Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
liborets
Junior member
Příspěvky: 144
Registrován: pon kvě 26, 2008 19:10
Bydliště: střední čechy

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od liborets » pon kvě 13, 2013 19:02

Davidek73 píše:Ahoj, rád bych zde požadal o radu s mym problemem. Mam lagunu 2 , 1.9 dci 88 kw rok vyroby 2003 grandtour. Nejdrive to zacalo velkym ubytkem oleje. Vzdy kdyz v zatackach mi svitila stopka a ze mam malo oleje jsem doleval, trvalo to cca 2 mesice a dolil jsem tam dohromady 3 litry oleje, vzdy kdyz se rozvitila kontrolka tak litr.. Pred 14 dny si zena pujcila auto a zase ztrata oleje, najela cca 180 km a s olejem tu byla i ztrata vykonu, do kopce to nechtelo jet vubec, na 1 stupen se to rozjizdelo pomalu, a kdyz byly otacky na 2k tak to zacalo tahnout. Dal jsem to do servisu a vymenily mi repas turbo. Olej zatim hodnotit nemohu, ale vykon stale zadny... Na volnobeh beha pekne. Ale do kopce a zarazeni prevodovych stupnu klesa vykon. Uz si s tim nevim rady, dekuju za jakoukoliv radu..

Ahoj, no mě to připadá, jako že se Ti to teda dusí. Mě třeba padala laguš do nouzáku když bylo blbý těsnění pod klapkou, ale to bylo něco jineho. Prostě to normal jelo a občas, když jsem přidal, tak bác. Co filtr, nebo nějaká nečistota v sání? A hází to nouzák nebo ne? Nebo možná taky něco s přívodem nafty, co naftový filtr? Měnils? :-)
Renault Laguna II 1,9dci 88kw Dinamique r.v. 2002
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Zefek » pon kvě 13, 2013 19:27

Nemůže to být přidřené?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

liborets
Junior member
Příspěvky: 144
Registrován: pon kvě 26, 2008 19:10
Bydliště: střední čechy

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od liborets » pon kvě 13, 2013 19:55

No, to by mu to na volnoběh asi nešlo pěkně.
Já mám jinej trabl.- Mě turbo houká jak sanitka :D když to po ránu nastartuju. Potom když se ohřeje, tak je vše ok. Houká si takhle už 30000km (t.j. od té doby co to mám), a já si furt říkám, kdy to přijde, a vono furt nic. Olej jsem měnil nedavno (po 13000km)a úbytek skoro žádnej. Občas za to vezmu a kouř jde spíš černej jak na to prudce šlápnu, ale pak se to srovná. Tak nevim. Je to na prd tahle nejistota. Zase sem v tom letos už za 10000kč a do turba se mi vůbec nechce :evil: .
Co říkáte na tohle?
http://www.flexamiauto.cz/repasovan%C3% ... em/renault
Renault Laguna II 1,9dci 88kw Dinamique r.v. 2002
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Zefek » úte kvě 14, 2013 11:53

Já bych zajel do polska, občas se na některých vrakáčích dají najít originální turba v dobrém stavu. Já bych těm repasům po svých zkušenostech moc nevěřil.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od EfineSS » úte kvě 14, 2013 13:42

Asi bych neházel všechny do jednoho pytle, určitě se najde pár firem, který ví, co dělají. A jezdit naslepo do Polska mi nepřijde jako moc dobrý nápad. Jedině že bys tam sehnal něco konkrétního a jel najisto.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Šamša » úte kvě 14, 2013 19:26

Já mám už na repasovaném turbu z Holic najeto 110000km.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

liborets
Junior member
Příspěvky: 144
Registrován: pon kvě 26, 2008 19:10
Bydliště: střední čechy

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od liborets » pon kvě 20, 2013 22:12

Ahoj, no 110000km je opravdu paráda. Do polska určitě nepojedu, protože jsem ze Sedlčan a je to dálka. Nový turbo si nekoupim, protože na to nemám, a ač mám Laguš rád, tak už je jí přeci jen 12 let. Na tom odkazu jak jsem sem dal mají sice parádní ceny, ale to mě právě odrazuje. Celkový repas za 6600kč se mi zdá až moc málo. Taky nevim, co to používají za ty náhr. díly od firmy Mellet. Viděl jsem taky repas za 7700kč. To byla nějaká menší firma a měli tam i nějaký fotky tý jejich dílničky, a to se mi líbilo. No je možný, že jak toho sekaj hodně, tak maj lepší ceny? Tuhle jsem taky zabrousil na nějaký cizí stránky, a tam měli asi nový turba za 4000+1500kč doprava. Země původu Čína-Šanghaj. :shock: :lol: . No, ale do toho bych nešel, i když by bylo ze studijních důvodů zajímavé co by dorazilo, a jak by to fungovalo a jestli vůbec.
No dnes jsem koukal na olej a po ujetí 4000 km od výměny oleje mi měrka ukazuje z jedné strany 6 dílků a z druhé strany 4 dílky. Tak nevim kde je pravda. Asi to tam zajíždí nějak šikmo nebo co.
Renault Laguna II 1,9dci 88kw Dinamique r.v. 2002
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Krovak » sob čer 01, 2013 09:38

Tak s těmi cenami ND už je to taky jiný, než před pár lety. Dnes se dá všechno sehnat prakticky za hubičku, neb konkurence je velká a tlačí ceny dolů. Třeba v kelly, což je pěkně drahej shop, maj nové turbo za 15 tisíc pro obyčejného zákazníka. A teď si vem, že tam přijde nakoupit firma s 20-40% slevou, takže ve finále ona firma má nové turbo dejme tomu za 9-10 tisíc. A ještě si z toho odečte daň. Takže proč by nemohl repas stát kolem 7 tisíc?
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

liborets
Junior member
Příspěvky: 144
Registrován: pon kvě 26, 2008 19:10
Bydliště: střední čechy

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od liborets » sob čer 01, 2013 18:57

Asi jo no. Je to ted uz lepší. Když čtu ty starý příspěvky, tak ty ceny maj jasnou tendenci klesat.
Renault Laguna II 1,9dci 88kw Dinamique r.v. 2002
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.

magadafagada
Experienced member
Příspěvky: 855
Registrován: pon led 29, 2007 07:22
Bydliště: staňkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od magadafagada » pon črc 15, 2013 16:58

přemýšlel jste někdy někdo o tom jak chcípnout automat, když to začne pálit olej?
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle :wink:
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od amat » pon črc 15, 2013 17:09

To by me taky zajimalo. Ale asi neni jina moznost, nez hodit hadru do sani... Proste ho ucpat. Ale nevim nevim...
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Zefek » pon črc 15, 2013 19:20

Ale kudma, tam není nikde místo. Šance by byla třeba zavřít ručně chcípací klapku, ale než se dostaneš pod kryt, ...
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od amat » úte črc 16, 2013 03:43

No jedine misto, je sundat rychle kryt baterky a strcit hadru do toho natrubku sani co je pred ni...
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Šamša » úte črc 16, 2013 09:26

Kryt jde vytrhnout, drží jen v těch gumách a ty jsou většinou ještě vyčlochtaný.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Zefek » úte črc 16, 2013 11:56

Jsou i šroubovací kryty.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

josef1
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: úte kvě 21, 2013 07:23

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od josef1 » pon zář 02, 2013 08:53

Zdravím všechny,taky jsem jeden z těch co mu odešlo turbo,chtěl bych se zeptat jak to bylo u vás se spotřebou po výměně turba.Mám větší spotřebu než turbo odešlo a mechanik mi na to řekl,že spotřeba klesne po čase,že to bylo hodně zaolejováný.
Laguna 1.9dci 88KW 2002

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od amat » pon zář 02, 2013 14:59

Nooo to je docela nelogický argument. Zaolejované je to vždy a pokud to neočistil důkladně, tak je to amatér nebo blázen, protože hrozí, že až pojedeš trochu razantněji (s motorem v otáčkách) vycucne se zbytek oleje z IC do sání a přetočí se ti motor - destrukce.

Nehledě na to, že kdybych na to šel jeho logikou - v sání je olej, který motor postupně spaluje tak bys měl naopak spotřebu nižší. Ono by to totiž obohacovalo směs olejem, takže by to nepotřebovalo tolik nafty, aby to jelo. Trochu by to kouřilo bíle. Spotřeba by ale rozhodně nebyla vyšší!

Určitě jsi dával repasované turbo, je dost možné, že je špatné. Resp. funguje, ale má blbě nastavenou/fungující regulaci. Dále bych hodil ven EGR a pročistil jej. Jestli není zaseknutý (díky olejovo/karbonovému) mazu v otevřené poloze - auto by nejelo a kouřilo černě.

Určitě bych vyčistil váhu vzduchu a hlavně zkontroloval těsnost sání (je to větší problém než se na první pohled zdá - mnohdy se jedná o doslova detektivní práci). Dá se obecně říct, že tam kde teče olej, je netěsnost kterou se s největší pravděpodobností ztrácí i tlak v sání. K netěsnosti se váže důležitá otázka: kouří auto černě víc než by bylo obvyklé? Pokud ano, je velká šance, že sání netěsní. Černý kouř totiž znamená špatně spálenou naftu - málo vzduchu (špatné turbo, špatná regulace turba, špatné informace ze snímačů, netěsnost v sání - trubky, pružné kolena, spoje, IC, chcípací klapka).
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Single
Experienced member
Příspěvky: 700
Registrován: ned zář 06, 2009 22:28

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Single » pon zář 02, 2013 15:49

Ten olej se ale může dostat i na "druhou stranu" turba a tam ti úplně bezvadně zadělá kompletní vedení vejfuku a to bohužel nevyčistíš. To může způsobovat zvýšenou spotřebu a určitě i nedostatek výkonu. Pokud mechanik nebyl prase, tak nevěřím, že by nevyčistil intercooler a další věci v oblasti sání. Se zbytkem od Amata souhlas ;-), ale já bych řekl, že bude problém tady.

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od amat » pon zář 02, 2013 16:22

No, že by byl výfuk ucpaný olejem... teoreticky to možné je, ale tohle by se mělo profouknout po pár desítkách, maximálně stovkách km. Ten tlak co tam působí je docela velký. Nehledě na to, že bys cítil takový olejový smrad z výfuku.

Být tebou, vytáhnu auto na dálnici a trochu tomu naložím a projedu to aspoň 100km trasou. Samozřejmě tím "naložím" nemyslím s otáčkoměrem v červeném poli, ale prostě trochu razantní jízda.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

josef1
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: úte kvě 21, 2013 07:23

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od josef1 » úte zář 03, 2013 14:10

Mechanik vše vyčistil i egr ventil.S tou dálnicí mi mechanik taky radil,auto je pár dní po výměně turba.musím si udělat zítra čas a protáhnou auto. Jinak auto nijak nekouří.
Laguna 1.9dci 88KW 2002

josef1
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: úte kvě 21, 2013 07:23

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od josef1 » pon zář 09, 2013 23:38

Tak jsem to dneska konečně trochu protáhl,zatím se jen jezdilo max.50km denně,jel jsem z Frýdku-Místku do Olomouce a zpět cca 200km svižnější jízdou asi 150-160km/h.Napsalo mi to spotřebu 7.2l . Uvidím zítra do práce jestli to pomohlo.
Všiml jsem si,že když stojím tak mi na palubáku stoupne spotřeba i o 0,2l.Dělá vám to také?Před výměnou turba to ,se mi zdá,nedělalo.

amat-popisoval jsi:Určitě bych vyčistil váhu vzduchu a hlavně zkontroloval těsnost sání (je to větší problém než se na první pohled zdá - mnohdy se jedná o doslova detektivní práci). Dá se obecně říct, že tam kde teče olej, je netěsnost kterou se s největší pravděpodobností ztrácí i tlak v sání. K netěsnosti se váže důležitá otázka: kouří auto černě víc než by bylo obvyklé? Pokud ano, je velká šance, že sání netěsní. Černý kouř totiž znamená špatně spálenou naftu - málo vzduchu (špatné turbo, špatná regulace turba, špatné informace ze snímačů, netěsnost v sání - trubky, pružné kolena, spoje, IC, chcípací klapka).
Černý kouř je hodně viditelný v zrcátku za jízdy nebo na volnoběh? Možná se ptám jak pitomec,ale je to můj první diesel.Měl jsem jen benzín :)
Laguna 1.9dci 88KW 2002

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od amat » úte zář 10, 2013 02:10

Čím více je na palubáku najeto (od resetu) tím méně reaguje na průměrnou spotřeba volnoběh. Když se palubák vyresetuje a ujede se pár desítek km a pak se chvíli stojí na volnoběh, průměrka roste nahoru mnohem víc. Pak ale taky mnohem snáz klesá při jízdě. Je to normální.

Ten černý kouř se bude vyskytovat tehdy když na to šlápneš. Ideálně se zahřátým motorem si vyzkoušíš prudkou akceleraci z místa (maximální možnou) a budeš pozorovat jestli za tebou zůstane hustá koule černého dýmu nebo spíše takový lehký pšouk šedé barvy (ona je černá ale je toho tak málo, že to skoro ani není vidět). Další test je dýmení pružném zrychlení - jedu na dálnici 100 a budu chtít zrychlit na 130. Šlápneš naplno a budeš sledovat co za tebou zůstává. Opět jestli je to skoro černá stěna nebo si to jen zadýmí než se roztočí turbo a pak už nic (ono bude pořád trochu, ale neznatelně). Na volnoběh to dýmit za normálního stavu nemůže.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

tatka
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: ned dub 03, 2005 16:45

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od tatka » pon zář 30, 2013 08:52

www.flexamiauto.cz mám s ní dobré zkušenosti.Turbo zde brali 3 lidi z mého okolí na různý auta.Cena solidní jednaní dobry a kvalita turbín bez problémová.Dávají na turba záruku a to je fajn.Za mě bych do této firmy šel

Laguna 1.9 Dci 02.03
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: úte črc 30, 2013 20:17

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od Laguna 1.9 Dci 02.03 » pon lis 04, 2013 18:15

Zdravím Vás ludia. V auguste som kúpil Lagunu Grand Tour II 1.9 Dci 02/2003 a mám nasledujúci problém. Keď som dal dole horný kryt motora všimol som si, že celé sanie je od hornej strany špinavé od oleja, ten olej pochádzal od škrtiacej klapy (zhasinacej). Tak som sa pozrel bližšie čo je vo veci. Keď som odmontoval prívodnú hadicu od klapky vo vnútri hadice bolo dosť veľa oleja, dal som dole aj klapku a keď som uvidel čo sa nachádza v saní tak ma skoro šlak trafil. Celé sanie bolo takmer upchaté od nejakého sajrajtu z olejom. Vybral som aj EGR a aj ten bol úplne upchatý, boli tam kvantá toho bordelu. Tak som to všetko vyčistil pokial som sa dostal, pretože na demontovanie celého sania nebol čas a ani som nemal potrebné náhradné diely. Celé som to poskladal dokopy a keď som naštartoval auto a išiel som sa previesť tak mi vôbec nefungovalo turbo. Auto len dymilo ako stará tatra a vôbec neťahalo, do kopca som ledva vyliezol na jednotke, ale po chvíli sa to samé chitilo a išlo všetko normálne. Čo ma ale štve je že to sanie je po 500 km zase celé zaprasené od oleja. Inak motor mi nežere vela oleja, resp. na 5000 km mi odbudli 2 čiarky a čo sa týka dymu tak keď viacej pridám plyn tak ide z výfuku taký tmavo sivý až čierny dym, aj zadný nárazník je od spodu zadymený a podľa mňa nie veľmi. A aj motor bol od spodu, teda vaňa celé to bolo zasvinené od oleja a ešte aj vpredu celý výparník (odlučovač) bol zasvinený od oleja aj celý motor od predu.
A teraz už príde konečne otázka :D .... Viete mi poradiť čím to je, že sa mi do sania dostalo a stále dostáva tolko bordelu?
Ďakujem za aký koľvek dotaz.

liborets
Junior member
Příspěvky: 144
Registrován: pon kvě 26, 2008 19:10
Bydliště: střední čechy

Re: Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??

Příspěvek od liborets » pon lis 04, 2013 20:39

Ahoj. No že máš černej mazut v sání je naprosto normální . Bohužel . Za to všechno může egr ventil. Pouští tam výfukové plyny a v kombinaci s olejem je z toho ten bordel. Je to potřeba rozebrat, vyčistit a egr zaslepit . Vše je popsáno v sekci o egr ventilech .
Renault Laguna II 1,9dci 88kw Dinamique r.v. 2002
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 43 hostů