Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od amat » stř bře 04, 2015 22:23

Tak to je brutálně předražený servis. Já to dělám tak, že si vždycky díly seženu po své linii a když se jedna o složitější věci tak to svěřuji autorizáku. Jednak to vážně není tak drahé (navíc s tou 20% slevou), navíc mechanici mají na všechno vypracované postupy, čili ti řeknou předem na kolik to vyjde (pokud se něco nepodělá). Díky tomu, že ti borci to dělají často a mají k tomu ty postupy, práce trvá kratší dobu než v neautorizovaných dílnách, kde mechoši při rozebírání teprve zjišťují co a jak. V tomto směru mám s autorizáky velmi dobré zkušenosti. Navíc v Praze, vůbec bych se nerozmýšlel a zajel bych do RPZ. Minimálně bych si nechal spočítat nakolik by to vyšlo. Ono ty rozvody by to stejně chtělo udělat (pokud nebyly měněné nedávno). K čemu ti bude srovnaná hlava, když nakonec motor selže na rozvodech a budeš muset řešit další katastrofu.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Zefek » stř bře 04, 2015 23:15

Renault auto koutek, počítám, že všude to bude stejné:
Renault - Velsatis, Laguna, Latitude, Espace, Koleos 803,75 Kč 972,54 Kč
Takže za hodinu 803kč na servis 5+. Prodraží se to jen v dílech, ale některé servisy jsou přístupné i k tomu, že si doneseš vlastní. Autorizovaný servis navíc pracuje s časovými normami, tzn. za výměnu nějakého dílu ti naúčtuje pouze cenu normohodiny a né skutečné hodiny strávené nad výměnou.

Hm, asi to nebude tak úplně všude stejné. Auto hornát:
Servis 5+ pro vozy starší 5ti let 462 Kč (bez DPH = 560kč s DPH)
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od amat » stř bře 04, 2015 23:27

Určitě to nebude stejné (ikdyž by být mělo). Mi účtovali u Laguny 3 na výměnu setrvačníku a spojky u Renault Auto Pokorný v rámci servisu 5+ (460Kč bez DPH). Což si myslím, že je na autorizovaný servis více než skvělé. Samozřejmostí je záruka na práci.

Navíc Endy5 řeší Megana 2, takže to bude ještě levnější. Na neautorizovaný servis, který účtuje 600Kč/hod. bych se naprosto vykašlal, není to seriózní nabídka.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Endy5
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: sob úno 28, 2015 15:52
Bydliště: Praha

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Endy5 » čtv bře 05, 2015 08:20

Tak dnes jsem kontaktoval autorizovany servis renault v Preze na Zlicine. Dotazoval jsem se na vše co mi dělají teď v servisu kde mám auto. Cenovou nabídku mi pracovník servisního oddělení poslal na email:

zasílám nabídku na Vaše vozidlo Renault Megane II.

nová hlava: 59.990Kč
materiál na přetěsnění: 15.500Kč
práce 18hodin 11.646Kč + 2000Kč tlaková zkouška

Hodinová sazba na vozy starší 5 let je 647Kč.
Rovnání hlavy bohužel neprovádíme.
Ceny jsou uvedeny vč.DPH.


No teda koukam jak to tam je drahé :-(
Renaul Megane II 1,9 dCi, 88 kW

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od amat » čtv bře 05, 2015 10:33

No to je holt o tom rozdílném přístupu... Evidentně jim o zakázku nejde. :-( Zkusil bych zavolat ještě do jiného autorizaku ve tvém okolí.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Endy5
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: sob úno 28, 2015 15:52
Bydliště: Praha

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Endy5 » čtv bře 05, 2015 11:17

Jeste jsem poslal dotaz do dvou servisu. Tak jen pro zajimavost pridavam kalkulaci co jsem dostal:

Prvni servis:

Dobrý den,

Zasílám Vám požadovanou cenovou kalkulaci.


Motorový olej Castrol ……... 322,-/l x 4,6l
Olejový filtr …………………….… 296,-
Těsnění hlavy válců ………… 1.500 – 3.000,- dle stavu zbroušení
Hlava ………………………………. 2.500 – 3.500 ,- dle zjištění poškození
Těsnění sání ……………………… 576,-
Těsnění výfuk …………………… 576,-
Těsnění víka ventilů ……….… 392,-
Šrouby hlavy …………….…….… 846,-
Práce…………………………………. 390,-/hod x 8h
( demontáž/montáž, odstrojení/nastrojení )


Uvedené ceny jsou vč. DPH.
--------------------------------------------------------------
Druhy servis:

Dobrý den
Výměna těsnění pod hlavou je cca 20000Kč
tlakovou zkoušku hlavy v našem servisu nejde udělat
Rovnání hlavy nelze provádět pouze výměna - nedovoluje výrobce
Hodinová sazba na mechanickou práci je 440Kč bez Dph.

S pozdravem
Petr Jílek


Jedna se o neautorizovany servis
Renaul Megane II 1,9 dCi, 88 kW

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Krovak » čtv bře 05, 2015 19:42

Bože můj, kašli na ty pitomce a zajeď k nám, nemáš to tak daleko. Mě dělal auto člověk co generálkuje motory celej život a za komplet generálku si vzal asi 3500Kč.
Jen pro info - Renault nedovoluje rovnat jakékoli hlavy F9Q, nicméně se to běžně dělá. Nová hlava v Renaultu 20 000,-Kč. Stejně tak těsnění stojí 1000,-Kč origo Renault. Šrouby hlavy by se měly dávat vždy nové spolu s hlavou, ale to je další zbytečnost, pokud nejsou viditelně poškozené. Zatím nevím o nikom, komu by se stal se staršími šrouby jakýkoli defekt.

U mě to dopadlo takhle:
Rozpočet opravy: Olejová pumpa, gufera ventilů, těsnění víka ventilů, hlavy, olejové vany a výpušťáku, šály, kroužky, 4x výfukový ventil, rozvodový řemen, olej Elf SXR 5W40 + filtr, prachovka na poloose a převodový olej, broušení hlavy a ventilů s tlakovou zkouškou. I s prací 15 000,- vočí. Motor 1.9 dCi 88kw.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od amat » čtv bře 05, 2015 19:48

Krásná cena a pokud se to dělá u odborníka tak je to značka ideál. Zajímalo by mě proč se u F9Q nesmí rovnat hlavy??
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Zefek » čtv bře 05, 2015 20:09

Kvůli ventilům. Ta hlava se nerovná, vlastně se obrušuje tak, aby měla rovnou plochu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od amat » čtv bře 05, 2015 20:20

Jj, to vím, že se brousí. Ale zarazilo mě proč je zrovna u F9Q zákaz toto dělat. Na druhou stranu když se tedy zabrousí i ventily, nemůže to pak ohrozit jejich pevnost?
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Krovak » čtv bře 05, 2015 20:32

Protože tahle koncepce nemá hydroštely na vymezení ventilových vůlí, ani seřiditelná vahadla. Ventil je ovládaný přímo vačkou přes kalibrovaný hrníček. Pokud se zabrousí hlava včetně ventilových sedel, úplně se rozhodí ventilové vůle, takže je nutné zabrousit stopky ventilů, nebo vyměnit hrníčky dle požadované tloušťky, což není úplně levná záležitost. Otázkou potom také je, kolik je místa mezi ventilem/pístem. Každopádně spíš bych viděl důvod zákazu v tom, že se soudruzi bojí nějakého konstrukčního problému co se týká pevnosti/zkroucení materiálu nebo co já vím :-)
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

Uživatelský avatar
ladik164
Junior member
Příspěvky: 136
Registrován: pon bře 22, 2010 08:42
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od ladik164 » ned kvě 10, 2015 09:00

cau. Nemate nekdo venku turbo? Potreboval bych zmerit prumer hrdel na hadice od vzduchu k turbu. Diky..
Renaul Laguna Grandtour 1.9dCi 88kW Privilege, r.v.2002 200000Km

Uživatelský avatar
budlik
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: sob dub 16, 2011 17:22
Bydliště: Jindřichov ve Slezsku

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od budlik » ned črc 26, 2015 13:01

Delší dobu jsem pozoroval pazvuky od motoru. Dělalo to nějakou dobu jen v tahu. Bohužel při stojícím vozidle se zvuky neozívaly, takže se nedalo identifikovat původce. Hodně naznačovalo, že by to mohlo být turbo, jenže mě pomívalo, když jsem pomyslel na to, že by to mohla být i automatická převodovka.

Jednoho krásného dne, cca 20 km od domova jsem začal registrovat zvuky podobné, ale kilometr od kilometru čím dál větší intezity, až to dopadlo takhle (viz.video)

https://www.youtube.com/watch?v=Qormsi7yi1k

To kolísání zvuku způsobuju já, jak přišlapuju plynový pedál.
(i když zvuk na pozadí vypadá, jako by mi někdo něco v autě piloval, tak nikoliv...je to pouze "dýchaní" francouzského buldočka :lol:)

Výsledek? Turbo šlo ven a bylo zasláno na repasi :cry:
Laguna II 2.0T Privilege 2003, 120 kW

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od amat » ned črc 26, 2015 13:12

Tak to drzim palce, ze vsech stran slysim, ze benzinova turba se repasovat nedaji. Duvodem je to, ze vyfukova skrin byva popraskana od zaru vyfukovych plynu.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
budlik
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: sob dub 16, 2011 17:22
Bydliště: Jindřichov ve Slezsku

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od budlik » ned srp 23, 2015 10:44

Zapomněl jsem napsat výsledek.

Takže turbo repasováno a auto opět pojízdné.

To o čem píše "amat" je pravda. Výfuková část turba byla popraskaná, ale tam kde turbo repasovali, to nechali být....čekal jsem že to aspoň zkusí zavařit...až tak moc to rozpraskané nebylo.
Na funkci turba to však až takový vliv mít nemá....možná časem, pokud by se to rozpadlo.....ale to už snad bude mít auto jiného majitele :-)
Laguna II 2.0T Privilege 2003, 120 kW

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Šamša » čtv říj 22, 2015 00:26

Tak klucí, tak jsem taky zahulil. Oroštuju to při předjíždění a rána jak z děla a pak už jsem si to moc neužíval, ještě setrvačností dojel ke krajnici a začal hulán, naštěstí jsem to zadusil v první vteřině, kdy byli otáčky ještě na volnoběhu, ale i tak se vyvalil takový oblak, že jsem v něm zmizel. Oběžné kolo kompresoru úplně naštorc zašprajcovaný ve skříni a hadice plný oleje a lopatek. Tak jsem to odvezl do Holic a objednal vylepšenou verzi s lepším vyvážením a tuningovým uložením, aby to vydrželo to zvýšené plnění +0,5bar, asi jsem mu urychlil smrt, ale i tak už repas od nich vydržel 170 000km.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Šamša » pát lis 06, 2015 01:03

Tak vám popíšu další peripetie co následovali. Opravu jsme naplánovali na sobotu 24.10., vyzvedl jsem v pátek repasované turbo s ujištěním, že vydrží dlouhodobě plnit relativním tlakem přes 200kPa. V sobotu vše ven, intercooler, hadice a trubky, aby prošli kompletní očistou a proplachem. Vypláchnuto benzínem s naftou, Arvou a proplach vodou, zároveň ještě navštíven svářeč, aby zavařil netěsnost u výztuhy interccoleru. Složeno, nové těsnění a okroužek., turbo zalito olejem, nastartováno a necháno 10 minut povrkávat a poté zkušební jízda. jak se to ohřálo tak začátek dýmovnice, jak chytnul olej ve výfuku, že to byl efekt jak na vojenských manévrech. Jezdil jsem s tím tak dva dny a po cca 200 km najednou zvuk jak píšťala parní lokomotivy, něco špatně. Nedalo se s tím jet víc jak 70km/h jinak pískot. Doplazil jsem se k mechanikovi co je za problém, měli jsme za to že praskla hadice a vzduch valil ven, ale po sundání hadice a její kontroly nic, sundali jsme trubku sání a spatřili hrůzu na oběžném kole kompresoru, prostě masakr. Viz přiložené foto. Mechoš vzal tu trubku sání a násadou šroubováku pobouchal tu harmoniku a ejhle vypadli kousky kovu o rozměru do 1mm až 3x3mm, celkem okolo 15ks, ty předešlé se za jízdy uvolnili a zničili nové turbo. Jak je to možný, tu trubku jsme přeci proplachovali a kvedlali s benzínem, naftou a pak tlakovou vodou. Vzali jsme kameru a koukli dovnitř vše se tam v záhybech harmoniky třpytilo jak na diskotéce, po zkoušce štětcem se nepodařilo nic uvolnit. Vydedukovali jsme asi to, že při rozpadu předešlého turba, vznikly tak dynamické síly destrukce a exploze kola, které ten kov zahřáli na takovou teplotu, že se ty střepiny zatavily do plastu sací trubky. Turbo odvezeno na opravu, kde jsem ze sebe na 10 minut udělal největšího blbce, ale turbař mi v klidu oznámil, že nejsem první ani poslední komu se to stalo. Musel vyměnit opět celý střed. Oprava opět proběhla v sobotu 31.10., zakoupena opět nová sada těsnění. Trubku sání jsme za pomocí speciálního kartáče na kotlové výměníky, čistili cca tak 10x, vždy vyšůrování, proplach, vyfoukání tlakem vzduchu a kamera, dokud nezmizela poslední jiskřička v LED osvětlení kamery. Auto opět k mé spokojenosti jezdí. Tak pokud se někomu z vás stane destrukce oběhového kola, tak dejte opravdu pozor na tu sací trubku a zachycené střepiny v ní a i celému systému za turbem. Ono sáhnout a vyhodit jen tak oknem 8 tis. za turbo a další za práci a těsnění, to opravdu nestojí za to. Mému mechanikovi se to též stalo poprvé a to už měnil desítky turbín a vše pečlivě proplachoval, další nepříjemná zkušenost.
Obrázek
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od amat » pát lis 06, 2015 01:43

Tak to je tedy solidní pešek... :-( Mě by taky vůbec nenapadlo kontrolovat trubku mezi filtrboxem a turbem.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Krovak » pát lis 06, 2015 08:20

Moc pěkný...člověk aby se pořád učil.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Šamša » ned lis 08, 2015 11:07

Jedno pozitivum to mělo a to tréning mého mechanika, který zvládnul demontáž plastu nárazníku, příčky sahary, světel a intercooleru za 30 minut :-D Tvrdil jak se to na té Laguně bezvadně dělá a i turbo ven za dalších 30 minut. U jiných aut a jiných značek je to vopruz.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

maco-lv
Starting member
Příspěvky: 99
Registrován: čtv zář 04, 2014 18:47
Bydliště: Brhlovce okres Levice Slovensko

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od maco-lv » pát pro 18, 2015 20:10

neviete kde odlučovač oleja? a da sa vyčistit mam lagunu ll 1,9dci rv 2001
Renault Laguna ll 1,9DCi 88kw Rv:2001 strieborná metalíza pastelova, výbava Dynamique
17ky elektróny

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Šamša » pát pro 18, 2015 22:24

Víš kde máš měrku na olej?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

maco-lv
Starting member
Příspěvky: 99
Registrován: čtv zář 04, 2014 18:47
Bydliště: Brhlovce okres Levice Slovensko

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od maco-lv » sob pro 19, 2015 19:22

už som zistil kde je a da sa vyčistit?
Renault Laguna ll 1,9DCi 88kw Rv:2001 strieborná metalíza pastelova, výbava Dynamique
17ky elektróny

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Šamša » ned pro 20, 2015 11:48

Vyndat ven celej bazmek a nalít petrolej, zašpuntit a hrkat a hrkat. Aby se to ucpalo, tak by původní majitel musel mazat opravdu hodně mizernými oleji.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

maco-lv
Starting member
Příspěvky: 99
Registrován: čtv zář 04, 2014 18:47
Bydliště: Brhlovce okres Levice Slovensko

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od maco-lv » ned pro 20, 2015 20:10

ale moze mat aj toto vpliv na spalovanie oleja?
Renault Laguna ll 1,9DCi 88kw Rv:2001 strieborná metalíza pastelova, výbava Dynamique
17ky elektróny

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 16 hostů