Tak to by mě zajímalo, jaké kotouče by to ukázalo u mě.Laco19 píše:V dialogyse mam pre svoje auto vyplnene podla stitkov vsetko (okrem typu a vc prevodovky, podla stitku mam PK6 S 006, to mi neponuka), vcitane farieb interieru a podobnych hluposti a napriek tomu sa ma pri vybere strmena spyta: "akyze priemer kotucov sme vam namontovali? 300, 308 alebo 280mm?" Ked vyberiem cokolvek ine ako 308mm, neda mi PN. Pri vybere kotuca je uz nekompromisny, ponukne len 308mm kotuc.Krejča píše:Že by jeden na každém voze jiný kotouč, tak jak se zrovna vyspali?
Ked som si v dialogyse "urobil" nejaku L2 s 300mm kotucmi boli ine aj naboje, strmen a kryt strmena...
Výměna kotoučů a destiček
Moderátor: Moderators General
- Krejča
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát pro 31, 2004 10:02
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
- Krejča
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát pro 31, 2004 10:02
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Já už čtyři roky zelenou syntetikou . 100%Laco19 píše:A ake mam strmene? Uz dva tyzdne nafarbene striebornym Hammeritom.
Aj kotuce a neverili by ste ako taky detail zmeni auto. Cez 17" dost vidno a rozdiel je riadny...
Inac znacku kotucov na foto nevidim a na strmeni je velky napis RENAULT ale nad nim je cosi ako skriptom Ate...
Nechcel som nic farebne. Strieborne som videl napr. na BMW X3 (alebo X5?). Mal to takto asi uz od vyroby a pacilo sa mi to. Hlavne farbit aj disky (naboj), vzadu z neho vidno aspon 5 cm.Krejča píše:Já už čtyři roky zelenou syntetikou . 100%Laco19 píše:A ake mam strmene? Uz dva tyzdne nafarbene striebornym Hammeritom.
Aj kotuce a neverili by ste ako taky detail zmeni auto. Cez 17" dost vidno a rozdiel je riadny...
Inac znacku kotucov na foto nevidim a na strmeni je velky napis RENAULT ale nad nim je cosi ako skriptom Ate...
Bude to super. Uvidisdudu píše:Tak jsem včera vyměnil kotouče i destičky vše od ATE. Kotouče á 1990,- destičky 2100,- Kč. Teď ještě 200 km lehkou nohu než si sednou a pak uvidím jak si povedou.
Laguna II 1,9 dCi 79kW, klima, siber, Carminat, 5,8L/100 Spokojny uzivatel ----> VW Passat 3C 2,0 TDi, DSG 103kW
Výměna kotoučů a destiček
Zdravim Renaulťáci, chystám se na vyměnu PŘEDNÍCH KOTOUČŮ a BRZDOVÝCH DESTIČEK na všech 4kolech. Prosím o radu, jestli tuto výměnu zvládnu sám v garážových podmínkách( uvolnit,utáhnout, vyměnit ) nebo je lepší tuto práci svěřit servisu? Jde mi oto, jestli se při té výměně nemusí něco např. měřit, různý překvápka made in Renault apod.. nebo jestli to jde tak, že sundám-vyměnim.. Dík za rady.
R Laguna 2001 1.9dCi 88kw INITIALE
R Laguna 2001 1.9dCi 88kw INITIALE
Budu mít desky i kotouče od ATE, žádný levný nechci..
Se zručností to u mě není problém, ale jak píšu, bojim se, aby tam na mě nečekalo nějaký překvápko, který v garážových podmínkách prostě neudělám a budu stim muset jet do servisu..
to ViloM: jaký máš na mysli nářadí? Klasika jako v garáži , nebo nějáký "spešl"?
to rxe: co myslíš tim, že nejsou hračka? Uvítal bych rady, návody atd atd
Díkes boys!!
Se zručností to u mě není problém, ale jak píšu, bojim se, aby tam na mě nečekalo nějaký překvápko, který v garážových podmínkách prostě neudělám a budu stim muset jet do servisu..
to ViloM: jaký máš na mysli nářadí? Klasika jako v garáži , nebo nějáký "spešl"?
to rxe: co myslíš tim, že nejsou hračka? Uvítal bych rady, návody atd atd
Díkes boys!!
Jedine, co ta tam moze prekvapit je, ze nebudes mat v garazi imbusovy kluc c. 7. Nebyva v standardnych sadach Inak su to bezne brzdy, ako takmer v kazdom voze. Ak si to uz niekedy robil, nemozes mat prakticky ziaden problemfortesque píše:Budu mít desky i kotouče od ATE, žádný levný nechci..
Se zručností to u mě není problém, ale jak píšu, bojim se, aby tam na mě nečekalo nějaký překvápko, který v garážových podmínkách prostě neudělám a budu stim muset jet do servisu..
to ViloM: jaký máš na mysli nářadí? Klasika jako v garáži , nebo nějáký "spešl"?
to rxe: co myslíš tim, že nejsou hračka? Uvítal bych rady, návody atd atd
Díkes boys!!
Laguna II 1,9 dCi 79kW, klima, siber, Carminat, 5,8L/100 Spokojny uzivatel ----> VW Passat 3C 2,0 TDi, DSG 103kW
na předku na pohodu ale na zadku je potřeba speciální svorka na zatlačení prasete,kterou se při stlačení rovnou i otáčí a to není bez tohoto přípravku žádná sranda,ale dá se to taky udělat i bez toho ale musí k tomu být 2 lidi jeden tlačí svorku a druhý zároven musí otáčet,no já jsem to dělal sám a příště to mrsknu do sevisu mají to rychle vyměněné a to pětikilo za práci není zas tak moc a nemusí se s tím člověk špinit
Nyní Renault Laguna Grandtour II,2002,1,6-16V-79KW a Renault Twingo II,2009,1,2-44 KW
Předtím 2 krát R18,2 krát R21,Safrane Ph2.
Předtím 2 krát R18,2 krát R21,Safrane Ph2.
je to stejny jako na 120 skoda... jen zadni desky jsou o malinko tezsi musis ten píst zatlačit a zaroven zatáčet dovnitř protože to má závit. Stací toi imbus nejaky klíč tuším že 17 a lepší je vyndat prasatka cele ven a pročistit tak ješte svěrák ..a to si myslim ma kždy v garaži jako běžnou věc Neboj se toho ja uz jsem je taky menil a jezdi to ok je to nezapomen odvzdušnit pokud maš abs což máš tak to musíš mít auto nastartovane při tom odvzdušňovánífortesque píše:Budu mít desky i kotouče od ATE, žádný levný nechci..
Se zručností to u mě není problém, ale jak píšu, bojim se, aby tam na mě nečekalo nějaký překvápko, který v garážových podmínkách prostě neudělám a budu stim muset jet do servisu..
to ViloM: jaký máš na mysli nářadí? Klasika jako v garáži , nebo nějáký "spešl"?
to rxe: co myslíš tim, že nejsou hračka? Uvítal bych rady, návody atd atd
Díkes boys!!
Ak si nerozpajal nic co sa tyka trubiek a hadiciek a brzdilo ti to pred vymenou dobre, v podstate by si to mal mat v poriadku. Ak potrebujes menit kvapalinu, je lepsie ist do servisu. Robi sa to podtlakom a je to za chvilku a za par penazi. Trapit sa s tym doma v garazi s chabym vysledkom .... Asi by sa mi nechcelo a myslim, ze to ani nema vyznam.fortesque píše:To all: Tak mi ještě pla poraďte JAK SE ODZVDUŠNUJOU BRZDY?
Laguna II 1,9 dCi 79kW, klima, siber, Carminat, 5,8L/100 Spokojny uzivatel ----> VW Passat 3C 2,0 TDi, DSG 103kW
- Giggo
- Experienced member
- Příspěvky: 535
- Registrován: čtv zář 11, 2008 12:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Pánové na kolik cca vyjde výměna všech brzd (předek, zadek). V sobotu sem přezouval kola, tak sem nakoukl a budu muset pomalu připravit peněženku.
Bohužel nemám garáž a vybavení, takže samo výměna nehrozí. Tudíž servis + materiál máte někdo cca odhad ?
Dík
Bohužel nemám garáž a vybavení, takže samo výměna nehrozí. Tudíž servis + materiál máte někdo cca odhad ?
Dík
UKRADENÁ Renault Laguna II; 1.9dCi 88kW@106kW; 2001
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
cca 15.000,-Kč
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Mohu potvrdit, dělal jsem to před měsícem a dostal jsem se na stejnou cenu cca 15000. Dával jsem vše ATE a SKF. Dělal jsem to ve dvojko v garáži a nejhorší bylo zdělání zadních pružinek co drží ve třmenu. Nakonec jsme museli jednu ohnout, ale vydržela.Šamša píše:cca 15.000,-Kč
LagunaII 01, 1.9dCi 88kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: autogMyday a 50 hostů