2,0t bez špice

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: 2,0t bez špice

Příspěvek od Šamša » pon srp 28, 2017 21:47

Musí se v softu najít ty limitery a posunout je a stačí o 0,2bar, k navýšení výkonu stačí. Limit je spíše vestavěný blow off ventil, aby nezačal propouštět, případně sehnat ze 150kW verze.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
budlik
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: sob dub 16, 2011 17:22
Bydliště: Jindřichov ve Slezsku

Re: 2,0t bez špice

Příspěvek od budlik » ned zář 10, 2017 09:48

Ahojte experti.

taky se potýkám s mdlým výkonem svého vozu. Na radu z tohoto fora, jsem si sehnal endoskop a natočil svůj kat zevnitř (ze strany od turba.
Problém je v tom, že jsem nikde nikdy neviděl, jak má vypadat špatný katalyzátor.
Proto tady přikládám video a prosím experty a zjodnocení (tedy z toho něco pounají) :-)

https://youtu.be/7ZBb9lu5tEc

Díky
Laguna II 2.0T Privilege 2003, 120 kW

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: 2,0t bez špice

Příspěvek od Šamša » ned zář 10, 2017 12:22

Z toho videa je jasné, že je vysypaný. Kloudný by byla jen ta mřížkovaná plástev nalevo, ale napravo máš evidentně částice z rozpadu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
budlik
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: sob dub 16, 2011 17:22
Bydliště: Jindřichov ve Slezsku

Re: 2,0t bez špice

Příspěvek od budlik » ned zář 10, 2017 13:38

Šamša píše:
ned zář 10, 2017 12:22
Z toho videa je jasné, že je vysypaný. Kloudný by byla jen ta mřížkovaná plástev nalevo, ale napravo máš evidentně částice z rozpadu.
Díky za odpověď...tak nějak jsem tušil, že to není OK.

Když se koukneš na tento obrázek
https://cdn.autodoc.de/thumb?m=0&id=7555355&lng=cz

a představiš si jak jsem vedl kameru, tak ta vysypaná část je mimo výfukové cesty. Ta bílá plástev je vlastně tělo katalyzatoru, která vypadá netknutě. Bohužel nešlo natočit kameru tak, abych viděl celou tuto část.

Ale je jasné, že ten čurbes z nečeho je a podle 8 vteřiny videa je vidět, že je to z katu (jeden malý kus má tvar plástve)

Tak jdu brouzdat na netu a hledat za kolik se dá katalyzator sehnat.
Laguna II 2.0T Privilege 2003, 120 kW

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: 2,0t bez špice

Příspěvek od Šamša » ned zář 10, 2017 13:45

Zde: http://www.renault-dily.cz/
Rozebírali LII. 2.0T a katalyzátor by měli mít kloudný. Bral jsem z toho auta nějaký věci, mělo poškozenou automatickou převodovku.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
budlik
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: sob dub 16, 2011 17:22
Bydliště: Jindřichov ve Slezsku

Re: 2,0t bez špice

Příspěvek od budlik » ned zář 10, 2017 13:57

Díky Šamšo :t18:

Už jsem jim napsal.
Laguna II 2.0T Privilege 2003, 120 kW

Uživatelský avatar
budlik
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: sob dub 16, 2011 17:22
Bydliště: Jindřichov ve Slezsku

Re: 2,0t bez špice

Příspěvek od budlik » ned zář 17, 2017 12:58

Tak katalyzator koupený (Šamšo ještě jednou díky) a vyměněný.

Starý kat byl s podivem vysypaný směrem k motoru, ze zadní strany byl OK. Ale to vlastně bylo fajn, protože jsem nemusel sundávat zbytek výfuku.

Nejvíce mě naštvalo, že jsem musel sundávat i turbo. Myslel jsem, že kat vyměním bez demontáže turba.

Každopádně....auto jede opět jako střela :D :D :D :D :D :D :D
Laguna II 2.0T Privilege 2003, 120 kW

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: 2,0t bez špice

Příspěvek od Šamša » ned zář 17, 2017 20:48

Dal jsi nová těsnění?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
budlik
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: sob dub 16, 2011 17:22
Bydliště: Jindřichov ve Slezsku

Re: 2,0t bez špice

Příspěvek od budlik » ned zář 17, 2017 21:17

Těsnění jsem neměnil, ale vypadli dobre. Nikde žádný propal.
Loni jsem repasoval turbo, a to jsem měnil všechna těsnění. I za katem.
Laguna II 2.0T Privilege 2003, 120 kW

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: 2,0t bez špice

Příspěvek od Šamša » ned zář 17, 2017 22:10

Zajímalo by mne, jaký je rozdíl mezi turbem 120kW a 150kW. V dialogysu se liší koncovým číslem. Jestli je to jiným plnícím tlakem a nastavením přepouštěcího ventilu na vyšší tlak?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
hynek.r19
Advanced member
Příspěvky: 363
Registrován: úte říj 30, 2007 13:37
Bydliště: Brno

Re: 2,0t bez špice

Příspěvek od hynek.r19 » pon říj 02, 2017 11:33

150kW by měl mít větší turbo jako Mégane RS, mám to od jednoho mechanika z ClioSportu, má M2RS na vrchy. Jinak, já když měnil kat, tak jsem ho tahal spodem abych nemusel demontovat turbo, jen jsem musel vytáhnout poloosu :D
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů