Hláška BATTERIE SCHWACHE

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

xlaguna
Advanced member
Příspěvky: 282
Registrován: ned črc 06, 2008 10:24
Bydliště: Blansko, Brno, Boskovice

Hláška BATTERIE SCHWACHE

Příspěvek od xlaguna » úte lis 04, 2008 09:35

Počítač mně občas zahlásí BATTERIE SCHWACHE (slabá baterie). Je to červená hláška - STOP. Je to vždy jen krátce po startu - vždy po chvíli zmizí. Stává se to jen občas. Baterie je good, dobíjení funguje. Je to předzvěst nějakého problému třeba s dobíjením, nebo se to občas stává? Nesetkal se s tím již někdo?
Laguna II Grandtour, 1,8 16V 88kW

Uživatelský avatar
zet3
Advanced member
Příspěvky: 285
Registrován: pon črc 30, 2007 21:23
Bydliště: HB

Příspěvek od zet3 » ned led 04, 2009 17:44

Ahoj vsichni, predem vsechno nejlepsi v Novem roce,
i kdyz pro mne a moji Lagi moc dobre nezacal.
Dnes rano jsem ujel cca 120km a potom asi 2hod. Laguna stala. Zatim vse OK. Pak jsem nastartoval a okamzite vyskocila cervena baterka-hlaska ze nedobiji, ale kdyz jsem zmackl kecafon tak bylo vse OK. Pokracoval jsem tedy v jizde a asi po 30km zacala barevna hudba(nejdrive odpojilo ABS, Airbagy a ESP, nasledovala Klima, Navi, Radio a auto samo porad dokola zamykalo a odemykalo). Zastavil jsem a vypnul motor. Napadl me altik, ale klinak i mechanicka kontrola alternatoru OK. Tak jsem se snazil natocit motor, co se nakonec napopate povedlo a cca 2km vse OK. Po dalsich 5km se zacalo vsecho opet odpojovat a navic nesli ani Xenony(podle neustaleho blikani kolemjedoucich vozu) pak uz ani smerovky. Jelikoz bylo jeste svetlo, rozhodl jsem se dojet jeste cca 80km az domu. Cca za dalsich 20km prestal ukazovat i tachometr a blikali, nasledne uplne pohasli i displeje. Jel jsem porad dal a motor normalne tahl(diesel). Nakonec jsem dojel az domu a cirka 2km pred barakem najednou vsechno naskocilo, hlasky zmizeli a ted je vse OK??????? Meril jsem napeti na alternatoru pri nastartovani a ruzne spotrebice 14,3-14,6V. Myslel jsem ze to odnesla baerka - bez zateze 13,1-13,2V. Po dalsich 2,5 hod. stani normalne nastartovala a vsechno je v poradku??? Tak kde mohla byt chyba??? Napada me jeste nejake ukostreni (nevite kde je treba kostren altik atd?). Nebo poradte co by to mohlo byt?
PS: Doted jsem najezdil za 1,5 roku co ji mam 38 000km bez zavad(normalni bezna udrzba a sem tam nejaka prkotina). Vse mi doted fungovalo a byl jsem s ni 100% spokojen.
Laguna Grandtour II 1.9dCi 88kW INITIALE Paris, plná palba

Uživatelský avatar
zet3
Advanced member
Příspěvky: 285
Registrován: pon črc 30, 2007 21:23
Bydliště: HB

Příspěvek od zet3 » úte led 06, 2009 17:49

Tak kolegove, nic podobneho jeste nikdo neresil???
Dnes rano vsechno OK, start pri -18°C napoprve po nazhaveni. Bojim se s tim ale jezdit delsi trasy, autoelektrikar mi po konzultaci zdelil, ze se mam ozvat az to tam bude opet, ze pak neco nameri. :( No asi mi nic jineho nezbude, nez zitra rano vyrazit do prace (asi 48km) a uvidime, jestli dojedu.
Laguna Grandtour II 1.9dCi 88kW INITIALE Paris, plná palba

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » úte led 06, 2009 19:41

zet3 píše:Tak kolegove, nic podobneho jeste nikdo neresil???
Dnes rano vsechno OK, start pri -18°C napoprve po nazhaveni. Bojim se s tim ale jezdit delsi trasy, autoelektrikar mi po konzultaci zdelil, ze se mam ozvat az to tam bude opet, ze pak neco nameri. :( No asi mi nic jineho nezbude, nez zitra rano vyrazit do prace (asi 48km) a uvidime, jestli dojedu.
Zvlastne na tvojej zavade je to, ze ti postupne prestava fungovat vsetko elektricke, akoby alternator nedobijal a siel by si len z akumulatora az do uplneho vybitia (uz nejdu ani smerovky, zdochne pristrojovka) ale po kratkej pauze z neho normalne nastartujes. To vyzera skor na nieco s kontaktami ako na problem s dobijanim.
Urcite nezaskodi skontrolovat a vycistit kable okolo akumulatora, alternatora a spustaca. Pozri hlavne ukostrenie motora - kabel z "-" akumulatora na prevodovku a z "-" na karoseriu. Rozober, vycisti, namaz a poskladaj.

xlaguna
Advanced member
Příspěvky: 282
Registrován: ned črc 06, 2008 10:24
Bydliště: Blansko, Brno, Boskovice

Příspěvek od xlaguna » čtv led 08, 2009 11:53

Mně se objeví uvedená červená hláška jednou za čas - po startu, jak jsem psal výše. Vždy po chvíli zmizí, dělá to cca posledních 15tis. km, auto pořád jezdí, baterka točí krásně.
Všiml jsem si ale, že na volnoběh hodně poblikává vnitřní osvětlení v kabině. Ale předpokládám, že na volnoběh dává altík malé napětí a regulátor z tohoto důvodu altík odpojuje, proto to blikání... Nebo se snad pletu?
Laguna II Grandtour, 1,8 16V 88kW

Uživatelský avatar
Roland2666
Advanced member
Příspěvky: 305
Registrován: pát pro 19, 2008 18:42
Bydliště: Martin

Příspěvek od Roland2666 » čtv led 08, 2009 12:00

Mám Lagunu 3 rok ale ešte sa mi nestalo, že by mi poblikávalo vnútorné osvetlenie, a keď Ti na voľnobehu preblikáva vnútorné, nepreblikávajú Ti aj stretávacie svetlá-tie majú určite väčší odber ako vnútorné osvetlenie.
<> Renault Laguna 2.2 dCi Dynamique 110 kW/ 150 PS
<> Renault Trafic 2.0 dCi Generation 84 kW/ 115 PS
Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 125kW/170PS

Uživatelský avatar
zet3
Advanced member
Příspěvky: 285
Registrován: pon črc 30, 2007 21:23
Bydliště: HB

Příspěvek od zet3 » čtv led 08, 2009 17:45

xlaguna píše:Mně se objeví uvedená červená hláška jednou za čas - po startu, jak jsem psal výše. Vždy po chvíli zmizí, dělá to cca posledních 15tis. km, auto pořád jezdí, baterka točí krásně.
Všiml jsem si ale, že na volnoběh hodně poblikává vnitřní osvětlení v kabině. Ale předpokládám, že na volnoběh dává altík malé napětí a regulátor z tohoto důvodu altík odpojuje, proto to blikání... Nebo se snad pletu?
Ahoj,tak mne neproblikava na volnobehu nic (a bohuzel ani ted, kdyz po ujeti dalsich 100km mi hlaska vyskocila znovu a auto slo na baterku-zapnute xenony, radio, navi a klimatizace - napeti site 11,6V). Dnes jsem to hodil do autoelektro-servisu. Alternator je jak novy, uhliky, krouzky i loziska. Pri promereni vse OK. Ukostreni OK. Jedine co nemohl zvlast zmerit je vyndanej regulator. Nechal jsem ho to zlozit a zitra uvidime, kdyz tak vymena regulatoru (uz bez demontaze alternatoru - cca 1/2hod. prace).
Laguna Grandtour II 1.9dCi 88kW INITIALE Paris, plná palba

Uživatelský avatar
Roland2666
Advanced member
Příspěvky: 305
Registrován: pát pro 19, 2008 18:42
Bydliště: Martin

Příspěvek od Roland2666 » čtv led 08, 2009 18:05

To o tom blikaní v interiéru bolo pre" xlaguna
Junior member " ktorý o tom písal, že mu preblikáva vnútorné osvetlenie, ale fajn, že si sa ozval- držím palce, aby to už bolo O.K, prinajhoršom v tom regulátore.
<> Renault Laguna 2.2 dCi Dynamique 110 kW/ 150 PS
<> Renault Trafic 2.0 dCi Generation 84 kW/ 115 PS
Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 125kW/170PS

xlaguna
Advanced member
Příspěvky: 282
Registrován: ned črc 06, 2008 10:24
Bydliště: Blansko, Brno, Boskovice

Příspěvek od xlaguna » čtv led 08, 2009 22:29

Roland2666 píše:Mám Lagunu 3 rok ale ešte sa mi nestalo, že by mi poblikávalo vnútorné osvetlenie, a keď Ti na voľnobehu preblikáva vnútorné, nepreblikávajú Ti aj stretávacie svetlá-tie majú určite väčší odber ako vnútorné osvetlenie.
no, to bude asi tím, že máš diesela :wink:
snad ti je jasný, že otáčky alternátoru jsou u diesela velikostí řemenice nastaveny jinak, než u benzinu. Diesel pracuje v nižších otáčkách, proto altík dobíjí i při volnoběhu. Benzin točíš třeba do 6 tis. otáček, kdyby měl mít altík optimální otáčky už při volnoběhu, pak by se při 6 tis. asi roztrhl :lol:
TDi mně taky krásně dobíjí na volnoběh, myslím že u benzíne je to normální - jak jsem uvedl.
STARTING MEMBERe :wink:
Laguna II Grandtour, 1,8 16V 88kW

Uživatelský avatar
zet3
Advanced member
Příspěvky: 285
Registrován: pon črc 30, 2007 21:23
Bydliště: HB

Příspěvek od zet3 » úte led 13, 2009 20:27

Ahoj, tak zavada nalezena a odstranena. Po vymene regulatora porad nedobijela. Nakonec to byla vadna volnobezka alternatoru - porad prokluzovala a tak mel altik nizsi otacky. Takze kdyz vam bude blikat kontrolka dobijeni bez rozsviceni STOP a bez hlaseni helmuta, tak je to volnobezkou altiku. Doufam, ze to nekomu pomuze a nebude muset laborovat nekolik dnu, jako ja. :t18:
Laguna Grandtour II 1.9dCi 88kW INITIALE Paris, plná palba

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » úte led 13, 2009 21:16

zet3 píše:Ahoj, tak zavada nalezena a odstranena. Po vymene regulatora porad nedobijela. Nakonec to byla vadna volnobezka alternatoru - porad prokluzovala a tak mel altik nizsi otacky. Takze kdyz vam bude blikat kontrolka dobijeni bez rozsviceni STOP a bez hlaseni helmuta, tak je to volnobezkou altiku. Doufam, ze to nekomu pomuze a nebude muset laborovat nekolik dnu, jako ja. :t18:
Myslel som, ze vadnu volnobezku vedia v elektroservise zistit, ked to mali na stole...
Ale asi to nie je take lahke, kedysi som mal Trabanta s volnobezkou na 4. rychlostnom stupni. Stale nezaberala, parkrat som to mal rozobrate ale vobec nic na nej nebolo vidiet...
Take iste priznaky ma aj poskodena odpruzena remenica, servo v zaciatkoch poruchy este ide.

Uživatelský avatar
zet3
Advanced member
Příspěvky: 285
Registrován: pon črc 30, 2007 21:23
Bydliště: HB

Příspěvek od zet3 » úte led 13, 2009 22:00

Laco19 píše:
zet3 píše:Ahoj, tak zavada nalezena a odstranena. Po vymene regulatora porad nedobijela. Nakonec to byla vadna volnobezka alternatoru - porad prokluzovala a tak mel altik nizsi otacky. Takze kdyz vam bude blikat kontrolka dobijeni bez rozsviceni STOP a bez hlaseni helmuta, tak je to volnobezkou altiku. Doufam, ze to nekomu pomuze a nebude muset laborovat nekolik dnu, jako ja. :t18:
Myslel som, ze vadnu volnobezku vedia v elektroservise zistit, ked to mali na stole...
Ale asi to nie je take lahke, kedysi som mal Trabanta s volnobezkou na 4. rychlostnom stupni. Stale nezaberala, parkrat som to mal rozobrate ale vobec nic na nej nebolo vidiet...
Take iste priznaky ma aj poskodena odpruzena remenica, servo v zaciatkoch poruchy este ide.
No na stole to prave roztaceli pres hridel stredem, proto bylo vse ok, roztocit to pres remenici, tak je to jasne hned. No a na volnobezce neni nic videt, je jak nova(ta vadna-puvodni) akorat me zarazilo, ze na altiku Valeo je volnobezka Made in Germany.
Laguna Grandtour II 1.9dCi 88kW INITIALE Paris, plná palba

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » úte led 13, 2009 22:20

zet3 píše:No na stole to prave roztaceli pres hridel stredem, proto bylo vse ok, roztocit to pres remenici, tak je to jasne hned. No a na volnobezce neni nic videt, je jak nova(ta vadna-puvodni) akorat me zarazilo, ze na altiku Valeo je volnobezka Made in Germany.
Cakal si made in china? :lol:

Uživatelský avatar
comix13
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: ned úno 08, 2009 14:43
Bydliště: zlín
Kontaktovat uživatele:

mam stejny problem jako xlaguna

Příspěvek od comix13 » ned úno 08, 2009 16:53

mam novou baterii pri normalnim pouzvani a nastartovanem motoru mam 14,2V pri vyhrivani sedaku predniho zadniho okna, zrcatek a vseho naplno mam na baterce 14,1, jinak baterku mam novou jinak jak psal xlaguna startuje normalne , ale dost se te hlasky bojim

Uživatelský avatar
sergej73
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: čtv črc 03, 2008 22:33
Bydliště: Horehronie

Re: mam stejny problem jako xlaguna

Příspěvek od sergej73 » ned úno 08, 2009 19:47

comix13 píše:mam novou baterii pri normalnim pouzvani a nastartovanem motoru mam 14,2V pri vyhrivani sedaku predniho zadniho okna, zrcatek a vseho naplno mam na baterce 14,1, jinak baterku mam novou jinak jak psal xlaguna startuje normalne , ale dost se te hlasky bojim
ak je ta bateria dobra tak sa nemas coho bat,aj ja sa bojim ze zomriem ale raz zdochnut musim,nie som LENIN :lol: :lol: :lol:
Renault Laguna II 10/2001 1,9dCi Initiale, 88kw/120k, ;Vyhřívané sedačky; ABS; Tempomat; Přední mlhovky; 8 airbagů; Metalíza; Zrcátka v elektrice; Vyhřívané přední sklo; Palubní PC; Kožený interiér; Dálkové ovládání; Centrální zamykání; Venkovní teploměr; Všechna okna v elektrice; Navigace-Carminat CNI I; 17"ALU kola

Uživatelský avatar
comix13
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: ned úno 08, 2009 14:43
Bydliště: zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od comix13 » ned úno 08, 2009 20:30

no hned zitra zkusim kolik asi autko vezme mAh v klidovem stavu mam takove podezreni ze by to pres noc proste tu baterku vybilo a nebo bude spatna baterka ale tomu se me nechce verit je dva dny stara
laguna II privilege , 2001 230tis jiz 130t 1.9 DCI 6kvalt dodelavany tempomat
7,5 l/100km

Uživatelský avatar
comix13
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: ned úno 08, 2009 14:43
Bydliště: zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od comix13 » pon úno 09, 2009 17:10

tak jsem meril auto tesne po dojeti me zere 300mA a cca po pul hodine to zere 150 mA zda se me to nejak momc nesetkal jste se stim nekdo ?
laguna II privilege , 2001 230tis jiz 130t 1.9 DCI 6kvalt dodelavany tempomat
7,5 l/100km

Uživatelský avatar
comix13
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: ned úno 08, 2009 14:43
Bydliště: zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od comix13 » sob úno 14, 2009 23:07

zjisteno ze kdyz odpojim baterku , a merim proud tak dokud neotevru nebo nezavru dvere nebo jakkoliv jinak nesahnu na jedno s tri tlacitek na karte tak mam spotrebu cca 50mA ale jak mile otevru nebo neco podobneho tak mmam zas 150mA, dost me vadi hlaska porad dokala ze mam baterry charge fault
laguna II privilege , 2001 230tis jiz 130t 1.9 DCI 6kvalt dodelavany tempomat
7,5 l/100km

xlaguna
Advanced member
Příspěvky: 282
Registrován: ned črc 06, 2008 10:24
Bydliště: Blansko, Brno, Boskovice

Příspěvek od xlaguna » úte čer 30, 2009 07:36

Neví někdo, jestli hláška v němčině: BATTERIE SCHWACHE je ekvivalentem hlášky v angličtině: BATTERY CHARGE FAULT?

Ta německá je totiž "slabá baterie" a ta anglická "nefunkční dobíjení". Jde o to, abych vyloučil problém s dobíjením.

Hláška BATTERIE SCHWACHE se mně objevuje už při každém startu (nebo spíše chvilku po startu) a nejpozději po minutě zhasne a už se neobjeví. Baterku jsem dal novou, auto hned po startu i na volnoběh dobíjí (palubní napětí cca 14,2V). Napětí nekolísá.
Poradí mně někdo?
Laguna II Grandtour, 1,8 16V 88kW

Milan Havlát
Člen RCČR
Příspěvky: 479
Registrován: úte dub 07, 2009 18:49

Laguna 2-dobijení

Příspěvek od Milan Havlát » úte čer 30, 2009 09:35

xlaguna píše:Neví někdo, jestli hláška v němčině: BATTERIE SCHWACHE je ekvivalentem hlášky v angličtině: BATTERY CHARGE FAULT?

Ta německá je totiž "slabá baterie" a ta anglická "nefunkční dobíjení". Jde o to, abych vyloučil problém s dobíjením.

Hláška BATTERIE SCHWACHE se mně objevuje už při každém startu (nebo spíše chvilku po startu) a nejpozději po minutě zhasne a už se neobjeví. Baterku jsem dal novou, auto hned po startu i na volnoběh dobíjí (palubní napětí cca 14,2V). Napětí nekolísá.
Poradí mně někdo?
. Ahoj německy je to slabá baterie a anglicky nefunkční dobijení. Řekl bych že budeš mít asi na alternátoru něco s diodovým můstkem. Milan

xlaguna
Advanced member
Příspěvky: 282
Registrován: ned črc 06, 2008 10:24
Bydliště: Blansko, Brno, Boskovice

Re: Laguna 2-dobijení

Příspěvek od xlaguna » úte čer 30, 2009 11:20

Milan Havlát píše:
xlaguna píše:Neví někdo, jestli hláška v němčině: BATTERIE SCHWACHE je ekvivalentem hlášky v angličtině: BATTERY CHARGE FAULT?

Ta německá je totiž "slabá baterie" a ta anglická "nefunkční dobíjení". Jde o to, abych vyloučil problém s dobíjením.

Hláška BATTERIE SCHWACHE se mně objevuje už při každém startu (nebo spíše chvilku po startu) a nejpozději po minutě zhasne a už se neobjeví. Baterku jsem dal novou, auto hned po startu i na volnoběh dobíjí (palubní napětí cca 14,2V). Napětí nekolísá.
Poradí mně někdo?
. Ahoj německy je to slabá baterie a anglicky nefunkční dobijení. Řekl bych že budeš mít asi na alternátoru něco s diodovým můstkem. Milan
Jde mně o to, zda tyto hlášky jsou identické (zda není v němčině jiná pro nefunkční dobíjení a opačně)
Můžeš trochu rozebrat ten problém s diodama? Je to na výměnu regulátoru, nebo celého alternátoru? Dělá to minimálně rok a minimálně 30.000 km. Je fakt že v poslední době častěji.
Laguna II Grandtour, 1,8 16V 88kW

Milan Havlát
Člen RCČR
Příspěvky: 479
Registrován: úte dub 07, 2009 18:49

Re: Laguna 2-dobijení

Příspěvek od Milan Havlát » úte čer 30, 2009 12:12

xlaguna píše:
Milan Havlát píše:
xlaguna píše:Neví někdo, jestli hláška v němčině: BATTERIE SCHWACHE je ekvivalentem hlášky v angličtině: BATTERY CHARGE FAULT?

Ta německá je totiž "slabá baterie" a ta anglická "nefunkční dobíjení". Jde o to, abych vyloučil problém s dobíjením.

Hláška BATTERIE SCHWACHE se mně objevuje už při každém startu (nebo spíše chvilku po startu) a nejpozději po minutě zhasne a už se neobjeví. Baterku jsem dal novou, auto hned po startu i na volnoběh dobíjí (palubní napětí cca 14,2V). Napětí nekolísá.
Poradí mně někdo?
. Ahoj německy je to slabá baterie a anglicky nefunkční dobijení. Řekl bych že budeš mít asi na alternátoru něco s diodovým můstkem. Milan
Jde mně o to, zda tyto hlášky jsou identické (zda není v němčině jiná pro nefunkční dobíjení a opačně)
Můžeš trochu rozebrat ten problém s diodama? Je to na výměnu regulátoru, nebo celého alternátoru? Dělá to minimálně rok a minimálně 30.000 km. Je fakt že v poslední době častěji.
. Ahoj když to volně přeložíš,tak je to dobijení, regulátor nabíjení tím to asi nebude,spíš bych to přikládal tomu altíku. Asi takhle: Přes uhlíky a sběrné kroužky teče do budícího vinutí budící proud a přitom vzniká magnetické pole. Poloha magnetického pole se podle otáček rotoru vzhledem k vinutí statoru stále mění a v důsledku těchto změn vzniká ve vinutí statoru střídavý proud. Baterie však může být dobíjena pouze stejnosměrným proudem,a proto se střídavý proud v diodovém usměrňovači mění na stejnosměrný. Napěťový regulátor podle stavu nabití baterie mění zapínání a vypínání budícího a nabíjecího proudu. Současně udržuje napěťový regulátor nezávisle na otáčkách motoru konstantní provozní napětí na na hodnotě asi 14V. A ještě jeden problém. Můžeš mít volný klínový řemen,opotřebované uhlíky. A pak někde přerušené vedení mezi altíkem a regulátorem napětí. Toto vše zkontroluj. Nebo jestli máš možnost jiný alternátor na zkoušku,aby si vyloučil regulátor napětí. Milan

xlaguna
Advanced member
Příspěvky: 282
Registrován: ned črc 06, 2008 10:24
Bydliště: Blansko, Brno, Boskovice

Příspěvek od xlaguna » úte čer 30, 2009 12:27

Díky za radu. Nejraději bych rovnou vyměnil alternátor - má vše v sobě a je docela levnej. Tedy našel jsem jen na motor 1,8 16V 85kW a 89kW. Předpokládám že je na 88kW stejný..????
Cenovka 4.000,-

Jak je obtížné vyměnit alternátor?
Laguna II Grandtour, 1,8 16V 88kW

Milan Havlát
Člen RCČR
Příspěvky: 479
Registrován: úte dub 07, 2009 18:49

Laguna2

Příspěvek od Milan Havlát » úte čer 30, 2009 13:10

xlaguna píše:Díky za radu. Nejraději bych rovnou vyměnil alternátor - má vše v sobě a je docela levnej. Tedy našel jsem jen na motor 1,8 16V 85kW a 89kW. Předpokládám že je na 88kW stejný..????
Cenovka 4.000,-

Jak je obtížné vyměnit alternátor?
. Altík snad stejný je ale určitě to fakt nevím. Jsou tu zkušenější. A výměna by neměla být náročná akorát záleží jaký je k tomu přístup a jestli to půjde povolit. Milan

schumi0007
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: ned bře 09, 2008 11:19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schumi0007 » pát lis 12, 2010 08:53

nevíte kde si palubni deska měří napětí abčas my to píše že my nedobíjí alternátor ale už jsem vyzjistil že to ním není že je to někde v palubovce protože když do ní bouchnu tak to přestane a koukal jsem že tytto problemy ma asi vice lidí asi to bude nějakýá studenák v palubce

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 hostů