Hlucna prevodovka pri 5 a 6 stupni
Moderátor: Moderators General
Hlucna prevodovka pri 5 a 6 stupni
Zistil som, ze mi huci (piska) prevodovka ale len pri zabere alebo brzdeni motorom pri zaradenom 5 alebo 6 rychlostnom stupni. Pri rovnakej rychlosti auta na 4. stupen je ticho, pri spravnych otackach (aby motor nezaberal ani nebrzdil) stichne tiez. Frekvencia piskania nezavisi od otacok motora ale od rychlosti auta, tj pri rovnakej rychlosti je pri 5. aj pri 6. rovnaka aj ked na 6. sa mi zda ten pazvuk hlasnejsi a "ostrejsi".
Objavilo sa mi to kratko po prezuti novych zimnych gum a najprv som si myslel, ze su Matadory MP58 take hlucne ale potom som zistil, ze pri rovnakej rychlosti na 4. rychlostny stupen nic nehuci.
Mali ste niekto podobny problem?
Objavilo sa mi to kratko po prezuti novych zimnych gum a najprv som si myslel, ze su Matadory MP58 take hlucne ale potom som zistil, ze pri rovnakej rychlosti na 4. rychlostny stupen nic nehuci.
Mali ste niekto podobny problem?
Odpovedam si sam, je to klasicky problem prevodoviek PK6 - loziska. Bud skor odidu na kratkom sekundarnom hriadeli - huci to pri 2., 3. a R alebo na dlhom a huci 1., 2., 5. a 6.
Pri 1. prevodovom stupni prekryje hluk motora nizku frekvenciu hluku z prevopdovky takmer uplne, pri 2. stupni je uz pocut ale naplno je to pocutelne az pri 5. a 6.
Este stastie, ze som nestihol vymenit spojku - usetril som si pracu s opatovnym vyberanim prevodovky...
Problem mam s typom lozisk, v Dialogyse moju prevodovku PK6 006 (podla stitku "PK6 S 006") neviem najst. Pri ostatnych PK6 je pri loziskach na strane motora "vidlicka" a su uvedene 2 rozmery lozisk: 25x62x18,25 a 25x62x21,25. Mozem si jeden rozmer vybrat .
Pri 1. prevodovom stupni prekryje hluk motora nizku frekvenciu hluku z prevopdovky takmer uplne, pri 2. stupni je uz pocut ale naplno je to pocutelne az pri 5. a 6.
Este stastie, ze som nestihol vymenit spojku - usetril som si pracu s opatovnym vyberanim prevodovky...
Problem mam s typom lozisk, v Dialogyse moju prevodovku PK6 006 (podla stitku "PK6 S 006") neviem najst. Pri ostatnych PK6 je pri loziskach na strane motora "vidlicka" a su uvedene 2 rozmery lozisk: 25x62x18,25 a 25x62x21,25. Mozem si jeden rozmer vybrat .
- Krejča
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát pro 31, 2004 10:02
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Je to tak jak píšeš. Prostě nějaké ložisko na odchdu do věčných lovišť. Doporučuju z vlastní zkušenosti s opravou neotálet a řešit to co nejdřív - jak se začne ložisko protáčet v bloku převodovky, tak to pak stojí docela hodně peněz.Laco19 píše:Odpovedam si sam, je to klasicky problem prevodoviek PK6 - loziska. Bud skor odidu na kratkom sekundarnom hriadeli - huci to pri 2., 3. a R alebo na dlhom a huci 1., 2., 5. a 6.
Pri 1. prevodovom stupni prekryje hluk motora nizku frekvenciu hluku z prevopdovky takmer uplne, pri 2. stupni je uz pocut ale naplno je to pocutelne az pri 5. a 6.
.
Rad by som s opravou pockal, teplu garaz nemam a teraz je zima.Krejča píše:Je to tak jak píšeš. Prostě nějaké ložisko na odchdu do věčných lovišť. Doporučuju z vlastní zkušenosti s opravou neotálet a řešit to co nejdřív - jak se začne ložisko protáčet v bloku převodovky, tak to pak stojí docela hodně peněz.Laco19 píše:Odpovedam si sam, je to klasicky problem prevodoviek PK6 - loziska. Bud skor odidu na kratkom sekundarnom hriadeli - huci to pri 2., 3. a R alebo na dlhom a huci 1., 2., 5. a 6.
Pri 1. prevodovom stupni prekryje hluk motora nizku frekvenciu hluku z prevopdovky takmer uplne, pri 2. stupni je uz pocut ale naplno je to pocutelne az pri 5. a 6.
.
- Krejča
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát pro 31, 2004 10:02
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
No jak chceš. Taky jsem pořád na něco čekal, a nakonec to po rozebrání vypadalo, že budu muset koupit novou. Jen pro info repasovaná PK6 stojí 63tis . Starší je problém sehnat - nakonec se mi to podařilo ale za 25tis . Nakonec jsem lítal s blokem převodovky ze servisu do strojařské firmy abychom to dali dohromady a stejně to stálo skoro dvacku. Kdybych to udělal o nějaký měsíc dříve, tak stačilo vyměnit jen ložisko a bylo pár kaček ušetřených.
Ty si prevodovku pocul uz pred poruchou?Krejča píše:No jak chceš. Taky jsem pořád na něco čekal, a nakonec to po rozebrání vypadalo, že budu muset koupit novou. Jen pro info repasovaná PK6 stojí 63tis . Starší je problém sehnat - nakonec se mi to podařilo ale za 25tis . Nakonec jsem lítal s blokem převodovky ze servisu do strojařské firmy abychom to dali dohromady a stejně to stálo skoro dvacku. Kdybych to udělal o nějaký měsíc dříve, tak stačilo vyměnit jen ložisko a bylo pár kaček ušetřených.
Utesujem sa, ze moja az tak vazne nehuci. Ja mam asi dost "citlivy" sluch (stary muzikant ) ale mam s nim len problemy. Ked sa kazila pracka v zaruke, servisman po 2 hodinach skonstatoval, ze je OK - do mesiaca sa rozpadla. So susickou to bolo podobne, ze vraj je OK a teraz mesiac po zaruke menim kolesa za vlastne. Ale predosle ESPERO malo v otackach odnova "nezdravy" zvuk no aj napriek tomu odjazdilo 140t km...
Dufam ze to aj v tomto pripade to trosku prehanam.
- Krejča
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát pro 31, 2004 10:02
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
I když mám hudební hluch, tak taky slyším hodně dobře zvláště co se Laguny týče. Spravil jsem převodovku, což bylo okamžitě poznat - ticho v autě - a po dvou tis.km. to začalo znova od téměř neznatelného hučení, které jsem nakonec poslouchal při vypnutém rádiu abych zjistil odkud tse to line (nikdo jiný nic v autě neslyšel). Samozřejmě že se to pak začalo projevovat hlasitěji a ještě před vánoci jsem měnil přední ložisko - ale to už byl podle mých kritérií kravál v autě (ca.10tis km po převodovce).Laco19 píše: Ty si prevodovku pocul uz pred poruchou?
Utesujem sa, ze moja az tak vazne nehuci. Ja mam asi dost "citlivy" sluch (stary muzikant ) ale mam s nim len problemy. Ked sa kazila pracka v zaruke, servisman po 2 hodinach skonstatoval, ze je OK - do mesiaca sa rozpadla. So susickou to bolo podobne, ze vraj je OK a teraz mesiac po zaruke menim kolesa za vlastne. Ale predosle ESPERO malo v otackach odnova "nezdravy" zvuk no aj napriek tomu odjazdilo 140t km...
Dufam ze to aj v tomto pripade to trosku prehanam.
Viete niekto nieco o prevodovke PK6 006?
Ja mam prevodovku oznacenu hlinikovym stitkom s napisom "PK6 S 006" ale v ziadnej verzii Dialogysu sa 006 nenachadza. V pdf je a vraj je urcena pre Clio V6.
V Dialogyse som nasiel, ze S v oznaceni motora je repasovany diel. Asi to tak bude aj pri prevodovke. Takze pri 2 opravach na 175t km vychadza priemerna zivotnost prevodovky 88t km.
Ja mam prevodovku oznacenu hlinikovym stitkom s napisom "PK6 S 006" ale v ziadnej verzii Dialogysu sa 006 nenachadza. V pdf je a vraj je urcena pre Clio V6.
V Dialogyse som nasiel, ze S v oznaceni motora je repasovany diel. Asi to tak bude aj pri prevodovke. Takze pri 2 opravach na 175t km vychadza priemerna zivotnost prevodovky 88t km.
- Krejča
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát pro 31, 2004 10:02
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Ja když jsem sháněl převodovku, tak PK6 002. Je opravdu možné, že už tam máš repas. Mě vydržela 130tis. Bohužel tyto převodovky nemají velkou životnostLaco19 píše:Viete niekto nieco o prevodovke PK6 006?
Ja mam prevodovku oznacenu hlinikovym stitkom s napisom "PK6 S 006" ale v ziadnej verzii Dialogysu sa 006 nenachadza. V pdf je a vraj je urcena pre Clio V6.
V Dialogyse som nasiel, ze S v oznaceni motora je repasovany diel. Asi to tak bude aj pri prevodovke. Takze pri 2 opravach na 175t km vychadza priemerna zivotnost prevodovky 88t km.
Ak to niekomu pomoze, dnes som bol v Renaulte pozistovat ake tam mam loziska. Takze:
S v type prevodovky naozaj znamena repasovana prevodovka. Aby to nebolo take jednoduche, vezme sa z auta PK6 002 (v pripade 2.2dci), zrepasuje sa a je z toho PK6 S 006.
006 sa v Dialogyse vobec nevyskytuje (aj ked ju podla pdf montuju do Clia V6) ale S 006 je podla toho totozna s 002.
Typ lozisk hriadelov na strane spojky mi nevedeli povedat ani v Renaulte, jedine rozmontovat a potom objednat.
S v type prevodovky naozaj znamena repasovana prevodovka. Aby to nebolo take jednoduche, vezme sa z auta PK6 002 (v pripade 2.2dci), zrepasuje sa a je z toho PK6 S 006.
006 sa v Dialogyse vobec nevyskytuje (aj ked ju podla pdf montuju do Clia V6) ale S 006 je podla toho totozna s 002.
Typ lozisk hriadelov na strane spojky mi nevedeli povedat ani v Renaulte, jedine rozmontovat a potom objednat.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Ložiska a jejich rozměry jsou popsané v Dialogysu u rozborky převodovky..
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Ano su, ale na strane spojky su uvedene 2 rozmery 25x62x18,25 alebo 25x62x21,25mm. Sice druhy rozmer je tam akoby omylom (nie je PN ani cena) ale vraj sa pouziva aj ten. Dokonca som nasiel repas kit pre PK6, kde maju tieto 3 loziska 30mm vnutorny priemer.Šamša píše:Ložiska a jejich rozměry jsou popsané v Dialogysu u rozborky převodovky..
Nechcem rozobrat auto a potom zhanat ine loziska ale asi to risknem s 25x62x18,25...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Sháněj, ale pokud možno SKF a jiné renomované značky a vyhni se f. OPTIMAL.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Asi to bude Renault. Na vsetky 3 hriadele zo strany spojky su za cca 700Sk za kus - od SKF to asi ovela lacnejsie nebude.Šamša píše:Sháněj, ale pokud možno SKF a jiné renomované značky a vyhni se f. OPTIMAL.
Horsie je to na zadnej strane, tam su 2 kuzelikove loziska vo vyhotoveni s prirubou na vonkajsom kruzku - taketo loziska som videl len u NTN bearings a Renault za ne pyta po cca 1400SK za kus.
Naposledy upravil(a) Laco19 dne pon čer 16, 2008 18:31, celkem upraveno 1 x.
Z loziskami to nie je az take jednoduche. V TN 6003A Renault pise ze sa podla indexu prevodovky pouzivaju 3 druhy lozisk: NTN, SNR, Timken a ze sa nesmu vzajomne zamienat. Nemam dokument kde by boli uvedene typy lozisk pre rozne indexy prevodoviek. Navyse ked som pozeral v Dialogyse rozne indexy PK6, stale mali rovnake objednavacie cisla lozisk.pesekl píše:zdravim. Mam u me laguny asi stejny problem. Chtel bych se zeptat kde jste sehnaly ty loziska pokud mozna odkaz a kde jste si to nechali delat ze bych pripadne zkontaktoval vaseho opravare.
Na hriadeloch su 3 loziska obycajne kuzelikove a daju sa bezne kupit za 1/3 ceny v Renaulte. Dalsie 3 loziska som kupil v Renaulte (NTN), daju sa kupit aj inde ale v sirokom okoli som nenasiel predajcu. Loziska na diferencial som na webe nenasiel, ani u vyrobcov lozisk (v Renaulte ich maju).
Takze asi bude najistejsie kupit vsetky loziska v Renaulte.
- L U K Y
- Advanced member
- Příspěvky: 284
- Registrován: sob bře 24, 2007 14:10
- Bydliště: SK - IRL
- Kontaktovat uživatele:
ja ked som menil prevodovku tak som ju menil az ked to uz riadne hucalo ze sa uz aj policajti kukali po mne uz som potom stale ked som stal niekde na krizovatke mal zmacknutu spojku aby to nehucalo
nejak ma to netrapilo ze sa to moze viacej dosrat , hlavna vec ze som mohol este jazdit
aky je vlastne rozdiel medzi tymi prevodovkami PK 001,002... 016? su aj nejak inak sprevodovane? alebo niektore vydrzia vecsiu zataz???
lebo ja mam teraz PK 016 rok vyroby 2002 , neviem aku som mal predtym ale bola to original rok 2001 a dost dlho som cakal na prevodvku pre mna, nedala sa zohnat ta spravna ktora by mi pasovala.
ztej starej prevodovky mam suciatky doma a ked som ich kukal tak som nasiel dve ozubene kolesa dost vydrate loziska neviem ci som mal zle.
nejak ma to netrapilo ze sa to moze viacej dosrat , hlavna vec ze som mohol este jazdit
aky je vlastne rozdiel medzi tymi prevodovkami PK 001,002... 016? su aj nejak inak sprevodovane? alebo niektore vydrzia vecsiu zataz???
lebo ja mam teraz PK 016 rok vyroby 2002 , neviem aku som mal predtym ale bola to original rok 2001 a dost dlho som cakal na prevodvku pre mna, nedala sa zohnat ta spravna ktora by mi pasovala.
ztej starej prevodovky mam suciatky doma a ked som ich kukal tak som nasiel dve ozubene kolesa dost vydrate loziska neviem ci som mal zle.
LIIGrandtour 1.9dci/88kw, tempomat, 8xairbag - ,ol.filter vecsi z P307, zrk.folie, disky ENZO, subik , denne LED svetla. odislo turbo..konec asi..
Ford Fusion2 1.4tdci, vyhrievane predne sklo-ked si clovek na to zvykne tak uz nemoze byt bez toho :} predane
Fiat stilo 1.9 115k panoramaticka strecha...
SkuterSUZUKI Burgman 250
najnovsi prirastok HONDA LEGEND 3.5 V6 VTEC, SHAWD 4x4, 295konikov
Ford Fusion2 1.4tdci, vyhrievane predne sklo-ked si clovek na to zvykne tak uz nemoze byt bez toho :} predane
Fiat stilo 1.9 115k panoramaticka strecha...
SkuterSUZUKI Burgman 250
najnovsi prirastok HONDA LEGEND 3.5 V6 VTEC, SHAWD 4x4, 295konikov
-
- Junior member
- Příspěvky: 111
- Registrován: úte bře 27, 2007 23:20
- Bydliště: Sokolovsko
- Kontaktovat uživatele:
Malá rada pro prevenci. Mechanik říkal,že s největší pravděpodobností se 5 stupeň trochu hůř maže,tak při výměně oleje nalejvá o 3 deci více než má být. Mě po tomhle zásahu převodovka rozhodně stichla a i řazení jde o poznání lépe. Samozřejmě original olej.
Moje R 19 d má 476 000 ať mi někdo řekne,že je to špatný auto. No ale Lagůňa je Lagůňa 1,9 dci 2003
PK6 z roznymi indexmi su inac sprevodovane, ak sa dobre pamatam, niektore PK6 maju aj prevod na tachometer. Porovnaval som sucasti (loziska, synchrony, atd.) PK6 z roznych aut koli oleju TRP/TRX a mali rovnake objednavacie cisla, z toho mi vyplyva ze su viacmenej totozne az na sprevodovanie.L U K Y píše:ja ked som menil prevodovku tak som ju menil az ked to uz riadne hucalo ze sa uz aj policajti kukali po mne uz som potom stale ked som stal niekde na krizovatke mal zmacknutu spojku aby to nehucalo
nejak ma to netrapilo ze sa to moze viacej dosrat , hlavna vec ze som mohol este jazdit
aky je vlastne rozdiel medzi tymi prevodovkami PK 001,002... 016? su aj nejak inak sprevodovane? alebo niektore vydrzia vecsiu zataz???
lebo ja mam teraz PK 016 rok vyroby 2002 , neviem aku som mal predtym ale bola to original rok 2001 a dost dlho som cakal na prevodvku pre mna, nedala sa zohnat ta spravna ktora by mi pasovala.
ztej starej prevodovky mam suciatky doma a ked som ich kukal tak som nasiel dve ozubene kolesa dost vydrate loziska neviem ci som mal zle.
Ak si trosku pojazdil s huciacou prevodovkou, urcite sa toho poskodilo viac. Moje loziska hucali este prijatelne, ani po demontazi nevyzerali velmi zle ale aj tak bolo vsade plno kovovych supin - urcite to dalsim sucastiam prevodovky neprospelo.
PK6 ma dlhy sekundarny hriadel s 5 a 6 uplne dolu, nad nim je este kratky takze problem s mazanim by asi mal byt skor na nom (aj ked tazko povedat ako tam prudi olej pri otackach ).kasitaxi píše:Malá rada pro prevenci. Mechanik říkal,že s největší pravděpodobností se 5 stupeň trochu hůř maže,tak při výměně oleje nalejvá o 3 deci více než má být. Mě po tomhle zásahu převodovka rozhodně stichla a i řazení jde o poznání lépe. Samozřejmě original olej.
- Losky
- Junior member
- Příspěvky: 227
- Registrován: čtv srp 07, 2008 18:49
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
S cenami převodovek jste mě pěkně zaskočili. Já nevím, zda mě zlobí převodovka, protože auto mám teprve 3. den, ale všiml jsem si, že hlavně při dvojce a trojce když na to dupnu více, tak se ozve takové chrastění. Ale jen v rozmezi 2500 - 3000 ot/min. Takové ševelení. Je to převodka? Ale když to tak neženu, nic to nedělá, tak nevím. Hlavně to nedělá zas tak pravidelně
Škoda Fabia 3 1.2 TSi - objednáno
Škoda Roomster 1.2 TSi
Škoda Octavia 3 1.4 TSi
Škoda Yeti 2.0 TDi 4x4
Škoda Octavia 1.9 TDi
Škoda Fabia 2 1.2 HTP
Škoda Fabia 1.9 TDi
Citroen C3 1.4 HDi
Laguna II 1.9 dCi
Škoda Fabia 1.9 SDi
Suzuki Baleno GSi
Suzuki Swift GTi
Fiat Uno Logo 1.0i
Citroen BX 1.6i
Lancia Y 1.0i
Škoda Favorit GLXi
VW Golf 3 1.4i
Renault 5 1.4i
Škoda Roomster 1.2 TSi
Škoda Octavia 3 1.4 TSi
Škoda Yeti 2.0 TDi 4x4
Škoda Octavia 1.9 TDi
Škoda Fabia 2 1.2 HTP
Škoda Fabia 1.9 TDi
Citroen C3 1.4 HDi
Laguna II 1.9 dCi
Škoda Fabia 1.9 SDi
Suzuki Baleno GSi
Suzuki Swift GTi
Fiat Uno Logo 1.0i
Citroen BX 1.6i
Lancia Y 1.0i
Škoda Favorit GLXi
VW Golf 3 1.4i
Renault 5 1.4i
Re: Hlucna prevodovka pri 5 a 6 stupni
ZdarecLaco19 píše:Zistil som, ze mi huci (piska) prevodovka ale len pri zabere alebo brzdeni motorom pri zaradenom 5 alebo 6 rychlostnom stupni. Pri rovnakej rychlosti auta na 4. stupen je ticho, pri spravnych otackach (aby motor nezaberal ani nebrzdil) stichne tiez. Frekvencia piskania nezavisi od otacok motora ale od rychlosti auta, tj pri rovnakej rychlosti je pri 5. aj pri 6. rovnaka aj ked na 6. sa mi zda ten pazvuk hlasnejsi a "ostrejsi".
Objavilo sa mi to kratko po prezuti novych zimnych gum a najprv som si myslel, ze su Matadory MP58 take hlucne ale potom som zistil, ze pri rovnakej rychlosti na 4. rychlostny stupen nic nehuci.
Mali ste niekto podobny problem?
Mam presne ten isty problem. Pri zaradeni 5tky (6tku nemam) a pri stlacenom plyne auto piska - stlacim spojku a prestane. Pri rovnakej rychlosti alebo otackach na inom stupni nepocujem nic.
Okrem toho mam pocit akoby to pri zaradovani 5tky niekedy jemne zachrastilo, ale radi sa lahko, neviem ci uz nie som paranoidny, alebo sa mi to zazdalo parkrat
Lagunu som kupil par tyzdnov dozadu so 114tisicmi teraz ma uz o cosi viac ako 115k, vsimol som si to len nedavno.
Moze byt problem v nedostatku oleja? To by som si vymenil aj sam (komplet by som vylial stary a dal novy, odporuca sa to po 100tisic km a predchadzajuci majitel to na 100% neurobil), ale vymenit loziska/kolesa v prevodovke na to by som si netrufal a predpokladam ze by to bola poriadna palka.
Este ak by vymenili len zosrotene koleso v prevodovke tak pohoda, ale predpokladam, ze ak to kdesi doveziem do servisu tak sa nebudu babrat a budu chciet menit celu prevodovku.
Myslite ze to ma cenu skusit vymenit len olej? Ak by to vydrzalo aspon dalsich 30-40 tisic to by bolo fajn, ale menit prevodovku hned takto po par km sa mi nechce.
Btw ako zistim presny typ prevodovky? Postahoval som kopec manualov ale zrejme su stare lebo svoj motor som tam nenasiel.
A nema niekto nejakeho znameho v okoli ZA (Zilina) co by mi to spravil? Dik.
Renault Laguna II (Phase 1 - 12/2001), 1.8 16V, manual 5r, modrozelena metaliza, hatchback
- Tomas-Oaza
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř dub 12, 2006 15:09
- Bydliště: Nicol-city
Re: Hlucna prevodovka pri 5 a 6 stupni
Taky mi začala hucet převodovka na 5 a 6 rychlost na masteru. Auto má rok a čtyři dny, najeto 128 tis a Renault servis řekl že auto je po záruce.
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master 4x
Renault trafic
Renault Master 4x
Renault trafic
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Hlucna prevodovka pri 5 a 6 stupni
Záleží co máš v kupní smlouvě, můžeš mít rok, dva a omezení na 100tis km. V každém případě zkusit jiný servis, nebo přímo zastoupení. Jsou totiž nástroje, kdy to jde nebo ne, nebo případná spoluúčast (kulance).
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů