výměna ojničních ložisek
Moderátor: Moderators General
- budlik
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: sob dub 16, 2011 17:22
- Bydliště: Jindřichov ve Slezsku
Re: výměna ojničních ložisek
Technická otázka
Projevily by se problémy s ložisky na klice nebo na ojnicích při volnoběhu?
Mě auto v tahu docela dost mlátí, ale na volnoběh ani "ťuk". Dokonce ani když u stojícího auta přidám plyn.
P.S. neznáte v okolí Krnova, Opavy, Ostravy nějakého motoráře, který si to poslechne, zjistí co je původ klepání a odborně opraví?
Díky
Projevily by se problémy s ložisky na klice nebo na ojnicích při volnoběhu?
Mě auto v tahu docela dost mlátí, ale na volnoběh ani "ťuk". Dokonce ani když u stojícího auta přidám plyn.
P.S. neznáte v okolí Krnova, Opavy, Ostravy nějakého motoráře, který si to poslechne, zjistí co je původ klepání a odborně opraví?
Díky
Laguna II 2.0T Privilege 2003, 120 kW
Re: výměna ojničních ložisek
ANObudlik píše:Technická otázka
Projevily by se problémy s ložisky na klice nebo na ojnicích při volnoběhu?
Mě auto v tahu docela dost mlátí, ale na volnoběh ani "ťuk". Dokonce ani když u stojícího auta přidám plyn.
P.S. neznáte v okolí Krnova, Opavy, Ostravy nějakého motoráře, který si to poslechne, zjistí co je původ klepání a odborně opraví?
Díky
Co se týče mlácení v tahu, mrknul bych jako první na poloosy.
- budlik
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: sob dub 16, 2011 17:22
- Bydliště: Jindřichov ve Slezsku
Re: výměna ojničních ložisek
To klepání se mění v závisloti na otáčkách motoru nikoliv na rychlosti. Z těchto důvodů bych poloosu vyloučil.
Laguna II 2.0T Privilege 2003, 120 kW
Re: výměna ojničních ložisek
To co píšeš nyní jsi ve svém prvním příspěvku nepsal.budlik píše:To klepání se mění v závisloti na otáčkách motoru nikoliv na rychlosti. Z těchto důvodů bych poloosu vyloučil.
Psal jsi toto:
budlik píše:Mě auto v tahu docela dost mlátí, ale na volnoběh ani "ťuk". Dokonce ani když u stojícího auta přidám plyn.
Tudíž jsem ti logicky poradil kontrolu poloos.
Naposledy upravil(a) vitas2 dne čtv kvě 19, 2016 21:13, celkem upraveno 1 x.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: výměna ojničních ložisek
Koukni se na uložení motoru, jestli ti držák na olejovém silentu nejde kov na kov.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- budlik
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: sob dub 16, 2011 17:22
- Bydliště: Jindřichov ve Slezsku
Re: výměna ojničních ložisek
vitas2 píše:To co píšeš nyní jsi ve svém prvním příspěvku nepsal.budlik píše:To klepání se mění v závisloti na otáčkách motoru nikoliv na rychlosti. Z těchto důvodů bych poloosu vyloučil.
Psal jsi toto:budlik píše:Mě auto v tahu docela dost mlátí, ale na volnoběh ani "ťuk". Dokonce ani když u stojícího auta přidám plyn.
Tudíž jsem ti logicky poradil kontrolu poloos.
jj...díky za každou myšlenku
Laguna II 2.0T Privilege 2003, 120 kW
- budlik
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: sob dub 16, 2011 17:22
- Bydliště: Jindřichov ve Slezsku
Re: výměna ojničních ložisek
Tak to jsem si myslel taky, tak jsem loni koupil nový ale klepání se neztratilo. Dokonce jsem si myslel, že to může dělat řemenice na klice. Tu jsem také koupil novou a nic.Šamša píše:Koukni se na uložení motoru, jestli ti držák na olejovém silentu nejde kov na kov.
Mám takový pocit, že se klepání postupem doby pomaličku stupňuje....motor má hrubší a hrubší zvuk.
Laguna II 2.0T Privilege 2003, 120 kW
Re: výměna ojničních ložisek
Zkus svůj problém trochu blíže upřesnit (rozepsat). Dělá to opravdu jen v tahu, seš si jistej ?
- budlik
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: sob dub 16, 2011 17:22
- Bydliště: Jindřichov ve Slezsku
Re: výměna ojničních ložisek
vitas2 píše:Zkus svůj problém trochu blíže upřesnit (rozepsat). Dělá to opravdu jen v tahu, seš si jistej ?
Nejlepší by byla zvuková nahrávka, ale bohužel nevím jak to nahrát, když to dělá jen za jízdy. (možná o víkendu něco zkusím)
Začalo se to projevovat možná před dvěma lety. Tehdy, po výměně oleje se to na cca 2000 km ztratilo a pak to nastoupilo znovu. nepomohlo ani zkrátit výměnu na 10000 km.
...teď mě napadá ještě jedna myšlenka. Někdy při studeném startu (ráno) klepe jedno nadzvihátko....po ťuknutí po plynu jeho klepání zmizí, respektive trošku klepe, ale je to nepatrné. Po přidání plynu u stojícíciho auta, toto klepání přehluší zvuk motoru...proto usuzuju, že problém zde nebude. Také to podle mě odporuje skutečnosti, že inkriminované klepání se projevuje pouze v tahu.
Ono se to klepání blbě popisuje...je to takové vrčení...kovové.
Laguna II 2.0T Privilege 2003, 120 kW
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: výměna ojničních ložisek
A nedělá to přesuvník?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna ojničních ložisek
z toho popisu tezko soudit, ale jete me napadla jedna vec - btw byt to loziska, tak myslim, ze to dva roky nevydrzi
ale napadl me klima kompresor - na satisu kdyz mi uteklo chladivo, tak to delalo v zavislosti na otackach kovove "vrceni" - nejlip to bylo slyset kdyz se auto postavilo ke zdi nebo se v uzsi ulicce otevrelo okno - prvne jen cvakani, pak kovove vrceni. zkus i zavislost na spusteni klimatizace (pokud chladi normalne, tak je to slepa ulicka) - manualne ji zapni vypni, jestli se neco zmeni
ale mozna je to vystrel do tmy
ale napadl me klima kompresor - na satisu kdyz mi uteklo chladivo, tak to delalo v zavislosti na otackach kovove "vrceni" - nejlip to bylo slyset kdyz se auto postavilo ke zdi nebo se v uzsi ulicce otevrelo okno - prvne jen cvakani, pak kovove vrceni. zkus i zavislost na spusteni klimatizace (pokud chladi normalne, tak je to slepa ulicka) - manualne ji zapni vypni, jestli se neco zmeni
ale mozna je to vystrel do tmy
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: výměna ojničních ložisek
Ahoj, no než rizkovat totální destrukci motoru, to bych se aspoň já na ty ložiska podíval, jen pro svůj klid. Nevím, kolik najedeš km, když říkáš, že už ti to dělá delší dobu, ale taky říkáš, že je to čím dál horší. Není to zase tolik práce vypustit olej, schodit vanu a kouknout na to. Hlavní to většinou nejsou, ale ojniční na to trpí. Tyhle zvuky se hrozně špatně určují, ale když říkáš, že to dělá při zatížení, já bych to na ty ojniční ložiska tipoval. Zkušený automechanik by to měl poznat, může tam drnčet cokoli, ale jak je to kovový zvuk, z toho bych měl strach.
Re: výměna ojničních ložisek
myslím že se s budlikem drnčení klimakompresoru řešilo, v situaci kdy je málo chladiva to chladí ale nikdy nejde automatika na plno a drnčet to začne nad 2,5tis otáček
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
- budlik
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: sob dub 16, 2011 17:22
- Bydliště: Jindřichov ve Slezsku
Re: výměna ojničních ložisek
Omlouvám se, že jsem několik dní nereagoval, ale mám teď hodně nabitý program.
Díky za vaše reakce, ale...
Zefek - 2,0 turbo přesuvník nemá, takže toto můžeme vyloučit
S3m8a - klima kompresor to není...jak píše Davidak79, ten už jsem řešil a zvuk přidřeného kompresoru znám ...(Davidaku čumím, máš dobrou pamět )
Díky za vaše reakce, ale...
Zefek - 2,0 turbo přesuvník nemá, takže toto můžeme vyloučit
S3m8a - klima kompresor to není...jak píše Davidak79, ten už jsem řešil a zvuk přidřeného kompresoru znám ...(Davidaku čumím, máš dobrou pamět )
Laguna II 2.0T Privilege 2003, 120 kW
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: výměna ojničních ložisek
V MII 2.0T přesuvník měl. Mrknu se někam do Lagun, jak na tom jsou, ale chtělo by to přesnější číslo motoru.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- budlik
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: sob dub 16, 2011 17:22
- Bydliště: Jindřichov ve Slezsku
Re: výměna ojničních ložisek
Opravdu Zefku .... veř mi.
Dělal jsem loni rozvody a opravdu jsou tam jen dvě obyčejné ozubené kola.
Toto jsme dokonce spolu řešili v jiném tématu ohledně jiného mého problému.
Jinak motor je to F4R 765 spojený s automatickou převodovkou SU1
Dělal jsem loni rozvody a opravdu jsou tam jen dvě obyčejné ozubené kola.
Toto jsme dokonce spolu řešili v jiném tématu ohledně jiného mého problému.
Jinak motor je to F4R 765 spojený s automatickou převodovkou SU1
Laguna II 2.0T Privilege 2003, 120 kW
Re: výměna ojničních ložisek
Zdravím
Mam otázku jaký koupit ojniční šály . Jsou na výběr ze dvou druhu mat. Bud hliník nebo slitina olova s mědí . Jaký jste dam daly ?
A potom mám ještě slova do pranice , proč se to zadírá ? .Proč se nezadírá motor f4r 7 turbo stejné ojniční ložiska ! (výkon 120kw a krouták taky o hodně větší ) proč se nezadírá f8q ? Stejná ojniční ložiska ! proč se nezadírá f3r –opět stejná ojniční ložiska ?
Mam otázku jaký koupit ojniční šály . Jsou na výběr ze dvou druhu mat. Bud hliník nebo slitina olova s mědí . Jaký jste dam daly ?
A potom mám ještě slova do pranice , proč se to zadírá ? .Proč se nezadírá motor f4r 7 turbo stejné ojniční ložiska ! (výkon 120kw a krouták taky o hodně větší ) proč se nezadírá f8q ? Stejná ojniční ložiska ! proč se nezadírá f3r –opět stejná ojniční ložiska ?
RENAULT ESPACE 2014 125kw ,CLIO 2002 1,2 16V, renault megane III 2015 1.6 dci renault megane II 2005 1.9 dci
Re: výměna ojničních ložisek
Ahoj, já si po prohledání netu vybral pro svůj 2.2 dci KING ENGINE BEARINGS.
-
- Starting member
- Příspěvky: 85
- Registrován: čtv led 04, 2007 09:33
Re: výměna ojničních ložisek
Zdravim Vas pani,
Tiez mi klepe motor a je to viac pocut pri otackach nad 1200. Pretoze som laik a neviem podla zvuku presne posudit co to moze byt, skusil som nahrat zvuk a prosim Vas o nejake napady Mozno by to mohli byt aj tie ojnicne loziska.... ?
tu je zvuk https://mega.nz/#!np0AnC4B!6flmXtCDJc74 ... Fc0gdGy0jA
Tiez mi klepe motor a je to viac pocut pri otackach nad 1200. Pretoze som laik a neviem podla zvuku presne posudit co to moze byt, skusil som nahrat zvuk a prosim Vas o nejake napady Mozno by to mohli byt aj tie ojnicne loziska.... ?
tu je zvuk https://mega.nz/#!np0AnC4B!6flmXtCDJc74 ... Fc0gdGy0jA
1. Renault Laguna II 1,9 DCi 88kW grandtour, r.v. 2005, naj. 298-tis., 6,2 l/100km
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: výměna ojničních ložisek
Já bych to tipoval na přicpaný vstřik, pokud by to mlátilo na ojnici, tak je to jiný cvakot. Kup intenzivní čistič vstřiků https://www.znackoveoleje.cz/TEC-2000-D ... 80QAvD_BwE
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 85
- Registrován: čtv led 04, 2007 09:33
Re: výměna ojničních ložisek
Tento zvuk ale ide od spodu auta a nie z vrchu. Co by to este mohlo byt? Najprv sme mysleli ze vacka ale to servisak zamietol
lebo to ide odspodu...
edit: este by som dodal ze auto vobec nedymi a vykon nestraca
lebo to ide odspodu...
edit: este by som dodal ze auto vobec nedymi a vykon nestraca
1. Renault Laguna II 1,9 DCi 88kW grandtour, r.v. 2005, naj. 298-tis., 6,2 l/100km
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: výměna ojničních ložisek
Tak zkontrolovat spodek, sada pánví a těsnění vany.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 85
- Registrován: čtv led 04, 2007 09:33
Re: výměna ojničních ložisek
Tak loziska su vymenene a klepanie neprestalo.
spodok je teda ok a pojdem na to z vrchu...
takto vyzeraju ojnicne loziska po 300 000 km
https://mega.nz/#!T5MQGQpS!1TiuP5ab51Ry ... Ro6aK8Ye0I
spodok je teda ok a pojdem na to z vrchu...
takto vyzeraju ojnicne loziska po 300 000 km
https://mega.nz/#!T5MQGQpS!1TiuP5ab51Ry ... Ro6aK8Ye0I
1. Renault Laguna II 1,9 DCi 88kW grandtour, r.v. 2005, naj. 298-tis., 6,2 l/100km
Re: výměna ojničních ložisek
Koukni na rozvody, kdyby to skočilo o zub, klepe to "podobně". Další co bych zkouknul je dvouhmota, umí taky vydávat pěkný zvukyfilipjurik píše: ↑stř kvě 09, 2018 07:36Tak loziska su vymenene a klepanie neprestalo.
spodok je teda ok a pojdem na to z vrchu...
takto vyzeraju ojnicne loziska po 300 000 km
https://mega.nz/#!T5MQGQpS!1TiuP5ab51Ry ... Ro6aK8Ye0I
Tak Edit: všiml jsem si, že jsi nahrál zvuk, po poslechu bych to tipl na ten řemen o zub
-
- Starting member
- Příspěvky: 85
- Registrován: čtv led 04, 2007 09:33
Re: výměna ojničních ložisek
rozvody su v poriadku na 100% - niekolko krat kontrolovane a teraz boli zhodene pri vymene lozisk.
dvojhmota by sa neprejavila aj inak ako klepanim? na volnobehu to klepanie nieje pocut. len pri zvysenych otackach. nad 1200 to zacina
Edit: ako som uz pisal rozvody su 100% OK
dvojhmota by sa neprejavila aj inak ako klepanim? na volnobehu to klepanie nieje pocut. len pri zvysenych otackach. nad 1200 to zacina
Edit: ako som uz pisal rozvody su 100% OK
Naposledy upravil(a) filipjurik dne stř kvě 09, 2018 11:16, celkem upraveno 1 x.
1. Renault Laguna II 1,9 DCi 88kW grandtour, r.v. 2005, naj. 298-tis., 6,2 l/100km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů