Kouřivost bude způsobena spíš nedostatkem vzduchu. Zaměřil bych se na regulaci turba a těsnost sání.Milivoj píše:zdravím. řeším problém s kouřivostí při větším sešlápnutí plynu. je to černý dým myslíte že budou špatné vstřikovače? a budou pasovat vstřikovače na Lagunu ll 2.2 Dci z espacu 2.2 Dci ? taky jsem zjistil ze mam jen odpojeny konektor od erg ventilu tak možná to muže byt i tím že to kouří že ho musím celý zaslepit. když ho zapojím tak nekouří ale vyskočí chybová hlaška.
dále mám jak jsou konektory ke vstřikovačum tak když je odpojim jsou cele mastné mužu to nějak odmastit ?
Díky moc za rady
Vstřikovače v Laguně dCi
Moderátor: Moderators General
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Poslední dobou jsem slyšel kolem 2000ot takové zvláštní cvakání z motoru. Se Zefkem jsme přišli na to, že pazvuk jde od čtvrtého vstřikovače. Jedna z myšlenek byla, že podfukuje těsnění, které jsme vyměnili (na všech čtyřech vstřikovačích). Při té příležitosti jsem kovovým kartáčem očistil dost zakarbonované trysky (resp. hroty). Od té doby auto krásně jde do otáček, vůbec nekouří, výkon nekolísá. Nicméně to cvakání je stále slyšet. Sice méně, ale je tam.
Je to normální nebo mi odchází vstřikovač? Startování ani v zimě není problém, na první ťuknutí.
Je to normální nebo mi odchází vstřikovač? Startování ani v zimě není problém, na první ťuknutí.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Tak vstřikem to bohužel nebylo... něco mi zvoní kolem čtvrtého válce... nějaké tipy co by to mohlo být?
Se Zefkem jsme vykoumali toto:
- pístní kroužky
- ložisko kloubu pístu
- problém s ventily
Se Zefkem jsme vykoumali toto:
- pístní kroužky
- ložisko kloubu pístu
- problém s ventily
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Nechceš ten hluk nahrát? Třeba na video a hodit na youtube?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Půjde to jen velmi těžko nahrát, ale asi to spíše bude nemožné. Jestli si uděláš čas během týdne, můžu se zastavit ukázat ti to osobně (stejně budu potřebovat další tři těsnění na přepady ).
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Chtěl bych se zeptat na jednu drobnost, možná je to blbost. V pondělí jsme se Zefkem prohazovali vstřikovače, abychom eliminovali vstřikovač jako původce podivného zvuku. Při výměně jsem hrot vstřikovače očistil od zakarbonovaných úsad a sazí. Dnes jsem vstřikovače prohazoval opět zpátky a byl jsem překvapen, že byl hrot opět celý špinavý od sazí... Po dvou dnech (ale pravda 500km). Je to normální nebo něco není v pořádku? Jeden z těch dvou vstřikovačů měl dokonce hrot mokrý od nafty což je taky dost podivné.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Junior member
- Příspěvky: 205
- Registrován: pát zář 11, 2009 07:46
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Asi je ten motor po smrti -dělám si srandu.. Možná bych zkusil vytáhnout všechny vstřiky a poslat je na test. Pak taky vyměnit nové podložky pod ně a všecky ty těsnící blbiny. Není to moc nákladné a hned uvidíš co a jak. Akorát mám strach s tím testováním že je to kšeft jako každý jiný a oni vždycky řeknou že by to chtělo repas vstřiků.. Chystám se je taky vyhodit ven a nechat otestovat. Už totiž začíná mět moje laguna zvuk jak zetor..
A k tomu čištění špiček, jako poslední šanci před vyhoděním bych to taky udělal, ale na obstojných vstřikovačích radši ne. Hrubý ocelák tomu pěkně upraví fazonku -to jsou tak malinkaté dírky..Díval jsem se na ně pod velkým mikroskopem v práci, to je fakt hodinařina. Už jsem to tu někde psal, jeden vstřik jsem měl úplně zalepený karbonem, tak jsme ho hodili do vany s ultrazvukem, taky v práci - máme docela zajímavé přístroje a přípravky- a pak zpátky pod mikroskop. Špička byla krásně čistá, ale ty dírky měly nepravidelný tvar, okraje těch dírek byly jako okousané. Pak samozřejmě už vstřikovač nemá šanci pracovat správně. Asi špatně rozprašuje, nebo co já vím, to by řekl specialista..
A k tomu čištění špiček, jako poslední šanci před vyhoděním bych to taky udělal, ale na obstojných vstřikovačích radši ne. Hrubý ocelák tomu pěkně upraví fazonku -to jsou tak malinkaté dírky..Díval jsem se na ně pod velkým mikroskopem v práci, to je fakt hodinařina. Už jsem to tu někde psal, jeden vstřik jsem měl úplně zalepený karbonem, tak jsme ho hodili do vany s ultrazvukem, taky v práci - máme docela zajímavé přístroje a přípravky- a pak zpátky pod mikroskop. Špička byla krásně čistá, ale ty dírky měly nepravidelný tvar, okraje těch dírek byly jako okousané. Pak samozřejmě už vstřikovač nemá šanci pracovat správně. Asi špatně rozprašuje, nebo co já vím, to by řekl specialista..
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Kdo by chtěl, tak mám možnost vyzkoušet vstřikovače na stolici. Cena je 2000,- za čtyři vstřiky. Abych k tomu dodal info, tak tenhle test provádí jistá škola, která zakoupila stolici pro zkoušení vstřikovačů CR. Proto tam téměř s jistotou nepůjde o kšeft na repas vstřiků - ten totiž škola nedělá.
Abych dodal info, tak amat měl vstřiky na testu před rokem s výsledkem, že jsou všechny ok. Nezdál se mi zvuk motoru a bylo těžko rozlišitelné, zda to fouká pod vstřikem, nebo ne, tak amat koupil nové podložky a ty jsme vyměnili na všech vstřikovačích. Každopádně něco s tím motorem je, protože se ze čtvrtého válce ozývá cinkání. A vstřikovač to není - ten jsme prohodili.
Abych dodal info, tak amat měl vstřiky na testu před rokem s výsledkem, že jsou všechny ok. Nezdál se mi zvuk motoru a bylo těžko rozlišitelné, zda to fouká pod vstřikem, nebo ne, tak amat koupil nové podložky a ty jsme vyměnili na všech vstřikovačích. Každopádně něco s tím motorem je, protože se ze čtvrtého válce ozývá cinkání. A vstřikovač to není - ten jsme prohodili.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
No mi šlo právě o to, jestli je to normální, aby se za dva dny a pár stovkách ujetých km ty hroty stihly tak zakarbonovat a znečistit od sazí. Jestli je to v pořádku nebo to znamená nějaký problém. Měl jsem loni vstřikovače na testech právě u jednoho repasovače a všechny prošly bez jediného problému, mám od toho i protokoly (dokonce i naskenované v PC, kdyby někdo chtěl mrknout můžu poslat).
Osobně si myslím, že ten cinkavý zvuk půjde někde od ventilů. Zdá se mi, že se asi špatně dovírají. Dlouhodobě pozoruju u svého auta takový divný jev. Někdy auto jede jako pila, ani trochu nezakouří a ta živost mě kolikrát až zaskočí. Jindy je zase zdechlé a nechce se mu do otáček a za autem kouř jako blázen. Tyto stavy se mění tak nějak nahodile...
Proto si myslím, že se asi jedná o ventily, které nepracují správně a někdy profukují. Ale je to jen moje velmi laická domněnka a třeba jsem vedle jako ta jedle.
Osobně si myslím, že ten cinkavý zvuk půjde někde od ventilů. Zdá se mi, že se asi špatně dovírají. Dlouhodobě pozoruju u svého auta takový divný jev. Někdy auto jede jako pila, ani trochu nezakouří a ta živost mě kolikrát až zaskočí. Jindy je zase zdechlé a nechce se mu do otáček a za autem kouř jako blázen. Tyto stavy se mění tak nějak nahodile...
Proto si myslím, že se asi jedná o ventily, které nepracují správně a někdy profukují. Ale je to jen moje velmi laická domněnka a třeba jsem vedle jako ta jedle.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Junior member
- Příspěvky: 205
- Registrován: pát zář 11, 2009 07:46
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Pokud máš za sebou všecky tyto testy vstřiků atd., pak je chyba jinde, to je jasné. Ale jak popisuješ že někdy jede jak pila, pak zas ne, to je snad nemoc rencků. Je pravda že po načipování se mně to zlepšilo, už nevidím tak velké rozdíly ve výkonu. O kouřivosti snad nebudu mluvit, moje laguna je dýmovnice.. Asi těžko říct, to bys mohl rozhodit celý motor a zgenerálkovat aby byl klid, ale u tak starého auto je to nesmysl. Vždycky říkám že bych chtěl být hluchý nebo ženská abych jenom jezdil a rešil pak problém až nenastartuje. Tvoje auto bude jezdit s tímto zvukem ještě třeba další 4 roky když si zalepíš uši. Moje máti taky říká, proč to pořád opravuješ, šak to jede.. Manželka se k tomu už radši nevyjadřuje a já si pořád něco hledám co mně tam zlobí..
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: ned led 10, 2010 14:19
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Všechny vás tu zdravím. Jak už to tak bývá, nic netrvá věčně, ani bezstarostné užívání auta. Po delší době se objevil problém. Při studeném motoru má auto na volnoběh snahu chcípnout a někdy se mu to i podaří. Mrknul jsem na DDT a vypadá to, že mi odchází vstřiky. Posím o vyjádření zkušenější, ze je pár screenů z DDT: http://mrpepper.rajce.net/porucha Zkusil jsem i něco nahrát ,ale uložilo se mi to v txt souboru, tak jestli to někomu pomůže. http://www.ulozto.cz/xgYtoP2/porucha-rar Díky všem za odpovědi.
Renault Laguna Grandtour II - Privilege 1.9Dci 88 KW r.v. 2001 270000 km
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Osobně z těch obrázků vidím snad jediný výkyv proti normálu. Dva vstřikovače mají vyšší hodnotu korekcí (přes dvě). Někde jsem četl, že renault uznává jako špatně když ta hodnota překročí 5. U 1.9dCi se však těmi hodnotami nemůžeš vůbec řídit. Navíc korekce jsou pouze jeden parametr, pak tady jsou další neméně důležité, které ti už DDT vůbec neukáže. Záleží jak vstřiky rozprašují, pod jakým úhlem, jestli nemají zalepené trysky... atd. Být tebou, tak ty vstřiky vytáhnu a zkusím očistit hroty. Ideálně ultrazvukem bych nechal očistit trysky ať se uvolní případné úsady v tryskách. Ale zkontroloval bych taky sání, jestli nemáš ucpaný vzducháč.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Ale to je jen na tom prvním obrázku. Je tam korekce přes 4 a to je už něco špatně. Taky ten tlak paliva se mi nezdá, požadovaný je nižší, než skutečný? Chtělo by to pořídit graf záznamu hodnot.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Aha, tak prvni obrazek jsem uplne preskocil koukam.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: ned led 10, 2010 14:19
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
No te první obrázek je téměř hned po nastartování, potom to kleslo. Jinak zapomněl jsem napsat, že olej i všechny filtry jsou týden po výměně a do nafty používám vif. Zítra sem zkusím hodit grafické znázornění, jinak co konkrétně za hodnoty tam mám vybrat, aby je to zaznamenalo?
Renault Laguna Grandtour II - Privilege 1.9Dci 88 KW r.v. 2001 270000 km
-
- Junior member
- Příspěvky: 205
- Registrován: pát zář 11, 2009 07:46
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Já jsem to měl přesně opačně, s teplotou se zhoršovaly korekce takže to blbě startovalo teplé. Přes 4 se divím že to vůbec chytne.. Přítok paliva se zdá být dobrý, kdyby to valilo do přepadu tak je tam hodnota daleko vyšší - měl jsem 2200-2400mm3/s. Spíš zalepené dírky na špičce vstřiku, takový 3 a půl válec. Určitě zkusit vyhodit vstřiky ven a podívat se aspoň očima jak vypadají. Má to smysl, až se nafta ohřeje tak zřídne a lépe se rozprašuje - korekce klesají. Ten jeden musí být totálně zakarbonovaný, teoreticky. Ale ono to úplně neplatí, když ho prohodíš s jiným, tak nebude korekce 4, ale třeba jen 3. Nevím, je tam víc faktorů - tlaky na válcích?, nicméně už samo o sobě korekce o něčem vypovídají.
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Já bych tam zkusil nalít nějaký čistič. Pozor, VIF není čistič, jen zlepšuje vlastnosti nafty. Třeba to pomůže.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: ned led 10, 2010 14:19
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Aha, já myslel, že to zároveň čistí systém. Můžu poprosit o nějaký tip na nějaký kvalitní čistič? Jinak u auta není problém se startováním, vždycky jsem nastartoval na druhou až čtvrtou otáčku, jak kdy.
Renault Laguna Grandtour II - Privilege 1.9Dci 88 KW r.v. 2001 270000 km
-
- Junior member
- Příspěvky: 205
- Registrován: pát zář 11, 2009 07:46
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
A jak se chová motor studený po nastartování, myslím mimo chcípání? Vibrace, kouř, hrubý chod.. Akorát mně nepasuje že když je zakarbonovaná špička tak většinou pak začne propouštět do přepadu. Nebo je to obráceně, když začne propouštět hodně do přepadu tak se dřív obalí špička protože špatně rozprašuje? Přesně to nevím. Tady by byl případ že je ucpaná tryska, ale přepad je v pohodě podle průtoku..
Stejně bych je vyhodil ven, to není tak náročné - pokud tam nejsou zarostlé.
Nevím o čem ještě vypovídají korekce, špatné tlaky válců? Jednotka koriguje vstřik pro nejlepší chod motoru. Pokud by byl na jednom špatný tak se ho snaží dohnat korekcí vstřiku? Logicky uvažuju, nejsu odborník!
Stejně bych je vyhodil ven, to není tak náročné - pokud tam nejsou zarostlé.
Nevím o čem ještě vypovídají korekce, špatné tlaky válců? Jednotka koriguje vstřik pro nejlepší chod motoru. Pokud by byl na jednom špatný tak se ho snaží dohnat korekcí vstřiku? Logicky uvažuju, nejsu odborník!
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Přepad slouží jen pro řízení vstřiku. Troška paliva se odpustí do přepadu a tím se změní poměr tlaku nad a pod jehlou a tím se jehla nadzvedne a vstřikovač vstříkne palivo. Jak se tlak vyrovná, tak se zase zavře. Takže stav špičky nemá vliv na to, kolik paliva jde do přepadu. Pokud jde ale do přepadu hodně paliva, jde hodně paliva i do motoru a naopak.
Korekce vypovídají o tom, jak hodně paliva jde do motoru. Je korekce do záporu, tak jde do motoru paliva hodně a jednotka ubírá, nebo do kladné hodnoty, pak jednotka přidává palivo. Může to být dáno stavem vstřikovače, ale i celého motoru. Na druhou stranu, pokud to startuje, tak bych problém na motoru úplně vynechal.
Korekce vypovídají o tom, jak hodně paliva jde do motoru. Je korekce do záporu, tak jde do motoru paliva hodně a jednotka ubírá, nebo do kladné hodnoty, pak jednotka přidává palivo. Může to být dáno stavem vstřikovače, ale i celého motoru. Na druhou stranu, pokud to startuje, tak bych problém na motoru úplně vynechal.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Junior member
- Příspěvky: 205
- Registrován: pát zář 11, 2009 07:46
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Měl jsem korekce plus 2,8 a auto špatně startovalo teplé. Po vyhození toho vstřiku bylo vidět jak je špička totálně zakarbonovaná. Ale taky přepad byl strašný, proto to blbě startovalo, nešel natlakovat rail.. Asi bych taky nehledal závadu na motoru, ale vstřiky bych osobně prostě vyhodil ven a podíval se na ně. Ty dvě korekce má hodně vysoké. Renault tuším říká do 5 je to dobré, ale co jsem se bavil s pánem od Bosch tak už 2 je špatně..
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: ned led 10, 2010 14:19
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Tak jsem opět zde. Koupil jsem čistič http://www.kupoleje.cz/cz-detail-883883 ... nafty.html Je to na 20 litrů nafty a na obale je napsáno, že je možné to aplikoat po ujetí 10 000 km. Mám doma ješte jenu lahvičku, myslíte, že když to ještě jednou použiju, něco by se mohlo stát? Jinak tady je obrázek, oproti tomu co jsem hodil o pár postů výše, se mi ani nechce věřit, že by to mohlo tak zabrat.
Renault Laguna Grandtour II - Privilege 1.9Dci 88 KW r.v. 2001 270000 km
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Ahoj,jak to tenkrát dopadlo s tím klepáním? Já tuhle tak jedu do práce, a najednou ťuk ťuk. Tak jsem vypozoroval, že to jde od hlavy a nejvíce je to slyšet právě kolem 2000ot. Na volnoběh prakticky nic. Ťuká to jen někdy. No a koukám, že tys měl podobný problém. Díky za infoamat píše:Poslední dobou jsem slyšel kolem 2000ot takové zvláštní cvakání z motoru. Se Zefkem jsme přišli na to, že pazvuk jde od čtvrtého vstřikovače. Jedna z myšlenek byla, že podfukuje těsnění, které jsme vyměnili (na všech čtyřech vstřikovačích). Při té příležitosti jsem kovovým kartáčem očistil dost zakarbonované trysky (resp. hroty). Od té doby auto krásně jde do otáček, vůbec nekouří, výkon nekolísá. Nicméně to cvakání je stále slyšet. Sice méně, ale je tam.
Je to normální nebo mi odchází vstřikovač? Startování ani v zimě není problém, na první ťuknutí.
Renault Laguna II 1,9dci 88kw Dinamique r.v. 2002
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Tak chlapi poslouchejte- http://www.youtube.com/watch?v=PNYL8MZI ... e=youtu.be
Dnes jsem si nechal změřit korekce, a všechny vstřiky se držely pod 1, akorát duhý měl na volnoběh hodnotu i 1,4 , ale při přidání plynu vše pod 1 a vlastně vpodstatě 0,2- 0,7. Akorát mechanik říkal, že motor bere o malinko více nafty, než je požadované množství. Jinak prý na motoru neslyší nic zvláštního. Já tam ale něco slyšim a všichni se mi smějou, že sem blázen . Jezdim s autem 100km denně a tohle je nový zvuk. Tak jestli nějaká kladka nebo řemenice?
Dnes jsem si nechal změřit korekce, a všechny vstřiky se držely pod 1, akorát duhý měl na volnoběh hodnotu i 1,4 , ale při přidání plynu vše pod 1 a vlastně vpodstatě 0,2- 0,7. Akorát mechanik říkal, že motor bere o malinko více nafty, než je požadované množství. Jinak prý na motoru neslyší nic zvláštního. Já tam ale něco slyšim a všichni se mi smějou, že sem blázen . Jezdim s autem 100km denně a tohle je nový zvuk. Tak jestli nějaká kladka nebo řemenice?
Renault Laguna II 1,9dci 88kw Dinamique r.v. 2002
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.
Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km
Chlapi, kolik nafty se má vracet do přepadu - teče "proudem"...
Díky.
Díky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů