Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na nej

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

LOTO
Junior member
Příspěvky: 221
Registrován: pát zář 14, 2007 06:30
Bydliště: KOPIDLNO

Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč

Příspěvek od LOTO » čtv zář 19, 2013 11:14

Tak,že není pravidlem,že každé druhé auto s timhle motorem má problém?

Aldamore
Junior member
Příspěvky: 102
Registrován: stř zář 03, 2008 11:31
Bydliště: Liberec

Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč

Příspěvek od Aldamore » pát zář 20, 2013 14:32

Vycistete regulator tlaku paliva a budete frcet dal jak vitr. Ja jezdim uz 5 let.

A.

mirekt27
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pon říj 21, 2013 12:33

Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč

Příspěvek od mirekt27 » pon říj 21, 2013 12:41

Zdravím chlapy ja mam ten stejny motor 2.0 IDE a mam stejnu chybu porucha vstrikovaní paliva. mužete mi poradit co stím.

Uživatelský avatar
Romi30
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: ned led 29, 2012 10:17

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od Romi30 » sob led 18, 2014 13:17

poznám chlapíka v Poľsku ktorý upravuje resp. repasuje tieto regulátory za 50€, ak mu pošlete 2 kusy tak urobí oba za 50. Mení vnútro za teflónové náhrady. Dá sa s ním veľmi dobre dohodnúť, ak by niekto chcel viac info tu: http://f5r.pl/ . Ja mám od neho 2 regulátory a som vysoko spokojný.

Obrázek
Renault Mégane Coupé 2.0 16V IDE 103kW

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od amat » ned led 19, 2014 15:52

Mě by zajímalo jak 2.0IDE jezdí, když má opravený tento regulator? Pokud se nepletu je to jeden z vůbec prvních přímovstřikových motoru (daleko před FSI od VW). Jaký je jízdní projev vůči třeba 2.0 16V, který měla myslím taky 103kW nebo 99kW, teď nevím. A samozřejmě spotřeba a hlučnost.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Romi30
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: ned led 29, 2012 10:17

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od Romi30 » pon led 20, 2014 07:22

2.0 16V resp. F7R má viac koní (108HP) ale menší točivý moment (185Nm), IDE motor má len 140 koní ale 200 Nm. Osobne som nemal možnosť vyskúšať klasický dvojliter ale mám IDE motor v kupéčku a musím povedať že pokiaľ funguje ako má, je úplne super. Neskutočne silný motor, hlavne do kopcov, dynamický, ťahá už od spodu, netreba to točiť do brutálnych otáčok, najlepšie sa cíti medzi 3000 a 5000 otáčkami. Čo sa táka spotreby, nepoznám dvojliter ktorý by bol úsporný ako práve IDE. Z ľahšou nohou na plyne som dokázal urobiť 120km úsek (ZC - BB- RK) na 6,2l/100km, dokonca raz sa mi podarilo urobiť 5,5l spotrebu, ale to som už fakt nešiel cez 90 :) Pri trošku športovej jazde sa stále držím v okolí 8 litrov takže maximálna spokojnosť. Len pre zaujímavosť, bol som skúšať šprinty s kolegom a upravený Seat Leon Cupra 210HP Turbo mal veľký problém poraziť môjho meganka, kolega čo sa šprintom venuje povedal že v živote nesedel v lepšom atmosferickom dvojlitri :) A ešte čo sa týka zvuku, je parádny, mám tam športový výfuk ULTER sport ktorý je v podstate veľmi tichý a šišku na saní a motor mi trošku pripomína Subaru, nie je to vysokootáčková pílka ale proste taký zdravý silný hrubý zvuk :D Je to počuť napríklad v tomto videjku...
Renault Mégane Coupé 2.0 16V IDE 103kW

jarda5
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: stř úno 19, 2014 15:27

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od jarda5 » čtv úno 20, 2014 17:45

Zdravím, mám pár dni kabrio s tímto motorem, ani jsem předem nezkoumal, jaký poklad kupuju - má kliku, rád se v tom vrtám a beru to jako výzvu ;-) Zatím se zdá, že netrpí chronickými neduhy - jede pekne, nežere, na volnobeh prede jak kote, nejake divne zvuky na volnobeh jsou ale bude to doufam neco na remenu příslušenství. Ale něco s tím bude, nechce se mu chytat, když chvíli stojí. Diagnostiku zatím nemám, tak jsem měřil na regulačním ventilu a snímači tlaku, jako na potvoru to zrovna teď chytilo hned. Taky je divné, že ten ventil a snímač vypadají jak nové - lesklé, bez oxidace, jestli to už někdo nezkoušel měnit...
Na ventilu je PWM signál 12V, jak před startem, tak za chodu (mění se poměr 1/0), na tlakovém snímači je v klidu 0,48V, po zapnuti zapalování chvíli tlačí čerpadlo a signál vyleze na cca 0,6V, za pár sec. spadne na klidovou hodnotu. Při chodu motoru je signál asi 2,2V (napájecí napětí čidla je 5V) To vše podle toho co jsem nastudoval vypadá OK... Zajímavé je, že při odpojení ventilu je tlak malý (signál 0,66-0,7V) a přesto motor chytne, svítí oranžová kontrolka a na plyn moc nereaguje. Ale chytne hned, takže předpokládám, že malý tlak v nastartováni nezabrání (leda, že by jednotka poznala nefunkční ventil a nečekala na dosažení tlaku?)
Na co ještě může řídící jednotka čekat, než spustí motor? Snímač na vačce a klikovce ještě přeměřím, až se tomu zas nebude chtít, dnes už nic nezjistím.

Edit: Tak se zda, ze pri startovani ma problem s natlakovanim benzinu, kdyz odpojim vstriky a tocim starterem, tak napeti na snimaci tlaku vyleze na 0,6V coz je malo. Ted je otazka, jestli je v haji cerpadlo nebo ventil??? Nebo je mozny, ze by benzin z listy nekudy zdrhnul do nadrze a trvalo, nez se tam natlaci? (tocil jsem asi 8sec a ani tuk)
Omega B 3.0 MV6 combi AT, uvidime
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen koroduje
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB, PRODANO
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik ;-)

Uživatelský avatar
Romi30
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: ned led 29, 2012 10:17

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od Romi30 » stř úno 26, 2014 12:52

Ideálne by bolo napojiť to na CLIP ktorý ti presne ukáže tlak na rampe. Aby auto šlo ako má a nesvietila kontrolka tak by nemal klesnúť na voľnobehu pod 80 barov. Tento problém som riešil na kamarátovom aute. Regulátor síce vyzeral v poriadku ale ak auto dlhšie stálo tak malo problém naštartovať resp. dlho točilo, kým natiahlo benzín do rampy. Problém vyriešila až výmena regulátora. Maník čo repasuje tie regulátory v Poľsku mi písal že problém môže byť že regulátor má vybehanú guličku ktorá zatvára okruh alebo starými zatvrdnutými tesniacimi krúžkami. Niekde v tejto téme sú aj fotky. Skúsil by som ho možno rozobrať a počistiť z vnútra, ale len benzínom alebo nejakým odstraňovačom usadenín, nemá sa používať šmirgel ako som skúsil ja :) Divné zvuky na voľnobeh môžu byť aj vysokotlakovým čerpadlom, mne to trochu "čvirikalo" tak som ho vymenil.

Pár užitočných info o F5R motore sa dá nájsť aj tu: http://www.f5r.pl - je to stránka toho chlapíka čo sa venuje tomu repasu. Stránka má aj anglickú verziu.Za 50 euro mi urobil rovno 2 regulátory a oba fungujú skvele.
Renault Mégane Coupé 2.0 16V IDE 103kW

jarda5
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: stř úno 19, 2014 15:27

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od jarda5 » stř úno 26, 2014 13:02

Dik za info, ty stranky uz jsem vcera cele prolezl a spousta informaci. Ten ventil se da sehnat za rozumny penize nebo da se vubec normalne sehnat, kdyz to neni bezne vymenny dil? Na ebay jsou za celkem lidove ceny kolem 3000 Kc cerpadla, ale ten blbej ventil stoji skoro desitku a jeste tam je aktualne jen jedna nabidka. Zkusim odpojit vracecku z ventilu, pokud tam pri startovani potece benzin, bude to asi ventilem, jinak predpokladam spis cerpadlem. Tlak merim primo voltmetrem na snimaci, to by melo snad stacit jako informace, ze tam skoro zadny neni... (zvedne se z 0.5V na 0,62V asi diky elektrickemu cerpadlu)
Omega B 3.0 MV6 combi AT, uvidime
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen koroduje
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB, PRODANO
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik ;-)

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od Zefek » stř úno 26, 2014 14:01

Ventil výjde v renaultu asi na 6,5 tisíce.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

jarda5
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: stř úno 19, 2014 15:27

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od jarda5 » stř úno 26, 2014 18:46

Tak to by se dalo, ale dnes jsem zjistil, ze test s odpojenou hadici nepujde - neda se k tomu moc dostat, tak jsem ventil demontoval a vypada jak novy, cely leskly jak zvenci tak uvnitr, premyslim, jestli to minuly majitel nevymenil a pak ze zoufalstvi neprodal ;-) - rozebrat se mi ho nepodarilo, tak jsem ho profouknul, O krouzky i loze OK, pri pripojeni napeti 5V zda se zavira dokonale, namontoval zpet a pri toceni starterem s odpojenymi vstriky to uz dava na snimaci tlaku 2,5-2,6V, predtim sotva 2V - ze by blbe sedel O-krouzek nebo ze by se klepanim pri snaze o rozebrani usadila kulicka v sedle? Motor pak chytil hned, tak to asi budu chvili takhle zkouset a uvidim.
Omega B 3.0 MV6 combi AT, uvidime
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen koroduje
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB, PRODANO
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik ;-)

zdenek bláha
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: úte bře 11, 2014 13:30

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od zdenek bláha » úte bře 11, 2014 13:42

dobrý den mám taky bohužel lagunu 2,0ide nastartovat mi de ele hned jak se mi načte počítač tak se mi oběví červeně chyba vstřikování a auto chcípne jestli stím máte někdo skušenosti tak mi prosím poradte nevím co stím nikdo si stím neví rady

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od Šamša » stř bře 12, 2014 09:08

Zdendo, to by asi chtělo připojit diagnostiku, jinak je to věštění z křišťálové koule, nějaké koukání pod kapotu to asi nevyřeší.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

jarda5
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: stř úno 19, 2014 15:27

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od jarda5 » čtv bře 13, 2014 14:35

Asi zalezi na verzi jednotky, ale asi jedna z mala zavad, ktera motor zastavi, je prekroceni tlaku paliva - jestli mas voltmetr, tak muzes zkusit zmerit signal na tlakovem spinaci, podle dratu se do konektoru daji zeshora strcit merici hroty nebo nejake delsi draty. Je tam +5V, zem a signal. Zmerena napeti viz vyse. Pry jeste EGR ale ten jsem odpojil a jezdi to vesele dal.
Omega B 3.0 MV6 combi AT, uvidime
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen koroduje
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB, PRODANO
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik ;-)

Uživatelský avatar
Romi30
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: ned led 29, 2012 10:17

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od Romi30 » čtv bře 13, 2014 17:05

tá červená kontrolka je pravdepodobne EGR, robilo mi to tiež, odpojil som - auto išlo normálne. Vyčistil som EGR a šlape to ďalej bez problémov. Ale 100% to povie len CLIP. Ak by bola chyba vo vstrekovaní tak bude svietiť žltá kontrolka :)
Renault Mégane Coupé 2.0 16V IDE 103kW

zdenek bláha
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: úte bře 11, 2014 13:30

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od zdenek bláha » čtv bře 13, 2014 18:01

ide má egr to sem ani nevěděl kde ho najdu dík za radu

laguna 2,0ide
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pon bře 17, 2014 20:32

laguna 2,0ide

Příspěvek od laguna 2,0ide » pon bře 17, 2014 20:44

zdravim chci se zeptat na zavadu u tohoto typu 2,0 ide hlasi mi to fuel injection fault a esp fault zaroven motor nejde do otacek vypnu motor a nastartuju vse ok udelalo mi to dvakrat mam ho 3mesice jinak bezi bez problemu.nevite co to je?cetl sem ze to dela turbo ale turbo nemam diky za radu :)

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: laguna 2,0ide

Příspěvek od Zefek » pon bře 17, 2014 20:56

Vadný regulační ventil tlaku paliva.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: laguna 2,0ide

Příspěvek od Šamša » pon bře 17, 2014 23:12

Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

PRISERKA007
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: ned čer 01, 2014 20:45

Re: 2.0 16V IDE - Porucha vstřikování, výměna zadních kotouč

Příspěvek od PRISERKA007 » ned čer 01, 2014 21:24

Zdravim vás chlapi. Nevíte někdo kde najdu u laguny regulátorr tlaku paliva? Díky

FrantisekK
Junior member
Příspěvky: 140
Registrován: čtv dub 16, 2015 11:39

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na n

Příspěvek od FrantisekK » úte pro 29, 2015 23:14

Jeste jedna rada pro ide , sice ho uz nejakou dobu nemam, ale myslim si ze problem vsem nedela ventil ale to mikro sitko pod nim , odstranil jsem ho a byl klid. Ani v renaultu servisu nevedeli ze tam je :-) . Bylo zacpane a tak nesel benzin zpet do nadrze a ventil mohl delat co chtel a tlakove zidlo hlasi velky velky tlak ventil hlasi otevreno a pak je chyba na svete.
Preji at vam vsem ide frci krasne.
L III GT 4C 2.0 134kW na brzde, L III 1.5 - holcici auto na pohodu

Tomajzlik
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: pát črc 18, 2014 10:39

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na nej

Příspěvek od Tomajzlik » úte črc 18, 2017 11:41

Ahoj, nemate prosim nekdo fotku toho chladice na regulacni ventil?

rodavstav86
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pát led 28, 2022 02:23

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na nej

Příspěvek od rodavstav86 » stř kvě 04, 2022 20:28

Aldamore píše:
čtv říj 04, 2012 18:27
Hezky den,
po delsim case jsem se odhodlal prijit na kloub zahade s timto ventilem, ktery trapi snad vsechny majitele IDE, takze pokud budete nekdo mit zajem tak napiste a vyzradim Vam tajemstvi.
Dlouho pred tim jsem s tim laboroval, co pomahalo byl chladici spray, pak jsem si vyrobil chladic, proriznul kryt motoru, aby se to chladilo, az pak na konec jsme s mojim namestkem na to prisli cim to je.
Tak zatim ;-)
Můžete mi poradit vyměnil jsem čidlo tlaku sani ale 9500 za snímač tlaku paliva se mi dávat nechce když mám auto z roku 20001 2,0 IDE

Vojtěch Přibyl
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pát črc 21, 2023 15:05

Re: Ventil pro motor 2.0IDE 7700113483 konecne vime jak na nej

Příspěvek od Vojtěch Přibyl » pát črc 21, 2023 15:31

Dobrý den,
vlastním Renault Mégane Coupe 2.0 IDE, mám stejný problém jako všichni co tu píšou. Regulátor tlaku paliva, snímač tlaku nebo čerpadlo.....atd. Motor nastartuje, ale po chvilce rozsvítí závadu vstřikování a zdechne. Regulátor už jsem vyměnil za jiný ojetý a závada stejná. Pokud odpojím čidlo tlaku, auto roszvítí kontrolku vstřikování, ale motor běží normálně. Nikdo si s tím neví rady. Diagnostika nic nenormálního neukazuje. Vyřešil už někdo tento problém úspěšně? Děkuji za odpověď.

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů