Uložení motoru
Moderátor: Moderators General
-
- Advanced member
- Příspěvky: 379
- Registrován: pát led 18, 2008 08:24
- Bydliště: Krásná Lípa u Rumburka
Uložení motoru
Zdravím!
Dají se vyměnit silenbloky uložení motoru a převodovky bez jeho vyndání z Laguny? Na kolik ta sranda asi přijde? Máte zkušenosti?
Dají se vyměnit silenbloky uložení motoru a převodovky bez jeho vyndání z Laguny? Na kolik ta sranda asi přijde? Máte zkušenosti?
Renault LagunaII 1.9 Dci/79kW, r.v.10.2003, ABS, ESP, ASR, 6-ti kvalt, 8 x airbag, dig. dvouz. klima, 16" kola, roletky na zadních oknech včetně zadního, od 08.06.2009 originální Tempomat s omezovačem a s ovládáním na volantu, 25.04.2014 doplňen CD měnič (6 CD) v palubní desce, držák Brodit na TomTom a konzole Kuda (šedivá) na mobilní telefon. Komplet vyčištěný sací trakt, zaslepený EGR na přívodu výfukových plynů (harmonice). Olej pouze Castrol EDGE Turbo Diesel, max 13tKm, filtr z HDI.
Re: Uložení motoru
Koli vymene netreba vyberat motor a prevodovku.Marek Sládek píše:Zdravím!
Dají se vyměnit silenbloky uložení motoru a převodovky bez jeho vyndání z Laguny? Na kolik ta sranda asi přijde? Máte zkušenosti?
Su tam 4 "silentbloky". Na dvoch je zhora zaveseny motor a prevodovka. Dalej su tam 2 obmedzovace momentu, jeden na hornom zavese motora a druhy dolu pod motorom. Zatial sa tu vacsinou riesila vymena "dolneho silentbloku". Ten som menil aj ja (stal cca 1500SK) ale vymena velmi nepomohla. Dalsie silentbloky su podstatne drahsie. Ked som mal svoje silentbloky v ruke, dost poskodeny bol spodny (vymeneny) a horny obmedzovac momentu - ten sa dodava ako komplet aj s hlinikovym odliatkom, je len original - cena je vyssia . Aj silentblok na prevodovke bol dost opotrebovany ale asi je OK a odieral sa len koli vadnemu obmedzovacu momentu.
Co ti to robi?
-
- Advanced member
- Příspěvky: 379
- Registrován: pát led 18, 2008 08:24
- Bydliště: Krásná Lípa u Rumburka
Při startování a hlavně při stopování mi to pěkně škube s celým autem, někdy méně, někdy ale až moooc, jako by měl vyskočit motor z auta.
Renault LagunaII 1.9 Dci/79kW, r.v.10.2003, ABS, ESP, ASR, 6-ti kvalt, 8 x airbag, dig. dvouz. klima, 16" kola, roletky na zadních oknech včetně zadního, od 08.06.2009 originální Tempomat s omezovačem a s ovládáním na volantu, 25.04.2014 doplňen CD měnič (6 CD) v palubní desce, držák Brodit na TomTom a konzole Kuda (šedivá) na mobilní telefon. Komplet vyčištěný sací trakt, zaslepený EGR na přívodu výfukových plynů (harmonice). Olej pouze Castrol EDGE Turbo Diesel, max 13tKm, filtr z HDI.
To robi aj mne a uz dost dlho. Pri startovani zvuky ako by sa motor o nieco klepal, zvuk motora je taky "necisty", klepavy a pri vypnuti sa otrasie a niekedy sa ozve v momente zastavenia kovove buchnutie akoby som ho zastavil vlozenim skrutkovaca medzi ozubenie.Marek Sládek píše:Při startování a hlavně při stopování mi to pěkně škube s celým autem, někdy méně, někdy ale až moooc, jako by měl vyskočit motor z auta.
Mohol by to byt aj zotrvacnik ale mal som ho v ruke a nevidno na nom ziadne priznaky poskodenia, vola na obvode je cca 7mm co by malo byt OK.
Silenbloky se dají kontrolovat nadzvednutím motoru panenkou v místě u silentbloku - pouhým pohledem nemusí být vada vidět... Já jsem tady před rokem řešil problém - pískání (drhnutí) při brždění motorem a zatočením doprava, jinak se závada nijak neprojevovala. V Renaultu maturovali a kontrolovali ložiska, pak výměna ložisek v převodovce a GO (prý drhla hřídel o skříň) problém zůstal, pak po dlouhých diskuzích a hledání zkusili panenkou nadzvednout motor a po výměně silentbloku pískání zmizelo...
Ale je fakt, že to samé může dělat setrvák, ale s tím nemám zkušenosti...
Ale je fakt, že to samé může dělat setrvák, ale s tím nemám zkušenosti...
LAGUNA Grandtour II 2,2dci, Initiale
Ktory silentblok si menil?MST píše:Silenbloky se dají kontrolovat nadzvednutím motoru panenkou v místě u silentbloku - pouhým pohledem nemusí být vada vidět... Já jsem tady před rokem řešil problém - pískání (drhnutí) při brždění motorem a zatočením doprava, jinak se závada nijak neprojevovala. V Renaultu maturovali a kontrolovali ložiska, pak výměna ložisek v převodovce a GO (prý drhla hřídel o skříň) problém zůstal, pak po dlouhých diskuzích a hledání zkusili panenkou nadzvednout motor a po výměně silentbloku pískání zmizelo...
Ale je fakt, že to samé může dělat setrvák, ale s tím nemám zkušenosti...
Pravý zadní z pohledu řidiče - při brždění a zatočení vpravo se motor nadzvedával a drhnul rozvoďák o kryt - takže pak i s výměnou rozvodů.
Aspoň mám jistotu, že jsou rozvody nové ... koupil jsem to se 135tis., ale věřte italům, že to někdo před prodejem auta nechal vyměnit - i když v servise říkali že rozvody jsou vyměněné (nebyl to prý originál)
Aspoň mám jistotu, že jsou rozvody nové ... koupil jsem to se 135tis., ale věřte italům, že to někdo před prodejem auta nechal vyměnit - i když v servise říkali že rozvody jsou vyměněné (nebyl to prý originál)
LAGUNA Grandtour II 2,2dci, Initiale
Ten som menil aj ja, je najlacnejsi a da sa kupit aj neoriginal.MST píše:Pravý zadní z pohledu řidiče - při brždění a zatočení vpravo se motor nadzvedával a drhnul rozvoďák o kryt - takže pak i s výměnou rozvodů.
Aspoň mám jistotu, že jsou rozvody nové ... koupil jsem to se 135tis., ale věřte italům, že to někdo před prodejem auta nechal vyměnit - i když v servise říkali že rozvody jsou vyměněné (nebyl to prý originál)
Silentbloky
Zdravim. Tak nejak takhle jsem hledal spatny dil i ja. Pri startovani to klepalo, pri rozjezdu a brzdeni taky. Vzdy, kdyz byl motor v tahu, nebo brzdil. Uz jsem mel podezreni na poloosy, ale mechanik rikal, ze je to blbost. Pak jsem prisel na to, ze je opravdu vychozena guma v drzaku u praveho podbehu nad rozvodovym remenem. Ale nejde to nikde sehnat samotne a za original v Renaultu budou chtit majlant. Takze premyslim co s tim. Kdyby nekdo mel typ, jak a kde se da sehnat jen ta gumova vlozka do toho hlinikovyho odlitku, byl bych rad, kdyby mi (a nejen me) to mohl sdelit. Ten samy problem je na stejne strane ale vespod. Taky je ta guma vymackana a pak to vsechno klepe a cuka. Diky moc za tip, kde to sehnat. Predem velice dekuji.
Re: Silentbloky
Teraz vibracie neriesim, myslim ze ked vyriesim problem so vstrekovacom a naslednym nepravidelnym chodom (len pri zabere, pri volnobehu to nie je badatelne) podstatna cast vibracii sa strati.PilotF1 píše:Zdravim. Tak nejak takhle jsem hledal spatny dil i ja. Pri startovani to klepalo, pri rozjezdu a brzdeni taky. Vzdy, kdyz byl motor v tahu, nebo brzdil. Uz jsem mel podezreni na poloosy, ale mechanik rikal, ze je to blbost. Pak jsem prisel na to, ze je opravdu vychozena guma v drzaku u praveho podbehu nad rozvodovym remenem. Ale nejde to nikde sehnat samotne a za original v Renaultu budou chtit majlant. Takze premyslim co s tim. Kdyby nekdo mel typ, jak a kde se da sehnat jen ta gumova vlozka do toho hlinikovyho odlitku, byl bych rad, kdyby mi (a nejen me) to mohl sdelit. Ten samy problem je na stejne strane ale vespod. Taky je ta guma vymackana a pak to vsechno klepe a cuka. Diky moc za tip, kde to sehnat. Predem velice dekuji.
Samostatny silentblok predava nejaky poliak ale ked som pozeral na obrazok je to celistva guma - nema stred ulozeny na zavese ako original. Nemam voci tomu doveru lebo som uz nieco podobne skusil, obmedzil pohyb v pozdlznom smere vlozenim gumy ale do karoserie sa potom prenasali velke vibracie.
Mozno by sa nieco pouzitelne a lacne dalo najst ako nahradny diel na ine auto...
Re: Silentbloky
Jenze na jake auto a jaky?? Navic ho nemuzu najit v zadne nabidce jinych prodejcu, takze ani nevim, jakou alternativu pouzit. proto jsem se ptal, jestli nekdo vi kde to sehnat a hlavne jak se to oficialne jmenuje. Pod cim to vubec hledat....Laco19 píše:Teraz vibracie neriesim, myslim ze ked vyriesim problem so vstrekovacom a naslednym nepravidelnym chodom (len pri zabere, pri volnobehu to nie je badatelne) podstatna cast vibracii sa strati.PilotF1 píše:Zdravim. Tak nejak takhle jsem hledal spatny dil i ja. Pri startovani to klepalo, pri rozjezdu a brzdeni taky. Vzdy, kdyz byl motor v tahu, nebo brzdil. Uz jsem mel podezreni na poloosy, ale mechanik rikal, ze je to blbost. Pak jsem prisel na to, ze je opravdu vychozena guma v drzaku u praveho podbehu nad rozvodovym remenem. Ale nejde to nikde sehnat samotne a za original v Renaultu budou chtit majlant. Takze premyslim co s tim. Kdyby nekdo mel typ, jak a kde se da sehnat jen ta gumova vlozka do toho hlinikovyho odlitku, byl bych rad, kdyby mi (a nejen me) to mohl sdelit. Ten samy problem je na stejne strane ale vespod. Taky je ta guma vymackana a pak to vsechno klepe a cuka. Diky moc za tip, kde to sehnat. Predem velice dekuji.
Samostatny silentblok predava nejaky poliak ale ked som pozeral na obrazok je to celistva guma - nema stred ulozeny na zavese ako original. Nemam voci tomu doveru lebo som uz nieco podobne skusil, obmedzil pohyb v pozdlznom smere vlozenim gumy ale do karoserie sa potom prenasali velke vibracie.
Mozno by sa nieco pouzitelne a lacne dalo najst ako nahradny diel na ine auto...
Re: Silentbloky
Renault: DRZIAK 8200300616PilotF1 píše:Jenze na jake auto a jaky?? Navic ho nemuzu najit v zadne nabidce jinych prodejcu, takze ani nevim, jakou alternativu pouzit. proto jsem se ptal, jestli nekdo vi kde to sehnat a hlavne jak se to oficialne jmenuje. Pod cim to vubec hledat....
Inde je to oznacovane ako silentblok motora, drziak (ulozenie, zavesenie) motora, len vzdy musis najst ten spravny diel podla umiestnenia v karoserii alebo podla PN originalneho dielu (8200300616).
No tam jde prave o to, ze na tom gumovem silentbloku je napsane cislo 8200125534 a takovy dil v zadne nabidce neni. A na tom hlinikovym odlitku pro jistotu neni zadne cislo. Takze vlastne nevim, ani co hledat. jedine cislo je na celem tom profilovanem plechu, ktery je spojeny pres tu gumu s tim hlinikem. A to samotne koupit jde. Ale bez te gumy. Takze zase nic. Diky moc za to cislo, podivam se na to a pripadne se mrknu i nekde v "zahranici". Pokud by to slo objednat, tak bych to objednal, protoze cely ten nesmysl bude asi pekne drahy. Jo a jeste jsem se chtel zeptat, kde to hledas?? Mas nejaky katalog?? Ja jsem prolezl kde co, ale v priruckach, co jsem tady nasel a stahl nic takoveho neni. Diky.
Dialogys je katalog nahradnych dielov s obrazkami a cenami. Podla neho ale aj podla informacii z webu sa da silentblok kupit jedine ako celok s hlinikovym odliatkom.PilotF1 píše:No tam jde prave o to, ze na tom gumovem silentbloku je napsane cislo 8200125534 a takovy dil v zadne nabidce neni. A na tom hlinikovym odlitku pro jistotu neni zadne cislo. Takze vlastne nevim, ani co hledat. jedine cislo je na celem tom profilovanem plechu, ktery je spojeny pres tu gumu s tim hlinikem. A to samotne koupit jde. Ale bez te gumy. Takze zase nic. Diky moc za to cislo, podivam se na to a pripadne se mrknu i nekde v "zahranici". Pokud by to slo objednat, tak bych to objednal, protoze cely ten nesmysl bude asi pekne drahy. Jo a jeste jsem se chtel zeptat, kde to hledas?? Mas nejaky katalog?? Ja jsem prolezl kde co, ale v priruckach, co jsem tady nasel a stahl nic takoveho neni. Diky.
Pozoruji, že se mně auto chvíli chvěje u studeného startu. Není to pravidelně, stačí prošlápnout plynový pedál a je to lepší. To znamená, že můžu čekat výměnu nějakého silembloku. Nebo by mohla být příčina i jinde, napadl mě i nekvalitní benzín. Mám 18 ,16V a ty prý na to jsou háklivé, dík
18, 16V, 2001
Prave ten jeden silentblok (do hlinikoveho odliatku) o ktorom sme sa bavili nemaju, ostatne 4 diely zavesenia motora su.wc píše:Už to tu bylo:
www.autobenex.cz
http://www.autobenex.cz/katalog/index.html
Silentbloky SASIC
wecka
já měnil taky jeden spodní silentblok, který byl dost utržený ale pořád se mi zdá, že mi řadící páká sem tam v autě zalítá. myslíte si, že to může být ještě jiným silentblokem ? Taky mi auto při řazení jakoby škube.
Renault 25 2.0, Renault 25 r.v. 91 baccara 2.9 V6,R25 V6 Turbo phII,Renault laguna r.v. 94 2.2 D, Renault Laguna II, r.v. 2001, 1.8 16V LPG, výbava Expression
Caute chalani,
takze moj problem bol v traseni palubovky na neutral na krizovatke, inak som mal este problem so spiatockou, dost triaslo autom, ked som skusal ist dozadu len na spojke.
co pomohlo?
1. na trasenie na neutral pomohla vymena hydro silentbloku, na ktorom je motor zaveseny v pravo z pohladu sofera. (100€ - velkoobchodna cena)
2. na trasenie na spiatocku som zistil, ze bol z jednej strany odtrhnuty siletblok (momentovy) v tom takom hlinikovom odliatku, hned vedla /nad) tym hydrosilentom.
Cize vymena aj tohoto. (61€ - najlacnejsia varianta,aku sa podarilo servisu zohnat) Skoda je, ze samostatne, len gumu nikde nemaju, treba to kupovat ako celok = hlinikovy kryt + silent. Strasna somarina a strata penazi, ale co uz..
Takze po tejto vymene (musim povedat, ze nie lacnej) auto nepoznavam, tichucke, lachucko reaguje na otacky, pripada mi to ako benzin , super, uz som neni jak traktor
moje zhrnutie ako pomocka:
- ak Vam trasie auto pri zabere, pridani plynu, ma to na svedomi jeden z momentovych silentblokov (su dva, jeden hore, druhy dole)
- ak Vam auto klepe na neutral , najpravdepodobnejsie to bude v tom hlavnom silente, na ktorom je motor zaveseny.
vela zdaru
Laguna II, 1.9dci, 2001
takze moj problem bol v traseni palubovky na neutral na krizovatke, inak som mal este problem so spiatockou, dost triaslo autom, ked som skusal ist dozadu len na spojke.
co pomohlo?
1. na trasenie na neutral pomohla vymena hydro silentbloku, na ktorom je motor zaveseny v pravo z pohladu sofera. (100€ - velkoobchodna cena)
2. na trasenie na spiatocku som zistil, ze bol z jednej strany odtrhnuty siletblok (momentovy) v tom takom hlinikovom odliatku, hned vedla /nad) tym hydrosilentom.
Cize vymena aj tohoto. (61€ - najlacnejsia varianta,aku sa podarilo servisu zohnat) Skoda je, ze samostatne, len gumu nikde nemaju, treba to kupovat ako celok = hlinikovy kryt + silent. Strasna somarina a strata penazi, ale co uz..
Takze po tejto vymene (musim povedat, ze nie lacnej) auto nepoznavam, tichucke, lachucko reaguje na otacky, pripada mi to ako benzin , super, uz som neni jak traktor
moje zhrnutie ako pomocka:
- ak Vam trasie auto pri zabere, pridani plynu, ma to na svedomi jeden z momentovych silentblokov (su dva, jeden hore, druhy dole)
- ak Vam auto klepe na neutral , najpravdepodobnejsie to bude v tom hlavnom silente, na ktorom je motor zaveseny.
vela zdaru
Laguna II, 1.9dci, 2001
Laguna II , 1.9dci,
79kW, 2001
79kW, 2001
- TACOSI
- Advanced member
- Příspěvky: 277
- Registrován: ned lis 15, 2009 17:48
- Bydliště: Košice - okolie
- Kontaktovat uživatele:
Tiez sa pridam k diskusii
1: Pri starte a hlavne zastaveni motora,citit trhnutie celym autom.
2: pri pridani a ubrati plynu za jazdy citim,ze kvaltpaka beha malicko dopredu a dozadu.
3: v aute uz v poslednom case pocut motor ovela viac,ako kedysi,teda dost ho pocut.
Ktore silenty by bolo dobre najskor vymenit ? okrem odpovede,ze vsetky
1: Pri starte a hlavne zastaveni motora,citit trhnutie celym autom.
2: pri pridani a ubrati plynu za jazdy citim,ze kvaltpaka beha malicko dopredu a dozadu.
3: v aute uz v poslednom case pocut motor ovela viac,ako kedysi,teda dost ho pocut.
Ktore silenty by bolo dobre najskor vymenit ? okrem odpovede,ze vsetky
Laguna 2 GT. Expression 2002, 1.9 dci 74Kw ->96 kW
Audi A6 3.0 TDI 220 kW quattro S-Line
Audi A6 3.0 TDI 220 kW quattro S-Line
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Řešili jsme to samé na Meganu - byl to vadný spodní silentblok - tzv kost. Po výměně OKTACOSI píše:Tiez sa pridam k diskusii
1: Pri starte a hlavne zastaveni motora,citit trhnutie celym autom.
2: pri pridani a ubrati plynu za jazdy citim,ze kvaltpaka beha malicko dopredu a dozadu.
3: v aute uz v poslednom case pocut motor ovela viac,ako kedysi,teda dost ho pocut.
Ktore silenty by bolo dobre najskor vymenit ? okrem odpovede,ze vsetky
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
-
- Starting member
- Příspěvky: 20
- Registrován: úte zář 10, 2013 09:06
Re: Uložení motoru
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli se někdo setkal s různou tloušťkou spodní kosti? Na lugunu II 3.0 jsem si koupil Lemforder (náhrada za 8200371093), ale mechanik mi řekl, že nepasuje a dal tam Sasic. Po nějaké době jsem se rozhodl zase pro výměnu, tak jsem zakoupil Corteco. Lemforder jsem měl stále doma. Po vyndání Sasic držáku jsem zjistil, že on má v té užší části tloušťku 48 mm a Corteco a Lemforder mají 43mm. Zkusil jsem to tam přeci jen dát, a ten půl centimetr stáhnout, to sice šlo, ale při jízdě se strašně přenášely vibrace do kabiny, dal jsem tedy zpět ten sasic. Mám doma tedka Corteco a Lemforder, které jsou k ničemu? Nikde v popiskách a v notách jsem nenarazil na tyto odlišnosti.
Renault Laguna Grandtour rv.2001, 3.0, V6, 24V
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Uložení motoru
Já jsem teď měnil na 1.9dCi (čip), kde mi spodní kost vydrží max. 60 tis., tak jsem měnil za hliníkovou, která je mnohem bytelnější.
https://eshop.autorozvody.cz/code/SASIC ... 6-84787710
Tenhle hliníkový mám i na dovezené 2.0T, kde jsem se inspiroval a sháněl podle tohoto.
https://eshop.autorozvody.cz/code/SASIC ... 6-84787710
Tenhle hliníkový mám i na dovezené 2.0T, kde jsem se inspiroval a sháněl podle tohoto.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů