Vyčištění váhy vzduchu

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Oldyno
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: sob úno 09, 2013 21:53

Příspěvek od Oldyno » sob úno 09, 2013 22:10

Nemohu sehnat váhu zduchu - Laguna ll 1.9dci 88kw rv. 2001, poradíte někdo??? :cry:
Diky :)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: vycistenie vahy vzduchu

Příspěvek od Šamša » sob úno 09, 2013 22:39

Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

rbobo
Starting member
Příspěvky: 59
Registrován: úte lis 17, 2009 15:37
Bydliště: humenne

Re: vycistenie vahy vzduchu

Příspěvek od rbobo » sob bře 23, 2013 14:33

zdravim,
vie mi niekto povedat ci je rozdiel medzi vahou vduchu 5WK9609 a 5WK9609z ?
Auto nechce tahat do kopca... vymenene bolo turbo, reg. ventil turba, vstrekovace, map sensor.. skontrolovana tesnost hadic .. v renaulte aj dalsom servise, a nevedia najst chybu.
Jedine pri zabere vraj vaha ukazuje dvojnasobne hodnoty vzduchu...tak nejako mi to servisak opisal

vahu som vymenil za cinsku za 70 E, a potom za pouzitu Siemens, precistil som to cisticom na vahy vzduchu a nepomohlo.
Nechce sa mi zbytocne davat peniaze za novy orginal.
Laguna 2, 1.9 dci, 77kw

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: vycistenie vahy vzduchu

Příspěvek od Zefek » sob bře 23, 2013 20:01

Jestli váha ukazuje dvojnásobné hodnoty vzduchu, tak to musí jet jako z praku, protože by jednotka neustále měl vzduchu přebytek a valilo by to tam paliva, co by šlo. Jaký je tlak turba, když to nejede?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

rbobo
Starting member
Příspěvky: 59
Registrován: úte lis 17, 2009 15:37
Bydliště: humenne

Re: vycistenie vahy vzduchu

Příspěvek od rbobo » sob bře 23, 2013 21:51

nevyznam sa v tom velmi, cisla si uz presne nepametam,
ale servisak nevedel v com je problem, diagnostika nehlasila ziadnu zavadu ani pocas jazdy okrem tej vahy,
skusili odpojit hadicu vzduchu..a motor zdochol a drzal podtlak, vraj je to tak spravne
skusil napojit turbo napriamo bez regulacie a nic
tiez si myslel, ze dvojnasobne hodnoty by mali zvysit vvykon..ale nebolo to tak
motor mal pomaly nabeh vykonu

viem, ze na dialku sa to tazko riesi, ale uz ma to stalo privela penazi a usilia
Laguna 2, 1.9 dci, 77kw

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: vycistenie vahy vzduchu

Příspěvek od Zefek » sob bře 23, 2013 22:02

Obecně, pokud auto netáhne, tak nemá vzduch. Tak na co se zaměřit - váha vzduchu, musí mít určité hodnoty na volnoběh a určité hodnoty při plném plynu, pak na tlak turba, při plném plynu nad 1800 otáček musí téměř okamžitě tlačit 2,2bar absolutního tlaku. Nic jiného na tom není. Pokud tam není tlak, nebude na váze vzduchu nikdy průtok - turbo málo saje, musí být i menší průtok vzduchu. Pokud je tlak malý, tak může blbnout regulace tlaku turba - ta tyčka na turbu, podle které je turbo řízeno. Pokud je regulace ok, tak je problém v turbu. Chce to komplexní diagnostiku se zaměřením na vzduchový systém.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

rbobo
Starting member
Příspěvky: 59
Registrován: úte lis 17, 2009 15:37
Bydliště: humenne

Re: vycistenie vahy vzduchu

Příspěvek od rbobo » sob bře 23, 2013 22:22

najprv som auto opravoval v Renaulte, ale na nic neprisli iba som kvoli nim vymenil
za nove tieto diely - turbo-repas, reg. ventil turba, katalyzator, vstreky, egr, map senzor... ta vaha je z inej laguny
po vymene tychto dielov sa tah zlepsil, ale ma to daleko k normalnemu zaberu, ako na inych autach...kopce su problem
regulacia turba funguje ok skusali a aj nastavovali turbo
a vaham dat za pouzitu 50 alebo za novu 170 E a zase sa nezmeni, tym cinskym nahradam uz velmi neverim
Laguna 2, 1.9 dci, 77kw

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: vycistenie vahy vzduchu

Příspěvek od amat » sob bře 23, 2013 22:26

Ja bych se skoro bal, ze kdyz se rypali v nastaveni turba je bohuzel chyba tady. Vypada to, ze je rozhozene. Tohle uz neda skoro nikdo dokupy. Asi bych to turbo reklamoval
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

rbobo
Starting member
Příspěvky: 59
Registrován: úte lis 17, 2009 15:37
Bydliště: humenne

Re: vycistenie vahy vzduchu

Příspěvek od rbobo » pon bře 25, 2013 13:50

V turbe to nie je a dufam, ze ho ani nerozladili :) ..tak ako mna, ked mi povedal, ze nevie, kde je problem, ale platit treba
ale bude to nieco so vzduchom..
Laguna 2, 1.9 dci, 77kw

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: vycistenie vahy vzduchu

Příspěvek od amat » pon bře 25, 2013 13:56

No však turbo je kličová komponenta na vzduchovém (sacím) okruhu. Když turbo netlačí, tak prostě není dostatek vzduchu. Mi to právě přijde tak, že jak píšeš, že ho nastavovali, tak prostě mu rozhodili dorazy řízení lopatek a tím pádem se špatně chová.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

rbobo
Starting member
Příspěvky: 59
Registrován: úte lis 17, 2009 15:37
Bydliště: humenne

Re: vycistenie vahy vzduchu

Příspěvek od rbobo » pon bře 25, 2013 15:40

ako som uz spominal, turbo tlaci dobre do urciteho zatazenia /zacne kopec/ a potom, akoby mu RJ z nejakeho dovodu ubrala vykon, zle miesala zmes... ale diagnostika nehlasi chybu
to sa dialo aj pred vymenou za ine repasovane turbo, to stare okrem miernej vole osky bolo pouzitelne, bolo bez piskania
Laguna 2, 1.9 dci, 77kw

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: vycistenie vahy vzduchu

Příspěvek od amat » úte bře 26, 2013 00:52

Jestli motor ztrácí sílu se zátěží tak to bych už možná viděl na problém motoru... otázka na profíky: Nemůže se toto dít tím, že se v zátěži prostě ztrácejí tlaky ve válcích?
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: vycistenie vahy vzduchu

Příspěvek od Šamša » úte bře 26, 2013 09:33

Do rozprašovače jarovou vodu a postříkat všechny spoje, hadice a intercooler, jestli není únik tlaku.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

psciro
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: úte zář 14, 2010 21:34
Bydliště: Košice

Re: vycistenie vahy vzduchu

Příspěvek od psciro » ned kvě 05, 2013 17:44

rbobo píše:V turbe to nie je a dufam, ze ho ani nerozladili :) ..tak ako mna, ked mi povedal, ze nevie, kde je problem, ale platit treba
ale bude to nieco so vzduchom..
Ja som teraz riesil podobny problem u svojej lagun vymenil som turbo lebo uz netahalo a malo velku volu podla vinka som objednal nove ale stale vykon ziadny pri zabere hlavne do kopca ri zopnuti turba slo auto do nudzaku tak som riesil kade co komplet cely vzduchovy okruch som vycistil ziadna netesnost a stale do nudzaku zavada vzdy malo vzduchu nakoniec som sa nas... a vybral skontroloval som wesgate na novom turbe a div sa svete nezdalo sa mi jeho nastaveni tak som si povedal toto je posledna sanca tak som westgate prehodil zo stareho turba a auto konecne fachci a spotrba pomaly pada dole este chcem precistit vstreky a vymenit pod nimi podlozky precistil som aj odvetravanie kluky, egr ,klapku aj vsetky snimace vymenil som len hadice koly tomu ze boly predrate
Laguna ll 1,9 Dci 88kW iniciale

psciro
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: úte zář 14, 2010 21:34
Bydliště: Košice

Re: Vyčištění váhy vzduchu

Příspěvek od psciro » stř kvě 22, 2013 18:36

som uz hotovy neviem si rady turbo nove,elek.magnet novy,vaha vzduchu nova, senzor tlaku novy,odvetravanie vicistene,tesnenie pod sanim aj zbernym nove, klapka sania nova, hadica od turba k trubke a od trubky k interkuleru nove,egr vicistene katalizator vicisteny,vzducovy filter novy, a napriek tomu ma hodi do nudzaku a diagnostika clip ukaze malo vzduchu. mam dotaz je mozne,ze treba prisposobit klapku alebo vahu alebo nieco ine ak ano tak ako neviem to spravit v clipe.Este ma napadlo ten ventil na klapku co je vzadu na sani ci nemoze robit sarapatu.dik za kayde info
Laguna ll 1,9 Dci 88kW iniciale

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyčištění váhy vzduchu

Příspěvek od amat » stř kvě 22, 2013 19:46

Hmmm, to jsou skělé záseky toto... No zaměřil bych se na kabeláž, jestli není někde přerušená. 1.9dCi mají bolestivé místo na kabeláži třeba na snímači plnícího tlaku (láme se metalika v kabelech) což by odpovídalo tomu hlášení o nedostatku vzduchu. Dále bych se zaměřil na EGR, když jsi ho "jen" čistil. Je potřeba zkontrolovat zda-li těsní oba cylindry (staré EGRy se mohou nepatrně deformovat a třeba můj starý EGR měl velkou vůli kolem posledního vnějšího cylindru). Může se kolem EGRu ztrácet tlak potřebný k roztočení turba.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

psciro
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: úte zář 14, 2010 21:34
Bydliště: Košice

Re: Vyčištění váhy vzduchu

Příspěvek od psciro » stř kvě 22, 2013 19:58

amat píše:Hmmm, to jsou skělé záseky toto... No zaměřil bych se na kabeláž, jestli není někde přerušená. 1.9dCi mají bolestivé místo na kabeláži třeba na snímači plnícího tlaku (láme se metalika v kabelech) což by odpovídalo tomu hlášení o nedostatku vzduchu. Dále bych se zaměřil na EGR, když jsi ho "jen" čistil. Je potřeba zkontrolovat zda-li těsní oba cylindry (staré EGRy se mohou nepatrně deformovat a třeba můj starý EGR měl velkou vůli kolem posledního vnějšího cylindru). Může se kolem EGRu ztrácet tlak potřebný k roztočení turba.
A keby bol probrem v kabloch nebola by zavada na skrat alebo prerusnie na+12V? A nvyse mam vysoku spotrebu a turbo zabera cca 2000-2200 otacok co je zajimave ze vacsinou to spravy ked je vonku teplo, teraz som odpojil egr a zatal sa to nestalo ale je chladno
Laguna ll 1,9 Dci 88kW iniciale

psciro
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: úte zář 14, 2010 21:34
Bydliště: Košice

Re: Vyčištění váhy vzduchu

Příspěvek od psciro » stř kvě 22, 2013 20:02

A nevies ci nahodou netreba prisposobit klapku vzduchu alebo niektory s tych snimacov co som menil?
Laguna ll 1,9 Dci 88kW iniciale

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyčištění váhy vzduchu

Příspěvek od amat » stř kvě 22, 2013 21:04

Nene na snímačích není co nastavovat. Klapka vzduchu zde neplní funkci škrtící klapky, je to jen obyčejné hloupé zařízení řízené podtlakem, které prostě zavře přívod vzduchu a tím pomůže chcípnout motor.

Pak mě napadá snad jen, že může být bota na straně turba. Dával jsi repasované nebo opravdu nové? Protože to je sakra rozdíl. Pokud je to repas, zajel bych na vrakáč koupit ojeté, ale funkční originál turbo, zkusil bych to přehodit a měl bys aspoň referenční srovnání a argument pro reklamaci repas turba. Ojeté funkční turbo pak snadno prodáš.

Další věc, že výše nepíšeš nic o vstřikovačích. Jsou v pořádku? Jaké mají korekce? Preventivně bych je vytáhnul a čističem na motory vypucoval hroty od sazí.

Co se týče té kabeláže, nemusí být kabely přímo přerušené, ale mohou mít zkrátka vyšší přechodové odpory atd. Vše se může zdát na diagnostice funkční, ale realita může být jiná.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

psciro
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: úte zář 14, 2010 21:34
Bydliště: Košice

Re: Vyčištění váhy vzduchu

Příspěvek od psciro » čtv kvě 23, 2013 06:04

amat píše:Nene na snímačích není co nastavovat. Klapka vzduchu zde neplní funkci škrtící klapky, je to jen obyčejné hloupé zařízení řízené podtlakem, které prostě zavře přívod vzduchu a tím pomůže chcípnout motor.

Pak mě napadá snad jen, že může být bota na straně turba. Dával jsi repasované nebo opravdu nové? Protože to je sakra rozdíl. Pokud je to repas, zajel bych na vrakáč koupit ojeté, ale funkční originál turbo, zkusil bych to přehodit a měl bys aspoň referenční srovnání a argument pro reklamaci repas turba. Ojeté funkční turbo pak snadno prodáš.

Další věc, že výše nepíšeš nic o vstřikovačích. Jsou v pořádku? Jaké mají korekce? Preventivně bych je vytáhnul a čističem na motory vypucoval hroty od sazí.

Co se týče té kabeláže, nemusí být kabely přímo přerušené, ale mohou mít zkrátka vyšší přechodové odpory atd. Vše se může zdát na diagnostice funkční, ale realita může být jiná.
Turbo je objednane presne na moje vin cislo a vstrekovace som rozobral spicky a poriadne vicistil riesim to uz mesiac a uz mi dochadzaju napady
Laguna ll 1,9 Dci 88kW iniciale

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyčištění váhy vzduchu

Příspěvek od amat » čtv kvě 23, 2013 11:45

No s tím turbem jsem myslel jestli se jedná o nové turbo nebo repas. To, že sedí podle VIN o ničem nevypovídá. Repasované turba někdy zlobí, jsou tady četné případy, kdy bylo repasované turbo dobré až na třetí pokus.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

rbobo
Starting member
Příspěvky: 59
Registrován: úte lis 17, 2009 15:37
Bydliště: humenne

Re: Vyčištění váhy vzduchu

Příspěvek od rbobo » čtv kvě 23, 2013 13:25

to psciro:
kde sa daju kupit a co stoja tie hrube hadice od turba/intercooleru ?
vlavo dole je hadica do intercoolera zvonku zaspinena olejom, moze to ukazovat na netesnost ? /sk pasky som dotiahol, ale akosi nepomohlo/

mne tiez turbo stale zabera pomaly a slabo do kopca, ale najlepsie zlepsenie bolo po vymene MAP senzoru
Laguna 2, 1.9 dci, 77kw

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyčištění váhy vzduchu

Příspěvek od amat » čtv kvě 23, 2013 14:06

Ty hadice by mě taky zajímaly, taky mám tu spodní orosenou od oleje.

Tím MAP senzorem myslíš snímač plnícího tlaku?
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

psciro
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: úte zář 14, 2010 21:34
Bydliště: Košice

Re: Vyčištění váhy vzduchu

Příspěvek od psciro » čtv kvě 23, 2013 18:51

rbobo píše:to psciro:
kde sa daju kupit a co stoja tie hrube hadice od turba/intercooleru ?
vlavo dole je hadica do intercoolera zvonku zaspinena olejom, moze to ukazovat na netesnost ? /sk pasky som dotiahol, ale akosi nepomohlo/

mne tiez turbo stale zabera pomaly a slabo do kopca, ale najlepsie zlepsenie bolo po vymene MAP senzoru
Tie hadice som kupoval priamo v renaulte v kosiciach nepametam presne cenu ale cca 100€ a ked dobre viem nahrada nie je ked najdem fakturu dam vediet
Naposledy upravil(a) psciro dne čtv kvě 23, 2013 19:10, celkem upraveno 2 x.
Laguna ll 1,9 Dci 88kW iniciale

psciro
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: úte zář 14, 2010 21:34
Bydliště: Košice

Re: Vyčištění váhy vzduchu

Příspěvek od psciro » čtv kvě 23, 2013 19:03

rbobo píše:to psciro:
kde sa daju kupit a co stoja tie hrube hadice od turba/intercooleru ?
vlavo dole je hadica do intercoolera zvonku zaspinena olejom, moze to ukazovat na netesnost ? /sk pasky som dotiahol, ale akosi nepomohlo/

mne tiez turbo stale zabera pomaly a slabo do kopca, ale najlepsie zlepsenie bolo po vymene MAP senzoru
Ked mas hadicu od oleja je tam unik ked ju stlacis bude uplne meka a cela od oleja ale preistotu pozri turbo aby nebolo v takom stave ze pojde za chvylku do kytek a hadice mozes menit znova lebo od pilyn ju v zivote nevycistis a ked hadicu vyberies a proti svetlu do nej pozries a stlacis uvydis prasklyny aj take flaky a to znamena ze cez nu prenika tlak vzduchu
Naposledy upravil(a) psciro dne pon čer 17, 2013 23:50, celkem upraveno 1 x.
Laguna ll 1,9 Dci 88kW iniciale

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů