2,0t bez špice
Moderátor: Moderators General
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 2,0t bez špice
Musí se v softu najít ty limitery a posunout je a stačí o 0,2bar, k navýšení výkonu stačí. Limit je spíše vestavěný blow off ventil, aby nezačal propouštět, případně sehnat ze 150kW verze.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- budlik
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: sob dub 16, 2011 17:22
- Bydliště: Jindřichov ve Slezsku
Re: 2,0t bez špice
Ahojte experti.
taky se potýkám s mdlým výkonem svého vozu. Na radu z tohoto fora, jsem si sehnal endoskop a natočil svůj kat zevnitř (ze strany od turba.
Problém je v tom, že jsem nikde nikdy neviděl, jak má vypadat špatný katalyzátor.
Proto tady přikládám video a prosím experty a zjodnocení (tedy z toho něco pounají)
https://youtu.be/7ZBb9lu5tEc
Díky
taky se potýkám s mdlým výkonem svého vozu. Na radu z tohoto fora, jsem si sehnal endoskop a natočil svůj kat zevnitř (ze strany od turba.
Problém je v tom, že jsem nikde nikdy neviděl, jak má vypadat špatný katalyzátor.
Proto tady přikládám video a prosím experty a zjodnocení (tedy z toho něco pounají)
https://youtu.be/7ZBb9lu5tEc
Díky
Laguna II 2.0T Privilege 2003, 120 kW
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 2,0t bez špice
Z toho videa je jasné, že je vysypaný. Kloudný by byla jen ta mřížkovaná plástev nalevo, ale napravo máš evidentně částice z rozpadu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- budlik
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: sob dub 16, 2011 17:22
- Bydliště: Jindřichov ve Slezsku
Re: 2,0t bez špice
Díky za odpověď...tak nějak jsem tušil, že to není OK.
Když se koukneš na tento obrázek
https://cdn.autodoc.de/thumb?m=0&id=7555355&lng=cz
a představiš si jak jsem vedl kameru, tak ta vysypaná část je mimo výfukové cesty. Ta bílá plástev je vlastně tělo katalyzatoru, která vypadá netknutě. Bohužel nešlo natočit kameru tak, abych viděl celou tuto část.
Ale je jasné, že ten čurbes z nečeho je a podle 8 vteřiny videa je vidět, že je to z katu (jeden malý kus má tvar plástve)
Tak jdu brouzdat na netu a hledat za kolik se dá katalyzator sehnat.
Laguna II 2.0T Privilege 2003, 120 kW
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 2,0t bez špice
Zde: http://www.renault-dily.cz/
Rozebírali LII. 2.0T a katalyzátor by měli mít kloudný. Bral jsem z toho auta nějaký věci, mělo poškozenou automatickou převodovku.
Rozebírali LII. 2.0T a katalyzátor by měli mít kloudný. Bral jsem z toho auta nějaký věci, mělo poškozenou automatickou převodovku.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- budlik
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: sob dub 16, 2011 17:22
- Bydliště: Jindřichov ve Slezsku
Re: 2,0t bez špice
Tak katalyzator koupený (Šamšo ještě jednou díky) a vyměněný.
Starý kat byl s podivem vysypaný směrem k motoru, ze zadní strany byl OK. Ale to vlastně bylo fajn, protože jsem nemusel sundávat zbytek výfuku.
Nejvíce mě naštvalo, že jsem musel sundávat i turbo. Myslel jsem, že kat vyměním bez demontáže turba.
Každopádně....auto jede opět jako střela
Starý kat byl s podivem vysypaný směrem k motoru, ze zadní strany byl OK. Ale to vlastně bylo fajn, protože jsem nemusel sundávat zbytek výfuku.
Nejvíce mě naštvalo, že jsem musel sundávat i turbo. Myslel jsem, že kat vyměním bez demontáže turba.
Každopádně....auto jede opět jako střela
Laguna II 2.0T Privilege 2003, 120 kW
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 2,0t bez špice
Dal jsi nová těsnění?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- budlik
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: sob dub 16, 2011 17:22
- Bydliště: Jindřichov ve Slezsku
Re: 2,0t bez špice
Těsnění jsem neměnil, ale vypadli dobre. Nikde žádný propal.
Loni jsem repasoval turbo, a to jsem měnil všechna těsnění. I za katem.
Loni jsem repasoval turbo, a to jsem měnil všechna těsnění. I za katem.
Laguna II 2.0T Privilege 2003, 120 kW
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 2,0t bez špice
Zajímalo by mne, jaký je rozdíl mezi turbem 120kW a 150kW. V dialogysu se liší koncovým číslem. Jestli je to jiným plnícím tlakem a nastavením přepouštěcího ventilu na vyšší tlak?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: 2,0t bez špice
150kW by měl mít větší turbo jako Mégane RS, mám to od jednoho mechanika z ClioSportu, má M2RS na vrchy. Jinak, já když měnil kat, tak jsem ho tahal spodem abych nemusel demontovat turbo, jen jsem musel vytáhnout poloosu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů