Vstřikovače v Laguně dCi
Moderátor: Moderators General
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
Jestli nemáš botu v kabeláži. Zkusil bych se zaměřit na dráty.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Ocko
- Junior member
- Příspěvky: 114
- Registrován: stř črc 27, 2011 21:07
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
No tak kdyz jsi zavadil o kabely a prestalo to. Tak asi zkus zavadit znovu a mozna prijdes na ten problem
-
- Junior member
- Příspěvky: 121
- Registrován: pát pro 13, 2013 16:19
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
myslíte že by se takhle dali vstřiky vyčistit ? zkoušel jste to někdo ?
https://www.youtube.com/watch?v=C_LLIXMMKS0
https://www.youtube.com/watch?v=C_LLIXMMKS0
nyní: Laguna II GRANDTOUR facelift rv. 2006 2.0 Dci 110kw
předchozí: Laguna I B56 rv. 1995 2.O RT 83 kw
předchozí: Laguna I B56 rv. 1995 2.O RT 83 kw
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
Jo, jde to. Nedávno jsem to dělal. Jen jsem to neměl tak úhledně provedené Mrkni na video. Použil jsem tento přípravek http://www.tec-2000.eu/naftove-motory/t ... eaner.html dá se koupit třeba v Autokelly. Po čištění auto přestalo při razantnější akceleraci kouřit. Jinak jsem si ničeho nevšiml.
https://www.youtube.com/watch?v=ycYOkCJ0uDA
https://www.youtube.com/watch?v=ycYOkCJ0uDA
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
-
- Starting member
- Příspěvky: 94
- Registrován: pát led 08, 2010 01:27
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
Já jsem dal nedávno do 20 litrů nafty (OMV) 2 litry 2 taktního oleje a 250ml přípravku VIF ... a budete se divit, auto od té doby výrazně méně hulí, jede příjemně, neklepe. Teď tankuji opět obyčejnou naftu, jen tam cmrndnu trochu VIFu a je vše OK najeto 196 tisíc.
Renault Laguna III Coupe 2.0 dCi 131kW GT 4Control, rv. 12/2009, tmavě modrá
Ex: Renault Laguna II 1.9 dCi 88kW Expression, rv. 2004 (PH1), šedá metalíza
Ex: Renault Megane I 1.9 dTi 72kW, rv. 1998 (PH1), šedá
Ex: Renault Laguna II 1.9 dCi 88kW Expression, rv. 2004 (PH1), šedá metalíza
Ex: Renault Megane I 1.9 dTi 72kW, rv. 1998 (PH1), šedá
- Marsiano
- Starting member
- Příspěvky: 52
- Registrován: pon dub 05, 2010 09:30
- Bydliště: West Home
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
Marsiano píše:když to nahodím tak na volnoběh mi to připadá jak kdyby to šlo jen na 3 hrnce, když přidám je vše ok. když jsem sundal kryt a koukal na motor tak jsem zavadil o kabely co jsou tam a najednou to přestalo se klepat tak jsem to zakrytoval hmm a zase když jsem přijel na křižovatku znovu klepačka, fakt nevím. žhavičky nevím to asi nebudou.
posuďte sami !!! → http://youtu.be/C9EjPrbrHpU
tak to byl špatnej vstřik , už vše oki
Renault Clio Privilege 1,5 48 [kW] dCi 2002 5P 201102 km Červená základní 7U9 6545
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
z tech videi to jde blbě vidět takže když koupím jednu plechovku hadičky bodou jak?
z jedné hadičky co jde jda na čerpadlo bude sát řeknem s pet flašky do ktere jsem nalil přípravek a z přepadové hadice se to bude vracet zas do pet flašky a tak furt dokola 15minut? je tak
z jedné hadičky co jde jda na čerpadlo bude sát řeknem s pet flašky do ktere jsem nalil přípravek a z přepadové hadice se to bude vracet zas do pet flašky a tak furt dokola 15minut? je tak
Laguna grandtour II 2001 88 kw
230tis km komplet el.
230tis km komplet el.
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
Mate nekdo zkusenost s temito vstriky? http://auto.bazos.cz/inzerat/40599771/R ... i-2004.php
Borec nabizi na vsechny renaulty. Ceka me vymena a cena je lakava..
Borec nabizi na vsechny renaulty. Ceka me vymena a cena je lakava..
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
Tak jsem tam volal a prej vetsinou nemeni trysku, ze byva v poradku. Na stolici udelaji zkousku, jestli je vse ok. Je to bezny postup?
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
Za mě, jediný správný repas vstřiku je ten, když se vymění všecko, bez ohledu na opotřebení. Jen tak ti může někdo zaručit, že ten vstřik pak bude v pohodě fungovat.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
Len pre ilustraciu, vstreky maju 225 000, korekcie na valcoch 1,3,4 do 0,7 na valci 2 do 1,6 a verim ze este dlho potiahnu
Renault Laguna II 2003, 1.9 dCi 88 kW, Privilege, 360 000 km
Renault Talisman 2019, 2.0 dCi 147 kW, Intens 4Control, 100 000 km
Diagnostika (CLIP) a drobne opravy Bratislava a okolie clenom fora
Renault Talisman 2019, 2.0 dCi 147 kW, Intens 4Control, 100 000 km
Diagnostika (CLIP) a drobne opravy Bratislava a okolie clenom fora
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
Vstřiky nejsou u 1.9dCi problém. Pokud se tankuje aspoň trochu kvalitní nafta, vydrží 300 000km naprosto v pohodě.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
Tak mi nastal další problém, po nastartování za studena mi crčí nafta z pod auta a za chvíli půl metrová louže, pak to najednou přestane. Protéká to prsama od čerpadla dolů okolo altíku a není konkrétně vidět odkud. Po průzkumu zjištěno, že se zřejmě unavilo těsnění pod víčky hlav vstřikovacího čerpadla, samozřejmě aby to stálo za to, tak z toho nepřístupného zadního. Někde na fóru proběhl odkaz na firmu, co distribuuje sady těsnění na čerpadla, nevíte o něm někdo? Mám sice rozkres na moje CP čerpadlo, ale údajně jdou objednat jednotlivá těsnítka, ale nikdy jsem to neměl rozdělané a nevím odkud čert na mě vystrčí pr...zadek, tedy co se vysype a zakutálí někde pod ponk. Tak zda jen ty pod víčka, nebo i další o kroužky z ventilů.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
Našel jsem distribuci dílů do VT čerpadel a sadičku na přetěsnění, jinak tam mají vše na repase. Např. https://www.motointegrator.cz/produkty/ ... 1m-101-454
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
Tak jsem se předevčírem dostal k repasi VT čerpadla (CP1), kde byl největší problém, jak ho vyndat ven, aniž bych musel rozebírat rozvody. U mého mechanika, naštěstí jedno leželo v regálu, sice na Peugeota, ale konstrukčně stejné. Vyheverovali jsme motor, odmontovali horní táhlo a držák motoru, palivový filtr ven včetně hadiček k VT čerpadlu, elektriku k regulátoru tlaku a čidla tlaku na rampě, kryty rozvodu jsme odšroubovali pouze horní šroubky a jen odtáhli, označili bílou popisovačkou řemen a kola, povolili matici kola VT čerpadla a velkým šroubovákem jistili proti pootočení, lehce povolenou matici jsme zatím ještě nechali na místě, stahovákem odtrhli kolo od hřídele, odmontili trubičku k VT rampě a odmontili pomocný držák pod VT rampou a čerpadlem. Pak jsem držel kolo VT čerpadla v napnutém stavu a kolega mezitím odšrouboval samotné VT čerpadlo, pak jsem druhou rukou sundal matku kola a kolega vytáhl VT čerpadlo a zandal druhé, které chytil matkami a já zase zajistil kolo matkou na něm.
Samotné čerpadlo jsme zazátkovali přiloženými zátkami ze sady těsnění a důkladně očistili a připravili chirurgické zázemí, postupovali jsme po jednotlivých víčcích, aby se nám to nerozsypalo a nepomíchali náhodou komponenty, protože jsem nevěděli co nás čeká(vystřelená pérka atd...), povolili jsme už tak volné šrouby víčka a za stálého přidržování víčka šrouby vyndali, poté opatrně víčko sundávali čemuž pomáhala i pružina vnitřního pístku, která tlačí samotný válec a víčko ven, tak jsem raději ještě válec prsty přidržoval ve víčku, a udělal jsem dobře, protože ten jistí ještě takovou rampičku s ventilky. Víčko je ještě s vlastním tělem VT čerpadla propojeno kanálkem s trubičkou těsněnou o kroužky a tam byl kamen úrazu, ty o kroužky byly pěkně ohlodané a tudy nafta fičela ven. Problém je dodržet chirurgické prostředí, protože i pod těmi víčky v mezírce 00nic byl bordýlek, který se musel papírovou utěrkou odstranit, aniž by se dostal do pracovní části VT čerpadla. Vyměnili jsme o kroužky a teflonové jistící kroužky, zatlačili dovnitř stonkem vrtáku a promazali tekutou vazelínou, nasadili nové brejličkové těsnění víčka, vložili nový kovový těsnící kroužeček a rampičku ventilků, vložili válec a za přidržování válce ve víčku nasadili na pístek, dokud ho nepřidržela pružina, pak navedli na trubičku a sesadili víčko s tělem, kolega zašrouboval očištěné šrouby a dotáhli momentem 20Nm. Víčko jsem si označili popisovačem, abychom ho "náhodou" nerozdělávali ještě jednou. Takto jsme postupovali i u zbývajících víček. obráceným postupem osadili VT čerpadlo zpět na místo, vše smontovali a zapojili, odvzdušnili spuštěným čerpadlem zasunutou kartou a raději několikrát(u verze 88kw se musí ručním balonkem). Zkusili jsme start a vše maká jak má, a mám i subjektivní pocit, že to i lépe jede. Doufám, že mi už nebude mizet nafta před očima, kdy jsem odhadoval skutečnou spotřebu i se ztrátou okolo 10-11l. Zbyli nám pouze dva zelené velké okroužky přírubu klikové hřídele, to jsme nerozebírali.
Tímto způsobem by šlo zrepasovat celé VT čerpadlo, do kterého jdou zakoupit potřebné komponenty, je to jednoduchý jak facka a cenově super, než kompletní repas z obchodu, jen by byl asi problém dostat pilina z přidřeného čerpadla, určitě rozebráním na prvočinitele, vypráním a vyfoukáním tlakovým vzduchem, kde by se vyndali i zaslepovací červíci. Určitě by to šlo, v repasirovacích dílnách to nedělají žádní docenti.
Pokud by případný montér neměl další VT čerpadlo k zajištění kola, šlo by to i nějakým silným gumicukem zajistit k čelu sahary.
How
Samotné čerpadlo jsme zazátkovali přiloženými zátkami ze sady těsnění a důkladně očistili a připravili chirurgické zázemí, postupovali jsme po jednotlivých víčcích, aby se nám to nerozsypalo a nepomíchali náhodou komponenty, protože jsem nevěděli co nás čeká(vystřelená pérka atd...), povolili jsme už tak volné šrouby víčka a za stálého přidržování víčka šrouby vyndali, poté opatrně víčko sundávali čemuž pomáhala i pružina vnitřního pístku, která tlačí samotný válec a víčko ven, tak jsem raději ještě válec prsty přidržoval ve víčku, a udělal jsem dobře, protože ten jistí ještě takovou rampičku s ventilky. Víčko je ještě s vlastním tělem VT čerpadla propojeno kanálkem s trubičkou těsněnou o kroužky a tam byl kamen úrazu, ty o kroužky byly pěkně ohlodané a tudy nafta fičela ven. Problém je dodržet chirurgické prostředí, protože i pod těmi víčky v mezírce 00nic byl bordýlek, který se musel papírovou utěrkou odstranit, aniž by se dostal do pracovní části VT čerpadla. Vyměnili jsme o kroužky a teflonové jistící kroužky, zatlačili dovnitř stonkem vrtáku a promazali tekutou vazelínou, nasadili nové brejličkové těsnění víčka, vložili nový kovový těsnící kroužeček a rampičku ventilků, vložili válec a za přidržování válce ve víčku nasadili na pístek, dokud ho nepřidržela pružina, pak navedli na trubičku a sesadili víčko s tělem, kolega zašrouboval očištěné šrouby a dotáhli momentem 20Nm. Víčko jsem si označili popisovačem, abychom ho "náhodou" nerozdělávali ještě jednou. Takto jsme postupovali i u zbývajících víček. obráceným postupem osadili VT čerpadlo zpět na místo, vše smontovali a zapojili, odvzdušnili spuštěným čerpadlem zasunutou kartou a raději několikrát(u verze 88kw se musí ručním balonkem). Zkusili jsme start a vše maká jak má, a mám i subjektivní pocit, že to i lépe jede. Doufám, že mi už nebude mizet nafta před očima, kdy jsem odhadoval skutečnou spotřebu i se ztrátou okolo 10-11l. Zbyli nám pouze dva zelené velké okroužky přírubu klikové hřídele, to jsme nerozebírali.
Tímto způsobem by šlo zrepasovat celé VT čerpadlo, do kterého jdou zakoupit potřebné komponenty, je to jednoduchý jak facka a cenově super, než kompletní repas z obchodu, jen by byl asi problém dostat pilina z přidřeného čerpadla, určitě rozebráním na prvočinitele, vypráním a vyfoukáním tlakovým vzduchem, kde by se vyndali i zaslepovací červíci. Určitě by to šlo, v repasirovacích dílnách to nedělají žádní docenti.
Pokud by případný montér neměl další VT čerpadlo k zajištění kola, šlo by to i nějakým silným gumicukem zajistit k čelu sahary.
How
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
Už opravené!! nedymí! bol vadný jeden vstrikovač...
Naposledy upravil(a) dzordzi dne sob zář 19, 2015 08:16, celkem upraveno 1 x.
MeganeII 1,9dci88kw 2005
Clio2. 1,6 automat
Clio2. 1,6 automat
-
- Starting member
- Příspěvky: 99
- Registrován: čtv zář 04, 2014 18:47
- Bydliště: Brhlovce okres Levice Slovensko
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
Zdravim cistil uz niekto spodky vstrekovacov? Sused mal podobny problem na xare ll zdochinala pocas akceleracii vycistil a ide
Renault Laguna ll 1,9DCi 88kw Rv:2001 strieborná metalíza pastelova, výbava Dynamique
17ky elektróny
17ky elektróny
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
Jak bys ty vstřiky chtěl čistit?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
-
- Starting member
- Příspěvky: 99
- Registrován: čtv zář 04, 2014 18:47
- Bydliště: Brhlovce okres Levice Slovensko
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
špička by sa mala dat rozobrať tam je ihla a pružinna a tam zvykne byt bordel
Renault Laguna ll 1,9DCi 88kw Rv:2001 strieborná metalíza pastelova, výbava Dynamique
17ky elektróny
17ky elektróny
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
Ja bych vstrikovace v domacich podminkach urcite nerozebiral. Na vycisteni hrotu by mela stacit nekolika denni lazen v roztoku na cisteni motoru (ten samozrejme pravidelne menit). Pouzivam spickovy roztok od Wesca a kdyz jsem v nem machal vstrikovace posledne tak vycistil hroty velmi spolehlive.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
Spíš bych napřímo zapojil nějaké čistící aditivum jako třeba TEC2000, než to přímo vytahovat.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Starting member
- Příspěvky: 99
- Registrován: čtv zář 04, 2014 18:47
- Bydliště: Brhlovce okres Levice Slovensko
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
ako myslis napriamo? vies mi to viac popisat? mam možnosť objednat za jedneho autobazaru trisky po 18€/ks + postovne zo 14dennou zarukov asi zoberiem tie
Renault Laguna ll 1,9DCi 88kw Rv:2001 strieborná metalíza pastelova, výbava Dynamique
17ky elektróny
17ky elektróny
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
Koupíš si dvě asi metrovou hadici, tu rozstřihneš na půl. Pak si koupíš nějaký univerzální filtr za 2€ a dáš ho na jednu hadici. Odpojíš přívod nádrže do palivového filtru a připojíš na filtr místo nádrže tu hadici s filtrem za 2€. Pak odpojíš, buď z čerpadla, nebo z filtru (záleží na konstrukci) zpátečku do nádrže. Na zpátečku z motoru připojíš druhou hadici. Vezmeš flašku/konzervu s aditivem a ponoříš do ni obě hadice až na dno. Nastartuješ a necháš běžet, dokud motor aditivum nesežere. Pak vyměníš palivový filtr a připojíš zpět nádrž.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Starting member
- Příspěvky: 99
- Registrován: čtv zář 04, 2014 18:47
- Bydliště: Brhlovce okres Levice Slovensko
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
to na tu 1 konzervu by to malo vycistit?
Renault Laguna ll 1,9DCi 88kw Rv:2001 strieborná metalíza pastelova, výbava Dynamique
17ky elektróny
17ky elektróny
Re: Vstřikovače v Laguně dCi
Ano, stačí jedna plechovka. Tady se to rozebíralo, dával jsem tam i video: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=32&t=79903
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů