unik chladiacej kvapaliny
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát bře 14, 2008 13:17
- Bydliště: Bratislava
unik chladiacej kvapaliny
Chlapi serus vsetkym, mam problem, unika mi chladiaca kvapalina. Bolo to aj v renaulte asi 4 mesiace dozadu, ze to utekalo cez termostat, dali sme novy, a dnes som to nahodou skontrolocal a chladiacej nikde, dolial som tam 2 litre, to je asi dost za 4 mesiace. Nemate niekto nejake skusenosti, vopred vdaka. Laci
Renault Laguna II grandtour, 2002, 2.2 dci, 110kW, initiale, black beauty
-
- Junior member
- Příspěvky: 111
- Registrován: úte bře 27, 2007 23:20
- Bydliště: Sokolovsko
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj. No mě se jednou na 19 d stalo,že mi pořád utíkala kapalina skrze malinkou dirku v gumový hadici a stříkala rovnou na výfukový potrubí a hned se odpařovala.
Docela jsem se s tím potrápil,než jsem na to přišel.
Je to teda jen alternativa
Docela jsem se s tím potrápil,než jsem na to přišel.
Je to teda jen alternativa
Moje R 19 d má 476 000 ať mi někdo řekne,že je to špatný auto. No ale Lagůňa je Lagůňa 1,9 dci 2003
-
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát bře 14, 2008 13:17
- Bydliště: Bratislava
uvidime
dnes to ide do renaultu, tak nech sa chlapci pobavia, ja len dufam, ze to nieje tesnenie pod hlavou alebo take daco. Kym to bude nejaka hadica, tak ok, to tesnenie alebo prasknuta hlava, to by nebola sranda.
Renault Laguna II grandtour, 2002, 2.2 dci, 110kW, initiale, black beauty
- Roland2666
- Advanced member
- Příspěvky: 305
- Registrován: pát pro 19, 2008 18:42
- Bydliště: Martin
Re: uvidime
Ak máš podozrenie, že by to mohlo byť tesnenie pod hlavou, tak si pozri víčko od oleja, či sa Ti tam netvorí taká emulzia, ale bolo by to vidieť aj na mierke. A ďaľšia vec keď sa Ti začne zahrievať motor sleduj či sa Ti nadmieru nedými z výfuku.lacicek224 píše:dnes to ide do renaultu, tak nech sa chlapci pobavia, ja len dufam, ze to nieje tesnenie pod hlavou alebo take daco. Kym to bude nejaka hadica, tak ok, to tesnenie alebo prasknuta hlava, to by nebola sranda.
<> Renault Laguna 2.2 dCi Dynamique 110 kW/ 150 PS
<> Renault Trafic 2.0 dCi Generation 84 kW/ 115 PS
Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 125kW/170PS
<> Renault Trafic 2.0 dCi Generation 84 kW/ 115 PS
Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 125kW/170PS
-
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát bře 14, 2008 13:17
- Bydliště: Bratislava
odpoved
rano ked startnem ,tak ide suvisli biely dym, postupne, ako sa motor zohtieva, tak to prestava, po 5-8 minut jazdzy, ked zastavim, nic nevidno, ziadny dym.
Renault Laguna II grandtour, 2002, 2.2 dci, 110kW, initiale, black beauty
- Roland2666
- Advanced member
- Příspěvky: 305
- Registrován: pát pro 19, 2008 18:42
- Bydliště: Martin
Re: odpoved
lacicek224 píše:rano ked startnem ,tak ide suvisli biely dym, postupne, ako sa motor zohtieva, tak to prestava, po 5-8 minut jazdzy, ked zastavim, nic nevidno, ziadny dym.
Nechcem Ťa zbytočne strašiť, ale tak to vypadá, že to bude to tesnenie pod hlavou, ale skontroluj si pre istotu aj to víčko od oleja, či tam máš taký povlak-bude viditeľné, že to nie je olej a takisto by to malo byť vidieť na mierke, taká ako keby pena. To že Ti ide pár minút ten biely dym však asi naznačuje, že Ti preteká voda do motora, kde sa následne odparuje a vychádza von výfukom.
<> Renault Laguna 2.2 dCi Dynamique 110 kW/ 150 PS
<> Renault Trafic 2.0 dCi Generation 84 kW/ 115 PS
Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 125kW/170PS
<> Renault Trafic 2.0 dCi Generation 84 kW/ 115 PS
Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 125kW/170PS
Re: odpoved
Taktiez moze byt v expanznej nadobe vo vode olej, pri vysokych otackach mozu bublat vo vode spaliny.Roland2666 píše:lacicek224 píše:rano ked startnem ,tak ide suvisli biely dym, postupne, ako sa motor zohtieva, tak to prestava, po 5-8 minut jazdzy, ked zastavim, nic nevidno, ziadny dym.
Nechcem Ťa zbytočne strašiť, ale tak to vypadá, že to bude to tesnenie pod hlavou, ale skontroluj si pre istotu aj to víčko od oleja, či tam máš taký povlak-bude viditeľné, že to nie je olej a takisto by to malo byť vidieť na mierke, taká ako keby pena. To že Ti ide pár minút ten biely dym však asi naznačuje, že Ti preteká voda do motora, kde sa následne odparuje a vychádza von výfukom.
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: odpoved
V zime je naprosto normalni, ze nez se motor zahreje tak jde z vyfuku bily kour. Pokud by mel v haji tesneni pod hlavou, kourilo by to takhle bile i po zahrati a za kratko by dosla chladici kapalina a motor by se prehral. To vicko je voditko, pokud tam neco bileho bude, otri to a pozoruj, jestli se to tam neobjevi znovu. Obcas, zvlast pri jizdach na kratkou vzdalenost se studenym motorem se to tam dela taky. Pokud ujedes 100 km a nic, tak to tesnenim nebude.Roland2666 píše:lacicek224 píše:rano ked startnem ,tak ide suvisli biely dym, postupne, ako sa motor zohtieva, tak to prestava, po 5-8 minut jazdzy, ked zastavim, nic nevidno, ziadny dym.
Nechcem Ťa zbytočne strašiť, ale tak to vypadá, že to bude to tesnenie pod hlavou, ale skontroluj si pre istotu aj to víčko od oleja, či tam máš taký povlak-bude viditeľné, že to nie je olej a takisto by to malo byť vidieť na mierke, taká ako keby pena. To že Ti ide pár minút ten biely dym však asi naznačuje, že Ti preteká voda do motora, kde sa následne odparuje a vychádza von výfukom.
A kdyby sel olej do vody, zpravidla to v ty nadobce na chladici kapalinu pribyva a ne ubyva.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
-
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát bře 14, 2008 13:17
- Bydliště: Bratislava
odpoved
vdaka pani za reakcie, dnes to v servise nestihli, takze az v pondelok. potom sa ozvem, na co sa prislo. Laci
Renault Laguna II grandtour, 2002, 2.2 dci, 110kW, initiale, black beauty
-
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát bře 14, 2008 13:17
- Bydliště: Bratislava
bezmocnost
serus chlapi, takze v servise po natlakovani bez problemu, ze vsetko tesni. V oleji nic nie je, ani na vicku oleja. Jedine, co som nasiel bola spina v expanznej nadobe, take cierne blbosti, ako zrnka prachu, plava to na hladine. Bol som aj v druhom servise, kde maju nejaku vecicku, ktora sa strci od expanznej nadoby, na vrchu ma dva valce naplnene nejakou chemikaliou, a ked by isla vraj voda do spalovania, dostalo by sa co2 do expanzky a to by sa nejako zafarbilo, vysledok je ze mu to nic neurobilo, cize co2 tam nie je - a do spalovania by to teda nemalo ist. Konecna rada od vsetkych zo servisu znie, jazdit a sledovat chladiacu. Co myslite vy, ja uz neviem, kde sa mohlo stratit 3 litre za nejakych 3000-4000km v priebehu . Vdaka za reakcie. Laci
Renault Laguna II grandtour, 2002, 2.2 dci, 110kW, initiale, black beauty
-
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát bře 14, 2008 13:17
- Bydliště: Bratislava
bezmocnost
serus chlapi, takze v servise po natlakovani bez problemu, ze vsetko tesni. V oleji nic nie je, ani na vicku oleja. Jedine, co som nasiel bola spina v expanznej nadobe, take cierne blbosti, ako zrnka prachu, plava to na hladine. Bol som aj v druhom servise, kde maju nejaku vecicku, ktora sa strci od expanznej nadoby, na vrchu ma dva valce naplnene nejakou chemikaliou, a ked by isla vraj voda do spalovania, dostalo by sa co2 do expanzky a to by sa nejako zafarbilo, vysledok je ze mu to nic neurobilo, cize co2 tam nie je - a do spalovania by to teda nemalo ist. Konecna rada od vsetkych zo servisu znie, jazdit a sledovat chladiacu. Co myslite vy, ja uz neviem, kde sa mohlo stratit 3 litre za nejakych 3000-4000km v priebehu 4-5 mesiacov. Vdaka za reakcie. Laci
Renault Laguna II grandtour, 2002, 2.2 dci, 110kW, initiale, black beauty
stejný problém 2.2DCI
Ahoj Laci,
Tak Tě možná utěším tím, že mám stejný problém na své 2.2DCI. Měl jsem to již dvakrát v servisu a na nic nepřišli. Po prvé jsem si toho všiml v prosinci když jsem byl na SR. Při návratu do CR jsem to dal hned k nám do Renaul servisu KLADNO s tím, že uniká nepravidelně chladící kapalina. Bylo mi to vráceno po dvou dnech, že to natlakovali a nic neuniká, do motoru taky voda nejde..takže je všechno v pořádku, s pocitem zadustučinění jsem Lagunku převzal a s klidem na duši jezdil dál. Teď v únoru jsem z XXXXXX zkontroloval stav chladící - samozřejmě cela se vypařila ?! Tak jsem to zase zavezl do Renaultu, že ať to zkontrolují pořádně..řikali, že rozeberou komplet všechno okolo a podívají se na radiátor. Po třech dnech již mi Laguna byla vrácena, že na nic nepřišli(resp. je to tak malý únik, že se klidně může stihnout odpařit nebo to jde do motoru) ..s radou jezdit dál a sledovat to tzn. nic nového mi neřekli a já jezdím dál a cca. jednou za dva týdny tam doliju 2-3dc chladící.
Co na to říkáte pánové? Tuší někdo čím to může být?
Tak Tě možná utěším tím, že mám stejný problém na své 2.2DCI. Měl jsem to již dvakrát v servisu a na nic nepřišli. Po prvé jsem si toho všiml v prosinci když jsem byl na SR. Při návratu do CR jsem to dal hned k nám do Renaul servisu KLADNO s tím, že uniká nepravidelně chladící kapalina. Bylo mi to vráceno po dvou dnech, že to natlakovali a nic neuniká, do motoru taky voda nejde..takže je všechno v pořádku, s pocitem zadustučinění jsem Lagunku převzal a s klidem na duši jezdil dál. Teď v únoru jsem z XXXXXX zkontroloval stav chladící - samozřejmě cela se vypařila ?! Tak jsem to zase zavezl do Renaultu, že ať to zkontrolují pořádně..řikali, že rozeberou komplet všechno okolo a podívají se na radiátor. Po třech dnech již mi Laguna byla vrácena, že na nic nepřišli(resp. je to tak malý únik, že se klidně může stihnout odpařit nebo to jde do motoru) ..s radou jezdit dál a sledovat to tzn. nic nového mi neřekli a já jezdím dál a cca. jednou za dva týdny tam doliju 2-3dc chladící.
Co na to říkáte pánové? Tuší někdo čím to může být?
-
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát bře 14, 2008 13:17
- Bydliště: Bratislava
Re: stejný problém 2.2DCI
Tak ja uz mam vymenene tesnenie pod hlavou, hlava ze bola ok, bufera a neviem este ake vsetky tesnenia, no a teraz mam jazdit a pozerat, a keby cosi, mam mu to zaniest spat. No malo to jednu vyhodu, ked som kupoval auto, predajca mi maval s razitkom na veku motora, ze boli menene rozvody, a vlastne ked sa rozoberala hlava motora, tak sa zistilo, ze rozvody menene neboli, remen uz skoro na XXXXXXX, tak este stastie ze to nerachlo. Ked pridem na nieco novsie, ozvem sa, zdar panovejoki55 píše:Ahoj Laci,
Tak Tě možná utěším tím, že mám stejný problém na své 2.2DCI. Měl jsem to již dvakrát v servisu a na nic nepřišli. Po prvé jsem si toho všiml v prosinci když jsem byl na SR. Při návratu do CR jsem to dal hned k nám do Renaul servisu KLADNO s tím, že uniká nepravidelně chladící kapalina. Bylo mi to vráceno po dvou dnech, že to natlakovali a nic neuniká, do motoru taky voda nejde..takže je všechno v pořádku, s pocitem zadustučinění jsem Lagunku převzal a s klidem na duši jezdil dál. Teď v únoru jsem z XXXXXX zkontroloval stav chladící - samozřejmě cela se vypařila ?! Tak jsem to zase zavezl do Renaultu, že ať to zkontrolují pořádně..řikali, že rozeberou komplet všechno okolo a podívají se na radiátor. Po třech dnech již mi Laguna byla vrácena, že na nic nepřišli(resp. je to tak malý únik, že se klidně může stihnout odpařit nebo to jde do motoru) ..s radou jezdit dál a sledovat to tzn. nic nového mi neřekli a já jezdím dál a cca. jednou za dva týdny tam doliju 2-3dc chladící.
Co na to říkáte pánové? Tuší někdo čím to může být?
Renault Laguna II grandtour, 2002, 2.2 dci, 110kW, initiale, black beauty
- jiri.ostrava
- Advanced member
- Příspěvky: 278
- Registrován: čtv dub 24, 2008 15:14
- Bydliště: Frýdek - Místek
- Kontaktovat uživatele:
čést Laci, já měl stejný problém, rok se voda ani nehla a před cca 3týdny najednou na spodní risce, dolil sem a sledoval. na radu servisáka co dělá renaulty, sem nechal kapalinu cca mezi riskami cca 1/3 takže pod půlkou, vyměnil víčko na nádobce /250kč v renaultu/ a sledoval víčko od oleje, také sem na něm měl nějákou skoro průhlednou emulzi, ale po otření a po 3týdenním pozorování vše oki. Servisák tvrdil, že se to někdy stává, že se to rosí na tom víčku, prý velkými změnami teplot.. a ten dým mám také za studena bílý /myslím, že je to normální/.. auto jede, voda se netratí, olej neubývá ani nepřibývá..
aktuálně Laguna coupe, rv 2012, 3.0dci, 177kW full - mazec pánové
aktuálně: GS II, 2.0T 125kW
předěláno na LPG systém BRC, prům. spotřeba 10L lpg
http://jiriceeek.rajce.idnes.cz/nastenka#DSC_0330.jpg
http://jiriceeek.rajce.idnes.cz/nastenka#DSC_0332.jpg
ex:
Megane II rv 09, 1.6i, coupe
Laguna II rv 02, 2.2dci, kombi
Laguna I rv 97, 2.2d, hatch
aktuálně: GS II, 2.0T 125kW
předěláno na LPG systém BRC, prům. spotřeba 10L lpg
http://jiriceeek.rajce.idnes.cz/nastenka#DSC_0330.jpg
http://jiriceeek.rajce.idnes.cz/nastenka#DSC_0332.jpg
ex:
Megane II rv 09, 1.6i, coupe
Laguna II rv 02, 2.2dci, kombi
Laguna I rv 97, 2.2d, hatch
Moze sa to podarit opravit len vymenou tesnenia ale to nie je take lacne, aby sa oplatilo riskovat jeho opatovnu vymenu.Cuhead píše: Myslíte si dle symptomů je to to těsnění ?
Jak je obtížný u 2,2 dci ho vyměnit ? (znáte někohho v Praze kdo s tim má zkušenost ?
Rupla už někomu takhle hlava nebo blok?
Zkusili by jste těsnení jen vyměnit nebo rovnou nechat srovnat hlavu či nechat natlakovat ?
Moc dík za názory, já bez auta moc dlouho bejt nemůžu tak to potřebuju vyřešit než bude nějaká větší škoda.
Ked uz bude hlava motora dolu, dal by som ju otestovat na praskliny a zrovnat.
Ked uz to das robit nejakej specializovanej firme, mozno by stalo za to urobit hned aj ventily - neviem ako mozu vyzerat ventily v modernom dieseli po 200t km, ci na driekoch nebude 1cm karbonu.
- VanJ
- Advanced member
- Příspěvky: 379
- Registrován: čtv zář 11, 2008 16:01
- Bydliště: Zilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: unik chladiacej kvapaliny
Tak to vyzera byt problem tychto motorov, pretoze sa mi to stalo tiez...
ZAcalo to tym, ze pred nejakym mesiacom pri dlhsej trase mi auto prestalo kurit (CZ:topit) pri jazde z kopca. Kedze vonku bolo vtedy dost zima (cca -5 az -8) a tiez som si vsimol, ze klesla teplota motoru, myslel som, ze pri jazde s nezatazenym motorom sa jednoducho v tej zime nestihal zahriat.
Odvtedy som jazdil len kratke trasy po meste, a nijaky problem som nepozoroval, az nejaky tyzden-dva dozadu som si vsimol, ze mi auto zase nekuri. Najprv som podozrieval kratku jazdu, ze sa nestiha zahriat motor (dokonca som mal pocit, ze sa zacal motor pomalsie zahrievat), no a cele to vyvrcholilo vcera, ked som isiel na dlhsiu trasu. Sice som predtym skusal pozriet kolko je v nadrzke vody, ale kedze v garazi bola celkom tma, nic som nevidel. Po prejdeni par km, ked sa motor uz zahrial ale stale sa nekurilo som zacal pozorovat teplomer, takze som hned zbadal ako sa rucicka zdvihla nad normalnu polohu. Takze auto som odstavil hned ako sa dalo a vypol motor.
Otvoril som zase kapotu a na dennom svetle som pozrel nadrzku a zase som nic nevidel. Tentoraz ale preto, ze tam nic nebolo. Tak som chvilu pockal, kym ochladne motor, a s jednou dalsou prestavkou som sa vratil na pumpu asi 2-3km naspat, s umyslom kupit chladiacu kvapalinu a doliat ju tam. Kedze som ale netusil, aku tam mam naliat, zavolal som znamemu aby nieco pozrel na internete. Ten mi povedal, ze tam mam dat ELF ethylGlycol. No hadajte ci na nahodnej pumpe mali "ELF EthylGlycol" !! Mali tam: cervenu, modru a zltu Nastastie na tej modrej bolo napisane, ze sa moze miesat so vsetkymi CH.K. na baze ethyl glykolu, tak som ju zobral. Do nadrzky sa zmestili 2 litre. Samozrejme, ze auto zacalo hned pekne kurit (zase mi pieklo prave koleno) a zarovan aj chladit motor.
Zaujimave zistenie pre mna bolo, ze som nikde predtym pod autom nenasiel kaluz alebo nejaky unik, a to parkujem na rovnakych miestach. Dnes rano, som zistil inu zaujimavu vec, a sice, ze ked je dost kvapaliny, motor sa ovela rychlejsie zahrieva na pracovnu teplotu. Celkom by ma zaujimalo, cim to je (ci lepsou distribuciou tepla z miest kde sa motor zahrieva viac, alebo naozaj funguju tie elektricke predhrievace na 2.2dCi).
Inac aj ked to v tomto threade explicitne nikto nepovedal, podla datumov sa da usudzovat, ze tetno problem nastal v chladnom pocasi pri vyraznejsich vykyvoch teploty, co bolo aj teraz u nas posledne tyzdne. Celkom by ma zaujimalo, kam sa ta kvapalina stratila. Podla vasich skusenosti, nema zmysel davat to do servisu na kontrolu ...
ZAcalo to tym, ze pred nejakym mesiacom pri dlhsej trase mi auto prestalo kurit (CZ:topit) pri jazde z kopca. Kedze vonku bolo vtedy dost zima (cca -5 az -8) a tiez som si vsimol, ze klesla teplota motoru, myslel som, ze pri jazde s nezatazenym motorom sa jednoducho v tej zime nestihal zahriat.
Odvtedy som jazdil len kratke trasy po meste, a nijaky problem som nepozoroval, az nejaky tyzden-dva dozadu som si vsimol, ze mi auto zase nekuri. Najprv som podozrieval kratku jazdu, ze sa nestiha zahriat motor (dokonca som mal pocit, ze sa zacal motor pomalsie zahrievat), no a cele to vyvrcholilo vcera, ked som isiel na dlhsiu trasu. Sice som predtym skusal pozriet kolko je v nadrzke vody, ale kedze v garazi bola celkom tma, nic som nevidel. Po prejdeni par km, ked sa motor uz zahrial ale stale sa nekurilo som zacal pozorovat teplomer, takze som hned zbadal ako sa rucicka zdvihla nad normalnu polohu. Takze auto som odstavil hned ako sa dalo a vypol motor.
Otvoril som zase kapotu a na dennom svetle som pozrel nadrzku a zase som nic nevidel. Tentoraz ale preto, ze tam nic nebolo. Tak som chvilu pockal, kym ochladne motor, a s jednou dalsou prestavkou som sa vratil na pumpu asi 2-3km naspat, s umyslom kupit chladiacu kvapalinu a doliat ju tam. Kedze som ale netusil, aku tam mam naliat, zavolal som znamemu aby nieco pozrel na internete. Ten mi povedal, ze tam mam dat ELF ethylGlycol. No hadajte ci na nahodnej pumpe mali "ELF EthylGlycol" !! Mali tam: cervenu, modru a zltu Nastastie na tej modrej bolo napisane, ze sa moze miesat so vsetkymi CH.K. na baze ethyl glykolu, tak som ju zobral. Do nadrzky sa zmestili 2 litre. Samozrejme, ze auto zacalo hned pekne kurit (zase mi pieklo prave koleno) a zarovan aj chladit motor.
Zaujimave zistenie pre mna bolo, ze som nikde predtym pod autom nenasiel kaluz alebo nejaky unik, a to parkujem na rovnakych miestach. Dnes rano, som zistil inu zaujimavu vec, a sice, ze ked je dost kvapaliny, motor sa ovela rychlejsie zahrieva na pracovnu teplotu. Celkom by ma zaujimalo, cim to je (ci lepsou distribuciou tepla z miest kde sa motor zahrieva viac, alebo naozaj funguju tie elektricke predhrievace na 2.2dCi).
Inac aj ked to v tomto threade explicitne nikto nepovedal, podla datumov sa da usudzovat, ze tetno problem nastal v chladnom pocasi pri vyraznejsich vykyvoch teploty, co bolo aj teraz u nas posledne tyzdne. Celkom by ma zaujimalo, kam sa ta kvapalina stratila. Podla vasich skusenosti, nema zmysel davat to do servisu na kontrolu ...
Laguna Grandtour 2.2dCi Initiale 5st Automat, 2004 , Cabasse Auditorium, Carminat Informe, stresne okno a 17" elektrony
Re: unik chladiacej kvapaliny
Ja tu vložím len moju skúsenosť. Mne unikala chladiaca kvapalina cez vodnú pumpu tak, že som dolieval 1 liter asi za 4000 km. Prišiel som na to až pri výmene rozvodov.
Laguna II, 06/2002, 1.9dCi, 79kW
- Wizzard
- Advanced member
- Příspěvky: 411
- Registrován: úte říj 06, 2009 16:04
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: unik chladiacej kvapaliny
môže sa mi niečo stať, ak mi uniká voda do oleja alebo naopak na 5 km ceste do servisu?
Dacia Logan II Arctica 1.2 16V
ex: Renault Laguna I Phase I 3.0 V6 12V
ex: Renault Laguna I Phase I 3.0 V6 12V
- Vojtech
- Starting member
- Příspěvky: 17
- Registrován: pát kvě 20, 2011 14:35
- Bydliště: Středočeský
- Kontaktovat uživatele:
Re: unik chladiacej kvapaliny
Zdravim, stalo se mi ted v pondeli ze prijdu na parkovisti k autu a pod levym kolem pod ridicem vytekla chladici kapalina, dolil jsem ji tam litr a pul a po ujeti cca 50km dalsi 1,5l hned nasledujici den jsem auto dal do Renault Auto Dispo s tim ze ho 2h tlakovali a na nic neprisli, ze by chladici kapalina unikala... tak jsem auto od nich prevzal ujel domu dalsich 40km a opet tam bylo pod minimem jeste pozorovatelne mnozstvi ze tam neco je, pres nic pod auto nevyteklo, pumpa to neni, chladic taky ne, topeni asi taky ne koberecky mam suche, rucicka teploty ukazuje stale uprostred jako vzdy a vic nahoru nejde
nemel jste nekdo to same? vim ze nekdo tu psal ze se mu ztraci voda po 4000km, ale me se ztraci cca 1l po 40km
nemel jste nekdo to same? vim ze nekdo tu psal ze se mu ztraci voda po 4000km, ale me se ztraci cca 1l po 40km
______________
Renault Laguna II Grandtour - 1.9dCi, 88kW, 2001, max vybava INITIALE PARIS
Renault Laguna II Grandtour - 1.9dCi, 88kW, 2001, max vybava INITIALE PARIS
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: unik chladiacej kvapaliny
Koukni na hadice přesně nad převodovkou, tam právě první Laguny měli problém, že o ty hadice škrtalo řazení a prošoupalo to hadici, dokonce na to byla akce a měnili hadici a přidávali držáček hadice, aby byla odkloněná. Pokud tě to postihlo, tak v místě prošoupání hadici vyřízni a použij mosaznou spojku(koupíš v Baumaxu, Hornbachu) a hadicové spony(šroubovací), pak to vázacím páskem(el) přitáhni ke kabelovému svazku.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: unik chladiacej kvapaliny
Vojtech píše:Zdravim, stalo se mi ted v pondeli ze prijdu na parkovisti k autu a pod levym kolem pod ridicem vytekla chladici kapalina, dolil jsem ji tam litr a pul a po ujeti cca 50km dalsi 1,5l hned nasledujici den jsem auto dal do Renault Auto Dispo s tim ze ho 2h tlakovali a na nic neprisli, ze by chladici kapalina unikala... tak jsem auto od nich prevzal ujel domu dalsich 40km a opet tam bylo pod minimem jeste pozorovatelne mnozstvi ze tam neco je, pres nic pod auto nevyteklo, pumpa to neni, chladic taky ne, topeni asi taky ne koberecky mam suche, rucicka teploty ukazuje stale uprostred jako vzdy a vic nahoru nejde
nemel jste nekdo to same? vim ze nekdo tu psal ze se mu ztraci voda po 4000km, ale me se ztraci cca 1l po 40km
na 2,2 mi zterel tesnici krouzek u termostatu, ale po natlakovani to bylo videt.. a ztracelo se presne tak jak rikas cca 1l/40km, pod autem se louze nedelaly protoze to kapalo na prevodovku aodparovalo se to jak bylo vse zahrate ani na spodnim krytu nebyly videt zadne stopy
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
- Vojtech
- Starting member
- Příspěvky: 17
- Registrován: pát kvě 20, 2011 14:35
- Bydliště: Středočeský
- Kontaktovat uživatele:
Re: unik chladiacej kvapaliny
diky Samso, bylo to v tech mistech hadice stala v Renaultu 800Kč - opraveno, nikde nic neunika ani po 4000kmŠamša píše:Koukni na hadice přesně nad převodovkou, tam právě první Laguny měli problém, že o ty hadice škrtalo řazení a prošoupalo to hadici, dokonce na to byla akce a měnili hadici a přidávali držáček hadice, aby byla odkloněná. Pokud tě to postihlo, tak v místě prošoupání hadici vyřízni a použij mosaznou spojku(koupíš v Baumaxu, Hornbachu) a hadicové spony(šroubovací), pak to vázacím páskem(el) přitáhni ke kabelovému svazku.
______________
Renault Laguna II Grandtour - 1.9dCi, 88kW, 2001, max vybava INITIALE PARIS
Renault Laguna II Grandtour - 1.9dCi, 88kW, 2001, max vybava INITIALE PARIS
Re: unik chladiacej kvapaliny
ahoj.
chcel by som vedieť podľa čoho mám kúpiť tú chladiacu kvapalinu ? pozeral som do nádržky a tá čo je v nej tak je šltej farby. môžem ju pomiešať s nejakou random kúpenou alebo to má nejaký ten predpis akú presne potrebujem ?
chcel by som vedieť podľa čoho mám kúpiť tú chladiacu kvapalinu ? pozeral som do nádržky a tá čo je v nej tak je šltej farby. môžem ju pomiešať s nejakou random kúpenou alebo to má nejaký ten predpis akú presne potrebujem ?
Renault Laguna 1.9 DCi 2004 Combi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů