Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
lojzeg
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: sob úno 17, 2018 09:48

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od lojzeg » čtv bře 22, 2018 19:51

Tak se zase hlasim.I po vymene fapu a snimace(nevim presne jakeho) padalo auto do nouzaku a po 100km byl fap plny.Mechos uz me strasil vstriky.Pak podumal a ejhle.Prdla hadice k turbu.Moc to videt nebylo ale prdla byla.Tak ji za tucny peniz vymenil a ejhle.Auto jede.Zatim.Ale je to proste neco jineho.Pozitek z jizdy,vmacknuti do sedacky pri akceleraci....Proste parada.Ale jak rikam zatim.

sedlik18
Junior member
Příspěvky: 218
Registrován: stř dub 13, 2011 19:04
Bydliště: Plzeň

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od sedlik18 » čtv bře 22, 2018 20:15

Prdlá hadice k turbu ti nezaplní FAP, spíš zapříčiní poškození turba.
Padání do nouzáku ale zapříčinit může - bude ukazovat chybu váhy/EGR. Protože turbo tlačí do sání víc, než by proteklo skze váhu a mělo přepustit EGR. Co to ukázalo, když ti to padlo do nouzáku?

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 2996
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od EfineSS » čtv bře 22, 2018 21:39

sedlik18 píše:
čtv bře 22, 2018 20:15
Prdlá hadice k turbu ti nezaplní FAP
To byses divil, ale zaplní.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti