Vstřikovače v Laguně dCi

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Šamša » pát zář 06, 2013 22:48

Tohle nabryndalo zhruba za 30 vteřin.
Obrázek
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Dandek
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pát zář 06, 2013 21:08

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Dandek » pát zář 06, 2013 22:51

:( mno, to bych musel mít láhve od mléka... teče to proudem :(

liborets
Junior member
Příspěvky: 144
Registrován: pon kvě 26, 2008 19:10
Bydliště: střední čechy

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od liborets » čtv zář 12, 2013 10:23

ahoj, slysel jsem neco o odpojovani vstriků pri zapnutem motoru . Neco mi tam klepe, a tak bych to rad .zkusil
Renault Laguna II 1,9dci 88kw Dinamique r.v. 2002
Renault clio I 1,2i -darováno na hobbyrallye.

zusky
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: pon dub 12, 2010 21:19
Bydliště: Košice

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od zusky » stř pro 11, 2013 15:11

Zefek píše:Vstřik jsme vytahovali o víkendu, je potřeba si dát pozor na pár věcí.
1) Odpojení přepadů je jednoduchá záležitost, stačí vytáhnout ty kovové spony a pak to na každém vstřikovači vytáhnout.
2) Odpojit olektriku
3) Odpojit trubku od rampy odšroubovaním matek - když motor chvilku necháš vypnutý, tlak v rampě už nebude
4) Povolit šroub trysky a vytáhnout objímku
A teď nastává největší problém, jak vytáhnout trysku ven. Určitě nepůjde ven lehce a pokud nevíš jak na to, tak to opravdu nedělej. Trysky je zastrčena v hlavě a pokud se ti něco nepovede, tak ji můžeš zlomit a ... jo, sundat hlavu.
Obrázek
Takhle vypadá tryska, která měla vadné měděné těsnění. Celá ta tenká část je v hlavě, pak je měděné těsnění, na kterém se to často zapeče a tryska nejde ven.
zdravím Zefek, kde na tom vstrekovači je kód vstrekovača?
Renault Megane II GrandTour 2004 1,9 dCi 88kW/120k

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Zefek » stř pro 11, 2013 15:37

Nahoře, na té šedé části, do které vedou kabely.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

zusky
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: pon dub 12, 2010 21:19
Bydliště: Košice

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od zusky » stř pro 11, 2013 15:48

...to je ten kód, čo sa zadáva do RJ ? ..malo by to byť nejakých 6 čísel a písmen...
Renault Megane II GrandTour 2004 1,9 dCi 88kW/120k

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Zefek » stř pro 11, 2013 15:53

Šest znaků celkem, ne šest písmen a šest čísel. A je to ten kód, který se zadává do řj, ale ne všechny vstřiky ho mají. Je potřeba se přesvědčit, jestli to umí jednotka.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

zusky
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: pon dub 12, 2010 21:19
Bydliště: Košice

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od zusky » pát led 10, 2014 19:36

zdravím chlapi,
prehodil som motor z LagunyII 88kW do MeganaII 88kW... mechanik trocha ponadával, musel prehodiť olejovú vaňu aj držiaky na motore...
po naštartovaní má motor veľké vibrácie, keď trocha pridám, je to lepšie ale voľnobeh je ako na traktore...
..napadlo ma, že je problém v kódovaní vstrekovačov ale tie vstrekovače z Laguny nemajú na sebe také označenie ako na Megane.
Na megane som mal kody: (8YR67X) (A883AF) (6YIK1B) (AHSCIX)
a na Lagune som našiel niečo takéto: (3303 2677 18709 (3314 3288 18709) (3312 3284 18709) (2301 1399 18718)
Dajú sa vôbec tie vstrekovače zameniť alebo budem musieť prehodiť aj vstrekovače?
Renault Megane II GrandTour 2004 1,9 dCi 88kW/120k

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Vstrekovace v Lagune dci po 185t km

Příspěvek od Zefek » pát led 10, 2014 19:40

Jeslti na laguně byly vstřikovače bez kódů a v meganu jo, tak tam dej vstřiky z megana. Je tam několik rozdílů, ale hlava je stejná. Vstřiky bys měl zapsat do jednotky, nebo je dát na stejný válec, jak to bylo původně.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

zusky
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: pon dub 12, 2010 21:19
Bydliště: Košice

Re: Vstřikovače v Laguně dCi

Příspěvek od zusky » pát led 10, 2014 22:45

OK,
to bude mať mechanik radosť, našťastie, motor je ešte v kufri...
ešte mi to hlási poruchu čidla teploty - skrat na +12V, je na lagune iné čidlo alebo je fakt vadné? teplotu mi to pritom ukazuje normálne aj na budíku na palubke aj v CLIP-e...
Renault Megane II GrandTour 2004 1,9 dCi 88kW/120k

JESSI
Junior member
Příspěvky: 162
Registrován: ned říj 30, 2011 14:34

Re: Vstřikovače v Laguně dCi

Příspěvek od JESSI » pon úno 03, 2014 21:44

Čau laguňáci mám velký problem nechal jsem zrepasovat turbo u laguny 2 1.9dci 88kw mechanik turbo namontoval a po ujetí cca 400m se rosvítí na palubce vlnovka a problém se vstřikováním vše je zapojeno jak bylo tak jsem vyměnil ventil turba nic váhu vzduchu nic vzduch.filtr je nový zkoušel jsem i egr vyčistil a zas nic prosím neví někdo co by to ještě mohlo být nebo turbo se může dát nějak blbě jsem hotov moc dík za radu jak lagunu zas obživyt.Jindra

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Vstřikovače v Laguně dCi

Příspěvek od Šamša » úte úno 04, 2014 01:47

Asi nejlepší by bylo zjistit jakou chybu to vyhazuje a od toho se odpíchnout, než zkratovitě měnit díl za dílem.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

JESSI
Junior member
Příspěvky: 162
Registrován: ned říj 30, 2011 14:34

Re: Vstřikovače v Laguně dCi

Příspěvek od JESSI » stř úno 05, 2014 16:48

Tak jsem byl dnes na diagnostice a vada je v egru snad to bude stačit vyčistit nebo se dá jezdit bez egru to asi bude padat stále do toho pomalýho režimu má někdo radu jak s tím naložit nový je ranec dík

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Vstřikovače v Laguně dCi

Příspěvek od Zefek » stř úno 05, 2014 16:53

Záleží, co je na tom egru vadné.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Vstřikovače v Laguně dCi

Příspěvek od LONGER » stř úno 05, 2014 18:15

Muzu se pridat?me bylo receno podle diagnostiky ze mam egr po smrti.pry skrat na kostru.nejde to opravit?do nej asi nikdo nedostane,co?
dekuju za info
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Vstřikovače v Laguně dCi

Příspěvek od Zefek » stř úno 05, 2014 18:48

Zase, záleží na tom, jestli je jde o zkrat cívky, nebo snímače, i když v obou případech je to na výměnu egru. Raději bych to ale dvakrát změřil, než začal něco měnit.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

JESSI
Junior member
Příspěvky: 162
Registrován: ned říj 30, 2011 14:34

Re: Vstřikovače v Laguně dCi

Příspěvek od JESSI » stř úno 05, 2014 20:08

já ho měl v pohodě ale když jsem měnil to turbo tak mi egr mechanik vyčistil a pak už to nešlape tak snad bude jen blbje naštelovaný nebo nevím a dá se bez toho jezdit někde jsem tu četl zaslepit ale nevím zda to nebude padat do toho nouzového režimu

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Vstřikovače v Laguně dCi

Příspěvek od Zefek » stř úno 05, 2014 20:12

U některých motorů se musí egr po vyčištění nainicializovat.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Vstřikovače v Laguně dCi

Příspěvek od LONGER » stř úno 05, 2014 20:25

no mě se rozsvítilo žhavení za jízdy.tak jsem zajel na diag.kamarád miříkal že je v háji egr.vymazal závadu.a po chvilce mu to tam hodilo opět závadu egr zkrat na kostru na diagnostice.říkal že se mi za chvíly opět rozsvítí žhavení za jízdy.vydrželo to asi dva dny a zas to začalo svítit....už mi to svítí asi tři měsíce.auto jede normálně,nekouří(pokum mu teda nedám napít)nepadá do nouzáku.jen to svítí... tak nevim jestli je v háji nebo neni...
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Vstřikovače v Laguně dCi

Příspěvek od Šamša » stř úno 05, 2014 21:50

Olej v kabeláži nemáš? Protože je tu téma Olej pod EGR a pak by mohla být příčina jasná s rozdrobenou izolací a zkratováním vodičů.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

JESSI
Junior member
Příspěvky: 162
Registrován: ned říj 30, 2011 14:34

Re: Vstřikovače v Laguně dCi

Příspěvek od JESSI » čtv úno 06, 2014 01:31

to že se musí egr nainicializovat znamena nějak seřídit to ale pouze v rencku u kterých typů se to musí já mam lagunu 2 1.9 dci 88kw zítra ho vyndám znova vyčistím ajsem zvědav jestli už se svezu

JESSI
Junior member
Příspěvky: 162
Registrován: ned říj 30, 2011 14:34

Re: Vstřikovače v Laguně dCi

Příspěvek od JESSI » čtv úno 06, 2014 13:16

TAK CHLAPI BOMBA JE TU ZÁVADA BYLA NA EGRU TOTÁLKA MECHANIK MĚL JINÝ TAK HO TAM DAL A NEUVĚŘITELNÉ CO TO S LAGUNOU DĚLÁ TAKHLE ŽIVÁ NIKDY NEBYLA JOJO EGR TEN MI DAL JINAK MOC DÍK ZA RADY

Uživatelský avatar
Marsiano
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: pon dub 05, 2010 09:30
Bydliště: West Home
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřikovače v Laguně dCi

Příspěvek od Marsiano » čtv dub 17, 2014 09:18

Zdravím mám dotaz, je to tak 3dny nazpět ráno když nastartuji tak to nějak se divně otřásá auto a motor zní chvilku jak traktor, a po pár kilometrech zahřání to zmizí. Ptal jsem se kolem do kola a někdo říká vůle na válcích někdo hlavní silentblok a někdo právě nějaký vstřik, nemá s tím někdo zkušenost děkuji.
Renault Clio Privilege 1,5 48 [kW] dCi 2002 5P 201102 km Červená základní 7U9 6545

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Vstřikovače v Laguně dCi

Příspěvek od Šamša » čtv dub 17, 2014 20:19

No nejdříve změř odpor žhaviček, zda jsou redy.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Marsiano
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: pon dub 05, 2010 09:30
Bydliště: West Home
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřikovače v Laguně dCi

Příspěvek od Marsiano » úte dub 22, 2014 20:14

když to nahodím tak na volnoběh mi to připadá jak kdyby to šlo jen na 3 hrnce, když přidám je vše ok. když jsem sundal kryt a koukal na motor tak jsem zavadil o kabely co jsou tam a najednou to přestalo se klepat tak jsem to zakrytoval hmm a zase když jsem přijel na křižovatku znovu klepačka, fakt nevím. žhavičky nevím to asi nebudou.


posuďte sami !!!http://youtu.be/C9EjPrbrHpU
Naposledy upravil(a) Marsiano dne stř dub 23, 2014 19:59, celkem upraveno 1 x.
Renault Clio Privilege 1,5 48 [kW] dCi 2002 5P 201102 km Červená základní 7U9 6545

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů