též děkuju,chtěl jsem to taky vědět zda jsou stejný,ještě jsem ho nekoupilErik_M píše:parada - dakujem
Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Moderátor: Moderators General
-
- Advanced member
- Příspěvky: 269
- Registrován: sob říj 02, 2010 12:46
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Laguna II Grandtour 2002/1.9DCi/88kW/270Nm(+CHIP lehce přes 150koní(113kW/350Nm)6kvalt/EGR OFF/KAT OFF/KN filtr,velkej FMIC,kolem 6l/100km,výbava Expression,dovoz Německo
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Zdravím všechny. Mám lagunu 1,9dci 88kw. Samozřejmě píšu kvůli vibracím na volnoběh. Celé téma jsem si tady pročetl, a abych řekl pravdu nejsem z toho příliš moudrý. Moje laguna vibruje na volnoběh také, když zvýším zlehka otáčky, vše se uklidní. Mám také vypozorováno, že když jedu s kopce, a začnu třeba brzdit do křižovatky s již vymáčklou spojkou motor se rozvibruje ještě více než v klidu na volnoběh. A když tohle samé udělám do kopce, tak se prakticky nic neděje. Při startu všechno vevnitř na vteřinu zadrnčí a pak je klid, mám pocit, že se vibrace projeví až po zahřátí, ale ten klid může být asi těmi otáčkami po startu.. Podotýkám,že mi nedávno odešlo ložisko na spojce, takže mám i novou lamelu a přítlačák. Mechanik říkal, že setrvák je ještě jakž takž (když jsme s ním zkoušeli rukama pootočit, tak kladl odpor, ale dal se přetahnout až do té polohy, kdy cinkne kov na kov .Tak nevim no). Jinak se mi zdá, že motor jde krásně pravidelně a neškube. Řadící páka se mi při zrychlování nebo zpomalování prakticky nehýbe. Nejsem z toho moudrý, a proto prosím o radu kde začít. Je jasný, že nejlepší by bylo vyměnit dvouhmotu, vstřiky, a silenty. Jistě ale všichni víte, jak je to drahý. Tak spíš prosím o radu kde začít, protože nežeru koňský vejce . Díky za odpověď...
Renault Laguna II 1,9dci 88kw Dinamique r.v. 2002
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Kdyby jsi teď vyměnil silentbloky tak budeš zklamaný. Motor nebude mít už vůbec žádnou vůli a ty vibrace se budou přenáše mnohem mohutněji. Bohužel sis odpověděl sám... je to dvouhmota. Už jsem jich pár viděl a nikdy nešla žádná přetáhnout až na doraz. Je tedy jasné, že je špatná. Když ještě nemá velkou vůli, zdá se, že péruje, ale moc lehce, že se dotkneš okraje, tak bych řekl, že jedna z pružin asi praskla a ta druhá to samotná prostě neudrží.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
no to je tedy krása, tak díky.
Renault Laguna II 1,9dci 88kw Dinamique r.v. 2002
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Ještě taky takové doplnění- Lehké vibrace jsou cítit také při sešlápnutí spojkového pedálu, tedy když se spojka rozpíná, a nebo spíná. Po vystavení už žádné vibrace necítím. No asi to nic moc neřeší. A kdyby to náhodou byly vstřiky, tak by mě zajímalo, na kolik vyjde ta repase. Taky bych rád věděl, kolik tak zhruba mají vydržet. Na naftě nešetřim- dávám diesel od benziny. Připadá mi to totiž brzy, tak si říkám, jestli to někdo nestočil. Jinak jsem s autem najezdil cca 15000km, a vibrace pozoruju od začátku. Byl jsem s tim i v chorvatsku a spotřeba 5,2l s fakt hodně plným autem,a to sem to moc nešetřil. Nezdá se mi to horší ani lepší, ale už mě to se.. a bojim se o motor. Slyšel jsem, že to dokáže klidně zničit kliku
Renault Laguna II 1,9dci 88kw Dinamique r.v. 2002
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Zdravim, tak jsem koupil jednohmotý setrvák s odpruženou lamelou a přítlačákem. Cena 11500kč od valea. Tak jsem zvědavej, jak to pomuže. Jen doufám, že to k něčemu bude...
Renault Laguna II 1,9dci 88kw Dinamique r.v. 2002
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Zdravim, tak jen hlásim, že výměna dvouhmoty za jednohmotu proběhla úspěšně. Opravdu to funguje, ale hlavně- je po VIBRACÍCH. . Teda v mém případě je potřeba ještě vyměnit ty sileny vzadu na výfuku, ale to už je hračka za pár kaček. Zatim teda dávám 80% zlepšení, a jak říkám- ještě ten výfuck...
Jo a děkuji za radu amatovi.
Jo a děkuji za radu amatovi.
Renault Laguna II 1,9dci 88kw Dinamique r.v. 2002
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Tak mi včera přišel ten váleček, dneska jsem to za pár minut vyměnil a je pokoj, akorát jsem se ještě chtěl zeptat, jak jste ho tam dali? Těma prázdnejma částma dopředu a nebo do boků?
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Ty prázdné části jdou dopředu a dozadu. Gumové propojení má být po stranách.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Hmmm škoda že mě to došlo až takhle pozdě... no nic no, tak udělám zase rozborku jen doufám, že ten váleček půjde alespoň o kousek vytáhnout lehce, ten starej jsem musel rvát sikinama ale nakonec šel.
Bože já jsem takovej ... (však vy víte...)
Bože já jsem takovej ... (však vy víte...)
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
laická otázka: okrem hlúpeho zvuku a vybrácií má výmena silnet blokov motora vlyv aj na iné časti ? ak to budem mať v "péčku" pokazím tým .. spojku napríklad alebo výfukové potrubie ?
Renault Laguna 1.9 DCi 2004 Combi
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Ujišťuji se....
Škubnutí motorem při startu v -10°C je normální stav ne?
Škubnutí motorem při startu v -10°C je normální stav ne?
Renault Laguna Grandtour 1.9DCi, 96kW, 2006, B66-Tmavěšedá metalíza
120.000 km
120.000 km
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Zdravim. Tak jsem včera taky koukl na ten silent. Je utrženej a ještě původní. Řekl jsem si, že než obědnám novej, zkusim ještě hokus pokus. No a tak jsem tam nacpal takový kovový plíšky, s tím, že nemám co ztratit. No po nastartování jsem se nestačil divit . Palubka drnčela, že jsem myslel že vyletí oknem,A TO PODOTÝKÁM, že mám vyměněnou dvouhmotu a komplet spojku a taky tu spodní kost. No nakonec jsem to nevzdal, a místo plíšků jsem použil plastovou podložku, co se používá na stavbě třeba na podložení oken při montáži. Takovej plastovej obdelník to je. Nastříhal jsem ji a navohýbal do půlkruhu. a dal jsem to mezi tu gumu a kovovou trubičku. Ze předu a zezadu, a tím se trubička vymezila. No naštěstí vibrace ustaly, a díky tomuto jsem odstranil tak 80% bouchání v přední části lagunky. Je s tím teď radost jezdit. Nevím teda jestli jsou vadný vstřiky, a nebo jsem tam toho na poprvé nacpal moc. No motor se mi zdá jde pěkně pravidelně, a v zimě nebyl jedinej problém se starty, takže vstřiky ještě řešit nechci. Podotýkám, že tuto "opravu" beru jako dočasné řešení, než se sejdou nějaký kačky. Je ale neuvěřitelný, co dokáže s autem udělat oknařská podložka o tloušce 3mm, a ceně tak 5 haléřů.
Renault Laguna II 1,9dci 88kw Dinamique r.v. 2002
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Zdravim, pravdepodobne mam tiez utrhnuty ten horny silent, nakolko dokazem s celou vidlickou hybat bez velkeho namahania rukou aj 5cm hore dolu, motor sa cely trasie akoby chcel vyskocit von, najviac to vidno hned po nastartovani. Niekde som tu cital, ze ten hlavny kvapalinovy silent treba menit az ked tečie, moj vyzera byt ok, takze ten necham zatial na pokoji.
Myslite si, ze tento silent bude ok? (nechcem robit reklamu, ale na inom slovenskom webe som ho nenasiel) http://www.motoweb.sk/?kateg=79&auto=63 ... 6929269968
Myslite si, ze tento silent bude ok? (nechcem robit reklamu, ale na inom slovenskom webe som ho nenasiel) http://www.motoweb.sk/?kateg=79&auto=63 ... 6929269968
Renault Laguna II, 1,9dci 88kW, 2002, dynamique, 156 tisic km
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Jo, to je on. Můžeš tím začít, ale může se ti stát, že to bude ještě horší vibrování. To by pak znamenalo, zřejmě dvouhmotu, nebo vstřiky. Myslím, že amat tady o tom pěkně výstižně píše...
Renault Laguna II 1,9dci 88kw Dinamique r.v. 2002
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
dvojhmota alebo vstreky by mi nesposobovali vôlu motoru pri vypnutom staveliborets píše:Jo, to je on. Můžeš tím začít, ale může se ti stát, že to bude ještě horší vibrování. To by pak znamenalo, zřejmě dvouhmotu, nebo vstřiky. Myslím, že amat tady o tom pěkně výstižně píše...
vymenim ten silent a uvidim co dalej.
Renault Laguna II, 1,9dci 88kW, 2002, dynamique, 156 tisic km
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
jo jo uvidis. Zbytecne te plasim.
Renault Laguna II 1,9dci 88kw Dinamique r.v. 2002
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
tak silent vymeneny, dufam ze som ho tam dal spravne ale vyzera ze je vsetko ok..
tlacil som ho zospodu...zhora to neslo pretoze ta nahrada, ktoru som objednal, mala podstatne sirsiu spodnu cast ako hornu..ten povodny bol KO - zelezna tycka vovnutri bola uplne odtrhnuta
Vysledok? motor sa ovela ovela menej trase, badatelne to bolo hlavne pri nastartovani a zhasnuti motora. kde pri zhasnuti sa este asi na sekundu cosi zatrepalo (asi vyfuk, to je fuk, uz je ticho).
Zacalo mi vsak cosi hucat, akokeby sa kryt na motore triasol, tak som ho zosadil skusil pojazdit a podstatne sa ten zvuk znizil...avsak stale trochu badatelny pri 1800otackach... a vsimol som si ze na volnobeh motor trosku trasie, po pridani o par otacok uz je ako prikovany,snad to nebude dvojhmota
tlacil som ho zospodu...zhora to neslo pretoze ta nahrada, ktoru som objednal, mala podstatne sirsiu spodnu cast ako hornu..ten povodny bol KO - zelezna tycka vovnutri bola uplne odtrhnuta
Vysledok? motor sa ovela ovela menej trase, badatelne to bolo hlavne pri nastartovani a zhasnuti motora. kde pri zhasnuti sa este asi na sekundu cosi zatrepalo (asi vyfuk, to je fuk, uz je ticho).
Zacalo mi vsak cosi hucat, akokeby sa kryt na motore triasol, tak som ho zosadil skusil pojazdit a podstatne sa ten zvuk znizil...avsak stale trochu badatelny pri 1800otackach... a vsimol som si ze na volnobeh motor trosku trasie, po pridani o par otacok uz je ako prikovany,snad to nebude dvojhmota
Renault Laguna II, 1,9dci 88kW, 2002, dynamique, 156 tisic km
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
rad drnci filtr a ta trubka pred nim.
Renault Laguna II 1,9dci 88kw Dinamique r.v. 2002
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Zdravím všechny, když jsem si pročítal tohle téma, tak zřejmě můj problém bude v silentbloku, tedy spíš jen v gumě z Polska . Při startování se ozve takový mírný zvuk ze strany spolujezdce, nevím jak to popsat, ale asi kov na kov, nic velkého. Tohle jde slyšet jen při startování, vypnutí a řazení - prostě jakmile se přenese nějaká síla na motor (záleží také jak parkuju, když jsem z kopce, nebo z boku kopce, tak to neslyším skoro vůbec ). Jsem si teď skoro jistý, že to bude tím. Mám rád, když je všechno OK a nic neklepe, proto ho chci vyměnit (teda mechanik). Spousta členů tady poukazovalo na určitý silent, ale odkazy jsou již nefunkční, můžete prosím sem dát odkaz, nebo nějakou fotku? Díky Vám
Jinak člověk se tedy dočtu opravdu dobrých rad
Jinak člověk se tedy dočtu opravdu dobrých rad
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... -00586033/
Tady to máš, a k mechanikovi to nevoz, je to tak jednoduchý, že sem si s tím poradil i já
sundáš kryt motoru, odšroubuješ tu příčnou vzpěru co vede od tohohle válečku ke stěně motoru a vyndáš jí, vyndáš starej váleček, novej namažeš nějakou silikonovou vazelínou a natlačíš ho dovnitř, zkontroluješ, že si ho neotočil (postranní výstupky do boků auta), utřeš si ruce, dáš spátky vzpěru, našroubuješ dva šrouby, dáš zpět kryt a je po problému.
Mě osobně to trvalo asi 10 minut a to ještě mrholilo, pokud ten silent neotočíš (což se mě podařilo, ale stejně to mělo téměř nulovej vliv na chod motoru) tak na tom není co zmrvit.
Tady to máš, a k mechanikovi to nevoz, je to tak jednoduchý, že sem si s tím poradil i já
sundáš kryt motoru, odšroubuješ tu příčnou vzpěru co vede od tohohle válečku ke stěně motoru a vyndáš jí, vyndáš starej váleček, novej namažeš nějakou silikonovou vazelínou a natlačíš ho dovnitř, zkontroluješ, že si ho neotočil (postranní výstupky do boků auta), utřeš si ruce, dáš spátky vzpěru, našroubuješ dva šrouby, dáš zpět kryt a je po problému.
Mě osobně to trvalo asi 10 minut a to ještě mrholilo, pokud ten silent neotočíš (což se mě podařilo, ale stejně to mělo téměř nulovej vliv na chod motoru) tak na tom není co zmrvit.
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Žádná dvouhmota, žádné vstřiky, ale silent za 380Kč, vyřešil všechno! výměna cca 10min! S autem je to teď úplně něco jiného, tiše startuje, nevibruje, nedrnčí! Díky za tohle forum
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Zdravím přečetl jsem si toto téma a díky předešlému příspěvku ve mě svitla troška naděje Mám stejný problém s vibracemi při volnoběhu, přesně jak popisujete výše. Na začátku se motor choval najednou hlučně a jeho chod nebyl tak tichý jako normálně. Tak jsem navštívil "známého" pana servisáka a ten řekl, že to může být kladkou co způsobuje tento rachot. Při tomto úkonu jsem nechal navíc vyměnit i nové rozvody a žhavičky. Dále jsem zjistil, že jezdím celou dobu bez airbagů, auto bylo havarované a jsou na něm originální rozvody!! (180k km - podlě mě stočeno o dalších 100k) Na diagnostice před koupí bez závad s udajně nově vyměněnými rozvody. No takže jsem se nechal krásně napálit ale zpátky k problému. Nicméně po opravě mi začla vibrovat při volnoběhu palubní deska a všeobecně se to projevovalo, jak zde uvádíte výše. Technik říká, že to bylo celé šiblé a je to možná ještě řemenicí, kterou by zkusil vyměnit. Já jen vím, že co zatlačím na ten horní silentblok, vibrace lehce ustanou, tak si říkám, že zkusím vyměnit tu gumu a uvidíme, co to udělá... co si o tom myslíte vy? Česta
Renault Laguna Grandtour kombi, 1,9 dCi, 88kW, r.v. 12/2002, Privilege
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
No to je tedy stav... bohužel i takové šílenosti se dají koupit. Člověk nesmí věřit prodávajícímu ani slovo a raději s někým kdo tomu rozumí auto vždy prolézt a hlavně se podívat zespodu, protože spodek auta neskryje žádnou větší havárku. Dále je důležité zkontrolovat auto diagnostikou. Osobně bych vzal šroubovák a vytáhnul si airbag ven (stačí zezadu na volantu zatlačit na sponu, je to zákrok na pár sekund). Jedině tak se přesvědčíte, jestli tam skutečně je.
Co se týče těch vibrací... nechci ti brát iluze, ale jestli jsme ve stavu, kdy skáče palubka tak to na silentbloky moc nevidím. Nehledě na to, že píšeš, že to začalo v podstatě náhle. Kdyby to mělo být způsobeno jen silenty, tak ta degradace jejich funkčnosti bude hodně postupná a bude to proces tak na rok minimálně (bude to dáno ztvrdnutím jejich materiálu a postupný vytrhávání vlivem vibrací). Pokud ty vibrace začaly náhle, tak je na vině vadný dvouhmoťák... Díky vytáhání nebo prasknutí jedné z pružin se rozhodilo jeho vyvážení a při otáčení hází celým motorem. Dělá to jen na volnoběh, při jízdě jsou otáčky vyšší, ale hlavně na něj působí jako protiváha převodovka, která je v záběru a tedy i utržený dvouhmoťák je v tu chvíli "propružen" na svůj doraz a tedy nevibruje. Díky tomu, že hází s celým motorem, může dojít ke zničení silentbloků, protože jsou podstatně více namáhány. Stejně tak trpí i klika samozřejmě... Doporučuji řešit co nejdříve.
Co se týče těch vibrací... nechci ti brát iluze, ale jestli jsme ve stavu, kdy skáče palubka tak to na silentbloky moc nevidím. Nehledě na to, že píšeš, že to začalo v podstatě náhle. Kdyby to mělo být způsobeno jen silenty, tak ta degradace jejich funkčnosti bude hodně postupná a bude to proces tak na rok minimálně (bude to dáno ztvrdnutím jejich materiálu a postupný vytrhávání vlivem vibrací). Pokud ty vibrace začaly náhle, tak je na vině vadný dvouhmoťák... Díky vytáhání nebo prasknutí jedné z pružin se rozhodilo jeho vyvážení a při otáčení hází celým motorem. Dělá to jen na volnoběh, při jízdě jsou otáčky vyšší, ale hlavně na něj působí jako protiváha převodovka, která je v záběru a tedy i utržený dvouhmoťák je v tu chvíli "propružen" na svůj doraz a tedy nevibruje. Díky tomu, že hází s celým motorem, může dojít ke zničení silentbloků, protože jsou podstatně více namáhány. Stejně tak trpí i klika samozřejmě... Doporučuji řešit co nejdříve.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Silentblok motoru 1,9dCi 74 - 88kW
Hmmm tak to je teda fakt bída Má cenu tam dávat dvouhmoťák z nějakého vraku nebo je opravdu nutnost kupovat nový za 15k? Chce se mi plakat teď jsem měnil rozvody a nějakou kladku, která to měla způsobovat. Před tou výměnou to do kabiny nevibrovalo, jen nějak "klepal" motor a TEPRVE až po výměně vznikl výrazný nárůst vibrací do kabiny, čehož jsem si hned všiml - technik říkal, že to může být ještě tou posunutou řemenicí v rámci dlouho neměněných rozvodů. Že tam narve nějakou z vrakáče a pak se uvidí. Kura no takovou pálku za to dávat to je moje noční můra + jsou ted Vánoce
Renault Laguna Grandtour kombi, 1,9 dCi, 88kW, r.v. 12/2002, Privilege
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů