Dialogizace palubovky
Moderátor: Moderators General
- Losky
- Junior member
- Příspěvky: 227
- Registrován: čtv srp 07, 2008 18:49
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Dialogizace palubovky
Jak často tuto funkci používáte. Já se o ní dočetl teprve dnes. Pro ty co nevědí o co jde, jedná se o diagnostiku palubní desky. Zmáčknete tlačítko palubního pc na páčce stěračů, držíte ho a vložíte kartu na doraz. Rozsvítí se všechny funkce displeje a pustíte. Začnou vám všechny ručičky jezdit na doraz a zpět a překlikáváním palubního pc se dovíte, kolik paliva zbývá v nádrži, pak spotřeba paliva na hodinu (při nastartování) a pak písmenka a pokud není závada, tak 4 pomlčky. Písmenka tam jsou 4.
t - porucha vstřikování, která trvala více jak 4 vteřiny
j -porucha měřiče hladiny paliva (pokud byl odpojen na více jak 100 sekund)
d - porucha informace vstřikování
h - porucha snímače hladiny oleje
Taky mě zajímá, jak to, že motor když je zahřátý, neukazuje ukazatel přímo v půlce na ukazateli, ale asi o 0,5 cm níže?
t - porucha vstřikování, která trvala více jak 4 vteřiny
j -porucha měřiče hladiny paliva (pokud byl odpojen na více jak 100 sekund)
d - porucha informace vstřikování
h - porucha snímače hladiny oleje
Taky mě zajímá, jak to, že motor když je zahřátý, neukazuje ukazatel přímo v půlce na ukazateli, ale asi o 0,5 cm níže?
Škoda Fabia 3 1.2 TSi - objednáno
Škoda Roomster 1.2 TSi
Škoda Octavia 3 1.4 TSi
Škoda Yeti 2.0 TDi 4x4
Škoda Octavia 1.9 TDi
Škoda Fabia 2 1.2 HTP
Škoda Fabia 1.9 TDi
Citroen C3 1.4 HDi
Laguna II 1.9 dCi
Škoda Fabia 1.9 SDi
Suzuki Baleno GSi
Suzuki Swift GTi
Fiat Uno Logo 1.0i
Citroen BX 1.6i
Lancia Y 1.0i
Škoda Favorit GLXi
VW Golf 3 1.4i
Renault 5 1.4i
Škoda Roomster 1.2 TSi
Škoda Octavia 3 1.4 TSi
Škoda Yeti 2.0 TDi 4x4
Škoda Octavia 1.9 TDi
Škoda Fabia 2 1.2 HTP
Škoda Fabia 1.9 TDi
Citroen C3 1.4 HDi
Laguna II 1.9 dCi
Škoda Fabia 1.9 SDi
Suzuki Baleno GSi
Suzuki Swift GTi
Fiat Uno Logo 1.0i
Citroen BX 1.6i
Lancia Y 1.0i
Škoda Favorit GLXi
VW Golf 3 1.4i
Renault 5 1.4i
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dialogizace palubovky
Otázka zní, proč by ausgerechnet měl být přesně v polovině?Losky píše:
Taky mě zajímá, jak to, že motor když je zahřátý, neukazuje ukazatel přímo v půlce na ukazateli, ale asi o 0,5 cm níže?
- Losky
- Junior member
- Příspěvky: 227
- Registrován: čtv srp 07, 2008 18:49
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dialogizace palubovky
nemůžu si pomoct, ale už jen kvůli optickému dojmu by to mělo být na té půlce. Aspoň 90% aut to tak má, že v půlce je klasicky 90 stupňůDDT píše:Otázka zní, proč by ausgerechnet měl být přesně v polovině?Losky píše:
Taky mě zajímá, jak to, že motor když je zahřátý, neukazuje ukazatel přímo v půlce na ukazateli, ale asi o 0,5 cm níže?
Škoda Fabia 3 1.2 TSi - objednáno
Škoda Roomster 1.2 TSi
Škoda Octavia 3 1.4 TSi
Škoda Yeti 2.0 TDi 4x4
Škoda Octavia 1.9 TDi
Škoda Fabia 2 1.2 HTP
Škoda Fabia 1.9 TDi
Citroen C3 1.4 HDi
Laguna II 1.9 dCi
Škoda Fabia 1.9 SDi
Suzuki Baleno GSi
Suzuki Swift GTi
Fiat Uno Logo 1.0i
Citroen BX 1.6i
Lancia Y 1.0i
Škoda Favorit GLXi
VW Golf 3 1.4i
Renault 5 1.4i
Škoda Roomster 1.2 TSi
Škoda Octavia 3 1.4 TSi
Škoda Yeti 2.0 TDi 4x4
Škoda Octavia 1.9 TDi
Škoda Fabia 2 1.2 HTP
Škoda Fabia 1.9 TDi
Citroen C3 1.4 HDi
Laguna II 1.9 dCi
Škoda Fabia 1.9 SDi
Suzuki Baleno GSi
Suzuki Swift GTi
Fiat Uno Logo 1.0i
Citroen BX 1.6i
Lancia Y 1.0i
Škoda Favorit GLXi
VW Golf 3 1.4i
Renault 5 1.4i
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dialogizace palubovky
mno... 90% VW group... a ostatni?Losky píše:nemůžu si pomoct, ale už jen kvůli optickému dojmu by to mělo být na té půlce. Aspoň 90% aut to tak má, že v půlce je klasicky 90 stupňůDDT píše:Otázka zní, proč by ausgerechnet měl být přesně v polovině?Losky píše:
Taky mě zajímá, jak to, že motor když je zahřátý, neukazuje ukazatel přímo v půlce na ukazateli, ale asi o 0,5 cm níže?
Krome nejakeho pochybneho optickeho dojmu to k nicemu neni.
Je to orientacni meridlo, necejchovane.
Kolik to asi tak ma "uprostred"?
U VW to funguje tak, ze "uprostred" znamena toleranci cca 10 st. C.
To je fakt super "teplomer"
- Losky
- Junior member
- Příspěvky: 227
- Registrován: čtv srp 07, 2008 18:49
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
je mi jen divný, že ručička umí chodit až na konec a tady to zůstává tak před půlkou. Četl jsem, že některé laguny to mají uprostřed, jiné níž, nic víc, tak to už neřeš. Jen jsem se ptal
Škoda Fabia 3 1.2 TSi - objednáno
Škoda Roomster 1.2 TSi
Škoda Octavia 3 1.4 TSi
Škoda Yeti 2.0 TDi 4x4
Škoda Octavia 1.9 TDi
Škoda Fabia 2 1.2 HTP
Škoda Fabia 1.9 TDi
Citroen C3 1.4 HDi
Laguna II 1.9 dCi
Škoda Fabia 1.9 SDi
Suzuki Baleno GSi
Suzuki Swift GTi
Fiat Uno Logo 1.0i
Citroen BX 1.6i
Lancia Y 1.0i
Škoda Favorit GLXi
VW Golf 3 1.4i
Renault 5 1.4i
Škoda Roomster 1.2 TSi
Škoda Octavia 3 1.4 TSi
Škoda Yeti 2.0 TDi 4x4
Škoda Octavia 1.9 TDi
Škoda Fabia 2 1.2 HTP
Škoda Fabia 1.9 TDi
Citroen C3 1.4 HDi
Laguna II 1.9 dCi
Škoda Fabia 1.9 SDi
Suzuki Baleno GSi
Suzuki Swift GTi
Fiat Uno Logo 1.0i
Citroen BX 1.6i
Lancia Y 1.0i
Škoda Favorit GLXi
VW Golf 3 1.4i
Renault 5 1.4i
- Losky
- Junior member
- Příspěvky: 227
- Registrován: čtv srp 07, 2008 18:49
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Jen mi to vrtalo hlavou:
Škoda Fabia 3 1.2 TSi - objednáno
Škoda Roomster 1.2 TSi
Škoda Octavia 3 1.4 TSi
Škoda Yeti 2.0 TDi 4x4
Škoda Octavia 1.9 TDi
Škoda Fabia 2 1.2 HTP
Škoda Fabia 1.9 TDi
Citroen C3 1.4 HDi
Laguna II 1.9 dCi
Škoda Fabia 1.9 SDi
Suzuki Baleno GSi
Suzuki Swift GTi
Fiat Uno Logo 1.0i
Citroen BX 1.6i
Lancia Y 1.0i
Škoda Favorit GLXi
VW Golf 3 1.4i
Renault 5 1.4i
Škoda Roomster 1.2 TSi
Škoda Octavia 3 1.4 TSi
Škoda Yeti 2.0 TDi 4x4
Škoda Octavia 1.9 TDi
Škoda Fabia 2 1.2 HTP
Škoda Fabia 1.9 TDi
Citroen C3 1.4 HDi
Laguna II 1.9 dCi
Škoda Fabia 1.9 SDi
Suzuki Baleno GSi
Suzuki Swift GTi
Fiat Uno Logo 1.0i
Citroen BX 1.6i
Lancia Y 1.0i
Škoda Favorit GLXi
VW Golf 3 1.4i
Renault 5 1.4i
- VanJ
- Advanced member
- Příspěvky: 379
- Registrován: čtv zář 11, 2008 16:01
- Bydliště: Zilina
- Kontaktovat uživatele:
Huraaa! Otazka toho teplomeru ma "trapila" asi od druheho dna po kupe. Tiez som nevedel, ci to ukazuje spravne, lebo v manuali pisu len, ze to musi byt pod tou zhustenou stupnicou, ale uz nie kolko
Tak som rad, ze mi to ukazuje "spravne"
Tak som rad, ze mi to ukazuje "spravne"
Laguna Grandtour 2.2dCi Initiale 5st Automat, 2004 , Cabasse Auditorium, Carminat Informe, stresne okno a 17" elektrony
- Giggo
- Experienced member
- Příspěvky: 535
- Registrován: čtv zář 11, 2008 12:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dialogizace palubovky
Já ji mám přesně na půlce. Krom momentu v létě, kdy sem strávil hodinu pošouráváním se v zácpě a pak se dostala o kousek vejš.Losky píše: Taky mě zajímá, jak to, že motor když je zahřátý, neukazuje ukazatel přímo v půlce na ukazateli, ale asi o 0,5 cm níže?
UKRADENÁ Renault Laguna II; 1.9dCi 88kW@106kW; 2001
Re: Dialogizace palubovky
možna bych nechal skontrolovat termostat, může to jít jen na velkej okruh a tím pádem se nedocílí optimální provozní teploty.Losky píše:nemůžu si pomoct, ale už jen kvůli optickému dojmu by to mělo být na té půlce. Aspoň 90% aut to tak má, že v půlce je klasicky 90 stupňůDDT píše:Otázka zní, proč by ausgerechnet měl být přesně v polovině?Losky píše:
Taky mě zajímá, jak to, že motor když je zahřátý, neukazuje ukazatel přímo v půlce na ukazateli, ale asi o 0,5 cm níže?
Ale například u služební VW, mi ručička taky neukazovala půlku, při garančce jsem se o tom zmínil a oni to vycejchovali přez PC.
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
-
- Junior member
- Příspěvky: 142
- Registrován: úte čer 30, 2009 19:52
Já bych nebyl zase tak nespokojenej, že mám ukazatel teploty vody v optimu a že tudíž nevařím
Ale můžete to nějak zkusit zavařit a pak pozorovat, jestli ručička vystoupí až k maximu. Jestli ne, je teploměr vadný a můžete ho vyměnit v rámci generálky motoru, kterou pak stejně budete muset udělat. A to se vyplatí!
Ale můžete to nějak zkusit zavařit a pak pozorovat, jestli ručička vystoupí až k maximu. Jestli ne, je teploměr vadný a můžete ho vyměnit v rámci generálky motoru, kterou pak stejně budete muset udělat. A to se vyplatí!
Modrá Laguna II grandtour, 2.0 T Dynamique
-
- Junior member
- Příspěvky: 216
- Registrován: úte črc 07, 2009 10:38
- Bydliště: SK, Martin
Zatial som skúšal dignostiku 2x. Prvý krát mi ukázalo zostatok v nádrži a písmenko h a druhý krát už zostatok iba dve čiarky a potom 4 pomlčky, to h zmizlo. To je asi divné... Ten zostatok nafty už asi nevedelo vypočítať, tesne predtým mi zasvietila rezerva, ale to písmenko h???
Laguna II Grandtour 1,9dCI, F9Q 758 FAP, 2/2006
t - porucha vstřikování, která trvala více jak 4 vteřinyRobino2009 píše:Zatial som skúšal dignostiku 2x. Prvý krát mi ukázalo zostatok v nádrži a písmenko h a druhý krát už zostatok iba dve čiarky a potom 4 pomlčky, to h zmizlo. To je asi divné... Ten zostatok nafty už asi nevedelo vypočítať, tesne predtým mi zasvietila rezerva, ale to písmenko h???
j -porucha měřiče hladiny paliva (pokud byl odpojen na více jak 100 sekund)
d - porucha informace vstřikování
h - porucha snímače hladiny oleje
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Zkusil si to vymáznout tlačítkem na budíkách?TACOSI píše:Mne to vypisuje t a h stale... No motor startuje stale ok,,ale teraz si kladiem otazku,ci tie zavady nesuvisia z mojim problemom zo slabym vykonom mojho motora
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
To já bych raději, aby se mi v průběhu jízdy ručička palivoměru chovala jako ručička teploměru... Áááách to by bylo...Vendous píše:No mně to ukazuje přesně v půlce a když mám půl nádrže tak to vypadá pěkně jak na sebe ty ručičky mířej no ale stejně sem spokojenější když mi ta levá ukazuje až nahoře
-
- Experienced member
- Příspěvky: 850
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: samodiagnostika palubovky
jen tak mimochodem, víte, že když to tlačítko PC držíte pořád a nastartujete, tak jedna z těch položek na displeji je průtok paliva?Losky píše:Jak často tuto funkci používáte. Já se o ní dočetl teprve dnes. Pro ty co nevědí o co jde, jedná se o diagnostiku palubní desky. Zmáčknete tlačítko palubního pc na páčce stěračů, držíte ho a vložíte kartu na doraz. Rozsvítí se všechny funkce displeje a pustíte. Začnou vám všechny ručičky jezdit na doraz a zpět a překlikáváním palubního pc se dovíte, kolik paliva zbývá v nádrži, pak spotřeba paliva na hodinu (při nastartování) a pak písmenka a pokud není závada, tak 4 pomlčky. Písmenka tam jsou 4.
t - porucha vstřikování, která trvala více jak 4 vteřiny
j -porucha měřiče hladiny paliva (pokud byl odpojen na více jak 100 sekund)
d - porucha informace vstřikování
h - porucha snímače hladiny oleje
Taky mě zajímá, jak to, že motor když je zahřátý, neukazuje ukazatel přímo v půlce na ukazateli, ale asi o 0,5 cm níže?
takže online zjistíte průtok na volnoběh.
zajímaly by mě vaše hodnoty, mě to ukazuje cca 0,8-1.1l
Re: samodiagnostika palubovky
Všiml jsem si toho, ale nenapadlo, co to je za hodnotu..hodnoty odpovídají těm Tvým..a všiml sis, že test palubovky pokračuje i během jízdy..tachometr nefunguje, otáčkoměr, palivoměr, teplota...nic...magadafagada píše:jen tak mimochodem, víte, že když to tlačítko PC držíte pořád a nastartujete, tak jedna z těch položek na displeji je průtok paliva?Losky píše:Jak často tuto funkci používáte. Já se o ní dočetl teprve dnes. Pro ty co nevědí o co jde, jedná se o diagnostiku palubní desky. Zmáčknete tlačítko palubního pc na páčce stěračů, držíte ho a vložíte kartu na doraz. Rozsvítí se všechny funkce displeje a pustíte. Začnou vám všechny ručičky jezdit na doraz a zpět a překlikáváním palubního pc se dovíte, kolik paliva zbývá v nádrži, pak spotřeba paliva na hodinu (při nastartování) a pak písmenka a pokud není závada, tak 4 pomlčky. Písmenka tam jsou 4.
t - porucha vstřikování, která trvala více jak 4 vteřiny
j -porucha měřiče hladiny paliva (pokud byl odpojen na více jak 100 sekund)
d - porucha informace vstřikování
h - porucha snímače hladiny oleje
Taky mě zajímá, jak to, že motor když je zahřátý, neukazuje ukazatel přímo v půlce na ukazateli, ale asi o 0,5 cm níže?
takže online zjistíte průtok na volnoběh.
zajímaly by mě vaše hodnoty, mě to ukazuje cca 0,8-1.1l
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
- Giggo
- Experienced member
- Příspěvky: 535
- Registrován: čtv zář 11, 2008 12:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: samodiagnostika palubovky
Lítaj ty rafiky dál při jízdě? Že bych někomu nepozornýmu ukázal jak jedu 250Hrnecek píše:Všiml jsem si toho, ale nenapadlo, co to je za hodnotu..hodnoty odpovídají těm Tvým..a všiml sis, že test palubovky pokračuje i během jízdy..tachometr nefunguje, otáčkoměr, palivoměr, teplota...nic...magadafagada píše:jen tak mimochodem, víte, že když to tlačítko PC držíte pořád a nastartujete, tak jedna z těch položek na displeji je průtok paliva?Losky píše:Jak často tuto funkci používáte. Já se o ní dočetl teprve dnes. Pro ty co nevědí o co jde, jedná se o diagnostiku palubní desky. Zmáčknete tlačítko palubního pc na páčce stěračů, držíte ho a vložíte kartu na doraz. Rozsvítí se všechny funkce displeje a pustíte. Začnou vám všechny ručičky jezdit na doraz a zpět a překlikáváním palubního pc se dovíte, kolik paliva zbývá v nádrži, pak spotřeba paliva na hodinu (při nastartování) a pak písmenka a pokud není závada, tak 4 pomlčky. Písmenka tam jsou 4.
t - porucha vstřikování, která trvala více jak 4 vteřiny
j -porucha měřiče hladiny paliva (pokud byl odpojen na více jak 100 sekund)
d - porucha informace vstřikování
h - porucha snímače hladiny oleje
Taky mě zajímá, jak to, že motor když je zahřátý, neukazuje ukazatel přímo v půlce na ukazateli, ale asi o 0,5 cm níže?
takže online zjistíte průtok na volnoběh.
zajímaly by mě vaše hodnoty, mě to ukazuje cca 0,8-1.1l
UKRADENÁ Renault Laguna II; 1.9dCi 88kW@106kW; 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů