Klima Laguna
Moderátor: Moderators General
Re: Klima Laguna
Dobrý den potřeboval bych poradit na diagnostice mi píše řízení kompresoru válce:zkrat. Přitom jsem vyměnil regulační ventil a problém je tam stále. Nad 2000 ot. se kompresor vypíná. Nemáte někdo schema zapojení kompresoru.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Klima Laguna
Nezbývá ti nic jiného, než fyzicky proměřit vodič. Ohmetrem zkusit proti kostře a uvidíš.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Klima Laguna
Tak jsem zjistil v čem je problém je špatný regulační ventil. Nevíte kde ho sehnat všude není skladem.
Re: Klima Laguna
Dobrý den tak už nevím co to muže být regulační ventil jsem vyměnil a pořád to píše zkrat řízení kompresoru kabely jsem proměřil ty jsou dobrý. Pořád se klima nad 2000 ot. vypíná i jsem vyměnil vstřikovací trysku a to taky nepomohlo. Tak už nevim.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Klima Laguna
No a co přímo spojka kompresoru? Co třeba řídící jednotka klimatizace?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Klima Laguna
Tak jsem tu závadu odhalil byla špatná řídící jednotka
- Stanley.ONEill
- Advanced member
- Příspěvky: 374
- Registrován: čtv zář 20, 2007 16:59
- Bydliště: Kralovehradecko
Re: Klima Laguna
Zdar, nechci zakladat nove tema zbytecne, tak zo pisu sem. Nevite nekdo nahodou kde ma byt trubka od chlazeni prihradky? Vypadla a koukal jsem vsemozne ale nenasel jsem odkud.
Nyní: Renault Laguna II 1.9 dCi - Black beauty
Před: Renault Laguna RTE 1.6 16V , Liftback r.v. 1998
Před: Renault Laguna RTE 1.6 16V , Liftback r.v. 1998
Re: Klima Laguna
Ten výstupek je schovaný vzadu z boku přímo na skříni topení/klimatizace. Si zapni větrák a to ucítíš odkud fouká
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
- Stanley.ONEill
- Advanced member
- Příspěvky: 374
- Registrován: čtv zář 20, 2007 16:59
- Bydliště: Kralovehradecko
Re: Klima Laguna
To jsem prave delal ... jinak byh sem ani nepsal . Nicmene ... zapnu a fuci to kdesi ale rukpu to vubec nelze nekde najit. Ale zkusim tedy znova dekuju za radu
Nyní: Renault Laguna II 1.9 dCi - Black beauty
Před: Renault Laguna RTE 1.6 16V , Liftback r.v. 1998
Před: Renault Laguna RTE 1.6 16V , Liftback r.v. 1998
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Klima Laguna
Taky řeším chybu řízení ventilu kompresoru, hledal jsem v Dialogysu a konkrétní řešení není. Který kontakt na konektoru dig. panýlku je přímo spojen s tím ventilem, abych to proměřil odporově, který má být cca 18,5 ohm. Nemá někdo k dispozici schéma z Visu?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Klima Laguna
Zdravím, mám problém s klimou.(Laguna II 1.9dci 88kw) Včera se mi stalo, že přestala foukat, i když dám ventilátor naplno tak nic, z výdechů jde jen slabí vánek. Nevíte někdo čímto může být?
Renault Laguna II 1.9 dCi 88kW r.v. 2004
-
- Experienced member
- Příspěvky: 855
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klima Laguna
řídicí jednotka konektor A pin 7 --->pin A elektromagnetického ventilu spojky
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Klima Laguna
To jsem našel v dialogysu taky, ale problém byl takový, že jsem včera našel chvíli to řešit a především v tom manuálu je překladová chyba, nemá to být elektromagnetický ventil spojky, nýbrž elektromagnet řídícího ventilu. Ale zaujalo mě, že na pinu B musí být po zapnutí +12V a že je to ze stejné pojistky jako cívka spojky kompresoru, ale ono napění nikde, jen mV, začal jsem hledat příčinu, zda není někde kablík napojován přes konektor a nebo neměnil barvu, nakonec zjištěno, že oba dva červené vodiče jdou opravdu k pojistce 20A v pojistkovce u baterky. Tak padla varianta sežraného vodiče oxidací a pocukáváním najednou pink a drát se přetrhnul 1 cm od konektoru, zřejmě prolínající olej kompresoru s vlhkostí vytvořil kyselinku polyesterovou, z mědi zbyl jen černý prášek a naštěstí v konektoru zbylo k 1cm licen a bylo na co pájet prodlužovací kablík a pak zakryto smršťovací bužírkou. Klima maká jak má, před tím se za rychlejší jízdy vypínala, při stání spínala a vypínala spojka kompresoru jak divá a ventilátor točil na max. Teď kompresor zapne a běží trvale a ventil reguluje chladivo v oběhu, ventilátor sahary též mění otáčky dle výkonu chlazení.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Klima Laguna
Zdravím, prosím ještě jednou o radu, před pár dny mi přestala foukat klima, ikdyž nastavím foukání naplno, nic se neděje. Chci se zeptat čím to je, zda jen ventilátorem co je prý někde pod kaslikem u spolujezdce nebo je to něco jiného?
Renault Laguna II 1.9 dCi 88kW r.v. 2004
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Klima Laguna
Je tam ještě řídící jednotka, která je ofukovaná ventilátorem kvůli chlazení výkonového členu, jdi po kabelech od ventilátoru. Ventilátor jde celkem slušně vyndat spodem a odzkoušet na baterce.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Klima Laguna
čili ventilátor mohu klidně vyndat a připojit na baterku? Ještě se zeptám na ten rezistor motoru, kdyby motor ventilátoru běžel, je možné že je chyba v tomto rezistoru? Popřípadě ta řídící jednotka která jak píšeš je ofukována, kdyby byla chyba v ní nebyla by chyba zapsána v chybách? Tam totiž žádnou nemám
Renault Laguna II 1.9 dCi 88kW r.v. 2004
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Klima Laguna
Ta jednotka - rezistor( elektronický) je jen výkonový prvek bez vazby.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Klima Laguna
Pánové bacha, je třeba občas sundat kryt pod stěračema (torpedo) a vypucovat odtokové kanály pod blatník. Jsou tam ty přiblblé gumové klapky.....úplně zbytečné jako ve dveřích. Protože se Vám může stát jako mně že Vám začne kapat voda na nohy spolujezdce a v tu chvíli přestane jít ventilátor. Ten (po vymontování) zjistíme, že je zalitý vodou.....po vyčištění hlavně uhlíků opět funguje jako za mlada.
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Re: Klima Laguna
Tak jak píše jarda, měl jsem ve ventilátoru napadané listí a trochu vody, kabinový filtr tam byl už jen na ozdobu. Vyčistil jsem zrovna i ty odtokové kanálky, měl jsem tam spoustu listí a bahna no prostě hrůza, hlavně se tam držela voda. No a ventilátor zase sviští filtr vyměněný a můžu zase foukat.
Renault Laguna II 1.9 dCi 88kW r.v. 2004
Re: Klima Laguna
Mam problem s klimou dualni laguna 2, r.v.2002 1,9dci 88kw, mam seplou stale spojku kompresoru ikdyz klima zapla neni,pokud vyndam konektor ze strany remenice,rozepne spojka. Jinak chladi dobre. Prozatim mam konektor odpojen nez zavadu vyresim,nechci aby se neco odpalilo...poradi nekdo naco se zamerit? Ridici jednotka je kde schovana? Rele pripadne jake? Diky za odpovedi...clip nemam.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Klima Laguna
Do spojky řemenice jde trvalé plus z pojistky u motoru myslím 20A a spínaná zem jde přes panýlek klimy, tak buďto prodřený drátek na kostru, nebo odejitý panýlek.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Klima Laguna
Kostra je na motor ockem chycena,jen me prekvapilo ze po pripojeni sepne spojka trvale a klima chladi,trubky zmrznou..v aute navolena teplota odpovida i max chlazeni nebo horko je ok,.kdyby rozpinala aspon spojka kdyz nema chladit tak bych byl vklidu,tady bohuzel je sepla stale. (Tak to byt zrejme nema)Asi panylek ovladaci odzkousim jiny. Proto to odpojil predchozi majitel konektor od spojky kompresoru.
Nebo u renaultu to funguje jinak? U hyundaie a skody me vzdy sepla a rozepla spojka dle potreby funkce klimy.
Ale i tak diky za info.
Re: Klima Laguna
Jeste otazka ohledne panelu klimy, je nejaky postup,navod na reset ci tovarni nastaveni ? Ze by to udelalo nastaveni klapek,kontrola vseho mozneho a po dokonceni bud chyba nebo vse jak ma byt? Neco jako klimatronik od vw,skoda zmacknout 2tlacitka zapnout klicek a vse se otestuje a nastavi...umi to i dual klima laguny?
Dekuju za odpoved.
Dekuju za odpoved.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Klima Laguna
Klapky jdou otestovat Clipem. Klimatronik LII. funguje trochu jinak, panel dá požadavek, spojka sepne, ale je tam ještě regulátor tlaku, který reguluje tlak vstřikování chladiva. Spínač na sahaře, není spínač, ale snímač tlaku, (který můžeš sledovat Clipem), panýlek na základě hodnot na výparníku (čidlo teploty) reguluje tlak chladiva z kompresoru a pokud se hodnoty pohybují v "normálu", běží kompresor trvale, pokud začne výparník namrzat i když už je zregulováno na minimum, tak vypne spojku kompresoru, nebo přidáš plyn na kickdown a též se ti na 10 vteřin vypne kompresor, abys měl výkon motoru pro předjíždění.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Klima Laguna
Skoda ze nemam moznost clipu,otestovat ,tedy nekoho kdo stim umi. Nebo i ddt2000 pokud to tam jde. Zkusim pripojit a jezdit dele okolo komina,kdyby se stalo neco abych nemel daleko domu,treba plasim a ma to tak byt a funguje vse normal. Jen me prekvapil odpojeny kabel spojky klimy i kdyz funguje a to ze je trvale sepla...toho jsem se bal. Kdyztak odfoukne ventil kdyby neco. Dekuju moc za informace.Šamša píše: ↑ned říj 15, 2017 23:03Klapky jdou otestovat Clipem. Klimatronik LII. funguje trochu jinak, panel dá požadavek, spojka sepne, ale je tam ještě regulátor tlaku, který reguluje tlak vstřikování chladiva. Spínač na sahaře, není spínač, ale snímač tlaku, (který můžeš sledovat Clipem), panýlek na základě hodnot na výparníku (čidlo teploty) reguluje tlak chladiva z kompresoru a pokud se hodnoty pohybují v "normálu", běží kompresor trvale, pokud začne výparník namrzat i když už je zregulováno na minimum, tak vypne spojku kompresoru, nebo přidáš plyn na kickdown a též se ti na 10 vteřin vypne kompresor, abys měl výkon motoru pro předjíždění.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů