Ahoj, musíš odpojit baterku, vyndat ji z auta, pod baterkou je takový plast, na kterém je baterka položena. Na něm vzadu drží pojistková skříň, tu z něho vysuň a uvolni, vpravo jsou nějaké konektory, taky uvolnit, vpředu je připevněno sání vzduchu, taky povolit. Ten plast je přišroubován 3 velkými šrouby, měl jsem je zatuhlý, musel jsem jim pomoct hrubým násilím, abych je povolil. Pak celý ten plast opatrně různým natáčením vyjmeš ven z motorového prostoru. To čidlo je shora na převodovce, je na něm nasazený konektor, ten musíš nejdřív sundat. To čidlo je na 24 klíč, ideální by byl prodloužený gola klíč, ale jde to i obyčejným stranovým klíčem. Stačí ho povolit o kousek, pak už jde rukkou vyšroubovat.samson píše:mam podobny problem ako ty, predtym mi fungovalo vsetko ako ma, po case som musel najst spravnu polohu paky aby senzor a svetla zasvietili ale teraz to uz neide vobec, je to problem vymenit ? pravdepodobne bude v cudu ten spinacvolodkin píše:Asi pred 3 dňami som si všimol že mi po zaradení spiatočky nefungujú cúvacie senzory a keď sa zotmelo a nič som nevidel v spätných zrkadlách, došlo mi že mi nefungujú ani cúvacie svetlá. Neviete niekto poradiť kde by mohla byť chyba?Nemáte niekto podobné skúsenosti?
Doporučuju dělat to při studeném motoru, když se potřebuješ o něco opřít, nebo tak.
Potřebuješ nářadí: 10 a 13 klíč na kontakty baterie, klasický Renaultí hvězdičky, velký šroubovák, 24 klíč, velkou dávku trpělivosti, ke všemu je děsný přístup, ale je to práce na třičtvrtě hodinky.
Čidlo mě stálo 730 Kč, nevím kolik stojí u vás, kdyby to byl nějaký zásadní rozdíl, mohl bych Ti ho tu koupit a poslat, kdybys chtěl.
Přeju ať se výměna podaří.
Hrneček