek od PetrSSS » úte srp 09, 2011 10:09

Zefek píše:Regulátor se dá sehnat přímo ...
Díky za cenné info, předám majiteli : )

PetrSSS
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pon srp 08, 2011 22:40

Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč

Příspěvek od PetrSSS » úte srp 09, 2011 10:11

Šamša píše:Vítej zde na fóru ...
Ahoj,

díky za přivítání. Topic o kotoučích jsem četl, ale nic o sundání zadních kotoučů jsem nenašel a nechtělo se mi kvůli tomu zakládat nový.

Stačí mi jen to, jestli je na to potřeba stahovák nebo to jde i samo domo : )


Díky.

Luckyjan
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř srp 31, 2011 13:41

Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč

Příspěvek od Luckyjan » stř srp 31, 2011 14:03

Zdravím mám asi 5 měsíců tu samou lagunu 2.0 IDE a stejný problém jako spousta ostatních - palivový systém nefunguje, vypněte motor.
Stává se to jenom ve vedrech 25 a víc a jen když auto stojí ( v zácpě, v koloně apod. ).
Byl jsem dvakrát v RENAULTU, kde ten regulátor vyndali, vyčistili a chvilku byl pokoj. Mluvil jsem s technikem, který mi řekl že s regulátorem nejspíš nic není, že celý problém je, že se za určitých podmínek přehřeje a dává špatná data. Schladit sprejem OK, ale potřeboval jsem to vyřešit nadobro.
Napadla mě ta nejjednodušší věc a to dát na něj chladič.
Od té doby mám pokoj, na zkoušku jsem nechal auto nastartované asi 40 min na neutrál a žádná chyba.
V provozu se to od té doby nestalo.

Aldamore
Junior member
Příspěvky: 102
Registrován: stř zář 03, 2008 11:31
Bydliště: Liberec

Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na nej

Příspěvek od Aldamore » čtv říj 04, 2012 18:27

Hezky den,
po delsim case jsem se odhodlal prijit na kloub zahade s timto ventilem, ktery trapi snad vsechny majitele IDE, takze pokud budete nekdo mit zajem tak napiste a vyzradim Vam tajemstvi.
Dlouho pred tim jsem s tim laboroval, co pomahalo byl chladici spray, pak jsem si vyrobil chladic, proriznul kryt motoru, aby se to chladilo, az pak na konec jsme s mojim namestkem na to prisli cim to je.
Tak zatim ;-)

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od amat » čtv říj 04, 2012 19:16

No tak nás nenapínej a hoď to sem. Myslím, že majitelé tohoto motoru ti budou neskonale vděčni.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

marwill
Starting member
Příspěvky: 48
Registrován: sob pro 06, 2008 09:38
Bydliště: Košice-šaca

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od marwill » sob lis 24, 2012 13:19

ahoj ja som majtelom tohto motoru. sice uz stym ventilom nemam problem,pretoze som ho vymenil-kupil v renaulte, palka 150€ a 2 mesiace cakania ale zatial bez problemu.Aj ten urcite sa zacne robit problemi tak mi prosim napis ako to mam potom vyriesit dik
Laguna II Initiale-full,2.0 16v IDE 103kw,K&N---EX
Laguna III Grandtour Black Edition 2.0DCI 110kw DPF 4control

Uživatelský avatar
AnderSVK
Junior member
Příspěvky: 142
Registrován: stř říj 10, 2007 20:15
Bydliště: Senec

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od AnderSVK » ned pro 09, 2012 19:11

no to zaujima aj mna
Grand Scenic 1,5dci
L2 Grandtour 2.0
ex L1 Grandtour 1,6
ex Megane 1,6
ex L2 Grandtour 2.0 IDE
ex-Laguna 1.9dTi RXE rv.98

Trnkoš
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: čtv led 03, 2013 14:21

Ventil motoru IDE

Příspěvek od Trnkoš » čtv led 03, 2013 14:33

Dobrý den.

Nerad bych opakoval nějaké téma...Ale kdysi tu Aldamore nakousl téma ventilu paliva pro motor IDE,konkrétně napsal-

Hezky den,
po delsim case jsem se odhodlal prijit na kloub zahade s timto ventilem, ktery trapi snad vsechny majitele IDE, takze pokud budete nekdo mit zajem tak napiste a vyzradim Vam tajemstvi.
Dlouho pred tim jsem s tim laboroval, co pomahalo byl chladici spray, pak jsem si vyrobil chladic, proriznul kryt motoru, aby se to chladilo, az pak na konec jsme s mojim namestkem na to prisli cim to je.
Tak zatim.


Neznáte někdo výsledek této hádanky nebo co to je?

Děkuju.

Trnkoš.
Naposledy upravil(a) Davidak79 dne čtv led 03, 2013 15:05, celkem upraveno 1 x.
Důvod: nebyl důvod zakládat nové téma, stačílo napsat sem

Uživatelský avatar
Romi30
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: ned led 29, 2012 10:17

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od Romi30 » ned úno 03, 2013 14:38

sem s tým, v čom je tá finta?? :)
Renault Mégane Coupé 2.0 16V IDE 103kW

Uživatelský avatar
AnderSVK
Junior member
Příspěvky: 142
Registrován: stř říj 10, 2007 20:15
Bydliště: Senec

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od AnderSVK » pon úno 04, 2013 17:40

ocividne asik iba predat IDE a kupit dci :)
Grand Scenic 1,5dci
L2 Grandtour 2.0
ex L1 Grandtour 1,6
ex Megane 1,6
ex L2 Grandtour 2.0 IDE
ex-Laguna 1.9dTi RXE rv.98

Uživatelský avatar
Jaromír Popelař
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: ned úno 21, 2010 16:46
Bydliště: Blatnice pod Sv.Ant.

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od Jaromír Popelař » stř úno 13, 2013 12:23

Chlapi,koupil jsem Renault Mégane Cabrio 2.0 16V IDE 103kW a chci se zeptat, jestli
vám při zapnutí zapalování vrčí pár vteřin palivové čerpadlo, mě ne a tímto první start hrozně dlouho trvá, než motor chytne. Pak již v pohodě. dík
Megane Scenic II. 1.6V 83kW 782
Megane Cabriolet 2.0 16V IDE

Uživatelský avatar
Romi30
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: ned led 29, 2012 10:17

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od Romi30 » úte úno 19, 2013 17:16

mne čerpadlo vrčí a malo by aj tebe :) Sa čudujem že to vôbec chytí.
Renault Mégane Coupé 2.0 16V IDE 103kW

Uživatelský avatar
Jaromír Popelař
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: ned úno 21, 2010 16:46
Bydliště: Blatnice pod Sv.Ant.

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od Jaromír Popelař » úte úno 19, 2013 17:27

Jo, napotřetí motor chytí a do dvou hodin, když startuji znova, tak na drc, tak nevím.Mělo by, si myslím, pár vteřin zatlačit a pak se vypnout.Ale vadné asi nebude, když Meganek jezdí.Že by nějaké relé?
Megane Scenic II. 1.6V 83kW 782
Megane Cabriolet 2.0 16V IDE

Uživatelský avatar
Jaromír Popelař
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: ned úno 21, 2010 16:46
Bydliště: Blatnice pod Sv.Ant.

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od Jaromír Popelař » úte úno 26, 2013 16:34

Tak jsem vyndal ten redukcni ventil na rampě vstriku a jelikož se mi ho nechtělo kuchat, tak jsem dírkama dovnitř nafíkal spray na čištění karburátorů a klapek, nechal tak dva dny, aby se všechen bordel vevnitř rozpustil,párkrát protřepal,(vevnitř je jehla a kulička,říkal Aldamore), pak ještě sprayem profíkl, trochu bordelu vyteklo a světe div se.
Motor chytil na první drc a přede jedna báseň.
Jo, a jak to bylo bez tlaku v potrubí, po zapnutí zapalování na půl vteřiny zapnulo palivové čerpadlo v nádrži.
Megane Scenic II. 1.6V 83kW 782
Megane Cabriolet 2.0 16V IDE

lukaskacer
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: ned bře 24, 2013 12:55

Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč

Příspěvek od lukaskacer » ned dub 07, 2013 07:48

Ja mam taký istý problém len mne to zo začiatku robilo po ubehnuti niekoľkých kilometrov a teraz naštartujem a po 10-15 sekundách vypne a ked opäť naštartujem tak to isté

Uživatelský avatar
AnderSVK
Junior member
Příspěvky: 142
Registrován: stř říj 10, 2007 20:15
Bydliště: Senec

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od AnderSVK » pát kvě 31, 2013 15:01

Zdravim,
tak sa mi podarilo opravit stary regulator.
Dakujem Aldamorovi za radu ako rozobrat regulator.
Zohnal som si jeden uz pouzity,ktory vyhadzoval chybu,takze som ho rozobral (tie drazky su od kliesti,nemal som po ruke zverak :lol: )
Da sa rozobrat aj bez kliesti a zveraku - staci podlozit pod puzdro nieco vyssie ako je cast,ktora je osadena do motora a klepnut silnejsie po hornom plaste kde sa pripaja konektor(pouzit nejake drevo aby sa neposkodil plast na konektor).
Vymenil som tu najmensiu cast taka ihla s loziskom na konci - u mojho regulatora to lozisko nedrzalo v ihle,tak som ho vymenil za ihlu s toho pouziteho regulatora - tam este drzalo v ihle na pevno.
a cuduj sa svete regulator funguje,drzi tlak a zatial jazdi bez chyby :wink:
Na fotkach je vidno ako je vymlatene ulozenie toho loziska.
Přílohy
P5316760.JPG
P5316754.JPG
P5316749.JPG
Grand Scenic 1,5dci
L2 Grandtour 2.0
ex L1 Grandtour 1,6
ex Megane 1,6
ex L2 Grandtour 2.0 IDE
ex-Laguna 1.9dTi RXE rv.98

laguna 9876
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pát zář 06, 2013 17:14

Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč

Příspěvek od laguna 9876 » úte zář 10, 2013 19:28

zdravim chlapi mam takovy problem uz nevim kudy kam sem majitelem laguny 2.0 ide benzin rv 2003 mam problem se vstrikovanim na diagnostice to vyhodilo spatny regulator tlaku paliva ten sem dnes vymenil dal sem druhy auto jede ale vymenil sem taky snimac tlaku paliva a kdys zapjim i tento snimac auto hned zdezne rosvitise cervene motor tak sem snimac odpojil auto jede ale hlasi hybu vstrikovani tak sem tam dal ten stary snimac a jeto to same nevite nekdo coto muze byt na diagnostice to ted pise tlak bezinu je pod spodni mezi kdys zapojim i snimac nejede vube dekuji za kazdou radu

laguna 9876
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pát zář 06, 2013 17:14

Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč

Příspěvek od laguna 9876 » úte zář 10, 2013 19:29

zdravim chlapi mam takovy problem uz nevim kudy kam sem majitelem laguny 2.0 ide benzin rv 2003 mam problem se vstrikovanim na diagnostice to vyhodilo spatny regulator tlaku paliva ten sem dnes vymenil dal sem druhy auto jede ale vymenil sem taky snimac tlaku paliva a kdys zapjim i tento snimac auto hned zdezne rosvitise cervene motor tak sem snimac odpojil auto jede ale hlasi hybu vstrikovani tak sem tam dal ten stary snimac a jeto to same nevite nekdo coto muze byt na diagnostice to ted pise tlak bezinu je pod spodni mezi kdys zapojim i snimac nejede vube dekuji za kazdou radu

LOTO
Junior member
Příspěvky: 221
Registrován: pát zář 14, 2007 06:30
Bydliště: KOPIDLNO

Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč

Příspěvek od LOTO » stř zář 18, 2013 21:14

Tak to tady prolejzám a opravdu je tenhle 2.0 16v IDE tak špatnej a problémovej motor?Nebo jsou i případy,že je bez problému?

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč

Příspěvek od Zefek » stř zář 18, 2013 21:40

Problém bývá s čistotou paliva. Těch aut jezdí hodně, ale je náročnější na palivo, než benzíny s nepřímým vstřikem.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů