Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
tomasx
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: pon dub 19, 2010 10:10
Bydliště: Kroměříž

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od tomasx » stř črc 26, 2017 13:31

Ok díky. Tohle je právě takové zvláštní, budíky jsou normálně v KM, jen ujetou vzdálenost to ukazuje v mílích. Ale bůhví co za "odborníka" to měnil. Max bych koupil jiné budíky z nějaké bouračky.
Renault Megane 1.6 2007 LPG

sedlik18
Junior member
Příspěvky: 222
Registrován: stř dub 13, 2011 19:04
Bydliště: Plzeň

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od sedlik18 » stř črc 26, 2017 13:45

Budíky nekupuj ;) tohle se dá změnit přes clip nebo i Delphi stejně jako změna jazyka nebo přidání tempomatu/senzorů tlaku pneu... ukazuje to pak rucickama jak ma - to se nemeni v km nrbo milich, jen ujetou to ma prave v milich ;)

zub10
Starting member
Příspěvky: 66
Registrován: úte črc 05, 2011 21:07

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od zub10 » pon srp 28, 2017 21:37

Ohledně zátah diesel vs benzín, tak jsem viděl Topgear - dvě stejné bmw stejný výkon, benzín a nafta.
400m závod , diesel se odpích před benzín, ten pak začal zrychlovat a docela o velký kus předjel kamna.
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas - bakelit a papundekl se začal dávat do aut až po krizi.Extrémni downsizing doba ještě nedohnala.
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 - přerostlý bakeliták s 25kg zinku na podvozku s náklady na km jak menší nafta
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - zatím 327t a jezdí.
Trabant v2 jako nový - těším se na STK, moderní systémy nemají prý potřebný měřící rozsah na euro0 :D

slamak71
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: úte lis 21, 2017 18:20

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od slamak71 » čtv lis 23, 2017 17:28

Dobrý den,chci si koupit Renault Megane III ,r.v.2010 2.0 Dci automat,najeto 220000 km,z DE,125000 kč,jaký na to máte názor.Kámoš se mi vysmál,že jsem blázen.Mně se líbí a jede pěkně.Děkuji.
Renault Mégane Grandtour III 2.0 Dci automat 2010

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3015
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od EfineSS » čtv lis 23, 2017 18:29

A proč to píšeš do sekce kde se řeší Laguna II?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

sedlik18
Junior member
Příspěvky: 222
Registrován: stř dub 13, 2011 19:04
Bydliště: Plzeň

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od sedlik18 » čtv lis 23, 2017 18:38

Mám teď Lagunu 2.0DCi 110Kw v automatu 2 měsíce = 15tisíc KM, tudíš stejná kombinace jako v Meganu.
co se týče motoru - prostě senzační, vyvažovací hřídel, rozvod řetěz, turbo chlazený vodou s doběhovým elektrickým čerpadlem kvůli chlazení, obrovská olejová náplň, v kombinaci s automatem nemá dvouhmotu = nemá se prakticky co pokazit. Ani tady na fóru nenarazíš na nějaké opakující se problémy se vstřikovačema, turbem, zadřeným motorem... Prostě jen měníš olej a leješ naftu. Tady je jedna menší nevýhoda - dálky za 7,7l, kombinace za 9,2 litru... Ale proti tomu pohodlí, zátah už od 1500 otáček, žádné vibrace a skvělej kultivovanej chod.
Automat - 6 stupňů Jatco AJ0, prakticky bez údržbový a spolehlivý - při 130 točí 2300, stačí jen měnit olej jednou za 60 tisíc, s tím jak je to jednoduché to klidně budu dělat každou druhou výměnu oleje v motoru. Výměna oleje je tady složitá asi jako výměna oleje v motoru. Patří tam necelé 3 litry, litr za 220 korun originál ELF. Zespod vyšroubuješ šroubek- výpusťák, za ním je tyčinka jako "přepad"- ta se vytáhne imbusem a nechá se vypustit vše. Poté zeshora sundáš víčko a doleješ stejné množství jako vyteklo, případně "profesionálnéjší způsob" trochu víc oleje, nastartuješ, necháš olej v převodovce ohřát na 40°, pákou navolíš několikrát za sebou PRND123, povolíš spodní šroubek a přepadem se vypustí zbytek oleje co je navíc.
Je tam filtr DPF, pokud ale jezdíš alespoň občas dálky, vypaluje se v pohodě. Absolvoval jsem hned měsíc po koupi STK a vše v pořádku. Dle Diagnostiky už za mě proběhlo jednou vypálení a ani jsem to nezaznamenal.
Měl jsem na Laguně při koupi 178 tisíc najeto, z ČR se serviskou, první majitel Autosalon Renault - předváděcí vůz/MNG vůz 2 roky, poté firma z České Třebové, stál 117 tisíc v AAA

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Senior member
Příspěvky: 1775
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od ZDENECEKCZ » čtv lis 23, 2017 22:31

slamak71 píše:
čtv lis 23, 2017 17:28
Dobrý den,chci si koupit Renault Megane III ,r.v.2010 2.0 Dci automat,najeto 220000 km,z DE,125000 kč,jaký na to máte názor.Kámoš se mi vysmál,že jsem blázen.Mně se líbí a jede pěkně.Děkuji.
Kámoš bude určitě nějaký debil, co vlastní škodovku nebo vw, popřípadě má malý péro a má bmw.
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
teď:
Renault Laguna 2,2dt rv2000-----Kolo Favorit rv 89-90
Ted uz opet konecne opet SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00

slamak71
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: úte lis 21, 2017 18:20

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od slamak71 » pát lis 24, 2017 15:28

Díky za odpovědi,jo má škodovky. :D
Renault Mégane Grandtour III 2.0 Dci automat 2010

Uživatelský avatar
Jomak
Starting member
Příspěvky: 35
Registrován: stř kvě 21, 2008 19:23
Bydliště: Beroun

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od Jomak » pon lis 27, 2017 22:51

Ahoj Šamšo jak jsi spokojenej s tím 2,0T benzínem. Uvažuju taky o ní. Teda o face 2005 125kw nebo bych mohl mít asi i tu 150kw ale ta je v horším stavu(i nalítáno). Má i roztrhanou kůži u řidiče a pár detailů v interiéru chybí.
Renault Laguna II. r.2003 / 1.9dCi 74kW výbava Expréssion--->chip 96kW :twisted:

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 10646
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od Šamša » úte lis 28, 2017 20:15

Já jsem z toho auta nadšený, je to úplně jiná liga motorizace a těch 125kW ti bude bohatě stačit, teď za mokra se musím sakra krotit, protože kola sviští a auto stojí, pak začne blikat ASR, motor ubere a konečně se auto pohne(upozorňuju, že jsem měl ještě letní, ale zimní objednány). Každý týden se snažím ji protáhnout a vždy je to o papíry :-) prostě to láká vyhnat z výfuku pavouky. Spotřeba se ustálila na 9 litrech a když mě svrbí noha tak 9,5 - 10 litrů, což je na to předvedené divadlo velice slušný. Stále nevím, zda už je auto čipované nebo ne a zkusím to nechat ověřit v Ústí n.O., kde mají motorovou brzdu. Protože i oproti té naftě co mám hodně vyhoněnou, tak tohle jede o level výš a zase né tak jako BMW, to sice do 4000 otáček je vlažný, ale pak nastává to správné peklo.
Na našem trhu, je jich jako šafránu, já pro ni byl v Polsku, ale byla ještě na převozních značkách z Holandska. Koukni na OTOMOTO.PL, tam jich pár je https://www.otomoto.pl/osobowe/renault/ ... ountry%5D=
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 392000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 212000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Uživatelský avatar
Jomak
Starting member
Příspěvky: 35
Registrován: stř kvě 21, 2008 19:23
Bydliště: Beroun

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od Jomak » sob pro 02, 2017 19:39

Díky za odpověd Šamšo, zkusím se podívat na ty Poláky a jinak kdybych vybral hodím ti sem fotky, aby jsi viděl tu krásku. Laguš co mám teďka si nechám do práce na delší trasy.
Renault Laguna II. r.2003 / 1.9dCi 74kW výbava Expréssion--->chip 96kW :twisted:

Rockerao
Starting member
Příspěvky: 57
Registrován: úte úno 03, 2015 09:28

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od Rockerao » sob led 06, 2018 15:08

Zdravím chalani, plánujem kúpu L2 ph2, 99kw benzín. Jediné čo sa mi nepáči na ph2 je to, že 90% predávaných áut ma odliepajúcu sa hornú časť palubovky, hlavne roh pri spolujazdcovi a niektoré aj pri vodičovi. Je to bežná vec pri týchto autách alebo to značí nejaký zásah do palubovky? A dá sa to nejak prijateľne napraviť?

Uživatelský avatar
jarda19
Senior member
Příspěvky: 1988
Registrován: ned led 17, 2010 19:25
Bydliště: Havířov

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od jarda19 » sob led 06, 2018 20:42

Spolehlivě přilepit chemoprenem ale musíš s ním umět lepit: namazat obě plochy nechat úplně zaschnout a pak to teprve dát na sebe.
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3015
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od EfineSS » sob led 06, 2018 22:36

Jde to dost blbě, protože ten horní plast je teplem zkroucený a dost pruží. A taky je k tomu dost blbý přístup. Ideální by bylo to udělat při výměně skla, ale něčím pořádně zatížit.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Senior member
Příspěvky: 1775
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od ZDENECEKCZ » sob led 06, 2018 22:45

Nerez vruty a durch prisrubovat :-D
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
teď:
Renault Laguna 2,2dt rv2000-----Kolo Favorit rv 89-90
Ted uz opet konecne opet SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00

lojzeg
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: sob úno 17, 2018 09:48

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od lojzeg » sob úno 17, 2018 09:59

Dobry den preji.
Mam moznost koupit lagunu grandtour 1.9.dci 96 kw.Ma najeto 297 000km.Olej meneni po 15000 nebo po rice.Rozvody pred 40000km.Zadna extra vybava ale me se libi.Pri zkusebni jizde se mi rosvitila kontrolka fap a za chvilku Chek Injection a auto spadlo do nouzaku.Po zastaveni,vyjmuti a znovu nastartovani problem pretrvava.Majitel mi povidal ze se mu to obcas stalo.Mel to na diagnostice a ze vstriky jsou ok ale fap se zanesl.Elektronicky ho v servisu vycistili a ze ma zas na pul roku pokoj.Chce za auto 30000kc.
Moje otazka je jednoducha.Mam to koupit?Dneska s tim jedu na diagnostiku tak uvidim co mi reknou.
Dekuji Sedlacek.

sedlik18
Junior member
Příspěvky: 222
Registrován: stř dub 13, 2011 19:04
Bydliště: Plzeň

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od sedlik18 » sob úno 17, 2018 10:32

Nekoupil bych to. Sice grandtour 96kw - predpokladam tedy ze je to po fl, je auto s minimem poruch a 30 tisic neni tolik, ale neverim ze tohle bude jednou za pul roku. Myslim, ze se jen chce zbavit “problemu” aty by jsi furt jen resil co s fapem a nakonec bys musel prohnout penezenku klidne i o dalsich 30 tisic za opravu.
Do totohle bych nesel, kup 2.0dci a tam tohle nebudes muset resit - jak u laguny 2 tak i 3 se 2.0dci obeslo bez fapu, turbo je chlazene vodou s dobehovym cerpadlem, CR novejsi generace, rozvod retezem... zvlast kdyz rikas, ze to neni ani extra vybava - davat 30+dalsich 30 za opravu u auta, ktere se pokazilo uz u zkusebni jizdy a majktel tvrdi ze je to jen...

Nebo s nim sjed do servisu, at da ty 3000 za vymaz+vycisteni fapu prez diag a bud u toho a jestli to pak bude v pohode, vem to - uvidis aleapon ze je to opravdu jen to co rika a jestli si ho nevezmes ted ty, musel by to stejne nechat vymazat

lojzeg
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: sob úno 17, 2018 09:48

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od lojzeg » sob úno 17, 2018 11:36

No on mi o tom rekl dopredu ze to blbne.Ale vzdycky pry stacilo vyndat kartu a znovu nastartovat.Jo je to r.v. 2007.Uvidim odpoledne co mi reknou v servisu.A navic ted jsem prijel z mesta a je slyset syceni z motoru a kopec je problem.Pocitam ze prdla nejaka hadice.Mne se taky vic libi laguna 3 ale je zas za jiny penize.Vetsi penize.

sedlik18
Junior member
Příspěvky: 222
Registrován: stř dub 13, 2011 19:04
Bydliště: Plzeň

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od sedlik18 » sob úno 17, 2018 12:23

Opravdu o tolik vetsi?
Pokud koupis tohle za 30 a k tomu budes resit nesmysly spojene s 1.9 + nadchazejici vymenu FAP...
to uz nebude takovej rozdil oproti L3 2.0dci

sedlik18
Junior member
Příspěvky: 222
Registrován: stř dub 13, 2011 19:04
Bydliště: Plzeň

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od sedlik18 » sob úno 17, 2018 12:23

Opravdu o tolik vetsi?
Pokud koupis tohle za 30 a k tomu budes resit nesmysly spojene s 1.9 + nadchazejici vymenu FAP...
to uz nebude takovej rozdil oproti L3 2.0dci

lojzeg
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: sob úno 17, 2018 09:48

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od lojzeg » sob úno 17, 2018 14:35

Tak jsem doma.To syceni.NECO se speklo ve fap tak ze zadna hadice.Syci ten fap.Pri te regeneraci to ztichlo ale uz to zas syci.Regenerace provedena a auto jede jak kule.Cena 200kc.Jinak vstriky podle diag v poho.Nutna vymena fap.Cena cca 7000 za neoriginal fap.

Daniellson
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: ned úno 18, 2018 15:23

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od Daniellson » ned úno 18, 2018 15:43

Zdravím Vás,
Mám dotaz. Koupil jsem si lagunu III 2014 2.0 DCI 96 KW BOSE EDITION Laguna má najeto originálních 150 000 km.
Nikde nemohu dohledat zdali to má FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC, kdy má nastat výměna rozvodu, zdali jsou rozvody řešeny řetězem nebo řemenem, přede mnou majitel v Německu měnil olej po 30 000 km, mám to dělat samé nebo ho radši měnit 15-20 tis km. Dával tam ELF , mám pokračovat v této značce oleje? Je turbo chlazené vodou nebo nikoliv,Nemám k tomu servisní knihu jen pravidelné intervali výměny oleje.
Co mě čeká v nejbližších dnech, co by jste určitě hned po koupi vozidla nechali z preventivních důvodů vyměnit? Jaký máte názor na druh motoru?
Moc díky za rady a za odpovědi.Daniel

sedlik18
Junior member
Příspěvky: 222
Registrován: stř dub 13, 2011 19:04
Bydliště: Plzeň

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od sedlik18 » ned úno 18, 2018 16:45

Ahoj -
Máš dvě koncovky výfuku? Pokud ano - máš filtr - pro jisotu otři konec koncovky prstem, nesmi na nem bejt saze - pokud mas prst cistej, mas DPF a mas ho funkcni. Pokud budes mit prst cernej jk z komina, budto nemas dpf nebo je nefunkcni. Otevři kapotu a na masce vedle svetla u spolujezdce by mela byt samolepka s vyobrazenim DPF. Co se tyce turba - u vsech 2.0dci je turbo chlazene vodou a rozvod retezem, kontrola po cca 300 tosicich je na miste. Olej vymen po 15 tisicich a budes mir jistotu, ELf je dostatecne kvalitni znacka, stejne jako treba casteol nebo shell, je tedy jedno co za vyrobce das - dodrz ale specifikaci. Ja davam oleje ELF do motoru po 15 tisicich, do automatu si ho na L3 cpu ted podruhe po 15 tisicich , nikdo ho predemnou nemenil tak jsem udelal takhle pruplach, olej vyjde na 1000,- a vymenu si delam sam tak mam klid a vim co s tim je ;)
Jinak gratuluji ke koupi, vybral jsi dobre - 96kw by mela byt bez dpf a bez kurvitek. 150 tisic orig cistejch za 3 roky u nemce bez servisky? Nemec by mel servisku a vsechny faktury pri prodeji po teprve 3 letech. Osobne tipuju tak 250-300 coz ale nevadi, nepoznas to ani na motoru ani na interieru a videl jsem i 600-700, taxiky, firemni auta... tam vse funguje skvele.
Pri 200 tisicich odchazi poprve tlumice, silentbloky a cepy na predni naprave, pokud jsou menene, ma to vice - pokud ne, ceka te to.

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1282
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od Krovak » úte úno 20, 2018 17:29

lojzeg píše:
sob úno 17, 2018 14:35
Tak jsem doma.To syceni.NECO se speklo ve fap tak ze zadna hadice.Syci ten fap.Pri te regeneraci to ztichlo ale uz to zas syci.Regenerace provedena a auto jede jak kule.Cena 200kc.Jinak vstriky podle diag v poho.Nutna vymena fap.Cena cca 7000 za neoriginal fap.
7000 za neoriginál FAP? Tak to bude ten polskej šmejd, co má v sobě polovic materiálu, popřípadě jen kovovou mřížku. Auto chybu sice nehlásí, ale emise neuděláš.

edit: Jo a udělej co ti radil sedlik, sežeň si dvoulitra, klidně i v LII, odpadává tím hromada potenciálních problémů.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto :-) ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer

lojzeg
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: sob úno 17, 2018 09:48

Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Příspěvek od lojzeg » úte úno 20, 2018 21:56

Pozde.Uz je doma.Teda v servisu.Ten fap bude kostovat 10000.Ale to neva.Pokud to pojede jak ma tak budu spokojeny.

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 6 hostů