netopí
Moderátor: Moderators General
-
- Junior member
- Příspěvky: 111
- Registrován: úte bře 27, 2007 23:20
- Bydliště: Sokolovsko
- Kontaktovat uživatele:
Mám podobný problém,ale u mě je to v tom,že se nerozběhne ventilátor i přes to,že displey ukazuje max. Přišel sem na to,že stačí bouchnout u spolujezdce ze spoda na palubku.
Bude tam jen špatnej kontakt,ale podívám se na to asi až zítra.
Bude tam jen špatnej kontakt,ale podívám se na to asi až zítra.
Moje R 19 d má 476 000 ať mi někdo řekne,že je to špatný auto. No ale Lagůňa je Lagůňa 1,9 dci 2003
DIK ZA RADU ME TO FOUKA ALE NETOPI JSEM STOHO HOTOVEJ TAK JEŠTĚ JEDNOU DIK KAČUS.kasitaxi píše:Mám podobný problém,ale u mě je to v tom,že se nerozběhne ventilátor i přes to,že displey ukazuje max. Přišel sem na to,že stačí bouchnout u spolujezdce ze spoda na palubku.
Bude tam jen špatnej kontakt,ale podívám se na to asi až zítra.
Máš asi spálený odporový předřadník (či jak se to přesně jmenuje) přes který se regulují otáčky té vrtule. Občas se mi to v zimě dělo taky, párkrát jsem sotva jel protože auto bylo úplně zamlžené zevnitř. Vypnutí a vyjmutí karty pomolho a ventilátor naskočil. Dělal jsem to tak, že po zasunutí karty jsem dal ventilátor na plné pecky a teprve pak nastartoval. Pak to jelo ok. Dal jsem to v servisu vyměnit a od té doby se to chová tak jak má.kasitaxi píše:Mám podobný problém,ale u mě je to v tom,že se nerozběhne ventilátor i přes to,že displey ukazuje max. Přišel sem na to,že stačí bouchnout u spolujezdce ze spoda na palubku.
Bude tam jen špatnej kontakt,ale podívám se na to asi až zítra.
Zkus ten trik s nastavením rychlosti, třeba pak nebudeš muset mydlit do té palubky...
-
- Junior member
- Příspěvky: 111
- Registrován: úte bře 27, 2007 23:20
- Bydliště: Sokolovsko
- Kontaktovat uživatele:
Makak007 píše:Máš asi spálený odporový předřadník (či jak se to přesně jmenuje) přes který se regulují otáčky té vrtule. Občas se mi to v zimě dělo taky, párkrát jsem sotva jel protože auto bylo úplně zamlžené zevnitř. Vypnutí a vyjmutí karty pomolho a ventilátor naskočil. Dělal jsem to tak, že po zasunutí karty jsem dal ventilátor na plné pecky a teprve pak nastartoval. Pak to jelo ok. Dal jsem to v servisu vyměnit a od té doby se to chová tak jak má.kasitaxi píše:Mám podobný problém,ale u mě je to v tom,že se nerozběhne ventilátor i přes to,že displey ukazuje max. Přišel sem na to,že stačí bouchnout u spolujezdce ze spoda na palubku.
Bude tam jen špatnej kontakt,ale podívám se na to asi až zítra.
Zkus ten trik s nastavením rychlosti, třeba pak nebudeš muset mydlit do té palubky...
To fungovalo ze začátku.Teď to buď běhá normálně,nebo musím bouchnout. Kde se to prosím tě nachází? (předřadník)
A co to stálo? Díky
Moje R 19 d má 476 000 ať mi někdo řekne,že je to špatný auto. No ale Lagůňa je Lagůňa 1,9 dci 2003
Bohužel nevím ani kde přesně je ani kolik stál... já měl auto v záruce a výměna proběhla s dalšími drobnými opravami a úkony... pokusím se to najít na nějaké faktuře pokud ji tedy najdu.
Tak fakturu jsem sice našel ale ve vyčíslení tam ten předřadník nefiguruje... Takže bohužel, nevím kolik to Renault stálo.
Tak fakturu jsem sice našel ale ve vyčíslení tam ten předřadník nefiguruje... Takže bohužel, nevím kolik to Renault stálo.
napadá mě varianta, nedals ten termostat obráceně? Ale to by zase lezla teplota nehoru. A nebo varianta špatnej termostat (i když je novej, může bejt v pytli)...
Škoda 100L rv 1973,Škoda 120 užovka rv 1983, Škoda 105L rv 1987, Škoda favorit rv 1994, , Daewoo espero 1,6 16v 66kw rv 1997 (těžkej krok mimo), RENAULT 19 1,7 54kw rv 1994, Kia sephia 1,6 59kw rv 1994, dlouhodobě půjčený Opel meriva 1,6 údajně 74kw rv2004(strašný auto). RENAULT LAGUNA GRANDTOUR 1,8 16v 88kw LPG rv 2002.Lagunka už je ve světě a nyní jezdim Škoda fabia I combi 1,9TDi 74Kw 2001 a naprostá spokojenost...
- jiri.ostrava
- Advanced member
- Příspěvky: 278
- Registrován: čtv dub 24, 2008 15:14
- Bydliště: Frýdek - Místek
- Kontaktovat uživatele:
já myslím, že se mu jen zasekly ty klapky pro přívod stud nebo teplého vzduchu.. měl sem to taky.. jen mi topila strana spolujezdce, ale klidně je to studené na obě poloviny.. Rozebrat a zkusit to rozchodit, promazat.. většinou to de.. pokud né je zadřená a je třeba to vyměnit. Aspon si myslím.. Snad sem se trefil
aktuálně Laguna coupe, rv 2012, 3.0dci, 177kW full - mazec pánové
aktuálně: GS II, 2.0T 125kW
předěláno na LPG systém BRC, prům. spotřeba 10L lpg
http://jiriceeek.rajce.idnes.cz/nastenka#DSC_0330.jpg
http://jiriceeek.rajce.idnes.cz/nastenka#DSC_0332.jpg
ex:
Megane II rv 09, 1.6i, coupe
Laguna II rv 02, 2.2dci, kombi
Laguna I rv 97, 2.2d, hatch
aktuálně: GS II, 2.0T 125kW
předěláno na LPG systém BRC, prům. spotřeba 10L lpg
http://jiriceeek.rajce.idnes.cz/nastenka#DSC_0330.jpg
http://jiriceeek.rajce.idnes.cz/nastenka#DSC_0332.jpg
ex:
Megane II rv 09, 1.6i, coupe
Laguna II rv 02, 2.2dci, kombi
Laguna I rv 97, 2.2d, hatch
Ja jse si koupil Lagunu 2.0 benzin 2002 . chci zeptat mam problem s topenim ja mam dvouzonovou klimu a topení . Leva strana (řidič ) ta mi topí normalně jak ma fouka reguluje směry ale prava strana mi vupec netopí taky normalně fouka ale jen studený vduch a při venkovní teplotě -19 je to v autě nesnesitelný . A jak se ty klapky rozebíraji je to složite zvladnu to sam ? nebo musim do servisu mockrat dekuji.jiri.ostrava píše:já myslím, že se mu jen zasekly ty klapky pro přívod stud nebo teplého vzduchu.. měl sem to taky.. jen mi topila strana spolujezdce, ale klidně je to studené na obě poloviny.. Rozebrat a zkusit to rozchodit, promazat.. většinou to de.. pokud né je zadřená a je třeba to vyměnit. Aspon si myslím.. Snad sem se trefil
nevíte někdo o dobrým a levním servisu co rozumí Renaltum plosímplysak28 píše:Ja jse si koupil Lagunu 2.0 benzin 2002 . chci zeptat mam problem s topenim ja mam dvouzonovou klimu a topení . Leva strana (řidič ) ta mi topí normalně jak ma fouka reguluje směry ale prava strana mi vupec netopí taky normalně fouka ale jen studený vduch a při venkovní teplotě -19 je to v autě nesnesitelný . A jak se ty klapky rozebíraji je to složite zvladnu to sam ? nebo musim do servisu mockrat dekuji.jiri.ostrava píše:já myslím, že se mu jen zasekly ty klapky pro přívod stud nebo teplého vzduchu.. měl sem to taky.. jen mi topila strana spolujezdce, ale klidně je to studené na obě poloviny.. Rozebrat a zkusit to rozchodit, promazat.. většinou to de.. pokud né je zadřená a je třeba to vyměnit. Aspon si myslím.. Snad sem se trefil
- Giggo
- Experienced member
- Příspěvky: 535
- Registrován: čtv zář 11, 2008 12:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Auto Vašenda .. není sice super levnej ale na Prahu má dobrý ceny a sou tam kluci fakt šikovní.plysak28 píše:nevíte někdo o dobrým a levním servisu co rozumí Renaltum plosímplysak28 píše:Ja jse si koupil Lagunu 2.0 benzin 2002 . chci zeptat mam problem s topenim ja mam dvouzonovou klimu a topení . Leva strana (řidič ) ta mi topí normalně jak ma fouka reguluje směry ale prava strana mi vupec netopí taky normalně fouka ale jen studený vduch a při venkovní teplotě -19 je to v autě nesnesitelný . A jak se ty klapky rozebíraji je to složite zvladnu to sam ? nebo musim do servisu mockrat dekuji.jiri.ostrava píše:já myslím, že se mu jen zasekly ty klapky pro přívod stud nebo teplého vzduchu.. měl sem to taky.. jen mi topila strana spolujezdce, ale klidně je to studené na obě poloviny.. Rozebrat a zkusit to rozchodit, promazat.. většinou to de.. pokud né je zadřená a je třeba to vyměnit. Aspon si myslím.. Snad sem se trefil
Jinak zkus sekci Servisy (autorizované/neutorizované ..)
UKRADENÁ Renault Laguna II; 1.9dCi 88kW@106kW; 2001
-
- Junior member
- Příspěvky: 187
- Registrován: pon čer 25, 2007 15:44
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jak bylo v zimě cca -15 stupnu, tak mi auto také přestalo topit. Zkoušel jsem různé uvedené triky, pak jsem se ale podíval na nádržku chladící kapaliny a nebyla tam ani kapka. Zajel jsem tedy do servisu, kde mi ji dolili a dali mi ještě trochu fridexu od cesty, zaplatil jsem asi 200 Kč a od té doby topí normálně. Takže to je také jedna z příčin... "jak tam není kapalina, tak netopí" - řekli v servisu.
laguna II, 2001, 1,9dci
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
tak si ji hlavne hlidej me se pak ukaztala pricina ztraty kapaliny jedno gumove zterele tesneni u termostatu a tudy mi odkapavala voda, okruh byl vecne zavzdusnenej a byla ltreba sepla vrtule i kdyz chladic byl uplne ledovej a to ze tam ta voda utika nasel mechos az kdyz to pritlakoval trochu
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů