Dobijeni baterie
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte úno 12, 2008 17:03
Dobijeni baterie
Ahoj,
na displeji se mi zcela nepravidelne zobrazuje cervene hlaska "BATTERY CHARGING FAULT" a hned pote "STOP". Oboji, ale jen problikne a dalsich treba i 10min je to ok. Asi pred 14 dny mi menili baterii.
To ze mi "vypadava" dobijeni, jsem pochopil, ale nemate s tim nekdo zksusenost? Do servisu me objednali az na konec tydne.
Diky,
Martin
na displeji se mi zcela nepravidelne zobrazuje cervene hlaska "BATTERY CHARGING FAULT" a hned pote "STOP". Oboji, ale jen problikne a dalsich treba i 10min je to ok. Asi pred 14 dny mi menili baterii.
To ze mi "vypadava" dobijeni, jsem pochopil, ale nemate s tim nekdo zksusenost? Do servisu me objednali az na konec tydne.
Diky,
Martin
LagunaII Grandtour, 2.0T, 120KW
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Zkontroloval bych spoje na baterii, jestli jsou dotažený.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte úno 12, 2008 17:03
-
- Starting member
- Příspěvky: 20
- Registrován: pon čer 25, 2007 13:24
-
- Starting member
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte úno 12, 2008 17:03
prvni majitel, poctivych 64 tisic km z 90% po CR, ale to asi uplne nevylucuje zavadu v alternatoru.Milan Černý píše:Kolik máš najeto? Pokud máš víc jak 130000 km,bude to pravděpodobně alternátor.Mohou být krátké uhlíky nebo vydřené sběrné kroužky na hřídeli rotoru.Takhle to začíná a po pár kilometrech to většinou pěestane dobíjet úplně.
LagunaII Grandtour, 2.0T, 120KW
-
- Starting member
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte úno 12, 2008 17:03
Nezni to moc verohodne, ale cervena hlaska, ze nedobiji, se objevi vzdy pri zataceni doprava (ne kdyz jen stojim na miste a otocim volantem). Zkousel jsem to na deseti odbockach mezi ulicemi a z toho se devetkrat objevila Pri odboceni vlevo ani jednou (z osmi odboceni). Taky vam to prijde jako pitomost? Uvidime, co my na to reknou zitra v Renaultu...
LagunaII Grandtour, 2.0T, 120KW
Pri otoceni volantom odobera servo viac vykonu z motora (najviac v dorazoch) - moze preklzavat remen alebo moze byt poskodena remenica na motore. To by ale robilo rovnako pri otoceni do obidvoch stran a aj na mieste.Martin LAGUNAII píše:Nezni to moc verohodne, ale cervena hlaska, ze nedobiji, se objevi vzdy pri zataceni doprava (ne kdyz jen stojim na miste a otocim volantem). Zkousel jsem to na deseti odbockach mezi ulicemi a z toho se devetkrat objevila Pri odboceni vlevo ani jednou (z osmi odboceni). Taky vam to prijde jako pitomost? Uvidime, co my na to reknou zitra v Renaultu...
Ak to robi len v pravotocivych zakrutach, moze to byt aj zavada v kabelazi alebo kontaktoch. Motor sa nakloni na jednu stranu a vtedy sa nieco stane, uz len zistit co .
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Šel bych po ukostření motoru na kastli a vedení k baterii a k alternátoru.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte úno 12, 2008 17:03
Mozes cakat na poruchu alebo dat na rady Samsu a rozobrat, vycistit vsetky spoje na hrubych kabloch iducich od akumulatora. Zaberie ti to menej casu ako pripadne cakanie na odtahovku ale zaspinis si ruky .Martin LAGUNAII píše:Jen pro info: dnes jsem nechal auto od rana v Renaultu a odpoledne mi je vratili, ze zavadu se nepodarilo najit. Doporuceni je "pockat az se to spravi nebo rozbije uplne". to je fakt auto s rytmem zivota:-) diky za vase rady
Od "-" polu ide kabel na karoseriu aj na prevodovku - obidva rozobrat a vycistit. Od "+" ide kabel (okrem toho co uvidis aj zhora) na starter - aj to by som vycistil (rozoberaj pri odpojenom akumulatore). Ja by som siel aj dalej na alternator ale to uz asi treba lahnut pod auto.
Popri tom si vsimaj poskodenia izolacnej pasky ktorou su opletene kablove zvazky. Ak niekde najdes pasku roztrhanu, pozri sa dovnutra zvazku, ci nie je poskodeny aj niektory kabel.
-
- Starting member
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte úno 12, 2008 17:03
takze vsechny kontakty od +- vyciteny az kam se dalo dostat. nechal jsem si to udelat v servisu za hodinu prace (ne v renaultu, tam to asi ani neumi:-). Na zavade se ale nic nezmenilo, tedy krome toho, ze tam mam jistotu, kde to neni. Az na to nekdy prijdu, tak vam dam vedet.
Diky, M.
Diky, M.
LagunaII Grandtour, 2.0T, 120KW
Ahoj Martine.
Pokud jsi prošel káble a ukostření, problém je v Altíku nebo jeho přívodech. Pohýbej s kábly u alternátoru, jestli se závada neobjeví a prostříkni ten malý konektor. Tím vede signál pro buzení a zpětný signál o % zatížení.
(alespoň u M II)
Ale na 90% krátké uhlíky nebo nějaká morda v regulátoru dobíjení. Regulátor je přímo v altíku.
Zapoj voltmetr do zapalovače a jeď se projet. Určitě ti bude v pravé zatáčce padat palubní napětí ze 14,2V na 12V.
V pravé zatáčce se všechno setrvačností chce přemísťovat doleva a možná i rotor nebo uhlíky a některý uhlík ztratí kontakt.
wecka
Pokud jsi prošel káble a ukostření, problém je v Altíku nebo jeho přívodech. Pohýbej s kábly u alternátoru, jestli se závada neobjeví a prostříkni ten malý konektor. Tím vede signál pro buzení a zpětný signál o % zatížení.
(alespoň u M II)
Ale na 90% krátké uhlíky nebo nějaká morda v regulátoru dobíjení. Regulátor je přímo v altíku.
Zapoj voltmetr do zapalovače a jeď se projet. Určitě ti bude v pravé zatáčce padat palubní napětí ze 14,2V na 12V.
V pravé zatáčce se všechno setrvačností chce přemísťovat doleva a možná i rotor nebo uhlíky a některý uhlík ztratí kontakt.
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
-
- Junior member
- Příspěvky: 136
- Registrován: úte bře 14, 2006 19:22
Ahoj lidi. Tak se mi vyskytuje úplně stejný problém. Taky mi občas problikne stejná "hláška",co se týče dobíjení baterie. Auto má najeto přes 160 000 km. Byl bych nerad,aby mě Lagunka nějde nechala,nebo dokonce,že bych nenastartoval. Napadlo mě,že by to mohlo být tím alternátorem. Nevíte,kolik asi tak stojí nový a kde ho sehnat (tedy krom orig. servisu)? Díky za jakoukoliv radu.
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
- comix13
- Junior member
- Příspěvky: 132
- Registrován: ned úno 08, 2009 14:43
- Bydliště: zlín
- Kontaktovat uživatele:
stejny problem
ja mam taky stejny problem jiz jsem vymenil , remenice trochu halzela, remen a stehle strany to mam v poradku, v patek to bylo v rencku a tam me zdelili ze je to jen nepatrny pokles napeti , ze vsechno dobiji a tak celkove zkontrolovaly kabelaz, a rikali ze je to v poradku . nicmene si to raci prolezu sam , sleduju pres gpsku kolik mam na baterce a vypada to ze to dobiji vpohode mam tam 13,8 kdyz jedu ... auto ma 230t ale uhliky mam pred jdobre jen je altik trochu hlucnejsi budu taky hledat a kdyztak reknu
laguna II privilege , 2001 230tis jiz 130t 1.9 DCI 6kvalt dodelavany tempomat
7,5 l/100km
7,5 l/100km
- comix13
- Junior member
- Příspěvky: 132
- Registrován: ned úno 08, 2009 14:43
- Bydliště: zlín
- Kontaktovat uživatele:
problem
teda uplne stejny problem me to nedela do kdyz zatacim do zatacky, ale chvilku po stratu a obcas to nekdy problikne za jizdy ale jeste jsem nestacil zjisit jestli to poklesne to napeti nebo ne , mozna vyzkousim ten merak do zapalovace to neni spatny napad
laguna II privilege , 2001 230tis jiz 130t 1.9 DCI 6kvalt dodelavany tempomat
7,5 l/100km
7,5 l/100km
- petusko2222
- Junior member
- Příspěvky: 145
- Registrován: pon kvě 05, 2008 09:18
- Bydliště: KE - okolie
- comix13
- Junior member
- Příspěvky: 132
- Registrován: ned úno 08, 2009 14:43
- Bydliště: zlín
- Kontaktovat uživatele:
dobiejni
hojte tak jsem tu zas ohledne dobijeni jsem vypozoroval ze kdyz nastartuju tak me to vetsinou na baterce dobiji na 14,2 /1 ale cim dyl jedu tak me to klesa k 13,8 a nekdy i min tak jsem se chtel optat jestli je to normalni jde o to ze me obcas problikne ona hlaska dobijeni?ridi si to ta jednotka jak potrebuje ale rekl bych ze to by melo delat jen pri nizkych otackach ? jen uvazuju je to napeti na baterce takze se to napeti odviji od toho jak je nabita baterka a cim dyl jedu tak se to spotrebovava i kdyz to by mel alternator pokryt?diky za kazdou radu
laguna II privilege , 2001 230tis jiz 130t 1.9 DCI 6kvalt dodelavany tempomat
7,5 l/100km
7,5 l/100km
Re: Dobijeni baterie
Ahojte, podarilo sa vam to vyriesit????
Mam rovnaky problem ako opisoval comix13. Pri nastartovani sa to obcas objavi a po cca 1km zmizne, este mi to preblikava ked prejdem po nejakej nerovnosti ale len zo zaciatku, po zahriati sa to uz neobjavi. Este som zistil ze po starte to svieti ked je teplo alebo motor zohriaty. Pri vonkajsej teplote +- 0°C to nerobilo ani po prvom starte ani po starte so zahriatym motorom. Nabehnutych mam 250t.
Dakujem za info
Mam rovnaky problem ako opisoval comix13. Pri nastartovani sa to obcas objavi a po cca 1km zmizne, este mi to preblikava ked prejdem po nejakej nerovnosti ale len zo zaciatku, po zahriati sa to uz neobjavi. Este som zistil ze po starte to svieti ked je teplo alebo motor zohriaty. Pri vonkajsej teplote +- 0°C to nerobilo ani po prvom starte ani po starte so zahriatym motorom. Nabehnutych mam 250t.
Dakujem za info
Re: Dobijeni baterie
Ahojte. Mam Lagunu II 10/2001 1.9dci.
Moj problem je, ze pred vianocami sa mi po nastartovani rozsvietila ,,baterka" a ,,STOP". Pocas jazdy mi slabli svetla a vsetko zacalo sviet ako na vianocnom stromceku. Po vypnuti som uz nenastartoval-vybita bateria. Nemam LCD Display cize svietia kontrolky ako take. Prehladal som snad cely net. Pozeral som aj Francuzske a anglicke fora. Vsade som sa docital ze tento proble maju vsade no nikde som sa nedopatral odpovedi.
Kontakty precistene, bateria nova, alternator dobija.
Vyriesil niekto tento problem?
Dakujem!
Moj problem je, ze pred vianocami sa mi po nastartovani rozsvietila ,,baterka" a ,,STOP". Pocas jazdy mi slabli svetla a vsetko zacalo sviet ako na vianocnom stromceku. Po vypnuti som uz nenastartoval-vybita bateria. Nemam LCD Display cize svietia kontrolky ako take. Prehladal som snad cely net. Pozeral som aj Francuzske a anglicke fora. Vsade som sa docital ze tento proble maju vsade no nikde som sa nedopatral odpovedi.
Kontakty precistene, bateria nova, alternator dobija.
Vyriesil niekto tento problem?
Dakujem!
Re: Dobijeni baterie
Ahoj lidi. Tak po GO převodovky se mi objevil stejný problém. Jedu a najednou se rozsvítí kontolka na displeji, že nedobíjím.. Měřil jsem napětí na baterce při nastartovaném motoru a zjistil jsem, že to nedobíjí. ale můj dotaz zní ještě takto a nikde jsem tuto otázku ani odpověď neviděl. Jak píši na začátku tak jsem měl venku převodovku a nemohlo se mi stát, že při montáži jsem skřípl kabel a tím narušil nějak vedení k altíku?? Do opravy převodovky bylo vše OK..
Kudy jsou tažené kabely k alternátoru a ke startéru?
Má nějakou spojitost utržený jeden konektor na hadici topení (tam jak jsou 4 kabely na hadici při průchodu do kabiny)??
Kostry na motoru, převodovce a kastli mám OK a kontakty na baterce také (očištěné a mázlé lehce vazelínou).
Děkuji za případné rady.
Tom
Kudy jsou tažené kabely k alternátoru a ke startéru?
Má nějakou spojitost utržený jeden konektor na hadici topení (tam jak jsou 4 kabely na hadici při průchodu do kabiny)??
Kostry na motoru, převodovce a kastli mám OK a kontakty na baterce také (očištěné a mázlé lehce vazelínou).
Děkuji za případné rady.
Tom
Laguna II 1.9dCi 88kW 2001 hatchback - neznám auto, které by se sr.lo víc, než renault.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 852
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobijeni baterie
jestli jsi hýbal s kabely od řídící jednotky vstřikování pod baterkou, tak tam může být závada. zkus s tím hýbat při nastartovaném autě(se svazkem drátů co jde do jednotky vstřikování)..
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Re: Dobijeni baterie
U mna (2.2dci a alternator Valeo) ide do alternatora okrem kabla z akumulatora uz iba jeden a ten je podla schemy zapojeny do ecu klimy. Zmeral by som na konektore alternatora co na tom kabli je po zapnuti zapalovania (resp. nastartovani) - ak by bolo napatie na odpojenom konektore OK, napichol by som sa na zapojeny konektor (spendlikom prepichnut kabel), nech je istota ze je to naozaj OK. Mozes pozriet aj farbu toho kabla, ci nejde rovnaka do toho odtrhnuteho konektora - ak ano mas problem iste tam.tomasbob píše:...Ahoj lidi. Tak po GO převodovky se mi objevil stejný problém. Jedu a najednou se rozsvítí kontolka na displeji, že nedobíjím...
Ak mas ine zapojenie alternatora pozri schemy.
Re: Dobijeni baterie
Tak při zasunutí karty na altík napětí jde,takže tím slabým kablíkem to nebylo. Altík šel do háje, takže jsem sehnal jinej a kabel od klimy opravím.. Hlavně aby auto jezdilo.. Už nevím kam mám cpát dřív peníze na tomto skoro bezporuchovém voze...
Laguna II 1.9dCi 88kW 2001 hatchback - neznám auto, které by se sr.lo víc, než renault.
Re: Dobijeni baterie
Zavada je v pristrojovce pokud je alternator v poradku !!!
Renault laguna II BG0M05
1,8 16v 2001 Privilege
Laguna III 1.5 dci 81kw
1,8 16v 2001 Privilege
Laguna III 1.5 dci 81kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 22 hostů