Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Moderátor: Moderators General
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Vibrace po výměně rozvodů ... Nemůže to dělat blbě uložený silentblok motoru, který se musí při rozvodech demontovat? Jak se poznalo, že rozvody nebyly nikdy udělány? To, že je na komponentách logo Renaultu neznamená, že rozvody jsou původní. Udělat se klidně mohly právě v Renaultu, ...
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Hele jde o to, že dvouhmoťák je v podstatě s rozvodama spojený přes kliku. Jeho funkcí je tlumit torzní kmity na straně převodovky. Na straně rozvodů jsou pro tlumení torzních kmitu odpružená řemenice kliky, volnoběžka alternátoru a v neposlední řadě napínací kladka. Jestliže byly rozvody v takovém stavu jak jsi popisoval dost možná byly oba řemeny už trochu vytahané a konkrétně ten multifunční třeba i trochu prokluzoval. To mohlo způsobovat relativní volnost běhu. Nové rozvody vč. nových řemenů neumožňují takovou pružnost a vibrace se tedy neztrácejí ve vytahaných řemenech, ale přenášejí dál do karoserie. Nevěřím tomu, že řemenice kliky by dokázala způsobovat takové vibrace. Navíc by bylo vidět na první pohled, že při otáčení je trochu vyosená
Jestli máš levného mechanika, nebo jsi schopný takovou operaci zvládnout sám, tak ten dvouhmoťák klidně kup na vraku. Je totiž vysoká pravděpodobnost, že za rok to budeš řešit znovu. Dvouhmoťáky u 1.9dCi vydří lehce přes 200 000km, někdy ani to když je řidič prasátko. Když koupíš nový (dneska už se dá sehnat tuším, že i za dvanáct), budeš mít navždy klid. Nepředpokládám, že s autem najedeš dalších 200 000km. Tohle je prostě věc, která nejde normálně za rozumné peníze vyměnit (ta práce bude v normálním servisu drahá), tak se nevyplatí kupovat z vraku. Toť můj názor. Vadný dvouhmoťák ti může mimo jiné spolehlivě zničit ložiska na vstupní hřídeli převodovky. Přenáší ty vibrace totiž nejen na kliku, ale i na druhou stranu - vstupní hřídel převodovky. Až ho budeš mít venku a zkusíš setrvačník zvednout tak ti dojde, že to nejsou žádné řečičky... ta mrcha váží kolem 25kg... Což v těch otáčkách a rozhozeném vyvážení udělá solidní mlátičku.
Jestli máš levného mechanika, nebo jsi schopný takovou operaci zvládnout sám, tak ten dvouhmoťák klidně kup na vraku. Je totiž vysoká pravděpodobnost, že za rok to budeš řešit znovu. Dvouhmoťáky u 1.9dCi vydří lehce přes 200 000km, někdy ani to když je řidič prasátko. Když koupíš nový (dneska už se dá sehnat tuším, že i za dvanáct), budeš mít navždy klid. Nepředpokládám, že s autem najedeš dalších 200 000km. Tohle je prostě věc, která nejde normálně za rozumné peníze vyměnit (ta práce bude v normálním servisu drahá), tak se nevyplatí kupovat z vraku. Toť můj názor. Vadný dvouhmoťák ti může mimo jiné spolehlivě zničit ložiska na vstupní hřídeli převodovky. Přenáší ty vibrace totiž nejen na kliku, ale i na druhou stranu - vstupní hřídel převodovky. Až ho budeš mít venku a zkusíš setrvačník zvednout tak ti dojde, že to nejsou žádné řečičky... ta mrcha váží kolem 25kg... Což v těch otáčkách a rozhozeném vyvážení udělá solidní mlátičku.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
---->>>> Děkuji za vyčerpávající exaktní informace___ ano přesně toto popisoval pán mechanik - říkal, že ta řemenice je trochu posunutá a že by jí zkusil vyměnit a pak se uvidí. mno kéž by to pomohlo Jinak to asi vrakáč jistí Doufám, že ty vibrace na volnoběh způsobuje hlavně totoamat píše:Hele jde o to, že dvouhmoťák je v podstatě s rozvodama spojený přes kliku. Jeho funkcí je tlumit torzní kmity na straně převodovky. Na straně rozvodů jsou pro tlumení torzních kmitu odpružená řemenice kliky, volnoběžka alternátoru a v neposlední řadě napínací kladka. Jestliže byly rozvody v takovém stavu jak jsi popisoval dost možná byly oba řemeny už trochu vytahané a konkrétně ten multifunční třeba i trochu prokluzoval. To mohlo způsobovat relativní volnost běhu. Nové rozvody vč. nových řemenů neumožňují takovou pružnost a vibrace se tedy neztrácejí ve vytahaných řemenech, ale přenášejí dál do karoserie. Nevěřím tomu, že řemenice kliky by dokázala způsobovat takové vibrace. Navíc by bylo vidět na první pohled, že při otáčení je trochu vyosená
Renault Laguna Grandtour kombi, 1,9 dCi, 88kW, r.v. 12/2002, Privilege
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Dnes vyměněny všechny silenty motoru a auto vrní jak nový. Důležitý poznatek je, že auto úplně přestalo plavat v kolejích, kam se dá volant tam to jede. Nejhorší byl na převodovce(ta doslova viklala) a pak na horním táhlu v držáku motoru(ten jsem měnil před měsícem). Silenty jsou Sasic(na nich vybroušený znak a značka Renault), takže originály, spodní kost též Sasic, horní silent v držáku motoru přelisován za prvovýrobu, protože celý držák stojí docela dost. Zdroj zde: http://www.auto-francie.cz/
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
ahoj a na kolik to vyslo ?docela bych to vymenil taky .diky
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Olejový silent(dá se sehnat i levněji okolo 1700Kč): http://autodily.mjauto.cz/renault/lagun ... 01832.html
Silent v držáku motoru: http://www.auto-francie.cz/p/silentblok ... iv-1-9-dci
Silent pod motorem: http://autodily.mjauto.cz/renault/lagun ... 01779.html
Silent na převodovce: http://autodily.mjauto.cz/renault/lagun ... 01786.html
Vše je na motory 1.9dCi se 6 kvaltem.
Silent v držáku motoru: http://www.auto-francie.cz/p/silentblok ... iv-1-9-dci
Silent pod motorem: http://autodily.mjauto.cz/renault/lagun ... 01779.html
Silent na převodovce: http://autodily.mjauto.cz/renault/lagun ... 01786.html
Vše je na motory 1.9dCi se 6 kvaltem.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 26
- Registrován: ned čer 28, 2015 09:23
- Bydliště: Sázava, Praha, Bratislava
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Já měnil po rozvodech (primární i sekundární) i volnoběžku (předtím byla zaseklá) a od tý doby mi vibruje na volnoběhu celá palubovka. Nepomohlo ani vyměnit silentbloky. Ve městkém provozu je to o nervy. V servisu si s tím nevědí rady a říkají, že to je prostě starý diesel. Ještě mně tlačí do výměny setrvačníku. Mně se zdá, že nevíc vibruje alternátor nebo něco v jeho okolí. Může to být například ložisko volnoběžky na alternátoru? To asi neměnili.
Renault Laguna 2 liftback 1.9dCi 88kW 2002 Dynamique; 196 tis. km
Toyota RAV4 2.0 VVT-i 4WD 2006 Sol; 52 tis. km
Toyota RAV4 2.0 VVT-i 4WD 2006 Sol; 52 tis. km
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Jednoduše zjistíš....sundej na chvilku řemen.
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Setkali jsme se u 1.9dci po výměně takového válečku, který je v držáku motoru, co se šroubuje na silentblok a pak se do něj ještě dává horní záchyt reakce. Ten váleček byl o hodně tvrdší (byla to polská výroba) než originál a na volnoběh se v tom nedalo vydržet.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Polská výroba dělá ten silent plný, bez přepážek a proto vůbec netlumí. Já dal výše odkaz na originální díl.Zefek píše:Setkali jsme se u 1.9dci po výměně takového válečku, který je v držáku motoru, co se šroubuje na silentblok a pak se do něj ještě dává horní záchyt reakce. Ten váleček byl o hodně tvrdší (byla to polská výroba) než originál a na volnoběh se v tom nedalo vydržet.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Nevím, v době, kdy to amat řešil, tak ten samotný silentblok nebyl k sehnání. Jediná možnost byla koupit to s držákem v renaultu. Jakákoliv druhovýroba byla polsko, ať to bylo značeno jakkoliv (klidně i výroba renault, ale šlo o druhovýrobu z polska).
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Já těch silentbloků vyměnil asi tři. Některé byly pevné, jiné vizuálně odpovídaly originálu. Samozřejmě všechny polské výroby. Originál se prostě samostatně nedá sehnat. Nakonec jsem na vrakáči koupil jeden, co byl ve stavu nového a je to rozdíl neskutečný. Ten plný vibroval tak, že na volnoběh skákala kapota, ten druhý co byl kopií originálu byl na tom sice lépe, ale taky to nebylo ono. Vibrace zkrátka stále byly větší než by bylo milé. Instaloval jsem ten originální starší (ale nepoškozený) a byl to propastný rozdíl, vibrace naprosto minimální, po zahřátí skoro žádné.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Tomina1987
- Junior member
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř dub 15, 2015 11:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Jen bleskový dotaz - mám 1,8, najeto skutečných 90tis. km a připadá mi, že během několika posledních měsíců se z pohodlného kočáru stala tvrdá pryčna. Budu měnit silenty na ramenech vpředu, což jsem tak nějak zvládl diagnostikovat. Ještě mě ale trápí naprosto specifická věc, kterou nevím, jak servisákovi popíšu. Situace - mám zařazenou trojku, jedu z kopce kolem padesátky a dám nohu z plynu, ihned se začne zvenku ozývat takové rachocení. Jde to slyšet, jen když mám stáhnutá okna. Takové plechové drhnutí. Jakmile přidám plyn, je ticho. Netroufám si myslet, že by to při takovém nízkém nájezdu byla převodovka. Navíc to dělá i při dvojce, ale i při čtyřce. Pětku jsem nezkoušel, protože při tak vysoké rychlosti už to nejde slyšet. Není tam nějaký silent, který by tohle mohl dělat?
Díky moc..
Díky moc..
Renault Mégane I 1,4 16V 70kW Coupé 1999
BMW 120d 2.0D 130kW "M" Packet 2007
Renault Fluence 1.6 16V 81kW Privilége 2011
Škoda Fabia II 1.2 HTP 51kW Ambiente 2011
Renault Laguna II 1.8 16V 86kW Expression 2004
Hyundai i30 CW 1.6 CRDi 66kW TriColor 2010
Škoda Fabia I 1.2 HTP 44kW Classic 2007
Peugeot 306 1.4 sedan 55kW 1998
Škoda 105L 31kW 1978
BMW 120d 2.0D 130kW "M" Packet 2007
Renault Fluence 1.6 16V 81kW Privilége 2011
Škoda Fabia II 1.2 HTP 51kW Ambiente 2011
Renault Laguna II 1.8 16V 86kW Expression 2004
Hyundai i30 CW 1.6 CRDi 66kW TriColor 2010
Škoda Fabia I 1.2 HTP 44kW Classic 2007
Peugeot 306 1.4 sedan 55kW 1998
Škoda 105L 31kW 1978
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
ahoj tak snad to píšu do spravneho vlakna mam problem a to že před 5 dny jsem stal na křižovatce a najednou začala vibrovat palubní deska nevím proč a tak to je do dnes ale děla to jen na volnoběh ale stačí lehce přidat plyn a přestane to při jizdě nic při lehce přidanem plynu nic jen samotny volnoběh , teply i studeny motor tak snad najdem řešení
Renault Laguna 2 ,1.9dci 88kw r.v 2003
- Dušan Sihelský
- Starting member
- Příspěvky: 10
- Registrován: sob říj 31, 2015 10:27
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Prosím, byl by funkční odkaz?Šamša píše: Polská výroba dělá ten silent plný, bez přepážek a proto vůbec netlumí. Já dal výše odkaz na originální díl.
Laguna II Grandtour 2.2dCi Initiale Paris
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Silent z webu auto-francie.cz http://www.auto-francie.cz/p/silentblok ... ii-1-9-dci vydržel 13000km, nevím zda to přisuzovat velkému krouťáku čipu, nebo kvalitě gumy, ale budu ho posílat na reklamaci. V současné době nasazen silent zn. Impergom, sice je to nějaká čína, ale guma na něm je měkčí a v autě je super ticho bez vibrací. Uvidím jak dlouho vydrží.
Např zde: http://www.gordoncar.cz/cs/katalog/rena ... y/1759099/
Umějí ho objednat i prodejny autodílů podle uvedeného čísla.
Např zde: http://www.gordoncar.cz/cs/katalog/rena ... y/1759099/
Umějí ho objednat i prodejny autodílů podle uvedeného čísla.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 26
- Registrován: ned čer 28, 2015 09:23
- Bydliště: Sázava, Praha, Bratislava
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Ten Impergom jsem dával i já a vyřešilo to můj dotaz ohledně klepající palubky na volnoběhu. Předtím jsem tam měl nějaký plný tvrdý. Středový závit je držen jen dvěma můstky k obvodové hmotě. Tyto můstky jsem orientoval kolmo na směr jízdy auta, tak snad to mám správně a vydrží alespoň rok.
Přišlo mi zajímavé, že v zimě jsem jsi klepání palubky nevšiml ani s tím pevným silentem a pazvuky se začali ozývat až když se venkovní teploty přehouply přes cca 20°C.
Přišlo mi zajímavé, že v zimě jsem jsi klepání palubky nevšiml ani s tím pevným silentem a pazvuky se začali ozývat až když se venkovní teploty přehouply přes cca 20°C.
Renault Laguna 2 liftback 1.9dCi 88kW 2002 Dynamique; 196 tis. km
Toyota RAV4 2.0 VVT-i 4WD 2006 Sol; 52 tis. km
Toyota RAV4 2.0 VVT-i 4WD 2006 Sol; 52 tis. km
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Tady obrázek, tak to je snad trochu vidět.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Presne jako na fotce. Ty mustky nemaji tvori dorazy motoru, ale spise "pruziny" na kterych se motor bude moc zhoupnout. Nemely by tedy byt po smeru jizdy, ale vpravo a vlevo ke smeru jizdy - jakoby po stranach.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Ahojte myslíte si že by byl ten silentblok stejný i na V6?Protože ten hliníkový díl je podobný jako na dci.
- Přílohy
-
- IMP36645.JPG (15.84 KiB) Zobrazeno 6818 x
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
jj je stejný. Už jsem ho u V6 měnil a dal jsem tam z 1.9dCi. Váleček normálně vytáhneš či vyklepneš a nasadíš nový.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Supr Díky a bral jsi který ten co dal Šamša odkaz?
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Mě každá druhovýroba zklamala. Podařilo se mi však koupit v PL kdysi dva kusy cca dva roky starého hliníkového výlisku ve kterém je ta guma umístěna. Takže jsem si z toho obě gumy vzal. Jednu do 1.9 a druhou do 3.0. Mám to tedy originál.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Tohle Renault dost těžce podcenil. Jednak měl tento díl nabídnout samostatně k prodeji a jednak jej zkonstruovat úplně jinak. Je to poddimenzované jako blázen. L3 má tento silentblok nahrazený masivním ramenem s ještě masivnějšími gumovými vzpěrami.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Ked sa mi trasu na volnobeh vonkajsie spatne zkcatka je to len silentblokami alebo dvojhmota? Este jeden poznatek, pri niektorych otackach pocas jazdy aj rezonuju dvera a a pri inych otackah zas plasty okolo radia. Zeby vsetko silenty? auto ma 236tis.
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 hostů