Ventilátor topení
Moderátor: Moderators General
Re: Ventilátor topení
no konecne nekdo na to dosiel vdaka uz len zistit jak to opravit bez renaultu haha :} ja to riesim zasuniem kartu vysuniem zasuniem a uz ide :}
-
- Starting member
- Příspěvky: 7
- Registrován: pát led 27, 2012 16:35
Re: Ventilátor topení
ja musim nechat trosku ohrat motor ... je to divne , ale vyndani a zandani karty nefunguje musim zahrat , chcipnout a nastarovat znova ...bulinek píše:no konecne nekdo na to dosiel vdaka uz len zistit jak to opravit bez renaultu haha :} ja to riesim zasuniem kartu vysuniem zasuniem a uz ide :}
Re: Re:
To je šílený, taková cena. Já minulý týden prodal moji Lagu za 15tis. s vylágrovaným motorem(ojnice proběhla blokem). A když si vezmu kolik takových fungujících věcí na tom autě je k dispozici...Rammsteiner píše:Pro Laguňáky ...
..............
..............
Jeho cena v Renaultu je 1280 ,- s DPH a např. u nás v Třinci je k dodání do následujícího dne !!! Snad vám to pomůže k odstranění zavady ... výměnu zvládne každý , je perfektně přístupný
rammy
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
-
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: stř zář 29, 2010 22:30
- Bydliště: Košice, Slovensko
Re: Ventilátor topení
Teda borci pridamvam sa do klubu akurat mne to robi na striedacku. Kazdy druhy start ventilator ide kadzy prvy mam v aute tu scenu s Titaniku a zarosene skla. Zcalo to pri terajsich mrazoch asi pred troma dnami. Nieco tam zaskripalo pri starte a ticho. Pojdem dalej si vravim vd to zapne ked sa zohreje motor a vsetko ostatne kedze pri -19 mam pocit, ze pocujem kazdu suciastku v tom aute. Ale... Nezaopl sa. Klasika potom v praci stres ze co zas odislo a pod ho hned na forum. A tu som nasiel tento stplcek a po precitanim bezim von. tam stale -19 a motor uz skoro studeny ( -19 stale vonku ) nastartujem a.. ventilator ide. A takto spolu fungujeme uz 4 den. Raz ide, raz nejde. A rady tipu vypni a zapni znova motor ked ja som rad, ze rano chyti sam a a netreba ho dobijat. To radsej dam renaultu tych 70€ nech o da dokopy ved takto sa neda jazdit. A hlavne zajtra tam idem kôli EGR, tak to spojim
Renault Laguna II 1,9 dci, 81 kw, FAP, Carminat, Cabasse, 11/2006 ,
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventilátor topení
Mne to stale obcas robi (na pocudovanie v tychto mrazoch sa mi to este nestalo), ale u mna to je tak ze to obcas nefunguje len na AUTO... Akonahle vypnem auto a rucne nastavim rychlost ventilatora tak funguje a fuka. Ked prepnem naspat na auto tak ho postupne stlmi az na nulu... Myslite ze to bude tym odporovym regulatorom? (nie ze by som ho chcel kupovat teraz, uz sa mi to par mesiacov nestalo, riesit to budem az ked to nepojde vobec
A dalsia vec je ze asi je nieco s klapkami u spolujazdca lebo tradicne niekedy tam ide len studeny vzduch, zatial vzdy staci prestavit teplotu naplno na 26 stupnov a zas stlmit naspat na povodnu hodnotu ale toto sa prejavuje castejsie a uz ma to stve. Ale vobec sa mi to nechce riesit Nie je tu niekto kto nieco taketo uz opravoval?
A dalsia vec je ze asi je nieco s klapkami u spolujazdca lebo tradicne niekedy tam ide len studeny vzduch, zatial vzdy staci prestavit teplotu naplno na 26 stupnov a zas stlmit naspat na povodnu hodnotu ale toto sa prejavuje castejsie a uz ma to stve. Ale vobec sa mi to nechce riesit Nie je tu niekto kto nieco taketo uz opravoval?
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
Re: Ventilátor topení
Ještě že existují tato fóra. Mě vymrzá nejen ventilátor, ale i rádio, ventilátor zatím řeším jednoduše - za první křižovatkou vypnu a zapnu motor, což zatím ventilátoru pomáhá k rozběhnutí. Rádio donutím trochu jinak = vytrhnu popelník, vytáhnu a zasunu žlutou extra pojistku, zacvaknu popel zpět a nacvakám kód. Jak říká můj kolega, zarytý "lagunář" - každé auto má své "kurvítko".
Pokud někdo touží po Laguně z r. 2006/130 HP, najeto 95tis. zatím bez poruch/ pouze výměna spodních ramen, jen s tím neposedným ventilátorem, sledujte bazar, cca za 1,5 měsíce bude na prodej.
Pokud někdo touží po Laguně z r. 2006/130 HP, najeto 95tis. zatím bez poruch/ pouze výměna spodních ramen, jen s tím neposedným ventilátorem, sledujte bazar, cca za 1,5 měsíce bude na prodej.
-
- Starting member
- Příspěvky: 7
- Registrován: pát led 27, 2012 16:35
Re: Ventilátor topení
Tak konecne jsem se do toho pustil a vymenil vadny regulator a autobaterku regulator stal tech 1280 kc , a baterku jsem si koupil Varta dynamic blue 80Ah , startovaci proud 740 A ktera vysla na 2480 kc
Trapil jsem se stim dohromady asi hodinku a parada auto staruje jak vymenene a klima bezi nadherne hned po nastartovani ... k memu prijemnemu zjisteni je auto vybaveno elektrickym predehrivacem (o cemz jsem vubec nevedel , bo mam auto teprve mesic a pul) ktery diky regulatoru nefungoval
PS:nejvic jsem se natrapil se sroukama velikosti 5,5 ! ktere diky super pristupu u regulatoru nejdou povolit racnou , bo se tam nevejde ... ale melo by to jit jen orechem a otacet rucne ... nejsou moc utazene (aspon ty moje ) ! Tak snad vam to pomuze
Preji vsem mene nervu pri vymene nez jsem mel ja
Rammy
Trapil jsem se stim dohromady asi hodinku a parada auto staruje jak vymenene a klima bezi nadherne hned po nastartovani ... k memu prijemnemu zjisteni je auto vybaveno elektrickym predehrivacem (o cemz jsem vubec nevedel , bo mam auto teprve mesic a pul) ktery diky regulatoru nefungoval
PS:nejvic jsem se natrapil se sroukama velikosti 5,5 ! ktere diky super pristupu u regulatoru nejdou povolit racnou , bo se tam nevejde ... ale melo by to jit jen orechem a otacet rucne ... nejsou moc utazene (aspon ty moje ) ! Tak snad vam to pomuze
Preji vsem mene nervu pri vymene nez jsem mel ja
Rammy
-
- Starting member
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned čer 10, 2012 10:25
- Bydliště: Michalovce
Re: Ventilátor topení
Zdravím Renaulťákov.
Mám problém s klímou.Laguna II r.v.7/2005, manuálna klimatizacia. Ventilátor kúrenia velmi slabo fúka vzduch do kabíny. Vždy mám zapnutú 4-rýchlosť ale aj tak fúka iba velmi slabučko. Klapky fungujú dobre, fúka pekne zdola, hore na sklo, spredu ale uplne slabo aj keď mám nastavenú 4-rýchlosť ventilátora. Vie mi prosím niekto poradiť??? Kabínový filter som vymenil, motorček kúrenia som mal vymontovaný, vyčistil som ho, premazal som púzdra lebo išiel dosť ťažko, no nič sa nezmenilo....
Ďakujem za každú radu.
Mám problém s klímou.Laguna II r.v.7/2005, manuálna klimatizacia. Ventilátor kúrenia velmi slabo fúka vzduch do kabíny. Vždy mám zapnutú 4-rýchlosť ale aj tak fúka iba velmi slabučko. Klapky fungujú dobre, fúka pekne zdola, hore na sklo, spredu ale uplne slabo aj keď mám nastavenú 4-rýchlosť ventilátora. Vie mi prosím niekto poradiť??? Kabínový filter som vymenil, motorček kúrenia som mal vymontovaný, vyčistil som ho, premazal som púzdra lebo išiel dosť ťažko, no nič sa nezmenilo....
Ďakujem za každú radu.
-
- Starting member
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned čer 10, 2012 10:25
- Bydliště: Michalovce
Re: Ventilátor topení
Takže problém vyriešený. Nejaky frajer tam šupol ventilátor kúrenia z anglickej Laguny. Točil sa do opačnaj strany aj lopatky vrtule boly naklopene opačne. Zbytočne som denontoval celú palubovku aby som sa presvečil že je tam všetko OK.peteralfa1 píše:Zdravím Renaulťákov.
Mám problém s klímou.Laguna II r.v.7/2005, manuálna klimatizacia. Ventilátor kúrenia velmi slabo fúka vzduch do kabíny. Vždy mám zapnutú 4-rýchlosť ale aj tak fúka iba velmi slabučko. Klapky fungujú dobre, fúka pekne zdola, hore na sklo, spredu ale uplne slabo aj keď mám nastavenú 4-rýchlosť ventilátora. Vie mi prosím niekto poradiť??? Kabínový filter som vymenil, motorček kúrenia som mal vymontovaný, vyčistil som ho, premazal som púzdra lebo išiel dosť ťažko, no nič sa nezmenilo....
Ďakujem za každú radu.
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv čer 28, 2012 19:36
Re: Ventilátor topení
Díky vše sem rozebral promazal a větrák běží jak má.
Re: Ventilátor topení
Ahoj, tak já mám stejný problém, jako měl kolega co sem dal ten krásnej manuál. Po rozebrání a vyčištění se mi to rozběhlo, no ale po dotažení šroubků opět nic. Tak jsem tomu dal jednu dobře mířenou a hle, větrák se zas rozběhl, takže zítra udělám ještě důkladnější rozborku, a pořádně to promažu. Prostě je to po těch letech asi trochu přidřený. To ložisko co je u konektoru mi trochu šelestí, a v kombinaci s tím plynulým rozběhem se to prostě asi neroztočí. Myslím si že komu se to stane, měl by vypnout topení, hned jak na to přijde,aby předešel spálení motorku nebo něčeho jiného. Mě to teda trvalo asi 30min než jsem si něčeho všiml a vydrželo to
Renault Laguna II 1,9dci 88kw Dinamique r.v. 2002
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Re: Ventilátor topení
Když jsem jednou vytahoval čtečku, tak jsem vytáhl i jednotku ovládání automatické klimy...No jak jsem ji připojil zpět, tak nefungoval fukar asi cca 20s. Přitom na displeji byl na max.
Toť záhada loňského roku, málem jsem se z těch 20-ti sekund po.ral, když si teď vzpomenu
Toť záhada loňského roku, málem jsem se z těch 20-ti sekund po.ral, když si teď vzpomenu
Renault Laguna Grandtour 1.9DCi, 96kW, 2006, B66-Tmavěšedá metalíza
120.000 km
120.000 km
Re: Ventilátor topení
ahoje mam taki isti problem skusim odinstalovat ten veltilator a pozriet sa na ten regulator dakujem za fotky a za dari
Re: Ventilátor topení
dakujem za prispevok spravil som to podla tich fotiek namazall som to olejom a veltilator slape ako hodinky dakujem velmy pekne
Re: Ventilátor topení
dakujem velmy pekne za fotky opravil som si to sam odinstaloval som ventilator rozobral som ho preolejoval nainstaloval spet a ide ako po masle dakujem velmy pekne za foto vobec som nevedel kde sa nachadza
nefukcnost vetraku a klimosky
ahoj .potreboval bych poradit s lagunou 1.8 .nefunguje mi vetrak a klimoska a kdyz bouchnu na displej nebo palubku tak se na chvilku rosviti a vetrak ma snahu ale v zapeti to vse zase zhasne a nejde. dekuji za rady kendy
Re: nefukcnost vetraku a klimosky
Standardní závada starších vozů.
Uklepané kabely, zaoxidované kontakty a konektory, povolené body pájení.
Zde je jediné možné řešení: sundat palubku a udělat celkovou revizi elektroinstalace.
Moje auto trápí stejné "stařecké" problémy. Cuká mi otáčkoměr - špatný kontakt na přístrojové desce. Nefunguje podsvícení panelu klimatizace. Budíky na přístrojovce jsou podsvětleny nerovnoměrně - zřejmě vyklepané či prasklé žárovky (polovina rychloměru podsvícena normálně, druhá polovina tak na 60% atd atd).
Problém není v tom to opravit, problém je v tom, že se mi kur..sky nechce sundávat palubní desku takže to odkládám s tím, že to (snad) udělám v létě na chalupě. Počítám, že to bude práce tak na 3-4 hodiny (ono by to šlo i rychleji, ale jak se tak znám se svým údernickým tempem když se mi do něčeho nechce...).
Takže vaše závada vcelku jednoduše lokalizována - kontakty. Teď ta těžší část - kdo to udělá? Dávat to do servisu kvůli takové blbině je docela luxusní záležitost - zejména finančně... a opět: Babo raď!
Uklepané kabely, zaoxidované kontakty a konektory, povolené body pájení.
Zde je jediné možné řešení: sundat palubku a udělat celkovou revizi elektroinstalace.
Moje auto trápí stejné "stařecké" problémy. Cuká mi otáčkoměr - špatný kontakt na přístrojové desce. Nefunguje podsvícení panelu klimatizace. Budíky na přístrojovce jsou podsvětleny nerovnoměrně - zřejmě vyklepané či prasklé žárovky (polovina rychloměru podsvícena normálně, druhá polovina tak na 60% atd atd).
Problém není v tom to opravit, problém je v tom, že se mi kur..sky nechce sundávat palubní desku takže to odkládám s tím, že to (snad) udělám v létě na chalupě. Počítám, že to bude práce tak na 3-4 hodiny (ono by to šlo i rychleji, ale jak se tak znám se svým údernickým tempem když se mi do něčeho nechce...).
Takže vaše závada vcelku jednoduše lokalizována - kontakty. Teď ta těžší část - kdo to udělá? Dávat to do servisu kvůli takové blbině je docela luxusní záležitost - zejména finančně... a opět: Babo raď!
Fluence 1.6 2011 81kW, LPG Tartarini
Peugeot 106 Sketch (1998)
Scenic 2.0 RT (1996)
Megane Break 1.6 74kW (2000)
R 21 1.7 (1989)
Favorit 135L (1991)
Ford Taunus 1.6 L (1979)
Wartburg 353 (Jura/Trias... už přesně nevím)
Peugeot 106 Sketch (1998)
Scenic 2.0 RT (1996)
Megane Break 1.6 74kW (2000)
R 21 1.7 (1989)
Favorit 135L (1991)
Ford Taunus 1.6 L (1979)
Wartburg 353 (Jura/Trias... už přesně nevím)
Re: nefukcnost vetraku a klimosky
tak dekuju . to jsem tusil ze bude muset palubka ven, necham to take na leto, a jak dobre se palubka vyndava diky kendy
Re: Ventilátor topení
Ja mám trochu iný problém, mám manuálnu klímu, ventilátor funguje ako má aj regulácia teplého a studeného vzduchu je viac menej vporiadku, ale ked je zapnuté kúrenie alebo klimatizácia, tak naviac sa ohrieva alebo ochladzuje miesto pri kolene vodiča na stredovom tuneli - bud je úplne horúce (v zime ked je pustené kúrenie) alebo úplne studené (v lete pri klime). mám pocit, ako keby nešiel vzduch pri regulácii do výduchov, ale ako keby sa strácal niekde do tunela.... skúšal som to aj rozobrať a pozrieť sa na to, ale stredový tunel pri vodičovi sa neodvážim vybrať, to neposkladám..... nie je niekde pri ventilátore regulátor na presmerovanie vzduchu? myslím presmerovanie na okno, nohy..... či nie je problém len tam.
Renault Laguna Grandtour II, 1,8 16V
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Ventilátor topení
Mohla by být vypadlá trubka výdechu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Ventilátor topení
Jestli to je tak 10-15 čísel od startovacího tlačítka směrem dolů, tak mě to dělá taky a kámošovi taky, nějak bych to neřešil, protože kdyby byla vypadla trubka, tak by to asi nefoukalo tak jak to fouká, když pustím jen na nohy tak to fouká celkem dost.
Re: Ventilátor topení
ani by som to veľmi neriešil, keby som štartovaciu kartu teraz v zime nevyťahoval zo štartovania už skoro rozpustenú.....a nehovorím o tom, ked nechám telefón v priehradke nad rádiom...
Renault Laguna Grandtour II, 1,8 16V
Re: Ventilátor topení
Mám to taky tak.... I ten kastlík teplej a karta taky... Já to beru jako normální věc, když okolo vedou hadice, kterýma proudí horkej vzduch... Ten prostor se tam prostě zahřívá. Zkontrolujte si to všichni. Pokud to někdo tak nemá, tak je něco u mě a jiných špatně...
Renault Laguna Grandtour 1.9DCi, 96kW, 2006, B66-Tmavěšedá metalíza
120.000 km
120.000 km
Re: Ventilátor topení
Tyjo, to je vám tak za těžko šáhnout na palubku a vymáčknout se, jak to máte??? Koukáte sem a nikdo neodpoví...
Co děláte že nemáte furt čas?? ...... či toto?? .....nebo snad toto?? .......
Co děláte že nemáte furt čas?? ...... či toto?? .....nebo snad toto?? .......
Renault Laguna Grandtour 1.9DCi, 96kW, 2006, B66-Tmavěšedá metalíza
120.000 km
120.000 km
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventilátor topení
Mam to tam taky horke pri topeni a ledove pri zapnute klime.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 35 hostů