Dialogizace palubovky

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Losky
Junior member
Příspěvky: 227
Registrován: čtv srp 07, 2008 18:49
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Dialogizace palubovky

Příspěvek od Losky » stř říj 29, 2008 19:59

Jak často tuto funkci používáte. Já se o ní dočetl teprve dnes. Pro ty co nevědí o co jde, jedná se o diagnostiku palubní desky. Zmáčknete tlačítko palubního pc na páčce stěračů, držíte ho a vložíte kartu na doraz. Rozsvítí se všechny funkce displeje a pustíte. Začnou vám všechny ručičky jezdit na doraz a zpět a překlikáváním palubního pc se dovíte, kolik paliva zbývá v nádrži, pak spotřeba paliva na hodinu (při nastartování) a pak písmenka a pokud není závada, tak 4 pomlčky. Písmenka tam jsou 4.
t - porucha vstřikování, která trvala více jak 4 vteřiny
j -porucha měřiče hladiny paliva (pokud byl odpojen na více jak 100 sekund)
d - porucha informace vstřikování
h - porucha snímače hladiny oleje

Taky mě zajímá, jak to, že motor když je zahřátý, neukazuje ukazatel přímo v půlce na ukazateli, ale asi o 0,5 cm níže?
Škoda Fabia 3 1.2 TSi - objednáno
Škoda Roomster 1.2 TSi
Škoda Octavia 3 1.4 TSi
Škoda Yeti 2.0 TDi 4x4
Škoda Octavia 1.9 TDi
Škoda Fabia 2 1.2 HTP
Škoda Fabia 1.9 TDi
Citroen C3 1.4 HDi
Laguna II 1.9 dCi
Škoda Fabia 1.9 SDi
Suzuki Baleno GSi
Suzuki Swift GTi
Fiat Uno Logo 1.0i
Citroen BX 1.6i
Lancia Y 1.0i
Škoda Favorit GLXi
VW Golf 3 1.4i
Renault 5 1.4i

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dialogizace palubovky

Příspěvek od DDT » stř říj 29, 2008 20:10

Losky píše:
Taky mě zajímá, jak to, že motor když je zahřátý, neukazuje ukazatel přímo v půlce na ukazateli, ale asi o 0,5 cm níže?
Otázka zní, proč by ausgerechnet měl být přesně v polovině?
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Losky
Junior member
Příspěvky: 227
Registrován: čtv srp 07, 2008 18:49
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Dialogizace palubovky

Příspěvek od Losky » stř říj 29, 2008 20:14

DDT píše:
Losky píše:
Taky mě zajímá, jak to, že motor když je zahřátý, neukazuje ukazatel přímo v půlce na ukazateli, ale asi o 0,5 cm níže?
Otázka zní, proč by ausgerechnet měl být přesně v polovině?
nemůžu si pomoct, ale už jen kvůli optickému dojmu by to mělo být na té půlce. Aspoň 90% aut to tak má, že v půlce je klasicky 90 stupňů
Škoda Fabia 3 1.2 TSi - objednáno
Škoda Roomster 1.2 TSi
Škoda Octavia 3 1.4 TSi
Škoda Yeti 2.0 TDi 4x4
Škoda Octavia 1.9 TDi
Škoda Fabia 2 1.2 HTP
Škoda Fabia 1.9 TDi
Citroen C3 1.4 HDi
Laguna II 1.9 dCi
Škoda Fabia 1.9 SDi
Suzuki Baleno GSi
Suzuki Swift GTi
Fiat Uno Logo 1.0i
Citroen BX 1.6i
Lancia Y 1.0i
Škoda Favorit GLXi
VW Golf 3 1.4i
Renault 5 1.4i

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dialogizace palubovky

Příspěvek od DDT » stř říj 29, 2008 20:20

Losky píše:
DDT píše:
Losky píše:
Taky mě zajímá, jak to, že motor když je zahřátý, neukazuje ukazatel přímo v půlce na ukazateli, ale asi o 0,5 cm níže?
Otázka zní, proč by ausgerechnet měl být přesně v polovině?
nemůžu si pomoct, ale už jen kvůli optickému dojmu by to mělo být na té půlce. Aspoň 90% aut to tak má, že v půlce je klasicky 90 stupňů
mno... 90% VW group... a ostatni?
Krome nejakeho pochybneho optickeho dojmu to k nicemu neni.
Je to orientacni meridlo, necejchovane.
Kolik to asi tak ma "uprostred"?
U VW to funguje tak, ze "uprostred" znamena toleranci cca 10 st. C.
To je fakt super "teplomer" ;)
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Losky
Junior member
Příspěvky: 227
Registrován: čtv srp 07, 2008 18:49
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Losky » stř říj 29, 2008 20:24

je mi jen divný, že ručička umí chodit až na konec a tady to zůstává tak před půlkou. Četl jsem, že některé laguny to mají uprostřed, jiné níž, nic víc, tak to už neřeš. Jen jsem se ptal
Škoda Fabia 3 1.2 TSi - objednáno
Škoda Roomster 1.2 TSi
Škoda Octavia 3 1.4 TSi
Škoda Yeti 2.0 TDi 4x4
Škoda Octavia 1.9 TDi
Škoda Fabia 2 1.2 HTP
Škoda Fabia 1.9 TDi
Citroen C3 1.4 HDi
Laguna II 1.9 dCi
Škoda Fabia 1.9 SDi
Suzuki Baleno GSi
Suzuki Swift GTi
Fiat Uno Logo 1.0i
Citroen BX 1.6i
Lancia Y 1.0i
Škoda Favorit GLXi
VW Golf 3 1.4i
Renault 5 1.4i

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř říj 29, 2008 20:25

no... až ji uvidíš na konci, máš průšvih :-)
Neřeším to, jen ti odpovídám, jak to funguje u renaulta a u VW
(mimochodem, souhlasím s tím, že "uprostřed" to vypadá dobře :-) )
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Losky
Junior member
Příspěvky: 227
Registrován: čtv srp 07, 2008 18:49
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Losky » stř říj 29, 2008 20:29

Jen mi to vrtalo hlavou: :)
Škoda Fabia 3 1.2 TSi - objednáno
Škoda Roomster 1.2 TSi
Škoda Octavia 3 1.4 TSi
Škoda Yeti 2.0 TDi 4x4
Škoda Octavia 1.9 TDi
Škoda Fabia 2 1.2 HTP
Škoda Fabia 1.9 TDi
Citroen C3 1.4 HDi
Laguna II 1.9 dCi
Škoda Fabia 1.9 SDi
Suzuki Baleno GSi
Suzuki Swift GTi
Fiat Uno Logo 1.0i
Citroen BX 1.6i
Lancia Y 1.0i
Škoda Favorit GLXi
VW Golf 3 1.4i
Renault 5 1.4i

Petr D.
Junior member
Příspěvky: 206
Registrován: pát led 19, 2007 12:58

Příspěvek od Petr D. » stř lis 05, 2008 20:28

Já mám benzín 2.0 16V a ručička na teploměru se mi zastaví taky těsně pod půlkou tak to bude asi v pořádku

Uživatelský avatar
VanJ
Advanced member
Příspěvky: 379
Registrován: čtv zář 11, 2008 16:01
Bydliště: Zilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VanJ » stř lis 05, 2008 20:47

Huraaa! Otazka toho teplomeru ma "trapila" asi od druheho dna po kupe. Tiez som nevedel, ci to ukazuje spravne, lebo v manuali pisu len, ze to musi byt pod tou zhustenou stupnicou, ale uz nie kolko :-)
Tak som rad, ze mi to ukazuje "spravne" :-)
Laguna Grandtour 2.2dCi Initiale 5st Automat, 2004 , Cabasse Auditorium, Carminat Informe, stresne okno a 17" elektrony

Uživatelský avatar
Giggo
Experienced member
Příspěvky: 535
Registrován: čtv zář 11, 2008 12:20
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Dialogizace palubovky

Příspěvek od Giggo » čtv lis 06, 2008 10:42

Losky píše: Taky mě zajímá, jak to, že motor když je zahřátý, neukazuje ukazatel přímo v půlce na ukazateli, ale asi o 0,5 cm níže?
Já ji mám přesně na půlce. Krom momentu v létě, kdy sem strávil hodinu pošouráváním se v zácpě a pak se dostala o kousek vejš.
UKRADENÁ :( Renault Laguna II; 1.9dCi 88kW@106kW; 2001

Uživatelský avatar
bosyboss
Junior member
Příspěvky: 133
Registrován: pát pro 07, 2007 12:56
Bydliště: SK-LE,CZ-MĚ,AUT-W

Příspěvek od bosyboss » čtv lis 06, 2008 12:12

Čo sa týka tej dialogizácie. Nemala by sa robiť iba po natankovaní plnej nádrže? Niekto tu niekde písal, že to má vplyv na výpočet dojazdu atď. .
Renault Laguna II 1.9 dCi Grandtour 79 kW 2004 r.v.

Uživatelský avatar
cespa
Experienced member
Příspěvky: 888
Registrován: pát bře 14, 2008 17:37
Bydliště: praha

Re: Dialogizace palubovky

Příspěvek od cespa » pát lis 07, 2008 08:53

Losky píše:
DDT píše:
Losky píše:
Taky mě zajímá, jak to, že motor když je zahřátý, neukazuje ukazatel přímo v půlce na ukazateli, ale asi o 0,5 cm níže?
Otázka zní, proč by ausgerechnet měl být přesně v polovině?
nemůžu si pomoct, ale už jen kvůli optickému dojmu by to mělo být na té půlce. Aspoň 90% aut to tak má, že v půlce je klasicky 90 stupňů
možna bych nechal skontrolovat termostat, může to jít jen na velkej okruh a tím pádem se nedocílí optimální provozní teploty.
Ale například u služební VW, mi ručička taky neukazovala půlku, při garančce jsem se o tom zmínil a oni to vycejchovali přez PC.
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4

Uživatelský avatar
Vendous
Advanced member
Příspěvky: 274
Registrován: ned dub 06, 2008 21:57
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vendous » sob lis 08, 2008 09:40

No mně to ukazuje přesně v půlce a když mám půl nádrže tak to vypadá pěkně jak na sebe ty ručičky mířej :D no ale stejně sem spokojenější když mi ta levá ukazuje až nahoře :lol:
Renault laguna II r.v.2005
expresion 1,9dci 88kw

Josef HORÁK
Junior member
Příspěvky: 142
Registrován: úte čer 30, 2009 19:52

Příspěvek od Josef HORÁK » pon led 04, 2010 17:44

Já bych nebyl zase tak nespokojenej, že mám ukazatel teploty vody v optimu a že tudíž nevařím :?
Ale můžete to nějak zkusit zavařit a pak pozorovat, jestli ručička vystoupí až k maximu. Jestli ne, je teploměr vadný a můžete ho vyměnit v rámci generálky motoru, kterou pak stejně budete muset udělat. A to se vyplatí! :lol:
Modrá Laguna II grandtour, 2.0 T Dynamique

Robino2009
Junior member
Příspěvky: 216
Registrován: úte črc 07, 2009 10:38
Bydliště: SK, Martin

Příspěvek od Robino2009 » pon led 04, 2010 19:36

Zatial som skúšal dignostiku 2x. Prvý krát mi ukázalo zostatok v nádrži a písmenko h a druhý krát už zostatok iba dve čiarky a potom 4 pomlčky, to h zmizlo. To je asi divné... Ten zostatok nafty už asi nevedelo vypočítať, tesne predtým mi zasvietila rezerva, ale to písmenko h???
Laguna II Grandtour 1,9dCI, F9Q 758 FAP, 2/2006

Hrnecek
Grafoman
Příspěvky: 2154
Registrován: ned úno 15, 2009 00:03
Bydliště: Vidlatá Seč

Příspěvek od Hrnecek » pon led 04, 2010 19:57

Robino2009 píše:Zatial som skúšal dignostiku 2x. Prvý krát mi ukázalo zostatok v nádrži a písmenko h a druhý krát už zostatok iba dve čiarky a potom 4 pomlčky, to h zmizlo. To je asi divné... Ten zostatok nafty už asi nevedelo vypočítať, tesne predtým mi zasvietila rezerva, ale to písmenko h???
t - porucha vstřikování, která trvala více jak 4 vteřiny
j -porucha měřiče hladiny paliva (pokud byl odpojen na více jak 100 sekund)
d - porucha informace vstřikování
h - porucha snímače hladiny oleje
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V

Uživatelský avatar
TACOSI
Advanced member
Příspěvky: 277
Registrován: ned lis 15, 2009 17:48
Bydliště: Košice - okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TACOSI » pon led 04, 2010 19:59

Mne to vypisuje t a h stale... No motor startuje stale ok,,ale teraz si kladiem otazku,ci tie zavady nesuvisia z mojim problemom zo slabym vykonom mojho motora :(
Laguna 2 GT. Expression 2002, 1.9 dci 74Kw ->96 kW
Audi A6 3.0 TDI 220 kW quattro S-Line :-)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » pon led 04, 2010 20:02

TACOSI píše:Mne to vypisuje t a h stale... No motor startuje stale ok,,ale teraz si kladiem otazku,ci tie zavady nesuvisia z mojim problemom zo slabym vykonom mojho motora :(
Zkusil si to vymáznout tlačítkem na budíkách?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
TACOSI
Advanced member
Příspěvky: 277
Registrován: ned lis 15, 2009 17:48
Bydliště: Košice - okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TACOSI » pon led 04, 2010 20:04

no to nie,nevedel som o tom,,a kedze mi to neda,tak to idem skusit teraz,,,dam vediet,dik :wink:
Laguna 2 GT. Expression 2002, 1.9 dci 74Kw ->96 kW
Audi A6 3.0 TDI 220 kW quattro S-Line :-)

Uživatelský avatar
TACOSI
Advanced member
Příspěvky: 277
Registrován: ned lis 15, 2009 17:48
Bydliště: Košice - okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TACOSI » pon led 04, 2010 20:16

Zabralo to,je to fuc,a dufam,ze sa to uz neobjavi,dik za radu :wink: P+
Laguna 2 GT. Expression 2002, 1.9 dci 74Kw ->96 kW
Audi A6 3.0 TDI 220 kW quattro S-Line :-)

Uživatelský avatar
Makak007
Experienced member
Příspěvky: 949
Registrován: sob srp 25, 2007 16:48
Bydliště: +/- Praha

Příspěvek od Makak007 » úte led 05, 2010 01:34

Vendous píše:No mně to ukazuje přesně v půlce a když mám půl nádrže tak to vypadá pěkně jak na sebe ty ručičky mířej :D no ale stejně sem spokojenější když mi ta levá ukazuje až nahoře :lol:
To já bych raději, aby se mi v průběhu jízdy ručička palivoměru chovala jako ručička teploměru... Áááách to by bylo... :P
ObrázekObrázekObrázek

magadafagada
Experienced member
Příspěvky: 843
Registrován: pon led 29, 2007 07:22
Bydliště: staňkov
Kontaktovat uživatele:

Re: samodiagnostika palubovky

Příspěvek od magadafagada » stř led 20, 2010 17:15

Losky píše:Jak často tuto funkci používáte. Já se o ní dočetl teprve dnes. Pro ty co nevědí o co jde, jedná se o diagnostiku palubní desky. Zmáčknete tlačítko palubního pc na páčce stěračů, držíte ho a vložíte kartu na doraz. Rozsvítí se všechny funkce displeje a pustíte. Začnou vám všechny ručičky jezdit na doraz a zpět a překlikáváním palubního pc se dovíte, kolik paliva zbývá v nádrži, pak spotřeba paliva na hodinu (při nastartování) a pak písmenka a pokud není závada, tak 4 pomlčky. Písmenka tam jsou 4.
t - porucha vstřikování, která trvala více jak 4 vteřiny
j -porucha měřiče hladiny paliva (pokud byl odpojen na více jak 100 sekund)
d - porucha informace vstřikování
h - porucha snímače hladiny oleje

Taky mě zajímá, jak to, že motor když je zahřátý, neukazuje ukazatel přímo v půlce na ukazateli, ale asi o 0,5 cm níže?
jen tak mimochodem, víte, že když to tlačítko PC držíte pořád a nastartujete, tak jedna z těch položek na displeji je průtok paliva?
takže online zjistíte průtok na volnoběh.
zajímaly by mě vaše hodnoty, mě to ukazuje cca 0,8-1.1l

Hrnecek
Grafoman
Příspěvky: 2154
Registrován: ned úno 15, 2009 00:03
Bydliště: Vidlatá Seč

Re: samodiagnostika palubovky

Příspěvek od Hrnecek » stř led 20, 2010 19:26

magadafagada píše:
Losky píše:Jak často tuto funkci používáte. Já se o ní dočetl teprve dnes. Pro ty co nevědí o co jde, jedná se o diagnostiku palubní desky. Zmáčknete tlačítko palubního pc na páčce stěračů, držíte ho a vložíte kartu na doraz. Rozsvítí se všechny funkce displeje a pustíte. Začnou vám všechny ručičky jezdit na doraz a zpět a překlikáváním palubního pc se dovíte, kolik paliva zbývá v nádrži, pak spotřeba paliva na hodinu (při nastartování) a pak písmenka a pokud není závada, tak 4 pomlčky. Písmenka tam jsou 4.
t - porucha vstřikování, která trvala více jak 4 vteřiny
j -porucha měřiče hladiny paliva (pokud byl odpojen na více jak 100 sekund)
d - porucha informace vstřikování
h - porucha snímače hladiny oleje

Taky mě zajímá, jak to, že motor když je zahřátý, neukazuje ukazatel přímo v půlce na ukazateli, ale asi o 0,5 cm níže?
jen tak mimochodem, víte, že když to tlačítko PC držíte pořád a nastartujete, tak jedna z těch položek na displeji je průtok paliva?
takže online zjistíte průtok na volnoběh.
zajímaly by mě vaše hodnoty, mě to ukazuje cca 0,8-1.1l
Všiml jsem si toho, ale nenapadlo, co to je za hodnotu..hodnoty odpovídají těm Tvým..a všiml sis, že test palubovky pokračuje i během jízdy..tachometr nefunguje, otáčkoměr, palivoměr, teplota...nic... :-)
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V

Uživatelský avatar
Giggo
Experienced member
Příspěvky: 535
Registrován: čtv zář 11, 2008 12:20
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: samodiagnostika palubovky

Příspěvek od Giggo » čtv led 21, 2010 11:05

Hrnecek píše:
magadafagada píše:
Losky píše:Jak často tuto funkci používáte. Já se o ní dočetl teprve dnes. Pro ty co nevědí o co jde, jedná se o diagnostiku palubní desky. Zmáčknete tlačítko palubního pc na páčce stěračů, držíte ho a vložíte kartu na doraz. Rozsvítí se všechny funkce displeje a pustíte. Začnou vám všechny ručičky jezdit na doraz a zpět a překlikáváním palubního pc se dovíte, kolik paliva zbývá v nádrži, pak spotřeba paliva na hodinu (při nastartování) a pak písmenka a pokud není závada, tak 4 pomlčky. Písmenka tam jsou 4.
t - porucha vstřikování, která trvala více jak 4 vteřiny
j -porucha měřiče hladiny paliva (pokud byl odpojen na více jak 100 sekund)
d - porucha informace vstřikování
h - porucha snímače hladiny oleje

Taky mě zajímá, jak to, že motor když je zahřátý, neukazuje ukazatel přímo v půlce na ukazateli, ale asi o 0,5 cm níže?
jen tak mimochodem, víte, že když to tlačítko PC držíte pořád a nastartujete, tak jedna z těch položek na displeji je průtok paliva?
takže online zjistíte průtok na volnoběh.
zajímaly by mě vaše hodnoty, mě to ukazuje cca 0,8-1.1l
Všiml jsem si toho, ale nenapadlo, co to je za hodnotu..hodnoty odpovídají těm Tvým..a všiml sis, že test palubovky pokračuje i během jízdy..tachometr nefunguje, otáčkoměr, palivoměr, teplota...nic... :-)
Lítaj ty rafiky dál při jízdě? Že bych někomu nepozornýmu ukázal jak jedu 250 :D
UKRADENÁ :( Renault Laguna II; 1.9dCi 88kW@106kW; 2001

Hrnecek
Grafoman
Příspěvky: 2154
Registrován: ned úno 15, 2009 00:03
Bydliště: Vidlatá Seč

Příspěvek od Hrnecek » čtv led 21, 2010 20:30

Jo, lítaj dál..zkus to :-)
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: slavmas a 35 hostů