Rozdíl mezi 2.0 T a GT ?
Moderátor: Moderators General
-
- Junior member
- Příspěvky: 142
- Registrován: úte čer 30, 2009 19:52
Rozdíl mezi 2.0 T a GT ?
Tak mne napadlo, GT má o 30 kW víc, ale na první pohled stejný motor. Je to jen sw nebo je např. jiná turbína, ev. další díly? Ví někdo?
Díky
Díky
Modrá Laguna II grandtour, 2.0 T Dynamique
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jako majitel 2,0T 170k jsem se o to také trochu zajímal rozdíl je 25kW a 30 N.m
podařilo se mi najít, že 170k verze má tlak turba 0,6bar a 205k verze pak 0,8 bar. Ale není to z oficiálního zdroje.
Musím asi konečně stáhnout novější dialogys (v mém není moje Laguna) a poprosit SMX aby mi poslal z GTčka údaje z oválného štítku abych to mohl porovnat, tedy jaké díly motoru jsou jiné.
Nicméně se 170k verzí jsem opravdu spokojen, není to určitě žádný závoďák, což ani nikdo neočekává, dynamika je velmi slušná, nárůst výkonu a toč. momentu pozvolný bez nepříjemných kopanců, projev motoru hodně kultivovaný, vytočený si pak příjemně zabrouká, výkonově snese srovnání s takovou s 2,5 V6 a spotřeba benzínu mě stále příjemně překvapuje. Pro mě byl tento motor ideální volba (GTčka holt prostě nerostou).
Samozřejmě, pokud by někdo uvažoval o zvýšení výkonu např. chipnutím řj, rád si přečtu zkušenosti, moc mě to zajímá
podařilo se mi najít, že 170k verze má tlak turba 0,6bar a 205k verze pak 0,8 bar. Ale není to z oficiálního zdroje.
Musím asi konečně stáhnout novější dialogys (v mém není moje Laguna) a poprosit SMX aby mi poslal z GTčka údaje z oválného štítku abych to mohl porovnat, tedy jaké díly motoru jsou jiné.
Nicméně se 170k verzí jsem opravdu spokojen, není to určitě žádný závoďák, což ani nikdo neočekává, dynamika je velmi slušná, nárůst výkonu a toč. momentu pozvolný bez nepříjemných kopanců, projev motoru hodně kultivovaný, vytočený si pak příjemně zabrouká, výkonově snese srovnání s takovou s 2,5 V6 a spotřeba benzínu mě stále příjemně překvapuje. Pro mě byl tento motor ideální volba (GTčka holt prostě nerostou).
Samozřejmě, pokud by někdo uvažoval o zvýšení výkonu např. chipnutím řj, rád si přečtu zkušenosti, moc mě to zajímá
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
GT občas rostou ale taky něco stojí, pořád po nich pokukuju teď se tu foru objevilo další GT
a dokonce se to tady někde píše ( možná na laguna klubu ) jakej je rozdíl v motorech a co si matně pamatuju tak je jinej i spodek motoru jiné turbo a dál si nepamatuju
a dokonce se to tady někde píše ( možná na laguna klubu ) jakej je rozdíl v motorech a co si matně pamatuju tak je jinej i spodek motoru jiné turbo a dál si nepamatuju
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
- Petr Novotný
- Advanced member
- Příspěvky: 313
- Registrován: sob led 14, 2006 20:04
- Bydliště: Česká Lípa
Koupil jsem GT před třemi týdny a pocity euforie mě pořád nepustily...je to fakt nářez, pokud 100KUC nemá se 125kW závodnické zážitky, já jsem na okruhu pořád... Přesedl jsem z L I. 1.8 16V, takže přírůstek 84 koní jsem poznal hned. Jde s ním jezdit i klidně, ale jakmile se sešlápne razantně plyn, turbo od 3000 otáček zabere a jde znatelně cítit. Maximálku jsem ještě nezkoušel, mám před tou sílou pořád respekt. Spotřeba momentálně 9,6 l/100km. Zatím jsem koukal na pár dílů, (třeba rozvody, těsnění pod hlavu apod.) a má je shodné se 125kW motorem...
Laguna I RXT´99 1.8 16V 88kW (2004-2009)
Laguna II Grandtour´06 2.0GT 150kW (2009-2017)
Laguna III Grandtour Initiale Paris ´11 2.0dCi AT 127kW (2017- ) ᄽ 141kW@412Nm /by PowerTEC/
Laguna II Grandtour´06 2.0GT 150kW (2009-2017)
Laguna III Grandtour Initiale Paris ´11 2.0dCi AT 127kW (2017- ) ᄽ 141kW@412Nm /by PowerTEC/
Taky máš pocit že do 3000 otáček je ten turbobenzín takovej vlažnej ?Petr Novotný píše:Koupil jsem GT před třemi týdny a pocity euforie mě pořád nepustily...je to fakt nářez, pokud 100KUC nemá se 125kW závodnické zážitky, já jsem na okruhu pořád... Přesedl jsem z L I. 1.8 16V, takže přírůstek 84 koní jsem poznal hned. Jde s ním jezdit i klidně, ale jakmile se sešlápne razantně plyn, turbo od 3000 otáček zabere a jde znatelně cítit. Maximálku jsem ještě nezkoušel, mám před tou sílou pořád respekt. Spotřeba momentálně 9,6 l/100km. Zatím jsem koukal na pár dílů, (třeba rozvody, těsnění pod hlavu apod.) a má je shodné se 125kW motorem...
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
- Petr Novotný
- Advanced member
- Příspěvky: 313
- Registrován: sob led 14, 2006 20:04
- Bydliště: Česká Lípa
Trochu jsme tušil, že myslíš mě... Jinak jsem z LK.cz, nick mr.bell, jestli jsme spolu někdy komunikovali...
S těma otáčkama to mám stejný, brutalita se probudí až po přehoupnutí 3000...
S těma otáčkama to mám stejný, brutalita se probudí až po přehoupnutí 3000...
Laguna I RXT´99 1.8 16V 88kW (2004-2009)
Laguna II Grandtour´06 2.0GT 150kW (2009-2017)
Laguna III Grandtour Initiale Paris ´11 2.0dCi AT 127kW (2017- ) ᄽ 141kW@412Nm /by PowerTEC/
Laguna II Grandtour´06 2.0GT 150kW (2009-2017)
Laguna III Grandtour Initiale Paris ´11 2.0dCi AT 127kW (2017- ) ᄽ 141kW@412Nm /by PowerTEC/
JJ na chatu se psalo že si někdo koupil 2.0Turbo a už né GT tiše závidímPetr Novotný píše:Trochu jsme tušil, že myslíš mě... Jinak jsem z LK.cz, nick mr.bell, jestli jsme spolu někdy komunikovali...
S těma otáčkama to mám stejný, brutalita se probudí až po přehoupnutí 3000...
Tan zátah bude tím max krouťákem kterej je položenej právě kolem těch 3000 ot.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
To uz snese srovnani s 3L vidim
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, ono dost záleží na úhlu pohledu každého z nás, Laguna není mé jediné auto, mám např. ještě R5ku, s poměrem 150koní/1 tunu, takže Laguna ve mě nevyvolává nějaké závodnické pocity. Je to praktické a pohodlné auto, které navíc slušně jede, příjemné na většinu delších i kratších cest, které člověk může zvládnout i zatraceně rychle, ale pokud si chci skutečně zablbnout a dát si pořádnou dávku adrenalinu, sednu raději do R5ky a vyrazím na okresky.Petr Novotný píše:Koupil jsem GT před třemi týdny a pocity euforie mě pořád nepustily...je to fakt nářez, pokud 100KUC nemá se 125kW závodnické zážitky, já jsem na okruhu pořád... Přesedl jsem z L I. 1.8 16V, takže přírůstek 84 koní jsem poznal hned. Jde s ním jezdit i klidně, ale jakmile se sešlápne razantně plyn, turbo od 3000 otáček zabere a jde znatelně cítit. Maximálku jsem ještě nezkoušel, mám před tou sílou pořád respekt. Spotřeba momentálně 9,6 l/100km. Zatím jsem koukal na pár dílů, (třeba rozvody, těsnění pod hlavu apod.) a má je shodné se 125kW motorem...
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Petr Novotný
- Advanced member
- Příspěvky: 313
- Registrován: sob led 14, 2006 20:04
- Bydliště: Česká Lípa
100KUC píše:Ahoj, ono dost záleží na úhlu pohledu každého z nás, Laguna není mé jediné auto, mám např. ještě R5ku, s poměrem 150koní/1 tunu, takže Laguna ve mě nevyvolává nějaké závodnické pocity. Je to praktické a pohodlné auto, které navíc slušně jede, příjemné na většinu delších i kratších cest, které člověk může zvládnout i zatraceně rychle, ale pokud si chci skutečně zablbnout a dát si pořádnou dávku adrenalinu, sednu raději do R5ky a vyrazím na okresky.
Jj, já to samozřejmě píšu z pohledu skoku z běžného auta na silnější...
Laguna I RXT´99 1.8 16V 88kW (2004-2009)
Laguna II Grandtour´06 2.0GT 150kW (2009-2017)
Laguna III Grandtour Initiale Paris ´11 2.0dCi AT 127kW (2017- ) ᄽ 141kW@412Nm /by PowerTEC/
Laguna II Grandtour´06 2.0GT 150kW (2009-2017)
Laguna III Grandtour Initiale Paris ´11 2.0dCi AT 127kW (2017- ) ᄽ 141kW@412Nm /by PowerTEC/
rxe píše:[
quote="ToJa"]To uz snese srovnani s 3L vidim
tak mozme skusit som za. sem stim.
Myslím že bys mu koukal smutně na záda
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Myslím GTčkurxe píše:myslis? no ale GT-cku alebo T-cku ? no ale za skusku nic nedas nee?
na moje Tčko chvilku počkej něco je v plánu
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
-
- Junior member
- Příspěvky: 142
- Registrován: úte čer 30, 2009 19:52
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Ten automat bude dycky o neco pomalejsi kdyz sme meli na srazu Lagun sprinty rozjizdely se ty 3L II tak rozvazne,i muj zabira hodne na 2 az(Ale to je spis tim ze 1 setrim ponevadz cuka)
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
Ha, konečně téma pro mě..
100KUC: Jaké štítky by jsi potřeboval? (ne, že by se mi chtělo ven do deště, ale snad se k tomu dostanu )
Petr Novotný: To je to GT co bylo chvilku na prodej v Praze, ulice K Táboru, křižovatka u Lidlu?
Jinak GT není žádný extra závoďák, je to auto na běžné ježdění s výkonovou rezervičkou, na trochu ostřejší jízdu tomu chybí podvozek, ale na dálnici jak dělané..
K srovnání s V6 3.0 - když jsem kupoval tak jsem zkoušel i třílitr, papírové hodnoty jsou hodně podobné (jak zrychlení - 2.0T lepší o 0,2s, tak maximálka - V6 lepší o 2km/h), ale realita je trochu jinde a to nejen proto, že turbo subjektivně tlačí do sedačky - V6 je prostě na trochu jinou jízdu..
100KUC: Jaké štítky by jsi potřeboval? (ne, že by se mi chtělo ven do deště, ale snad se k tomu dostanu )
Petr Novotný: To je to GT co bylo chvilku na prodej v Praze, ulice K Táboru, křižovatka u Lidlu?
Jinak GT není žádný extra závoďák, je to auto na běžné ježdění s výkonovou rezervičkou, na trochu ostřejší jízdu tomu chybí podvozek, ale na dálnici jak dělané..
K srovnání s V6 3.0 - když jsem kupoval tak jsem zkoušel i třílitr, papírové hodnoty jsou hodně podobné (jak zrychlení - 2.0T lepší o 0,2s, tak maximálka - V6 lepší o 2km/h), ale realita je trochu jinde a to nejen proto, že turbo subjektivně tlačí do sedačky - V6 je prostě na trochu jinou jízdu..
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
- Petr Novotný
- Advanced member
- Příspěvky: 313
- Registrován: sob led 14, 2006 20:04
- Bydliště: Česká Lípa
Jj, to je ono... Jinak souhlasím, že podvozek je pořád hodně měkký - trochu jsem se škádlil s Oktulí II. RS a v zatáčkách bylo vidět, že O je mnohem tvrdší a jistější, na rovinkách a při rozjezdech jsem mu ale dával za uši...
Laguna I RXT´99 1.8 16V 88kW (2004-2009)
Laguna II Grandtour´06 2.0GT 150kW (2009-2017)
Laguna III Grandtour Initiale Paris ´11 2.0dCi AT 127kW (2017- ) ᄽ 141kW@412Nm /by PowerTEC/
Laguna II Grandtour´06 2.0GT 150kW (2009-2017)
Laguna III Grandtour Initiale Paris ´11 2.0dCi AT 127kW (2017- ) ᄽ 141kW@412Nm /by PowerTEC/
červené dvojkové RS v benzínu nám přibyde do rodiny, docela jsem zvědavej jak to pojedePetr Novotný píše: trochu jsem se škádlil s Oktulí II. RS a v zatáčkách bylo vidět, že O je mnohem tvrdší a jistější, na rovinkách a při rozjezdech jsem mu ale dával za uši...
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, no kdybys mi poslal do SZ oválný štítek z pravého B sloupku, bylo by to fajn + VIN ( to teoreticky nemusí být celé - pokud nechceš)Smx píše:Ha, konečně téma pro mě..
100KUC: Jaké štítky by jsi potřeboval? (ne, že by se mi chtělo ven do deště, ale snad se k tomu dostanu )
....
Jinak GT není žádný extra závoďák, je to auto na běžné ježdění s výkonovou rezervičkou, na trochu ostřejší jízdu tomu chybí podvozek, ale na dálnici jak dělané.. .......
No tak samozřejmě, Laguna s 2,0T se výborně cítí na dálnici, prostě zvolíš rychlost a jedeš, ale ani v zatáčkách se necítí zas tak špatně, s GTčkem jsem měl možnost se svézt a bylo to moc příjemné
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
Podvozek je tvrdý, ale prostě nesedí na cestě tak jak by člověk čekal - hlavně u kombíku, který mám, je blízko limitu docela uskákaný..Petr Novotný píše:Jj, to je ono... Jinak souhlasím, že podvozek je pořád hodně měkký - trochu jsem se škádlil s Oktulí II. RS a v zatáčkách bylo vidět, že O je mnohem tvrdší a jistější, na rovinkách a při rozjezdech jsem mu ale dával za uši...
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů