Dialogizace palubovky
Moderátor: Moderators General
Ahoj. Zkusil jsem ten test palubovky a: písmenka žádný jen čárky ale při přepínání mi na displeji dole napíše Min. paliva a pod tím je symbol čerpadla (mám na mysli čerpacího stojanu )a po přepnutí default charge a pod tím je nakreslena baterie. Mám lagu jen týden a když jsem ji kupoval tak byla prázdná baterka i nádrž. Může to být tím??? Jak to vymazat??? Nabíjení jsem samozřejmě měřil je 14,4V
ahoj
je to v pořádku
to ti ukazuje kolik máš zbytek paliva v nádrži a u tý baterie ti snad tuším ukazuje jak je nabitá
je to v pořádku
to ti ukazuje kolik máš zbytek paliva v nádrži a u tý baterie ti snad tuším ukazuje jak je nabitá
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Nee, je to tam proto, abys videl jestli funguji segmenty displaye vsech barevne zobrazovanych symbolu(rezerva - oranzova, dobijeni - cervena a jeste neco ??? - bila)Davidak79 píše:ahoj
je to v pořádku
to ti ukazuje kolik máš zbytek paliva v nádrži a u tý baterie ti snad tuším ukazuje jak je nabitá
Laguna Grandtour II 1.9dCi 88kW INITIALE Paris, plná palba
jj , hned mě to nenapadlo i když jsem to četlzet3 píše:Nee, je to tam proto, abys videl jestli funguji segmenty displaye vsech barevne zobrazovanych symbolu(rezerva - oranzova, dobijeni - cervena a jeste neco ??? - bila)Davidak79 píše:ahoj
je to v pořádku
to ti ukazuje kolik máš zbytek paliva v nádrži a u tý baterie ti snad tuším ukazuje jak je nabitá
a na ten zbytek paliva jsem se byl radši podívat a ukazuje to v jinou dobu a to nabití baterie ? to netuším kde jsem na to přišel
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
- Giggo
- Experienced member
- Příspěvky: 535
- Registrován: čtv zář 11, 2008 12:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
K tomu stavu paliva. Pokud zapnete Dialogizaci a jdete tankovat, vidíte na ukazateli stavu paliva v nádrži jak průběžně přibývá (Hezky to tam padá). Jinak plná se ukáže, jako 70l
Včera sem natankoval 65 a to sem měl pocit, že už mám v nádrži jen výpary, dle tohodle bych tam měl mít ještě 5.
Asi někdy vemu kanistřík do kufru a pojedu, dokud to pojede
Včera sem natankoval 65 a to sem měl pocit, že už mám v nádrži jen výpary, dle tohodle bych tam měl mít ještě 5.
Asi někdy vemu kanistřík do kufru a pojedu, dokud to pojede
UKRADENÁ Renault Laguna II; 1.9dCi 88kW@106kW; 2001
Já ji jednou narval až po víčko a ukázala 71Giggo píše:K tomu stavu paliva. Pokud zapnete Dialogizaci a jdete tankovat, vidíte na ukazateli stavu paliva v nádrži jak průběžně přibývá (Hezky to tam padá). Jinak plná se ukáže, jako 70l
Včera sem natankoval 65 a to sem měl pocit, že už mám v nádrži jen výpary, dle tohodle bych tam měl mít ještě 5.
Asi někdy vemu kanistřík do kufru a pojedu, dokud to pojede
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
-
- Experienced member
- Příspěvky: 850
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
- TACOSI
- Advanced member
- Příspěvky: 277
- Registrován: ned lis 15, 2009 17:48
- Bydliště: Košice - okolie
- Kontaktovat uživatele:
Mne stale preskakuje 0,8 - 1,1
No viac ma stve,ze ked stojim na mieste z nastartovanym motorom(samozrejme volnobeh),,tak to kua pripocitava do priemeru spotreby.
Takze ked jazdim bez toho aby som niekde stal z nastartovanym motorom,tak mam spotrebu cca 6,3L , ale ked jazdim zo zastavkami(napriklad cakam na manzelku pred jej pracou,z nastartovanym motorom,aby som nezmrzol-- a podobne situacie)tak mam priemer stale okolo 6,8 - 7,0
No viac ma stve,ze ked stojim na mieste z nastartovanym motorom(samozrejme volnobeh),,tak to kua pripocitava do priemeru spotreby.
Takze ked jazdim bez toho aby som niekde stal z nastartovanym motorom,tak mam spotrebu cca 6,3L , ale ked jazdim zo zastavkami(napriklad cakam na manzelku pred jej pracou,z nastartovanym motorom,aby som nezmrzol-- a podobne situacie)tak mam priemer stale okolo 6,8 - 7,0
Laguna 2 GT. Expression 2002, 1.9 dci 74Kw ->96 kW
Audi A6 3.0 TDI 220 kW quattro S-Line
Audi A6 3.0 TDI 220 kW quattro S-Line
A co se ti na tom nelíbí?TACOSI píše:Mne stale preskakuje 0,8 - 1,1
No viac ma stve,ze ked stojim na mieste z nastartovanym motorom(samozrejme volnobeh),,tak to kua pripocitava do priemeru spotreby.
Takze ked jazdim bez toho aby som niekde stal z nastartovanym motorom,tak mam spotrebu cca 6,3L , ale ked jazdim zo zastavkami(napriklad cakam na manzelku pred jej pracou,z nastartovanym motorom,aby som nezmrzol-- a podobne situacie)tak mam priemer stale okolo 6,8 - 7,0
Palivo je spálené, ujedeš 0km, do toho průměru to zcela správně patří...
To je jako kdybys vytuhnul na hodinku v zácpě na dálnici a pak se rozčiloval, že ti to kazí průměrnou spotřebu. Ano, kazí, ale jen to číslo, jinak je to spočítané naprosto správně. Jestli ji chceš mít 5l/100km, musíš jezdit osmdesátkou v noci po dálnicích spolu s kamiony...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Stál si někde v kopci, tak to vymaž a jezdi dál.lopik píše:také jsem udělal test palubky a objevilo se mě h - porucha snímače hladiny oleje,chlapi co ted to jako že to blbe ukazuje olej nebo co mám s tím jet do servisu?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- L U K Y
- Advanced member
- Příspěvky: 284
- Registrován: sob bře 24, 2007 14:10
- Bydliště: SK - IRL
- Kontaktovat uživatele:
cez DDT diagnostyku sa da krasne pozriet presna teplota , tak ale nie kazdy ju ma.....Josef HORÁK píše:Já bych nebyl zase tak nespokojenej, že mám ukazatel teploty vody v optimu a že tudíž nevařím
Ale můžete to nějak zkusit zavařit a pak pozorovat, jestli ručička vystoupí až k maximu. Jestli ne, je teploměr vadný a můžete ho vyměnit v rámci generálky motoru, kterou pak stejně budete muset udělat. A to se vyplatí!
mne tiez rucicka ukazuje pomenej a tiez som si nebol isty ci sa spravne zahrieva motor , kukol som to v DDT a uz som spokojny je to ok.
LIIGrandtour 1.9dci/88kw, tempomat, 8xairbag - ,ol.filter vecsi z P307, zrk.folie, disky ENZO, subik , denne LED svetla. odislo turbo..konec asi..
Ford Fusion2 1.4tdci, vyhrievane predne sklo-ked si clovek na to zvykne tak uz nemoze byt bez toho :} predane
Fiat stilo 1.9 115k panoramaticka strecha...
SkuterSUZUKI Burgman 250
najnovsi prirastok HONDA LEGEND 3.5 V6 VTEC, SHAWD 4x4, 295konikov
Ford Fusion2 1.4tdci, vyhrievane predne sklo-ked si clovek na to zvykne tak uz nemoze byt bez toho :} predane
Fiat stilo 1.9 115k panoramaticka strecha...
SkuterSUZUKI Burgman 250
najnovsi prirastok HONDA LEGEND 3.5 V6 VTEC, SHAWD 4x4, 295konikov
- Giggo
- Experienced member
- Příspěvky: 535
- Registrován: čtv zář 11, 2008 12:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
A ručičku můžeš upravit dle návodu na výměnu podsvětlení palubky, kde je popsána aj kalibrace ručičekL U K Y píše: cez DDT diagnostyku sa da krasne pozriet presna teplota , tak ale nie kazdy ju ma.....
mne tiez rucicka ukazuje pomenej a tiez som si nebol isty ci sa spravne zahrieva motor , kukol som to v DDT a uz som spokojny je to ok.
UKRADENÁ Renault Laguna II; 1.9dCi 88kW@106kW; 2001
- L U K Y
- Advanced member
- Příspěvky: 284
- Registrován: sob bře 24, 2007 14:10
- Bydliště: SK - IRL
- Kontaktovat uživatele:
viem o tom ze sa daju nakalibrovat vsetky rucicky ale nevedel som ako sa dostat k tomu diky idem pohladat ten navodGiggo píše:A ručičku můžeš upravit dle návodu na výměnu podsvětlení palubky, kde je popsána aj kalibrace ručičekL U K Y píše: cez DDT diagnostyku sa da krasne pozriet presna teplota , tak ale nie kazdy ju ma.....
mne tiez rucicka ukazuje pomenej a tiez som si nebol isty ci sa spravne zahrieva motor , kukol som to v DDT a uz som spokojny je to ok.
LIIGrandtour 1.9dci/88kw, tempomat, 8xairbag - ,ol.filter vecsi z P307, zrk.folie, disky ENZO, subik , denne LED svetla. odislo turbo..konec asi..
Ford Fusion2 1.4tdci, vyhrievane predne sklo-ked si clovek na to zvykne tak uz nemoze byt bez toho :} predane
Fiat stilo 1.9 115k panoramaticka strecha...
SkuterSUZUKI Burgman 250
najnovsi prirastok HONDA LEGEND 3.5 V6 VTEC, SHAWD 4x4, 295konikov
Ford Fusion2 1.4tdci, vyhrievane predne sklo-ked si clovek na to zvykne tak uz nemoze byt bez toho :} predane
Fiat stilo 1.9 115k panoramaticka strecha...
SkuterSUZUKI Burgman 250
najnovsi prirastok HONDA LEGEND 3.5 V6 VTEC, SHAWD 4x4, 295konikov
- Driscoll
- Starting member
- Příspěvky: 65
- Registrován: ned kvě 31, 2009 12:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Pánové, tak mě napadl jeden dotaz, jak pročítám toto zajímavé vlákno. Když spustím test přístrojovky, tak píšete, že se provádí i během jízdy. A jak ten test zase zruším?? Když si s tím budu hrát a pak si to vezme přítelkyně, tak mi bude hned volat, že s tím něco je
Jinak mě to ukazuje teplotu taky těsně pod půlkou a to mám 1,6 16V.
Jinak mě to ukazuje teplotu taky těsně pod půlkou a to mám 1,6 16V.
*Driscoll*
Musel jsem zhasnout motor přítelkyni musíš okamžitě vyděsit, že to rozbila a ť se ani nevrací domů..Driscoll píše:Pánové, tak mě napadl jeden dotaz, jak pročítám toto zajímavé vlákno. Když spustím test přístrojovky, tak píšete, že se provádí i během jízdy. A jak ten test zase zruším?? Když si s tím budu hrát a pak si to vezme přítelkyně, tak mi bude hned volat, že s tím něco je
Jinak mě to ukazuje teplotu taky těsně pod půlkou a to mám 1,6 16V.
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
chlapci - vecna... vecna....:
pri dialogizaci mi ukazujee - - - h, zkusili jsme to s uzivatelem UFO vymazat ale po chvilce se objevila hlaska znova, jinak ted jsem zazil i velky problemy pri ceste do italie kdyz si teplota motoru po ceste tam delala co chtela - u vidne mi napsalo auto STOP a pak se jen dolevalo, zjistilo se ze vadny konektor na vrtuli, fajne po ceste zpatky se voda dolevala chladici smesi aby se zvysil bod varu a tudiz i teplota odparovani... no a u vidne (cestou dom) zas hekla rucicka teplomeru pomerne vysoko a kdyz jsme sli kontrolovat expanzku tka tam chybelo dost vody, asi si zas prisal vzduch, takjsme dolili pomohli mu parkrat odvzdusnit sroubem na chladici a ted se tvari ze jezdi vrtule spina...
jinak to sem uvadim protozze nevim kam se mi podela ta voda cestou zpatky, a jesli to treba nemuze souviset i s tou hlaskou ---h,
jinak hlava se netvari praskle - kour z vyfuku cerny, olej olejovaty - bez emulzi - a na merce je cca 1-1,5mm nad max
ps pro moderatora, v pridpade, ze by byl nekdo hodnej a chtel rozebirat tu cast s vrenim a vodou a nesouviselo by to s tim H, prosim o presunuti do technicke sekce pravdepodobne k satisum dekuji
pri dialogizaci mi ukazujee - - - h, zkusili jsme to s uzivatelem UFO vymazat ale po chvilce se objevila hlaska znova, jinak ted jsem zazil i velky problemy pri ceste do italie kdyz si teplota motoru po ceste tam delala co chtela - u vidne mi napsalo auto STOP a pak se jen dolevalo, zjistilo se ze vadny konektor na vrtuli, fajne po ceste zpatky se voda dolevala chladici smesi aby se zvysil bod varu a tudiz i teplota odparovani... no a u vidne (cestou dom) zas hekla rucicka teplomeru pomerne vysoko a kdyz jsme sli kontrolovat expanzku tka tam chybelo dost vody, asi si zas prisal vzduch, takjsme dolili pomohli mu parkrat odvzdusnit sroubem na chladici a ted se tvari ze jezdi vrtule spina...
jinak to sem uvadim protozze nevim kam se mi podela ta voda cestou zpatky, a jesli to treba nemuze souviset i s tou hlaskou ---h,
jinak hlava se netvari praskle - kour z vyfuku cerny, olej olejovaty - bez emulzi - a na merce je cca 1-1,5mm nad max
ps pro moderatora, v pridpade, ze by byl nekdo hodnej a chtel rozebirat tu cast s vrenim a vodou a nesouviselo by to s tim H, prosim o presunuti do technicke sekce pravdepodobne k satisum dekuji
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Nemáš ucpaný víčko nádobky??? Mi to jednou na autě dělalo totéž a mělo to na svědomí víčko a motor moc tlakoval....
Co se "h" týká, to , jak sis přečetl určitě, je porucha snímače hladiny oleje... Kolik ho tam ve skutečnosti máš? Dost? Není ho tam málo a proto se motor nadměrně zahřívá???
Co se "h" týká, to , jak sis přečetl určitě, je porucha snímače hladiny oleje... Kolik ho tam ve skutečnosti máš? Dost? Není ho tam málo a proto se motor nadměrně zahřívá???
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
vicko covece nevim, kdyz jsem ho povoloval kvuli doliti tak vzdycky slo normalne, a normalne upoustelo tlak kdyz jsem povoloval, kazdopadne vcera vecer jsem dolil cca 3/4litru vody zas rano jsem se instinktivne podival na expanzku (mezi dolitim a ranem jsem ujel asi 5km) a dolil jsem zas nejakych 0,25 - 0,5l, takze je asi spis netesnost nekde v hadicich zase ale asi jak se to rozpali tak to okamzite co natece ven pari pryc nebo nevim, pod autem kaluze nejsou, tak to musim nekam odvezt aby mit to zkusili natlakovat a hlavne poradne vypustit smes a namichat normalni ...Hrnecek píše:Nemáš ucpaný víčko nádobky??? Mi to jednou na autě dělalo totéž a mělo to na svědomí víčko a motor moc tlakoval....
Co se "h" týká, to , jak sis přečetl určitě, je porucha snímače hladiny oleje... Kolik ho tam ve skutečnosti máš? Dost? Není ho tam málo a proto se motor nadměrně zahřívá???
co se oleje tyka tak ten jsem kontroloval merkou a je tam fakt neco malo nad horni ryskou (cca 1-1,5mm) a pri nastartovani motoru mi bezi ten selftest a napise velkym OK a kdyz projizdim tak hladina oleje je podle neho taky OK a pise oil OK ... ach jo ja a moje zavady
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Sundal bych všechny možný plastový kryty, nechal to zase přehřát a pořádně prohlédl motor... Ta voda se nemůže ztratit okamžitě tak abys to neviděl... Navíc nemrznoucí kapalina po uschnutí nechává takový skvrny, aspoň teda Fridex v traktoru to dělá
Co se H týká, tak nevím... Když jsi to nuloval, nestál jsi nějak z kopce, do kopce, ke straně???
Rozhodně nepředpokládám, že by to mělo něco společného s tím přehříváním...
Ach jo, Ty a Tvoje závady
Co se H týká, tak nevím... Když jsi to nuloval, nestál jsi nějak z kopce, do kopce, ke straně???
Rozhodně nepředpokládám, že by to mělo něco společného s tím přehříváním...
Ach jo, Ty a Tvoje závady
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
hele dnes jsem H nuloval znova rano a zatim tam neni mozna to byla vazne MOJE zavada
kazdopadne dnes jsem byl v servise a na rychle zkouknuti se jim zda ze to tlaci do chladici kapaliny nekudy to saje hodne vzduchu jesli jsem to dobre pochopil, jeste s tim ve stredu jedu za mym mechosem, motor mam shora oddeklovanej dolu jsem se jeste nedostal abych ho oddekloval strasi me nejakyma mikroporama na hlave a nebo prdlou hlavou pripadne tesnenim, uvidim co po zbezne prohlidce nazna muj mechos kteryho jsem pripravil uz kdysi na MOJE zavady ale jen se modlim aby tady nemeli pravdu
kazdopadne dnes jsem byl v servise a na rychle zkouknuti se jim zda ze to tlaci do chladici kapaliny nekudy to saje hodne vzduchu jesli jsem to dobre pochopil, jeste s tim ve stredu jedu za mym mechosem, motor mam shora oddeklovanej dolu jsem se jeste nedostal abych ho oddekloval strasi me nejakyma mikroporama na hlave a nebo prdlou hlavou pripadne tesnenim, uvidim co po zbezne prohlidce nazna muj mechos kteryho jsem pripravil uz kdysi na MOJE zavady ale jen se modlim aby tady nemeli pravdu
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů