Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz
Moderátor: Moderators General
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
Aktuálně hlavně řeším, co za motor vybrat. Od ledna budu jezdit 4km do práce každý den a ročně najedu tak do 6 tisíc km (90% okresky), takže spíš benzín.
Spotřeba 5-6L nafty u toho 2,0 dCi mě ale hodně láká. Možná by stačil i 1,8 nebo 2,0 benzín, ale zas 1-2L menší spotřeba oproti 2,0T už asi nehraje takovou roli a aspoň to trochu pojede.
Spotřeba 5-6L nafty u toho 2,0 dCi mě ale hodně láká. Možná by stačil i 1,8 nebo 2,0 benzín, ale zas 1-2L menší spotřeba oproti 2,0T už asi nehraje takovou roli a aspoň to trochu pojede.
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
S takovym najezdem nad dieselem ani neuvazuj a ber 2.0T.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
4 sem 4 tam do toho okresky počítej spotřebu nad 9l
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
To se snad poohlédnout po něčem elektrickým? Nebo postrk Casalini.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
Spotřebu 5-6 litrů nafty mít nebudeš. spíše 8 protože budeš jezdit s věčně studeným motorem. V zimě se ti ten diesel zahřeje na jakž takž provozní teplotu ne dříve než po 10km a 10 minutách jízdy. Spíše to trvá déle.. Těm 5 litrům moc nevěřím, to mají důchodci v létě v polabských rovinách když jezdí do sousední vesnice k doktorovi. Typicky budeš kolem 7 litrů pokud nejzdíš stylem "ekorallye" a nedoháníš své okolí k šílenství. Pak se k 5 litrům spotřeby přiblížíš ale je to pakárna pro tebe i tvé okolí.czhunter píše:...budu jezdit 4km do práce každý den a ročně najedu tak do 6 tisíc km (90% okresky), takže spíš benzín.
Spotřeba 5-6L nafty u toho 2,0 dCi mě ale hodně láká....
A hlavně - jestli najedeš oněch 6000 km za rok, tak si vezmi, že i kdybys měl rozdíl v nákladech na ujetý kilometr mezi naftou a benzínem 1Kč/km (ale myslím si že ten rozdíl bude o dost menší), tak to dělá ročně rozdíl v řádech jakých??? To nemá ani cenu o tom uvažovat.
Na tenhle model ježdění bych bral nějaké malé auto s litrovým benzínem (pokud tříválec, tak rozhodně ne tu zoufalost od VW/Škoda) nebo max. 1.2-1.4 čtyřválec. Benzín se ti ohřeje dřív, spotřeba bude podobná jako u nafty a údržba laciná. Na takovýto roční nájezd je Laguna zbytečně veliké auto.
Pokud ovšem máš nutkání tak řešit spotřebu, proč se nepoohlédnš po větším benzínu který má úpravu na plyn?
-
- Experienced member
- Příspěvky: 738
- Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
Tak tak, já provozuju svého Espace 2.2dCi tím způsobem, že spotřeba v zimě stoupá ke 12l/100km. Dva km tam, dva zpět, několikrát denně, teploměr poskočí o dílek, někdy o dva. Ale nemám jiné řešení, je nás šest a třetí auto kupovat nebudu. Ale fakt ten diesel lituju... Průměrná rychlost podle PC je 27km/h
Laguna žrala o cca litr míň.
Laguna žrala o cca litr míň.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
Na takové postrky vážně malý auto a maximálně 1.6 benzín bez turba, ideálně samozřejmě 1.0 - 1.2. Cokoli většího je nesmysl.czhunter píše:Aktuálně hlavně řeším, co za motor vybrat. Od ledna budu jezdit 4km do práce každý den a ročně najedu tak do 6 tisíc km (90% okresky), takže spíš benzín.
Spotřeba 5-6L nafty u toho 2,0 dCi mě ale hodně láká. Možná by stačil i 1,8 nebo 2,0 benzín, ale zas 1-2L menší spotřeba oproti 2,0T už asi nehraje takovou roli a aspoň to trochu pojede.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
Jezdím teď asi 90% město, ráno 10km se studeným motorem, zpátky odpoledne to samé. Dvakrát týdně to vytáhnu 60km na výlet. Moc to nehoním, jezdím hodně na spotřebu, ráno ani odpoledne nikam nespěchám. Palubák ukazuje 5,7l/100km. Na 1.6 16V to není špatná spotřeba. Přemýšlet při nájezdu 4km tam a 4km zpátky o naftě je nesmysl.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
Díky za rady. Takovej Renault Clio III 1,2L 55kW by nejspíš byl na to ideální a co sem čet na netu tak je spolehlivej a i celkem jede.
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
Tak celkem jede - jestli jsi zvyklej na vyšší výkon, tak to samozřejmě nejede Ale třeba mladá má na Cliu II 1.2 43kW najeto přes 200tkm a je to prakticky bezúdržbový auto. Já myslím, že Clio ať II, nebo III s 1.2 8v nebo 16v je dobrá volba.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
Jestli můžu přispět mám L2 grandtour, 1,8 16V, 2001 aktuálně 142 000 km, kupováno 93 000 a jediná závada byla výměna termostatu za 350 kč. Letos v lednu jsem dal LPG LOVATO, pořizovačka 24 000 u pána v Žatci, jezdim brzda/plyn max 1,3 km město ( Vary-Libavá jsem dal za 1200,- po dálnici jezdim 140-160). Normálně jezdim 90% po městě - škola,školka,práce, kroužky atd. Zahřátý je to v zimě po kilometru, v létě snad hned.
Jako táta taxy doporučuju, snad jen silnější motor, 2,0T nebo 3,0 V6 (ale tam je dražší přestavba na plyn o 2 válce), ta 18 se musí točit a 1,6 musí být úplně zdechlá na tak velký auto. Ale na popojížďky na město rozhodně benzín, je levnější na údržbu.Místo rezervy vozim foukací sadu (stejně jako spousta novějších aut)
Jako táta taxy doporučuju, snad jen silnější motor, 2,0T nebo 3,0 V6 (ale tam je dražší přestavba na plyn o 2 válce), ta 18 se musí točit a 1,6 musí být úplně zdechlá na tak velký auto. Ale na popojížďky na město rozhodně benzín, je levnější na údržbu.Místo rezervy vozim foukací sadu (stejně jako spousta novějších aut)
Renault Laguna Grandtour 18 16V 2001
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
Zdravím, som tu nový.
V piatok by som mal ísť na obhliadnu dvoch až troch áut renault laguna 2 grandtour s motorom 1.9dCi.
Výbava by mala byť: Palubné PC, 6 - rýchlostná prevodovka, 4 okná v elektrike, zrkadlá v elektrike, origo rádio, dvojzónová klíma.
Chcem sa spýtať na čo si mám dať hlavne pozor?
Už som sa dočítal, že si mám skontrolovať presakovanie oleja od klapky vedľa EGR. Samozrejme vyskúšať všetky elektrické spotrebiče ako okná, centrál, klíma atď...
Pozrieť sa pod auto, v akom stave je podvozok. Pri skúšobnej jazde jej skúsiť "naložiť" či sa nehodí do núdzaku. Sledovať správanie prednej a zadnej nápravy...
napadá Vás ešte niečo?... vopred ďakujem za každú radu.
V piatok by som mal ísť na obhliadnu dvoch až troch áut renault laguna 2 grandtour s motorom 1.9dCi.
Výbava by mala byť: Palubné PC, 6 - rýchlostná prevodovka, 4 okná v elektrike, zrkadlá v elektrike, origo rádio, dvojzónová klíma.
Chcem sa spýtať na čo si mám dať hlavne pozor?
Už som sa dočítal, že si mám skontrolovať presakovanie oleja od klapky vedľa EGR. Samozrejme vyskúšať všetky elektrické spotrebiče ako okná, centrál, klíma atď...
Pozrieť sa pod auto, v akom stave je podvozok. Pri skúšobnej jazde jej skúsiť "naložiť" či sa nehodí do núdzaku. Sledovať správanie prednej a zadnej nápravy...
napadá Vás ešte niečo?... vopred ďakujem za každú radu.
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: sob led 23, 2016 22:02
avantime v bile barvě
Ahoj,
víte prosím někdo cokoliv o tomhle bílem avantime s Dci http://www.sauto.cz/osobni/detail/renau ... oFrom=list
Dle cebie ma auto 4x pojistnou udalost (bouračka ale muže to byt i jen rozbyté okno)
Tedy tá bilá folie je příšerná, ale více se bojim, že maskuje něco.
Předem diky za info
víte prosím někdo cokoliv o tomhle bílem avantime s Dci http://www.sauto.cz/osobni/detail/renau ... oFrom=list
Dle cebie ma auto 4x pojistnou udalost (bouračka ale muže to byt i jen rozbyté okno)
Tedy tá bilá folie je příšerná, ale více se bojim, že maskuje něco.
Předem diky za info
-
- Experienced member
- Příspěvky: 738
- Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
Je to rarita, asi bych za ty peníze neřešil, co je pod folií, spíš bych se zaměřil na celkový stav, nosné části a hlavně na motor. Lak se dá udělat vždycky. A ta bílá mu docela sluší...
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
Fólie je naopak pěkná mrcha, zvýrazní všechny nedostatky pod ní, tak z blízka lze hodně vyčíst. Fólie hodně používají taxikáři, protože pak se dá auto s nepoškrábaným lakem lépe prodat.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
Případné skryté vady na laku, opravované či vyloženě vykitované místa se mohou u avantimu dost prodražit. Karoserie tady není tak jak ji známe z běžných aut, ale všechny panely jsou vlastně plastové a prakticky se nedají sehnat v pěkném stavu (aut bylo vyrobených strašně málo - třeba i elektro čtyřkolka Twizzy se už teď vyrábí ve větším počtu než Avantime), na vrakáčích prostě nejsou a nebudou. Cena originálních dílů je přímo šílená. To se týká i různých specifických částí interiéru.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
To je sice pravda, ale stojí to 70 tis.
jestli jsou ty km reál a auto nevykazuje nějakou vadu tak proč ho i s fólii nekoupit.
Pocitat s opravou karoserie při koupi je myslím zbytečnost.
Kdyby to byl benzin tak ho pro srandu koupím.
Z venku to auto fakt miluju. Ve vnitřn sem proste ve starém autě to me nesedí.
Nov
jestli jsou ty km reál a auto nevykazuje nějakou vadu tak proč ho i s fólii nekoupit.
Pocitat s opravou karoserie při koupi je myslím zbytečnost.
Kdyby to byl benzin tak ho pro srandu koupím.
Z venku to auto fakt miluju. Ve vnitřn sem proste ve starém autě to me nesedí.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
http://www.sauto.cz/osobni/detail/renau ... oFrom=list
Zdravím,
na co si dát pozor u tohoto modelu a co vše raději zkontrolovat?
Tato varianta motoru je nejmíň poruchová a nebo raději zvolit 1.9?
Cena je adekvátní vzhledem ke stáří a počtu km?
Zítra se na ní jedu podívat, tak ať vím na co se připravit.
Díky za vaše názory...
Zdravím,
na co si dát pozor u tohoto modelu a co vše raději zkontrolovat?
Tato varianta motoru je nejmíň poruchová a nebo raději zvolit 1.9?
Cena je adekvátní vzhledem ke stáří a počtu km?
Zítra se na ní jedu podívat, tak ať vím na co se připravit.
Díky za vaše názory...
Renault Laguna Kombi III 2.0 dci, 4CONTROL, 2011
Renault Laguna Kombi III 2.0 dci, 4CONTROL, 2011
ex.Renault Laguna II Grandtour 2.0 16V + LPG, 2006
ex.Mazda 3 1.6 (2004)
ex:Renault Laguna II Grandtour 1.9dci, 2001, Plná výbava
ex:Renault laguna I Grandtour 1.8 LPG
Renault Laguna Kombi III 2.0 dci, 4CONTROL, 2011
ex.Renault Laguna II Grandtour 2.0 16V + LPG, 2006
ex.Mazda 3 1.6 (2004)
ex:Renault Laguna II Grandtour 1.9dci, 2001, Plná výbava
ex:Renault laguna I Grandtour 1.8 LPG
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
omlouvám se, špatná sekce.
Renault Laguna Kombi III 2.0 dci, 4CONTROL, 2011
Renault Laguna Kombi III 2.0 dci, 4CONTROL, 2011
ex.Renault Laguna II Grandtour 2.0 16V + LPG, 2006
ex.Mazda 3 1.6 (2004)
ex:Renault Laguna II Grandtour 1.9dci, 2001, Plná výbava
ex:Renault laguna I Grandtour 1.8 LPG
Renault Laguna Kombi III 2.0 dci, 4CONTROL, 2011
ex.Renault Laguna II Grandtour 2.0 16V + LPG, 2006
ex.Mazda 3 1.6 (2004)
ex:Renault Laguna II Grandtour 1.9dci, 2001, Plná výbava
ex:Renault laguna I Grandtour 1.8 LPG
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
Toto je Laguna 3, takže by bylo dobré psát do sekce L3. Jinak do L3 se z dieselů montovaly jen 1.5dCi a 2.0dCi (3.0dCi V6 nezmiňuju, to je rarita). Oba motory jsou mimořádně spolehlivé. 2.0dCi se netřeba bát v jakékoliv výkonové verzi. Nezlobí ani FAPy. Konkrétně tento inzerát mi však nepřijde zase tak atraktivní za tu cenu. Určitě bych nikdy nekoupil L3 bez bixenonů. Jednak mají halogeny mizerný světelný výkon a jednak jsou bixenony u L3 naprosto špičkové - mají denní svícení žárovkami (šetří se výbojky), mají skvělý výkon, navíc obsahují funkci natáčení do zatáček, která je proste geniální.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
Dobre info, pristi rok chci poridit LIII..
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
Neuděláš chybu. Lepší auto za dané peníze nelze koupit napříč celým trhem.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
já bych to zrovna netvrdil , vzhledem k tvému nadšení pro renault máš na to právo ovšem velkou roly hrajou ty prachy a lagunu snadněji pořídíš , pokud by si hledal menší nájezd a něco mladšího mužeš zabrousit i do jiných značek protože tam laguny drží cenu.amat píše:Neuděláš chybu. Lepší auto za dané peníze nelze koupit napříč celým trhem.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
Jedna věc je nadšení a druhá věc je, když si dám kolem a kolem všechny fakta. Ať už pořízení či údržba a technologická vyspělost. Z toho všeho mi prostě vychází L3 jako jednoznačně nejlepší kup vůbec. Mladší L3 si drží cenu, to je pravda a je to jen dobře. Nicméně člověk se u L3 absolutně nemusí bát pořízení pětiletého auta s nájezdem okolo 150tkm a klidně v plné palbě. Nečekají na něj totiž žádní strašáci - ani na podvozku, ani na motoru, ani filtru pevných částic, ani ve výbavě. Auto prostě bude šlapat ke spokojenosti majitele až do 300 000km a dle ohlasu i dlouho po tom. Navíc když už se něco přeci jen semele, náhradní díly nejsou žádný problém. Jasně, stojí víc než pro L2, ale když to hodíme do kontextu passatu, superbu či mondea ze stejné doby jsou to furt snesitelné částky.
Takže tady prostě opravdu nejde o nadšení. Jde opravdu o holý fakt. Když budu mít do 250 000Kč v kapse, lepší auto než L3 prostě nekoupím:
- naprosto nic se na L3 nekazí, je to až zázrak (majitele koncernu 2.0TDI mohou jen a jen závidět), dokonce i 1.5dCi u L3 funguje naprosto výtečně a netrpí na šálky.
- díly stojí méně než u konkurence, navíc dostupnost na vrakáčích už začíná být v pohodě
- podvozek je v podstatě velmi jednoduchý, konstrukčně vychází z L2, ale vše je o 100% bytelnější a robustnější - do 200 000km bez investic i na CZ cestách od novosti
- auto je velmi moderní, může mít i dotykový displej s R-Linkem kde je možné instalovat aplikace, výbava je v kontextu konkurence vždy bohatá a vše je spolehlivé
- stejně jako L2 i L3 nikdy nerezne (pokud nebyla nabouraná)
- je to jedno z nejbezpečnějších aut ve své třídě
- prostornost na palubě se o dost zlepšila proti L2
- design s léty dozrál a dnes se jedná o stále nadčasové a velmi pohledné auto (přiznávám subjektivní názor)
Opravdu nevím, které jiné auto mi poskytne spolehlivý a levný provoz za 250 000Kč (samozřejmě se dá pořídit i za podstatně méně a stále to není špatná koupě). U koncernu to končí s vrtošivým 2.0TDI, drahé díly, atd. Fordy mají sice spolehlivý diesel od PSA, ale zase výrazně složité podvozky, jejichž servisování bude stát majlant, Oply reznou, navíc Insignia je technicky ne příliš zajímavé auto, díky ohromné nadváze žere/nejede a motory nic moc. Další srovnání mě teď z hlavy nenapadá.
Protože se v autech rád hrabu - odpočívám u toho, tak z tohoto pohledu mě L3 nesmírně nudí (z 100 000km co jsem s ní už najel prostě nic nebylo), tak si aspoň dělám radost a měním věci preventivně .
Takže tady prostě opravdu nejde o nadšení. Jde opravdu o holý fakt. Když budu mít do 250 000Kč v kapse, lepší auto než L3 prostě nekoupím:
- naprosto nic se na L3 nekazí, je to až zázrak (majitele koncernu 2.0TDI mohou jen a jen závidět), dokonce i 1.5dCi u L3 funguje naprosto výtečně a netrpí na šálky.
- díly stojí méně než u konkurence, navíc dostupnost na vrakáčích už začíná být v pohodě
- podvozek je v podstatě velmi jednoduchý, konstrukčně vychází z L2, ale vše je o 100% bytelnější a robustnější - do 200 000km bez investic i na CZ cestách od novosti
- auto je velmi moderní, může mít i dotykový displej s R-Linkem kde je možné instalovat aplikace, výbava je v kontextu konkurence vždy bohatá a vše je spolehlivé
- stejně jako L2 i L3 nikdy nerezne (pokud nebyla nabouraná)
- je to jedno z nejbezpečnějších aut ve své třídě
- prostornost na palubě se o dost zlepšila proti L2
- design s léty dozrál a dnes se jedná o stále nadčasové a velmi pohledné auto (přiznávám subjektivní názor)
Opravdu nevím, které jiné auto mi poskytne spolehlivý a levný provoz za 250 000Kč (samozřejmě se dá pořídit i za podstatně méně a stále to není špatná koupě). U koncernu to končí s vrtošivým 2.0TDI, drahé díly, atd. Fordy mají sice spolehlivý diesel od PSA, ale zase výrazně složité podvozky, jejichž servisování bude stát majlant, Oply reznou, navíc Insignia je technicky ne příliš zajímavé auto, díky ohromné nadváze žere/nejede a motory nic moc. Další srovnání mě teď z hlavy nenapadá.
Protože se v autech rád hrabu - odpočívám u toho, tak z tohoto pohledu mě L3 nesmírně nudí (z 100 000km co jsem s ní už najel prostě nic nebylo), tak si aspoň dělám radost a měním věci preventivně .
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní
Zvažujem kúpu L II po face 2,2 dCi automat. Čo si o tom myslíte, zaujíma ma hlavne spoľahlivosť, resp. poruchovosť tohto motora a prevodovky, vopred vďaka.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 15 hostů