Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Moderátor: Moderators General
-
- Experienced member
- Příspěvky: 712
- Registrován: ned srp 09, 2009 15:26
- Bydliště: Most
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
jestli to jde tak jednoduse tak aby to fungoval? Asi nemas video kde by bylo videt jak je to ted pevny abych nekupoval neco zbytecne.
Renault Megane II r.v.03 1.9Dci 88kw.
Poctive ukradeno
Vel satis 2.0T 9.4l/100km
Laguna iii 2.0Dci 110kw bez fap
Spotřeba RENAULT Laguna III 2.0dci 110 kW / 160 HP
Poctive ukradeno
Vel satis 2.0T 9.4l/100km
Laguna iii 2.0Dci 110kw bez fap
Spotřeba RENAULT Laguna III 2.0dci 110 kW / 160 HP
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
No je fakt, že zase tak jednoduché to není:) . Přeci jen musíš použít dost síly na zatlačení silentu do té hliníkové objímky. Dělal jsem to tak, že jsem spodní stranu silentu natřel vazelinou a zatlačil ho na své místo. Párkrát jsem se o to musel téměř opřít vlastní váhou abych to posunul o pár centimetrů, ale pak to tam najednou zajede a je to. Na místě drží velmi dobře a ten rozídl oproti tomu rozbitému polskému je znát ihned. Před výměnou se z motoru při rozjíždění, brždění motorem a při studeném startu vždy ozývalo kovové klepání (původní silent umožnil, aby vidlička klepala o hliníkový trojúhelníkový výlisek). Teď je klid. Sice se nepatrně při studeném motoru přenášejí vibrace do volantu (ale opravdu nepatrně, spíše takové brnění, ale to je u dieselů normální).
Bohužel jsem to nefotil ani nenatáčel:(
Bohužel jsem to nefotil ani nenatáčel:(
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Experienced member
- Příspěvky: 712
- Registrován: ned srp 09, 2009 15:26
- Bydliště: Most
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
jasne chapu ale ten odkaz cos tu dal tak tam je taky ze vyrobce je polsko. Ja ho nemam tak znicenej aby to klepalo kov na kov ale kdyz chytnu za motor tak stim hibam relatyvne dost. No asi to risknu
Renault Megane II r.v.03 1.9Dci 88kw.
Poctive ukradeno
Vel satis 2.0T 9.4l/100km
Laguna iii 2.0Dci 110kw bez fap
Spotřeba RENAULT Laguna III 2.0dci 110 kW / 160 HP
Poctive ukradeno
Vel satis 2.0T 9.4l/100km
Laguna iii 2.0Dci 110kw bez fap
Spotřeba RENAULT Laguna III 2.0dci 110 kW / 160 HP
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Jojo, je to taky polák, ale je naprosto odlišný od toho co jsem si objednal přímo z Polska. Z Polska jsem si objednal přímou kopii toho originálu. Jenže Originál vydržel na autě asi 9 let, zatímco polská kopie byla odpravena za půl roku.
Ten od intercarsu je jiný jak vzhledově tak hlavně konstrukcí. nejedná se nyní o kovovou trubičku uchycenou v gumovém pouzdře pouze po dvou stranách, ale o kovovu trubičku zalitou v gumě kompletně. Takže si myslím, že je toto řešení mnohem bytelnější a vypadá to "navěky". Je ale pravda, že originál díky tomu možná tlumí vibrace nepatrně lépe. Ale není to nic hrozného. Můj motor má díky špatným vstřikům dost nepěkný projev, takže i vibrace určitě větší než by bylo běžné a i tak mi akorát mírně brní volant, jinak v interiéru klid a po vibracích téměř ani stopa (a že vím co to znamená vibrace v interiéru - prošel jsem si mrtvou dvouhmotou).
Takže hodnotím tento silent jako velmi dobrý. Ono není polsko jako polsko. Ty jejich laciné kopie čehokoliv stojí za ho***, ale existují tam i kvalitní firmy což si myslím, že TEDD Gum (nebo tak nějak) určitě je.
Sranda je, že ta polská kopie co jsem měl předtím taky nebyla uplně urvaná. V podstatě jen na jedné straně trochu natržená, ale určitě žádná hrůza. Jenže mi díky tomu silentu klepal motor o tu vidličku (možná díky kratší kovové trubičce uprostřed silentu, ale neporovnával jsem to s originálem, tak nevím). Sranda je, že originální silent byl po smrti tak, že ta kovová trubička byla naprosto odtržena od zbytku silentu - prostě v něm volně lítala a přesto to neklepalo tak jako ten polsky byť jen natržený...
Teď mám pokoj a jsem rád, že ranními starty nebudím sousedy v baráku:) .
Asi to už u mě bude patologické, ale jak se objeví nějaké pazvuky a vrzání tak vyvinu maximální snahu, abych se toho zbavil protože mě to prostě neskutečně SE*E Ty ranní klepající starty byly utrpením a nejen starty. Ono to pak klepalo ikdyž jsem se rozjížděl a přeřazoval. Teď mám pokoj a zase se ráno těším na auto:D
Ten od intercarsu je jiný jak vzhledově tak hlavně konstrukcí. nejedná se nyní o kovovou trubičku uchycenou v gumovém pouzdře pouze po dvou stranách, ale o kovovu trubičku zalitou v gumě kompletně. Takže si myslím, že je toto řešení mnohem bytelnější a vypadá to "navěky". Je ale pravda, že originál díky tomu možná tlumí vibrace nepatrně lépe. Ale není to nic hrozného. Můj motor má díky špatným vstřikům dost nepěkný projev, takže i vibrace určitě větší než by bylo běžné a i tak mi akorát mírně brní volant, jinak v interiéru klid a po vibracích téměř ani stopa (a že vím co to znamená vibrace v interiéru - prošel jsem si mrtvou dvouhmotou).
Takže hodnotím tento silent jako velmi dobrý. Ono není polsko jako polsko. Ty jejich laciné kopie čehokoliv stojí za ho***, ale existují tam i kvalitní firmy což si myslím, že TEDD Gum (nebo tak nějak) určitě je.
Sranda je, že ta polská kopie co jsem měl předtím taky nebyla uplně urvaná. V podstatě jen na jedné straně trochu natržená, ale určitě žádná hrůza. Jenže mi díky tomu silentu klepal motor o tu vidličku (možná díky kratší kovové trubičce uprostřed silentu, ale neporovnával jsem to s originálem, tak nevím). Sranda je, že originální silent byl po smrti tak, že ta kovová trubička byla naprosto odtržena od zbytku silentu - prostě v něm volně lítala a přesto to neklepalo tak jako ten polsky byť jen natržený...
Teď mám pokoj a jsem rád, že ranními starty nebudím sousedy v baráku:) .
Asi to už u mě bude patologické, ale jak se objeví nějaké pazvuky a vrzání tak vyvinu maximální snahu, abych se toho zbavil protože mě to prostě neskutečně SE*E Ty ranní klepající starty byly utrpením a nejen starty. Ono to pak klepalo ikdyž jsem se rozjížděl a přeřazoval. Teď mám pokoj a zase se ráno těším na auto:D
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Experienced member
- Příspěvky: 712
- Registrován: ned srp 09, 2009 15:26
- Bydliště: Most
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
tak to jo no jsem na to zvedavej. Bohuzel jsem na tom stejne stema pazvukama. Ted jsem si poridil 17 alu a hned se zacala ozivat jak predni naprava tak i zadni. Ruzne pazvuky bouchani, cvakani, klepani atd. No uvidime ale jinak dik za dalsi rady a vysvetleni
Renault Megane II r.v.03 1.9Dci 88kw.
Poctive ukradeno
Vel satis 2.0T 9.4l/100km
Laguna iii 2.0Dci 110kw bez fap
Spotřeba RENAULT Laguna III 2.0dci 110 kW / 160 HP
Poctive ukradeno
Vel satis 2.0T 9.4l/100km
Laguna iii 2.0Dci 110kw bez fap
Spotřeba RENAULT Laguna III 2.0dci 110 kW / 160 HP
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Jojo, přední náprava mě trápí taky... průjezd městem po kostkách je skoro nervydrásající tryznou. Přitom mám všechno nové a údajně bez vůlí (až na menší v řízení), takže není prostor pro klepání, ale já tomu příjdu na kloub
Pazvuky v interiéru jsem se rozhodl řešit z gruntu (viz: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=44&t=54141 ).
Na sedmnáctky se chystám na příští sezónu taky. Jen zatím nejsem rozhodnutý nezi disky Silverstone a Luxor (originály).
Pazvuky v interiéru jsem se rozhodl řešit z gruntu (viz: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=44&t=54141 ).
Na sedmnáctky se chystám na příští sezónu taky. Jen zatím nejsem rozhodnutý nezi disky Silverstone a Luxor (originály).
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Experienced member
- Příspěvky: 712
- Registrován: ned srp 09, 2009 15:26
- Bydliště: Most
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
ja osobne jsem si poridil Silverstone a ted jsou zrovna na aukru v krasnym stavu za 3800kc coz je skoro zadara. Ja zane daval 6t. a zrovna to nejsou krasavice ale byly tam i gumi a senzorovy ventilky. Gumi ale jen nadojeti! Sorry za upravu a gramatiku ale pisu z mobylu a nak to neresim
Renault Megane II r.v.03 1.9Dci 88kw.
Poctive ukradeno
Vel satis 2.0T 9.4l/100km
Laguna iii 2.0Dci 110kw bez fap
Spotřeba RENAULT Laguna III 2.0dci 110 kW / 160 HP
Poctive ukradeno
Vel satis 2.0T 9.4l/100km
Laguna iii 2.0Dci 110kw bez fap
Spotřeba RENAULT Laguna III 2.0dci 110 kW / 160 HP
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Jojo Silverstony jsou klasika a vypadají úžasně. Skoro si ale říkám, že je má každá druhá Laguna. Zatímco Luxory jsou přeci jen docela neokoukané, akorát ten design je možná až moc takový diskoidní. No ještě budu přemýšlet. Senzorky neřeším, ty mám dvoje sady (na zimu a na léto). Doufám, že nebude problém přemontit z šestnáctek na nové sedmnáctky.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- honzak98
- Starting member
- Příspěvky: 76
- Registrován: čtv čer 30, 2011 15:08
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Zdravím všechny, mám takový problém, začali se mi od motoru projevovat vibrace do kabiny, resp. vibrace se projevují na celé karoserii. Chtěl bych se zeptat, čím by to eventuelně mohlo být, vibrace jsou pouze při volnoběhu a když je vozidlo v klidu a po nastartování, když ujedu pár km. a zastavím vibrace už se neprojevují. Nejdřív jsem myslel, že by to mohlo být silentblokem, který jste zde řešili, tak jsem objednal nový a dnes vyměnil, zároveň jsem vyměnil i silentboky držící zadní díl výfuku, ale vibrace jsou stále. Ještě jsem myslel, že by to mohlo být spodním silentblokem, neboli kostí. Byl bych moc rád, kdyby jste kdokoliv napsal svůj názor na můj problém. Ze začátku jsem měl strach, že je načatá dvouhmota, ale to se mi moc nezdá. Děkuji za každou radu. Honzak
Aktuální a doufám, že už na dlouho - Renault Laguna II, 2.0T GT, 150kw, 228000km
Mazel manželky a rodinný vůz - Renault Espace, 2.0dCi, 127kw, FAP, 220000km (Initiale Paris)
ex. - Renault Megane II CC, 2.0 16v, 99kw, r.v. 2006, 220000km
ex. - Renault Laguna III Grandtour, 2.0dCi, 110 kw, r.v. 2007, 205000km
ex. - Renault Laguna II Grandtour, 2.0T, 125kw, r.v. 2007, 109000km
ex. - Renault Megane II, 1.6 16V, 83kW, r.v. 2008, 103000km
ex. - Renaul Laguna II, 1.9dCi, 88kW, r.v. 2004, 193000 km
Mazel manželky a rodinný vůz - Renault Espace, 2.0dCi, 127kw, FAP, 220000km (Initiale Paris)
ex. - Renault Megane II CC, 2.0 16v, 99kw, r.v. 2006, 220000km
ex. - Renault Laguna III Grandtour, 2.0dCi, 110 kw, r.v. 2007, 205000km
ex. - Renault Laguna II Grandtour, 2.0T, 125kw, r.v. 2007, 109000km
ex. - Renault Megane II, 1.6 16V, 83kW, r.v. 2008, 103000km
ex. - Renaul Laguna II, 1.9dCi, 88kW, r.v. 2004, 193000 km
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Taaaakže Toto je velké téma které řeším na své lagy už dlouho a troufám si tvrdit, že jsem se už docela vyškolil. V prvé řadě bych šel po dvouhmotě (já ji měl špatnou, ale zase ještě né tolik. Ty vibrace nebyly zas tak strašné, ale štvalo mě to), další věcí bych řešil vstřiky. Když tryskají nestejně, každý jinak, nemá motor pěkný chod a vibruje. Resp. mohou tryskat stejně, ale některý může třeba propouštět a v kapkách se dostane do válce více nafty než kolik tam vstřiknul, takže opět je výsledkem vibrující motor a škaredý chod (toto budu řešit v následujících týdnech).
Až pak bych šel po silentech. Já totiž mám pravděpodobně špatné vstřiky (byly na stolici, dle parametrů by měly být v pořádku - v normě, ale nechám je preventivně zrepasovat a vyčistit ultrazvukem) motor totiž nemá pěkný zvuk na volnoběh a stejně tak v tomto režimu i vibruje. Vyměnil jsem všechny silenty a vibruju stále, možná ještě trochu víc.
Než se vrhnete do výměny silentu uvědomte si jednu věc. Když vibruje samotný motor více než má, tak staré uvolněné silenty mu díky vůlím dávají potřebný prostor k vibrování a do kabiny se tímpádem chvění tolik nepřenáší. Projevuje se to spíše různým vrzáním při rozjíždění nebo jízdě po nerovnostech (motor skáče a může se v krajních pozicích něčeho dotýkat a tím rachotit). Ale na volnoběh se špatné silenty dle mě neprojevují zvýšenými vibracemi (až na vyjímky). Když se vibrující motor přikurtuje novými silenty, které jej prostě drží, tak se vibrace o to více přenesou do kabiny. Přesně to se stalo mi. Ikdyž mám nyní jednohmoťák, všechny nové silenty tak na volnoběh prostě vibruju (škaredý chod motoru = vibrace -> nové silenty -> vibrace se přenáší do kabiny).
Až pak bych šel po silentech. Já totiž mám pravděpodobně špatné vstřiky (byly na stolici, dle parametrů by měly být v pořádku - v normě, ale nechám je preventivně zrepasovat a vyčistit ultrazvukem) motor totiž nemá pěkný zvuk na volnoběh a stejně tak v tomto režimu i vibruje. Vyměnil jsem všechny silenty a vibruju stále, možná ještě trochu víc.
Než se vrhnete do výměny silentu uvědomte si jednu věc. Když vibruje samotný motor více než má, tak staré uvolněné silenty mu díky vůlím dávají potřebný prostor k vibrování a do kabiny se tímpádem chvění tolik nepřenáší. Projevuje se to spíše různým vrzáním při rozjíždění nebo jízdě po nerovnostech (motor skáče a může se v krajních pozicích něčeho dotýkat a tím rachotit). Ale na volnoběh se špatné silenty dle mě neprojevují zvýšenými vibracemi (až na vyjímky). Když se vibrující motor přikurtuje novými silenty, které jej prostě drží, tak se vibrace o to více přenesou do kabiny. Přesně to se stalo mi. Ikdyž mám nyní jednohmoťák, všechny nové silenty tak na volnoběh prostě vibruju (škaredý chod motoru = vibrace -> nové silenty -> vibrace se přenáší do kabiny).
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- honzak98
- Starting member
- Příspěvky: 76
- Registrován: čtv čer 30, 2011 15:08
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Moc děkuji za radu, ale pořád mě zaráží to, že vibrace se projevují jen někdy a nepřijde mi, že by motor měl škaredý chod. A kdyby byla pryč dvouhmota, tak by to zase vibrovalo stále, ne jen občas, zkoušel jsem jet po rovině, vyřadil jsem kvalt, motor běžel na volnoběh a vibrace nikde. A když jsem byl u svého mechanika, řekl mi to s tím silentem.
Aktuální a doufám, že už na dlouho - Renault Laguna II, 2.0T GT, 150kw, 228000km
Mazel manželky a rodinný vůz - Renault Espace, 2.0dCi, 127kw, FAP, 220000km (Initiale Paris)
ex. - Renault Megane II CC, 2.0 16v, 99kw, r.v. 2006, 220000km
ex. - Renault Laguna III Grandtour, 2.0dCi, 110 kw, r.v. 2007, 205000km
ex. - Renault Laguna II Grandtour, 2.0T, 125kw, r.v. 2007, 109000km
ex. - Renault Megane II, 1.6 16V, 83kW, r.v. 2008, 103000km
ex. - Renaul Laguna II, 1.9dCi, 88kW, r.v. 2004, 193000 km
Mazel manželky a rodinný vůz - Renault Espace, 2.0dCi, 127kw, FAP, 220000km (Initiale Paris)
ex. - Renault Megane II CC, 2.0 16v, 99kw, r.v. 2006, 220000km
ex. - Renault Laguna III Grandtour, 2.0dCi, 110 kw, r.v. 2007, 205000km
ex. - Renault Laguna II Grandtour, 2.0T, 125kw, r.v. 2007, 109000km
ex. - Renault Megane II, 1.6 16V, 83kW, r.v. 2008, 103000km
ex. - Renaul Laguna II, 1.9dCi, 88kW, r.v. 2004, 193000 km
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Tak pokud mas motor a dvouhmotu v poradku, tak bych se toho nebal.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Na druhou stranu ona ta dvouhmota se kazi postupne. Zacina to nenapadne a postupem case se ta vule zvetsuje a s tim i vibrace a priadne i rachot. Kdyz vezmu v uvahu tvuj nabeh, tak bych skoro dal ruce ohne za to, ze uz se zacina projevovat. Ale ty silent urcite vymen, to je docela nutnost. Me zkusenosti vyse jsem zde dal spise z toho duvodu at lidi vidi, ze vymenou silentu to vetsinou nekonci. Vibrace jsou totiz dost komplexni problem na kterem se podili spoustu faktoru. A bohuzel ty silent jsou ze vsech dilcich reseni to nejlevnejsi, dvouhmota je sumicka jako blazen a vstriky taky nejsou legrace.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- honzak98
- Starting member
- Příspěvky: 76
- Registrován: čtv čer 30, 2011 15:08
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Tak to máte naprostou pravdu, silentu půjdou a uvidíme. Ještě bych se chtěl zeptat, ta dvouhmota kdyby byla už ve stádiu, že odchází, kolik tak ještě může mít před sebou, jak říkám, motor běží plynule, bez rachotění a jiných pazvuků.
Aktuální a doufám, že už na dlouho - Renault Laguna II, 2.0T GT, 150kw, 228000km
Mazel manželky a rodinný vůz - Renault Espace, 2.0dCi, 127kw, FAP, 220000km (Initiale Paris)
ex. - Renault Megane II CC, 2.0 16v, 99kw, r.v. 2006, 220000km
ex. - Renault Laguna III Grandtour, 2.0dCi, 110 kw, r.v. 2007, 205000km
ex. - Renault Laguna II Grandtour, 2.0T, 125kw, r.v. 2007, 109000km
ex. - Renault Megane II, 1.6 16V, 83kW, r.v. 2008, 103000km
ex. - Renaul Laguna II, 1.9dCi, 88kW, r.v. 2004, 193000 km
Mazel manželky a rodinný vůz - Renault Espace, 2.0dCi, 127kw, FAP, 220000km (Initiale Paris)
ex. - Renault Megane II CC, 2.0 16v, 99kw, r.v. 2006, 220000km
ex. - Renault Laguna III Grandtour, 2.0dCi, 110 kw, r.v. 2007, 205000km
ex. - Renault Laguna II Grandtour, 2.0T, 125kw, r.v. 2007, 109000km
ex. - Renault Megane II, 1.6 16V, 83kW, r.v. 2008, 103000km
ex. - Renaul Laguna II, 1.9dCi, 88kW, r.v. 2004, 193000 km
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Tady je horní uložení motoru se silentem: http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... _id=253710
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- honzak98
- Starting member
- Příspěvky: 76
- Registrován: čtv čer 30, 2011 15:08
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
To je krásná cena, já jsem vyměnil akorád tu gumu v tom uložení.
Aktuální a doufám, že už na dlouho - Renault Laguna II, 2.0T GT, 150kw, 228000km
Mazel manželky a rodinný vůz - Renault Espace, 2.0dCi, 127kw, FAP, 220000km (Initiale Paris)
ex. - Renault Megane II CC, 2.0 16v, 99kw, r.v. 2006, 220000km
ex. - Renault Laguna III Grandtour, 2.0dCi, 110 kw, r.v. 2007, 205000km
ex. - Renault Laguna II Grandtour, 2.0T, 125kw, r.v. 2007, 109000km
ex. - Renault Megane II, 1.6 16V, 83kW, r.v. 2008, 103000km
ex. - Renaul Laguna II, 1.9dCi, 88kW, r.v. 2004, 193000 km
Mazel manželky a rodinný vůz - Renault Espace, 2.0dCi, 127kw, FAP, 220000km (Initiale Paris)
ex. - Renault Megane II CC, 2.0 16v, 99kw, r.v. 2006, 220000km
ex. - Renault Laguna III Grandtour, 2.0dCi, 110 kw, r.v. 2007, 205000km
ex. - Renault Laguna II Grandtour, 2.0T, 125kw, r.v. 2007, 109000km
ex. - Renault Megane II, 1.6 16V, 83kW, r.v. 2008, 103000km
ex. - Renaul Laguna II, 1.9dCi, 88kW, r.v. 2004, 193000 km
- honzak98
- Starting member
- Příspěvky: 76
- Registrován: čtv čer 30, 2011 15:08
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Tak už se chystám na výměnu dvouhmoty, tiše doufám, že to tím bude, jinak už to asi pošlu ze sklády. Mám svojí LAGY moc rád, ale čeho je moc toho je příliš. Chtěl bych se zeptat, kdyby to náhodou bylo potom nedej bože některým ze vstřiků, podle mého názoru, by se to projevoval na chodu motoru a hlavně by motor ani tolik netáhl. Co vy na to?
Aktuální a doufám, že už na dlouho - Renault Laguna II, 2.0T GT, 150kw, 228000km
Mazel manželky a rodinný vůz - Renault Espace, 2.0dCi, 127kw, FAP, 220000km (Initiale Paris)
ex. - Renault Megane II CC, 2.0 16v, 99kw, r.v. 2006, 220000km
ex. - Renault Laguna III Grandtour, 2.0dCi, 110 kw, r.v. 2007, 205000km
ex. - Renault Laguna II Grandtour, 2.0T, 125kw, r.v. 2007, 109000km
ex. - Renault Megane II, 1.6 16V, 83kW, r.v. 2008, 103000km
ex. - Renaul Laguna II, 1.9dCi, 88kW, r.v. 2004, 193000 km
Mazel manželky a rodinný vůz - Renault Espace, 2.0dCi, 127kw, FAP, 220000km (Initiale Paris)
ex. - Renault Megane II CC, 2.0 16v, 99kw, r.v. 2006, 220000km
ex. - Renault Laguna III Grandtour, 2.0dCi, 110 kw, r.v. 2007, 205000km
ex. - Renault Laguna II Grandtour, 2.0T, 125kw, r.v. 2007, 109000km
ex. - Renault Megane II, 1.6 16V, 83kW, r.v. 2008, 103000km
ex. - Renaul Laguna II, 1.9dCi, 88kW, r.v. 2004, 193000 km
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Pravidelnost chodu motoru bys měl poznat ve volnoběhu sluchem. Kdyby byl vadný některý vstřik motor by měl nepravidelný chod a škubal by sebou. Pokud nemáš zkušenosti najdi v okolí nějakého motoráře ten to pozná sluchem.
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
- honzak98
- Starting member
- Příspěvky: 76
- Registrován: čtv čer 30, 2011 15:08
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Zdravim, dnes jsem si toho všiml a byl jsem u dvou mechaniků a oba se shodli, že je vadný některý ze vstříků, doporučili my, abych koupil aditivum a pořádně to předávkoval, tak to zkusim a uvidim, když se to nezlepší, tak půjde na diagnostiku a uvidíme, kterej to bude. Doufám, že se bude dát ještě opravit. Machanik my řekl, že se dá vstřik opravit zhruba za 2000 - 4000,- no uvidíme co se bude dít. Dále budu informovat, jestli se to srovná nebo ne Jsem rád, že to neni ten silent.
Aktuální a doufám, že už na dlouho - Renault Laguna II, 2.0T GT, 150kw, 228000km
Mazel manželky a rodinný vůz - Renault Espace, 2.0dCi, 127kw, FAP, 220000km (Initiale Paris)
ex. - Renault Megane II CC, 2.0 16v, 99kw, r.v. 2006, 220000km
ex. - Renault Laguna III Grandtour, 2.0dCi, 110 kw, r.v. 2007, 205000km
ex. - Renault Laguna II Grandtour, 2.0T, 125kw, r.v. 2007, 109000km
ex. - Renault Megane II, 1.6 16V, 83kW, r.v. 2008, 103000km
ex. - Renaul Laguna II, 1.9dCi, 88kW, r.v. 2004, 193000 km
Mazel manželky a rodinný vůz - Renault Espace, 2.0dCi, 127kw, FAP, 220000km (Initiale Paris)
ex. - Renault Megane II CC, 2.0 16v, 99kw, r.v. 2006, 220000km
ex. - Renault Laguna III Grandtour, 2.0dCi, 110 kw, r.v. 2007, 205000km
ex. - Renault Laguna II Grandtour, 2.0T, 125kw, r.v. 2007, 109000km
ex. - Renault Megane II, 1.6 16V, 83kW, r.v. 2008, 103000km
ex. - Renaul Laguna II, 1.9dCi, 88kW, r.v. 2004, 193000 km
-
- Advanced member
- Příspěvky: 269
- Registrován: sob říj 02, 2010 12:46
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
dotaz..spodní silentblok motoru(kost) dá se normálně vyměnit bez toho aniž bych musel nějak podpírat motor..atd.. nýmandská otázka,ale chci si to udělat doma v jámě a ještě jsem to nedělal
Laguna II Grandtour 2002/1.9DCi/88kW/270Nm(+CHIP lehce přes 150koní(113kW/350Nm)6kvalt/EGR OFF/KAT OFF/KN filtr,velkej FMIC,kolem 6l/100km,výbava Expression,dovoz Německo
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Nepotřebuješ nic podpírat, motor drží na svým místě. Kost zachycuje kroutící moment při akceleraci, nebo obráceně deceleraci.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Advanced member
- Příspěvky: 269
- Registrován: sob říj 02, 2010 12:46
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
perfektní odpověd..díky !Šamša píše:Nepotřebuješ nic podpírat, motor drží na svým místě. Kost zachycuje kroutící moment při akceleraci, nebo obráceně deceleraci.
Laguna II Grandtour 2002/1.9DCi/88kW/270Nm(+CHIP lehce přes 150koní(113kW/350Nm)6kvalt/EGR OFF/KAT OFF/KN filtr,velkej FMIC,kolem 6l/100km,výbava Expression,dovoz Německo
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Ahojte,
vedeli by ste mi poradit kde by som zohnal spodny silentblok na tento motor:
Laguna II
Rok výroby: 01/05, KW/HP: 81/110, Obsah: 1870, Kódy motorov: F9Q 758, F9Q 67
kralikbiker - kde sa ti ho podarilo kupit...aj ked ty mas trocha iny motor
Velmi by som ocenil ak by ste ma mohli odkazat na nejaku internetovu predajnu
Dakujem
vedeli by ste mi poradit kde by som zohnal spodny silentblok na tento motor:
Laguna II
Rok výroby: 01/05, KW/HP: 81/110, Obsah: 1870, Kódy motorov: F9Q 758, F9Q 67
kralikbiker - kde sa ti ho podarilo kupit...aj ked ty mas trocha iny motor
Velmi by som ocenil ak by ste ma mohli odkazat na nejaku internetovu predajnu
Dakujem
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... _id=165176
Silent je stejný jak na 74kW, 77kW, 79kW, 81kW, 88kW
Silent je stejný jak na 74kW, 77kW, 79kW, 81kW, 88kW
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
parada - dakujem
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů