Dialogizace palubovky

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
jarda19
Grafoman
Příspěvky: 2050
Registrován: ned led 17, 2010 19:25
Bydliště: Havířov

Příspěvek od jarda19 » sob led 23, 2010 19:27

Ahoj. Zkusil jsem ten test palubovky a: písmenka žádný jen čárky ale při přepínání mi na displeji dole napíše Min. paliva a pod tím je symbol čerpadla (mám na mysli čerpacího stojanu )a po přepnutí default charge a pod tím je nakreslena baterie. Mám lagu jen týden a když jsem ji kupoval tak byla prázdná baterka i nádrž. Může to být tím??? Jak to vymazat??? Nabíjení jsem samozřejmě měřil je 14,4V

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9615
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » sob led 23, 2010 20:23

ahoj
je to v pořádku
to ti ukazuje kolik máš zbytek paliva v nádrži a u tý baterie ti snad tuším ukazuje jak je nabitá
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 204PS@450Nm 2014 Full
Hnědá guaranja ( já říkám že je to černá )
černá kůže 19" papuče

VW Caddy 2.0TDI 2019 Bílá

EX: Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale

Uživatelský avatar
zet3
Advanced member
Příspěvky: 292
Registrován: pon črc 30, 2007 21:23
Bydliště: HB

Příspěvek od zet3 » ned led 24, 2010 20:53

Davidak79 píše:ahoj
je to v pořádku
to ti ukazuje kolik máš zbytek paliva v nádrži a u tý baterie ti snad tuším ukazuje jak je nabitá
Nee, je to tam proto, abys videl jestli funguji segmenty displaye vsech barevne zobrazovanych symbolu(rezerva - oranzova, dobijeni - cervena a jeste neco ??? - bila) :wink:
Laguna Grandtour II 1.9dCi 88kW INITIALE Paris, plná palba

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9615
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » ned led 24, 2010 21:54

no a u těch kontrolek ti píše stav paliva a nabití baterky
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 204PS@450Nm 2014 Full
Hnědá guaranja ( já říkám že je to černá )
černá kůže 19" papuče

VW Caddy 2.0TDI 2019 Bílá

EX: Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale

Uživatelský avatar
jarda19
Grafoman
Příspěvky: 2050
Registrován: ned led 17, 2010 19:25
Bydliště: Havířov

Příspěvek od jarda19 » ned led 24, 2010 23:16

Stav paliva ti napíše ale u těch barevných oranžové píše 0.0 a u ré červené nepíše stav nabití

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9615
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » pon led 25, 2010 11:14

zet3 píše:
Davidak79 píše:ahoj
je to v pořádku
to ti ukazuje kolik máš zbytek paliva v nádrži a u tý baterie ti snad tuším ukazuje jak je nabitá
Nee, je to tam proto, abys videl jestli funguji segmenty displaye vsech barevne zobrazovanych symbolu(rezerva - oranzova, dobijeni - cervena a jeste neco ??? - bila) :wink:
jj , hned mě to nenapadlo i když jsem to četl
a na ten zbytek paliva jsem se byl radši podívat a ukazuje to v jinou dobu a to nabití baterie ? to netuším kde jsem na to přišel :oops:
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 204PS@450Nm 2014 Full
Hnědá guaranja ( já říkám že je to černá )
černá kůže 19" papuče

VW Caddy 2.0TDI 2019 Bílá

EX: Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale

Uživatelský avatar
Giggo
Experienced member
Příspěvky: 538
Registrován: čtv zář 11, 2008 12:20
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Giggo » úte led 26, 2010 09:01

K tomu stavu paliva. Pokud zapnete Dialogizaci a jdete tankovat, vidíte na ukazateli stavu paliva v nádrži jak průběžně přibývá (Hezky to tam padá). Jinak plná se ukáže, jako 70l
Včera sem natankoval 65 a to sem měl pocit, že už mám v nádrži jen výpary, dle tohodle bych tam měl mít ještě 5.
Asi někdy vemu kanistřík do kufru a pojedu, dokud to pojede :)
UKRADENÁ :( Renault Laguna II; 1.9dCi 88kW@106kW; 2001

Hrnecek
Grafoman
Příspěvky: 2319
Registrován: ned úno 15, 2009 00:03
Bydliště: Vidlatá Seč

Příspěvek od Hrnecek » úte led 26, 2010 19:19

Giggo píše:K tomu stavu paliva. Pokud zapnete Dialogizaci a jdete tankovat, vidíte na ukazateli stavu paliva v nádrži jak průběžně přibývá (Hezky to tam padá). Jinak plná se ukáže, jako 70l
Včera sem natankoval 65 a to sem měl pocit, že už mám v nádrži jen výpary, dle tohodle bych tam měl mít ještě 5.
Asi někdy vemu kanistřík do kufru a pojedu, dokud to pojede :)
Já ji jednou narval až po víčko a ukázala 71 :-)
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V

magadafagada
Experienced member
Příspěvky: 694
Registrován: pon led 29, 2007 07:22
Bydliště: staňkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magadafagada » čtv led 28, 2010 15:33

a kolik vám to ukazuje tu spotřebu při volnoběhu.
mýmu tátovi to ukazuje o něco méně 0,5-0,8(spíš 0,5)
nedaly by se třeba podle toho odhadnout starší vstřiky s většími korekcemi, nebo tak něco?

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9615
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » čtv led 28, 2010 16:11

tak mě to ukazuje 0,8 - 1,4
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 204PS@450Nm 2014 Full
Hnědá guaranja ( já říkám že je to černá )
černá kůže 19" papuče

VW Caddy 2.0TDI 2019 Bílá

EX: Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale

Uživatelský avatar
TACOSI
Advanced member
Příspěvky: 289
Registrován: ned lis 15, 2009 17:48
Bydliště: Košice - okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TACOSI » čtv led 28, 2010 16:45

Mne stale preskakuje 0,8 - 1,1

No viac ma stve,ze ked stojim na mieste z nastartovanym motorom(samozrejme volnobeh),,tak to kua pripocitava do priemeru spotreby.

Takze ked jazdim bez toho aby som niekde stal z nastartovanym motorom,tak mam spotrebu cca 6,3L , ale ked jazdim zo zastavkami(napriklad cakam na manzelku pred jej pracou,z nastartovanym motorom,aby som nezmrzol-- a podobne situacie)tak mam priemer stale okolo 6,8 - 7,0
Laguna 2 GT. Expression 2002, 1.9 dci 74Kw ->96 kW
Audi A6 3.0 TDI 220 kW quattro S-Line :-)

Uživatelský avatar
Makak007
Experienced member
Příspěvky: 952
Registrován: sob srp 25, 2007 16:48
Bydliště: +/- Praha

Příspěvek od Makak007 » ned led 31, 2010 21:13

TACOSI píše:Mne stale preskakuje 0,8 - 1,1

No viac ma stve,ze ked stojim na mieste z nastartovanym motorom(samozrejme volnobeh),,tak to kua pripocitava do priemeru spotreby.

Takze ked jazdim bez toho aby som niekde stal z nastartovanym motorom,tak mam spotrebu cca 6,3L , ale ked jazdim zo zastavkami(napriklad cakam na manzelku pred jej pracou,z nastartovanym motorom,aby som nezmrzol-- a podobne situacie)tak mam priemer stale okolo 6,8 - 7,0
A co se ti na tom nelíbí?
Palivo je spálené, ujedeš 0km, do toho průměru to zcela správně patří...
To je jako kdybys vytuhnul na hodinku v zácpě na dálnici a pak se rozčiloval, že ti to kazí průměrnou spotřebu. Ano, kazí, ale jen to číslo, jinak je to spočítané naprosto správně. Jestli ji chceš mít 5l/100km, musíš jezdit osmdesátkou v noci po dálnicích spolu s kamiony... :P :P :P
ObrázekObrázekObrázek

lopik
Experienced member
Příspěvky: 671
Registrován: stř úno 28, 2007 21:59

Příspěvek od lopik » ned led 31, 2010 23:18

také jsem udělal test palubky a objevilo se mě h - porucha snímače hladiny oleje,chlapi co ted to jako že to blbe ukazuje olej nebo co mám s tím jet do servisu?
Nyní Renault Laguna Grandtour II,2002,1,6-16V-79KW a Renault Twingo II,2009,1,2-44 KW
Předtím 2 krát R18,2 krát R21,Safrane Ph2.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11480
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned led 31, 2010 23:25

lopik píše:také jsem udělal test palubky a objevilo se mě h - porucha snímače hladiny oleje,chlapi co ted to jako že to blbe ukazuje olej nebo co mám s tím jet do servisu?
Stál si někde v kopci, tak to vymaž a jezdi dál.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 412000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 216000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 355000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Uživatelský avatar
L U K Y
Advanced member
Příspěvky: 292
Registrován: sob bře 24, 2007 14:10
Bydliště: SK - IRL
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od L U K Y » pon bře 29, 2010 02:41

Josef HORÁK píše:Já bych nebyl zase tak nespokojenej, že mám ukazatel teploty vody v optimu a že tudíž nevařím :?
Ale můžete to nějak zkusit zavařit a pak pozorovat, jestli ručička vystoupí až k maximu. Jestli ne, je teploměr vadný a můžete ho vyměnit v rámci generálky motoru, kterou pak stejně budete muset udělat. A to se vyplatí! :lol:
cez DDT diagnostyku sa da krasne pozriet presna teplota , tak ale nie kazdy ju ma.....
mne tiez rucicka ukazuje pomenej a tiez som si nebol isty ci sa spravne zahrieva motor , kukol som to v DDT a uz som spokojny :D je to ok.
LIIGrandtour 1.9dci/88kw, tempomat, 8xairbag - ,ol.filter vecsi z P307, zrk.folie, disky ENZO, subik :), denne LED svetla. odislo turbo..konec asi.. :(

Ford Fusion2 1.4tdci, vyhrievane predne sklo-ked si clovek na to zvykne tak uz nemoze byt bez toho :} predane
Fiat stilo 1.9 115k panoramaticka strecha...
SkuterSUZUKI Burgman 250

najnovsi prirastok HONDA LEGEND 3.5 V6 VTEC, SHAWD 4x4, 295konikov :)

Uživatelský avatar
Giggo
Experienced member
Příspěvky: 538
Registrován: čtv zář 11, 2008 12:20
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Giggo » pon bře 29, 2010 13:53

L U K Y píše: cez DDT diagnostyku sa da krasne pozriet presna teplota , tak ale nie kazdy ju ma.....
mne tiez rucicka ukazuje pomenej a tiez som si nebol isty ci sa spravne zahrieva motor , kukol som to v DDT a uz som spokojny :D je to ok.
A ručičku můžeš upravit dle návodu na výměnu podsvětlení palubky, kde je popsána aj kalibrace ručiček :)
UKRADENÁ :( Renault Laguna II; 1.9dCi 88kW@106kW; 2001

Uživatelský avatar
L U K Y
Advanced member
Příspěvky: 292
Registrován: sob bře 24, 2007 14:10
Bydliště: SK - IRL
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od L U K Y » pon bře 29, 2010 20:39

Giggo píše:
L U K Y píše: cez DDT diagnostyku sa da krasne pozriet presna teplota , tak ale nie kazdy ju ma.....
mne tiez rucicka ukazuje pomenej a tiez som si nebol isty ci sa spravne zahrieva motor , kukol som to v DDT a uz som spokojny :D je to ok.
A ručičku můžeš upravit dle návodu na výměnu podsvětlení palubky, kde je popsána aj kalibrace ručiček :)
viem o tom ze sa daju nakalibrovat vsetky rucicky ale nevedel som ako sa dostat k tomu :) diky idem pohladat ten navod :D
LIIGrandtour 1.9dci/88kw, tempomat, 8xairbag - ,ol.filter vecsi z P307, zrk.folie, disky ENZO, subik :), denne LED svetla. odislo turbo..konec asi.. :(

Ford Fusion2 1.4tdci, vyhrievane predne sklo-ked si clovek na to zvykne tak uz nemoze byt bez toho :} predane
Fiat stilo 1.9 115k panoramaticka strecha...
SkuterSUZUKI Burgman 250

najnovsi prirastok HONDA LEGEND 3.5 V6 VTEC, SHAWD 4x4, 295konikov :)

Uživatelský avatar
Driscoll
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: ned kvě 31, 2009 12:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Driscoll » pon bře 29, 2010 21:23

Pánové, tak mě napadl jeden dotaz, jak pročítám toto zajímavé vlákno. Když spustím test přístrojovky, tak píšete, že se provádí i během jízdy. A jak ten test zase zruším?? Když si s tím budu hrát a pak si to vezme přítelkyně, tak mi bude hned volat, že s tím něco je :lol: :lol:
Jinak mě to ukazuje teplotu taky těsně pod půlkou a to mám 1,6 16V.
*Driscoll*

Hrnecek
Grafoman
Příspěvky: 2319
Registrován: ned úno 15, 2009 00:03
Bydliště: Vidlatá Seč

Příspěvek od Hrnecek » pon bře 29, 2010 21:42

Driscoll píše:Pánové, tak mě napadl jeden dotaz, jak pročítám toto zajímavé vlákno. Když spustím test přístrojovky, tak píšete, že se provádí i během jízdy. A jak ten test zase zruším?? Když si s tím budu hrát a pak si to vezme přítelkyně, tak mi bude hned volat, že s tím něco je :lol: :lol:
Jinak mě to ukazuje teplotu taky těsně pod půlkou a to mám 1,6 16V.
Musel jsem zhasnout motor :-) přítelkyni musíš okamžitě vyděsit, že to rozbila a ť se ani nevrací domů.. :lol: :lol:
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V

Uživatelský avatar
jarda19
Grafoman
Příspěvky: 2050
Registrován: ned led 17, 2010 19:25
Bydliště: Havířov

Příspěvek od jarda19 » pon bře 29, 2010 21:46

Neboj než si to vezme přítelkyně tak určitě dojde benzín a pak už to dialogizovat nebude. :lol:
Kastrolek: sakra seš rychlejší. :lol: :lol: :lol:
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1405
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » pon črc 12, 2010 01:04

chlapci - vecna... vecna....:

pri dialogizaci mi ukazujee - - - h, zkusili jsme to s uzivatelem UFO vymazat ale po chvilce se objevila hlaska znova, jinak ted jsem zazil i velky problemy pri ceste do italie kdyz si teplota motoru po ceste tam delala co chtela - u vidne mi napsalo auto STOP a pak se jen dolevalo, zjistilo se ze vadny konektor na vrtuli, fajne po ceste zpatky se voda dolevala chladici smesi aby se zvysil bod varu a tudiz i teplota odparovani... no a u vidne (cestou dom) zas hekla rucicka teplomeru pomerne vysoko a kdyz jsme sli kontrolovat expanzku tka tam chybelo dost vody, asi si zas prisal vzduch, takjsme dolili pomohli mu parkrat odvzdusnit sroubem na chladici a ted se tvari ze jezdi vrtule spina...
jinak to sem uvadim protozze nevim kam se mi podela ta voda cestou zpatky, a jesli to treba nemuze souviset i s tou hlaskou ---h,

jinak hlava se netvari praskle - kour z vyfuku cerny, olej olejovaty - bez emulzi - a na merce je cca 1-1,5mm nad max

ps pro moderatora, v pridpade, ze by byl nekdo hodnej a chtel rozebirat tu cast s vrenim a vodou a nesouviselo by to s tim H, prosim o presunuti do technicke sekce pravdepodobne k satisum ;) dekuji
Obrázek V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Obrázek V6 - BVM - Privilege - illiade

Laguna 3 2,0T BVA
Octavia 3 1,6TDi Greenline
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 "Boďa Edition"

Hrnecek
Grafoman
Příspěvky: 2319
Registrován: ned úno 15, 2009 00:03
Bydliště: Vidlatá Seč

Příspěvek od Hrnecek » pon črc 12, 2010 12:49

Nemáš ucpaný víčko nádobky??? Mi to jednou na autě dělalo totéž a mělo to na svědomí víčko a motor moc tlakoval....
Co se "h" týká, to , jak sis přečetl určitě, je porucha snímače hladiny oleje... Kolik ho tam ve skutečnosti máš? Dost? Není ho tam málo a proto se motor nadměrně zahřívá???
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1405
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » pon črc 12, 2010 13:28

Hrnecek píše:Nemáš ucpaný víčko nádobky??? Mi to jednou na autě dělalo totéž a mělo to na svědomí víčko a motor moc tlakoval....
Co se "h" týká, to , jak sis přečetl určitě, je porucha snímače hladiny oleje... Kolik ho tam ve skutečnosti máš? Dost? Není ho tam málo a proto se motor nadměrně zahřívá???
vicko covece nevim, kdyz jsem ho povoloval kvuli doliti tak vzdycky slo normalne, a normalne upoustelo tlak kdyz jsem povoloval, kazdopadne vcera vecer jsem dolil cca 3/4litru vody zas :( rano jsem se instinktivne podival na expanzku (mezi dolitim a ranem jsem ujel asi 5km) a dolil jsem zas nejakych 0,25 - 0,5l, takze je asi spis netesnost nekde v hadicich zase ale asi jak se to rozpali tak to okamzite co natece ven pari pryc nebo nevim, pod autem kaluze nejsou, tak to musim nekam odvezt aby mit to zkusili natlakovat a hlavne poradne vypustit smes a namichat normalni ...

co se oleje tyka tak ten jsem kontroloval merkou a je tam fakt neco malo nad horni ryskou (cca 1-1,5mm) a pri nastartovani motoru mi bezi ten selftest a napise velkym OK a kdyz projizdim tak hladina oleje je podle neho taky OK a pise oil OK ... ach jo ja a moje zavady


:lol:
Obrázek V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Obrázek V6 - BVM - Privilege - illiade

Laguna 3 2,0T BVA
Octavia 3 1,6TDi Greenline
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 "Boďa Edition"

Hrnecek
Grafoman
Příspěvky: 2319
Registrován: ned úno 15, 2009 00:03
Bydliště: Vidlatá Seč

Příspěvek od Hrnecek » pon črc 12, 2010 14:22

Sundal bych všechny možný plastový kryty, nechal to zase přehřát a pořádně prohlédl motor... Ta voda se nemůže ztratit okamžitě tak abys to neviděl... Navíc nemrznoucí kapalina po uschnutí nechává takový skvrny, aspoň teda Fridex v traktoru to dělá :lol: :lol: :lol:
Co se H týká, tak nevím... Když jsi to nuloval, nestál jsi nějak z kopce, do kopce, ke straně???
Rozhodně nepředpokládám, že by to mělo něco společného s tím přehříváním...

Ach jo, Ty a Tvoje závady :lol: :lol: :lol:
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1405
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » pon črc 12, 2010 21:13

hele dnes jsem H nuloval znova rano a zatim tam neni mozna to byla vazne MOJE zavada :D

kazdopadne dnes jsem byl v servise a na rychle zkouknuti se jim zda ze to tlaci do chladici kapaliny nekudy to saje hodne vzduchu jesli jsem to dobre pochopil, jeste s tim ve stredu jedu za mym mechosem, motor mam shora oddeklovanej dolu jsem se jeste nedostal abych ho oddekloval ;) strasi me nejakyma mikroporama na hlave a nebo prdlou hlavou pripadne tesnenim, uvidim co po zbezne prohlidce nazna muj mechos kteryho jsem pripravil uz kdysi na MOJE zavady :D ale jen se modlim aby tady nemeli pravdu :(
Obrázek V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Obrázek V6 - BVM - Privilege - illiade

Laguna 3 2,0T BVA
Octavia 3 1,6TDi Greenline
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 "Boďa Edition"

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů