Rozdíl mezi 2.0 T a GT ?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Josef HORÁK
Junior member
Příspěvky: 142
Registrován: úte čer 30, 2009 19:52

Rozdíl mezi 2.0 T a GT ?

Příspěvek od Josef HORÁK » ned lis 29, 2009 14:17

Tak mne napadlo, GT má o 30 kW víc, ale na první pohled stejný motor. Je to jen sw nebo je např. jiná turbína, ev. další díly? Ví někdo?
Díky
Modrá Laguna II grandtour, 2.0 T Dynamique

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » ned lis 29, 2009 14:25

Jako majitel 2,0T 170k jsem se o to také trochu zajímal ;) rozdíl je 25kW a 30 N.m

podařilo se mi najít, že 170k verze má tlak turba 0,6bar a 205k verze pak 0,8 bar. Ale není to z oficiálního zdroje.
Musím asi konečně stáhnout novější dialogys (v mém není moje Laguna) a poprosit SMX aby mi poslal z GTčka údaje z oválného štítku abych to mohl porovnat, tedy jaké díly motoru jsou jiné.

Nicméně se 170k verzí jsem opravdu spokojen, není to určitě žádný závoďák, což ani nikdo neočekává, dynamika je velmi slušná, nárůst výkonu a toč. momentu pozvolný bez nepříjemných kopanců, projev motoru hodně kultivovaný, vytočený si pak příjemně zabrouká, výkonově snese srovnání s takovou s 2,5 V6 a spotřeba benzínu mě stále příjemně překvapuje. Pro mě byl tento motor ideální volba (GTčka holt prostě nerostou).

Samozřejmě, pokud by někdo uvažoval o zvýšení výkonu např. chipnutím řj, rád si přečtu zkušenosti, moc mě to zajímá
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » ned lis 29, 2009 16:12

GT občas rostou :D ale taky něco stojí, pořád po nich pokukuju teď se tu foru objevilo další GT

a dokonce se to tady někde píše ( možná na laguna klubu ) jakej je rozdíl v motorech a co si matně pamatuju tak je jinej i spodek motoru jiné turbo a dál si nepamatuju :D
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
Petr Novotný
Advanced member
Příspěvky: 313
Registrován: sob led 14, 2006 20:04
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Petr Novotný » ned lis 29, 2009 18:55

Koupil jsem GT před třemi týdny a pocity euforie mě pořád nepustily...je to fakt nářez, pokud 100KUC nemá se 125kW závodnické zážitky, já jsem na okruhu pořád... :twisted: Přesedl jsem z L I. 1.8 16V, takže přírůstek 84 koní jsem poznal hned. Jde s ním jezdit i klidně, ale jakmile se sešlápne razantně plyn, turbo od 3000 otáček zabere a jde znatelně cítit. Maximálku jsem ještě nezkoušel, mám před tou sílou pořád respekt. Spotřeba momentálně 9,6 l/100km. Zatím jsem koukal na pár dílů, (třeba rozvody, těsnění pod hlavu apod.) a má je shodné se 125kW motorem...
Laguna I RXT´99 1.8 16V 88kW (2004-2009)
Laguna II Grandtour´06 2.0GT 150kW (2009-2017) Obrázek
Laguna III Grandtour Initiale Paris ´11 2.0dCi AT 127kW (2017- ) 141kW@412Nm /by PowerTEC/

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » ned lis 29, 2009 19:02

už je tady :lol: sem to řikal :wink:
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » ned lis 29, 2009 19:04

Petr Novotný píše:Koupil jsem GT před třemi týdny a pocity euforie mě pořád nepustily...je to fakt nářez, pokud 100KUC nemá se 125kW závodnické zážitky, já jsem na okruhu pořád... :twisted: Přesedl jsem z L I. 1.8 16V, takže přírůstek 84 koní jsem poznal hned. Jde s ním jezdit i klidně, ale jakmile se sešlápne razantně plyn, turbo od 3000 otáček zabere a jde znatelně cítit. Maximálku jsem ještě nezkoušel, mám před tou sílou pořád respekt. Spotřeba momentálně 9,6 l/100km. Zatím jsem koukal na pár dílů, (třeba rozvody, těsnění pod hlavu apod.) a má je shodné se 125kW motorem...
Taky máš pocit že do 3000 otáček je ten turbobenzín takovej vlažnej ?
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
Petr Novotný
Advanced member
Příspěvky: 313
Registrován: sob led 14, 2006 20:04
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Petr Novotný » ned lis 29, 2009 19:08

Trochu jsme tušil, že myslíš mě... 8) Jinak jsem z LK.cz, nick mr.bell, jestli jsme spolu někdy komunikovali... :wink:

S těma otáčkama to mám stejný, brutalita se probudí až po přehoupnutí 3000...
Laguna I RXT´99 1.8 16V 88kW (2004-2009)
Laguna II Grandtour´06 2.0GT 150kW (2009-2017) Obrázek
Laguna III Grandtour Initiale Paris ´11 2.0dCi AT 127kW (2017- ) 141kW@412Nm /by PowerTEC/

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » ned lis 29, 2009 19:20

Petr Novotný píše:Trochu jsme tušil, že myslíš mě... 8) Jinak jsem z LK.cz, nick mr.bell, jestli jsme spolu někdy komunikovali... :wink:

S těma otáčkama to mám stejný, brutalita se probudí až po přehoupnutí 3000...
JJ na chatu se psalo že si někdo koupil 2.0Turbo a už né GT :D tiše závidím :wink:

Tan zátah bude tím max krouťákem kterej je položenej právě kolem těch 3000 ot.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
ToJa
Grafoman
Příspěvky: 2232
Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
Bydliště: Lipov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ToJa » ned lis 29, 2009 19:34

To uz snese srovnani s 3L vidim
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » ned lis 29, 2009 20:14

Petr Novotný píše:Koupil jsem GT před třemi týdny a pocity euforie mě pořád nepustily...je to fakt nářez, pokud 100KUC nemá se 125kW závodnické zážitky, já jsem na okruhu pořád... :twisted: Přesedl jsem z L I. 1.8 16V, takže přírůstek 84 koní jsem poznal hned. Jde s ním jezdit i klidně, ale jakmile se sešlápne razantně plyn, turbo od 3000 otáček zabere a jde znatelně cítit. Maximálku jsem ještě nezkoušel, mám před tou sílou pořád respekt. Spotřeba momentálně 9,6 l/100km. Zatím jsem koukal na pár dílů, (třeba rozvody, těsnění pod hlavu apod.) a má je shodné se 125kW motorem...
Ahoj, ono dost záleží na úhlu pohledu každého z nás, Laguna není mé jediné auto, mám např. ještě R5ku, s poměrem 150koní/1 tunu, takže Laguna ve mě nevyvolává nějaké závodnické pocity. Je to praktické a pohodlné auto, které navíc slušně jede, příjemné na většinu delších i kratších cest, které člověk může zvládnout i zatraceně rychle, ale pokud si chci skutečně zablbnout a dát si pořádnou dávku adrenalinu, sednu raději do R5ky a vyrazím na okresky.
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
Petr Novotný
Advanced member
Příspěvky: 313
Registrován: sob led 14, 2006 20:04
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Petr Novotný » ned lis 29, 2009 20:18

100KUC píše:Ahoj, ono dost záleží na úhlu pohledu každého z nás, Laguna není mé jediné auto, mám např. ještě R5ku, s poměrem 150koní/1 tunu, takže Laguna ve mě nevyvolává nějaké závodnické pocity. Je to praktické a pohodlné auto, které navíc slušně jede, příjemné na většinu delších i kratších cest, které člověk může zvládnout i zatraceně rychle, ale pokud si chci skutečně zablbnout a dát si pořádnou dávku adrenalinu, sednu raději do R5ky a vyrazím na okresky.

Jj, já to samozřejmě píšu z pohledu skoku z běžného auta na silnější... :wink:
Laguna I RXT´99 1.8 16V 88kW (2004-2009)
Laguna II Grandtour´06 2.0GT 150kW (2009-2017) Obrázek
Laguna III Grandtour Initiale Paris ´11 2.0dCi AT 127kW (2017- ) 141kW@412Nm /by PowerTEC/

rxe
Experienced member
Příspěvky: 603
Registrován: ned bře 18, 2007 11:56

Příspěvek od rxe » ned lis 29, 2009 23:49

[
quote="ToJa"]To uz snese srovnani s 3L vidim[/quote]


tak mozme skusit som za. sem stim.

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » pon lis 30, 2009 17:52

rxe píše:[
quote="ToJa"]To uz snese srovnani s 3L vidim


tak mozme skusit som za. sem stim.


Myslím že bys mu koukal smutně na záda :lol:
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

rxe
Experienced member
Příspěvky: 603
Registrován: ned bře 18, 2007 11:56

Příspěvek od rxe » pon lis 30, 2009 18:11

myslis? no ale GT-cku alebo T-cku ? no ale za skusku nic nedas nee? :D

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » pon lis 30, 2009 18:21

rxe píše:myslis? no ale GT-cku alebo T-cku ? no ale za skusku nic nedas nee? :D
Myslím GTčku :D
na moje Tčko chvilku počkej :D něco je v plánu :wink:
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

rxe
Experienced member
Příspěvky: 603
Registrován: ned bře 18, 2007 11:56

Příspěvek od rxe » pon lis 30, 2009 18:28

pockam ale az v cieli :D

Josef HORÁK
Junior member
Příspěvky: 142
Registrován: úte čer 30, 2009 19:52

Příspěvek od Josef HORÁK » úte pro 01, 2009 16:31

A kolik má vůbec třílitr papírové zrychlení?
Modrá Laguna II grandtour, 2.0 T Dynamique

Uživatelský avatar
ToJa
Grafoman
Příspěvky: 2232
Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
Bydliště: Lipov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ToJa » úte pro 01, 2009 17:16

Ten automat bude dycky o neco pomalejsi kdyz sme meli na srazu Lagun sprinty rozjizdely se ty 3L II tak rozvazne,i muj zabira hodne na 2 az(Ale to je spis tim ze 1 setrim ponevadz cuka) :lol:
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...

Uživatelský avatar
Smx
Experienced member
Příspěvky: 511
Registrován: ned dub 09, 2006 16:13

Příspěvek od Smx » úte pro 01, 2009 19:40

Ha, konečně téma pro mě..

100KUC: Jaké štítky by jsi potřeboval? (ne, že by se mi chtělo ven do deště, ale snad se k tomu dostanu :-))

Petr Novotný: To je to GT co bylo chvilku na prodej v Praze, ulice K Táboru, křižovatka u Lidlu?

Jinak GT není žádný extra závoďák, je to auto na běžné ježdění s výkonovou rezervičkou, na trochu ostřejší jízdu tomu chybí podvozek, ale na dálnici jak dělané.. :wink:

K srovnání s V6 3.0 - když jsem kupoval tak jsem zkoušel i třílitr, papírové hodnoty jsou hodně podobné (jak zrychlení - 2.0T lepší o 0,2s, tak maximálka - V6 lepší o 2km/h), ale realita je trochu jinde a to nejen proto, že turbo subjektivně tlačí do sedačky - V6 je prostě na trochu jinou jízdu..
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..

Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k

Uživatelský avatar
Petr Novotný
Advanced member
Příspěvky: 313
Registrován: sob led 14, 2006 20:04
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Petr Novotný » úte pro 01, 2009 20:52

Jj, to je ono... :wink: Jinak souhlasím, že podvozek je pořád hodně měkký - trochu jsem se škádlil s Oktulí II. RS a v zatáčkách bylo vidět, že O je mnohem tvrdší a jistější, na rovinkách a při rozjezdech jsem mu ale dával za uši... 8)
Laguna I RXT´99 1.8 16V 88kW (2004-2009)
Laguna II Grandtour´06 2.0GT 150kW (2009-2017) Obrázek
Laguna III Grandtour Initiale Paris ´11 2.0dCi AT 127kW (2017- ) 141kW@412Nm /by PowerTEC/

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » úte pro 01, 2009 21:05

Petr Novotný píše: trochu jsem se škádlil s Oktulí II. RS a v zatáčkách bylo vidět, že O je mnohem tvrdší a jistější, na rovinkách a při rozjezdech jsem mu ale dával za uši... 8)
červené dvojkové RS v benzínu nám přibyde do rodiny, docela jsem zvědavej jak to pojede
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

rxe
Experienced member
Příspěvky: 603
Registrován: ned bře 18, 2007 11:56

Příspěvek od rxe » úte pro 01, 2009 21:52

Josef HORÁK píše:A kolik má vůbec třílitr papírové zrychlení?
myslim ze za 8 sec

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » stř pro 02, 2009 03:12

Smx píše:Ha, konečně téma pro mě..

100KUC: Jaké štítky by jsi potřeboval? (ne, že by se mi chtělo ven do deště, ale snad se k tomu dostanu :-))

....

Jinak GT není žádný extra závoďák, je to auto na běžné ježdění s výkonovou rezervičkou, na trochu ostřejší jízdu tomu chybí podvozek, ale na dálnici jak dělané.. :wink: .......
Ahoj, no kdybys mi poslal do SZ oválný štítek z pravého B sloupku, bylo by to fajn + VIN ( to teoreticky nemusí být celé - pokud nechceš)

No tak samozřejmě, Laguna s 2,0T se výborně cítí na dálnici, prostě zvolíš rychlost a jedeš, ale ani v zatáčkách se necítí zas tak špatně, s GTčkem jsem měl možnost se svézt a bylo to moc příjemné ;)
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
Smx
Experienced member
Příspěvky: 511
Registrován: ned dub 09, 2006 16:13

Příspěvek od Smx » stř pro 02, 2009 08:34

Petr Novotný píše:Jj, to je ono... :wink: Jinak souhlasím, že podvozek je pořád hodně měkký - trochu jsem se škádlil s Oktulí II. RS a v zatáčkách bylo vidět, že O je mnohem tvrdší a jistější, na rovinkách a při rozjezdech jsem mu ale dával za uši... 8)
Podvozek je tvrdý, ale prostě nesedí na cestě tak jak by člověk čekal - hlavně u kombíku, který mám, je blízko limitu docela uskákaný..
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..

Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k

Uživatelský avatar
Smx
Experienced member
Příspěvky: 511
Registrován: ned dub 09, 2006 16:13

Příspěvek od Smx » stř pro 02, 2009 08:36

100KUC píše:Ahoj, no kdybys mi poslal do SZ oválný štítek z pravého B sloupku, bylo by to fajn + VIN ( to teoreticky nemusí být celé - pokud nechceš)
Mrknu se na to a pošlu, ale hned to nebude - ležím s chřipajznou..
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..

Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 21 hostů