Koupě ojetého vozu - výběr motoru - názory na konkrétní vůz

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
rxe
Experienced member
Příspěvky: 603
Registrován: ned bře 18, 2007 11:56

dci

Příspěvek od rxe » sob dub 05, 2008 22:30

teda DCI som myslel

Mirke
Junior member
Příspěvky: 136
Registrován: sob dub 05, 2008 12:36
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirke » ned dub 06, 2008 10:05

Tak GT je myšleno GrandTour (kombi), četl jsem to takhle napsané i zde na fóru, tak to tak píšu taky-takže sry.
Jinak zvuk je skutečně jako když by třeba zaskřípal klíňák (ale ten to není), zvuk jde přímo z motoru (kámoš šlapal na plyn a já stál nad motorem), nedokážu to blíž určit odkud to jde.Zní to i trochu jako zakucknutí a motor se i otřásl (jak jsem už psal). Prostě při tom poklesu otáček těsně před tím volnoběhem motor jakoby hvízdne a kuckne, zaklepe se a zastaví se na 800 ot. a dál běží úplně v pohodě.
Udělalo to skutečně jen když se motor víc vytočil (alespon nad 2000 - 2500 ot.), pokud se jen lehce prošlápl tak to neudělalo.
Až na tento problémek auto jelo krásně, motor táhl, nikde žádný jiný pazvuk. Rozvody by měly být měněny včetně pumpy (před 20 tis. km).
Omlouvám se za to jak to popisuju, ale je to fakt těžko popsatelný.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned dub 06, 2008 11:07

Zkus přidávat a kolega ať ti přidrží filtrbox, mě skřípe a vrže zničená gumička(průchodka) směrem do podběhu, do které je zastrčen vodorovný čep filtrboxu. Dělá to také okolo 2000 otáček. Sehnal jsem objednací číslo, ale údajně je neobjednatelná, tak budu vymýšlet jakou průchodkou to nahradím.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Mirke
Junior member
Příspěvky: 136
Registrován: sob dub 05, 2008 12:36
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirke » ned dub 06, 2008 11:46

Filtrbox to není, ten jsem přidržoval a i s ním hýbal a nereaguje to na to.
Tenhle zvuk se ozve až při poklesu otáček těsně před volnoběhem.
Takže vytočím to nad 2500 ot. a jak otáčky klesaj tak se ten zvuk ozve až tak na hodnotě 1100 a spíš 1000 ot. (těsně před volnoběhem).
To wc: Tobě se to ozve ve vyšších otáčkách jak jsem pochopil, ne při klesání otáček až těsně před volnoběhem, že?
Jinak tenhle zvuk taky není až tak hroznej randál, ale prostě tam podle všeho být nemá tak to řeším,co by to mohlo být, než to auto koupím.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned dub 06, 2008 12:30

Může to dělat vlnovec na výfuku.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » ned dub 06, 2008 13:06

Šamša píše:Může to dělat vlnovec na výfuku.
Nielen to. Pri vcerajsej demontazi katalyzatora (rachotila keramika vovnutri) som zistil, ze je zhora prasknuty, min. 1/2 obvodu - otvaral sa. Pohladom zdola nezistitelne.
Takze som mozno jednou ranou opravil aj vrzganie v pravom zadnom kolese pri zatazeni (uvidim zajtra pri rozvoze do skol) - prisahal by som ze to slo od kolesa a odvtedy (este len 90km po oprave) som nepocul ani "pisknutie" pri razantnom preradeni...
25cm zvaru a kolko odstranenych poruch - dufam. Ak to takto pojde dalej budem si musiet kupit CO2 zvaracku :wink: , moj katalyzator sa uz rozlomil 2x, vzdy na inej strane.

Mirke
Junior member
Příspěvky: 136
Registrován: sob dub 05, 2008 12:36
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirke » ned dub 06, 2008 17:41

Tak ten vlnovec mě vůbec nenapadl...zvuk se rozléhá po motorovém prostoru a těžko určit přesně místo odkud to jde...
Měl jsem spíš obavu aby to nebyla horší závada...díky moc za názory...pokud by někoho ještě něco napadlo, budu rád abych to mohl prověřit než to koupím...Ještě jednou díky...

M.Black
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: čtv bře 27, 2008 00:10

Příspěvek od M.Black » pon kvě 05, 2008 05:46

Mám možnost koupit faceliftovou Lagunu rv.2005 s motorem 1,9 dCi 81kW,6 rychlostní.Původně jsem chtěl tak 2003-2004 s 88kW motorem,tahle ale je za dobrou cenu,tak přemýšlím,že ji vezmu.Vůbec jsem nevěděl,že se tenhle motor děla a tak bych se chtěl trochu poptat,jestli s ním máte zkušenosti.Jaký je rozdíl mezi tímhle a 88kW?Jaká je spotřeba.Není nějaký poruchovější než 88kW a jestli je při výměně oleje lepší dát filtr z 2,2dCi,nebo už má filtr větší :?:

Uživatelský avatar
humca
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: pon bře 05, 2007 22:18
Bydliště: Brána Šumavy.

Příspěvek od humca » sob kvě 10, 2008 22:06

Mirke píše:Filtrbox to není, ten jsem přidržoval a i s ním hýbal a nereaguje to na to.
Tenhle zvuk se ozve až při poklesu otáček těsně před volnoběhem.
Takže vytočím to nad 2500 ot. a jak otáčky klesaj tak se ten zvuk ozve až tak na hodnotě 1100 a spíš 1000 ot. (těsně před volnoběhem).
To wc: Tobě se to ozve ve vyšších otáčkách jak jsem pochopil, ne při klesání otáček až těsně před volnoběhem, že?
Jinak tenhle zvuk taky není až tak hroznej randál, ale prostě tam podle všeho být nemá tak to řeším,co by to mohlo být, než to auto koupím.
Me to dela to samy.Je vymeneno uplne vse co to mohlo delat.Ale dela me to jen pri ohratem motoru.Kdyz je motor studeny tak nic.Jedine co neni nove je sponovak drazkoveho remene.Asi to tak ma delat. :wink:

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned kvě 11, 2008 01:10

M.Black píše:Mám možnost koupit faceliftovou Lagunu rv.2005 s motorem 1,9 dCi 81kW,6 rychlostní.Původně jsem chtěl tak 2003-2004 s 88kW motorem,tahle ale je za dobrou cenu,tak přemýšlím,že ji vezmu.Vůbec jsem nevěděl,že se tenhle motor děla a tak bych se chtěl trochu poptat,jestli s ním máte zkušenosti.Jaký je rozdíl mezi tímhle a 88kW?Jaká je spotřeba.Není nějaký poruchovější než 88kW a jestli je při výměně oleje lepší dát filtr z 2,2dCi,nebo už má filtr větší :?:
O motoru 81kW jsem sice neslyšel, spíše to bude překlep a jedná se o motor se 79kW a je úplně stejný jako verze 88kW a odlišuje se pouze v turbu. Filtr ve 2.2dCi je úplně jiné konstrukce a je nepoužitelný, u něho se pouze mění vložka v pevném odlitku. Motory 79kW a 88kW mají filtr kompaktní plechový a je vhodné ho nahradit větším z verze 1.9 dCi 96kW, nebo z Peugeotu 307 2.0 HDi 81kW.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

M.Black
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: čtv bře 27, 2008 00:10

Příspěvek od M.Black » pon kvě 12, 2008 11:48

Šamša píše:
M.Black píše:Mám možnost koupit faceliftovou Lagunu rv.2005 s motorem 1,9 dCi 81kW,6 rychlostní.Původně jsem chtěl tak 2003-2004 s 88kW motorem,tahle ale je za dobrou cenu,tak přemýšlím,že ji vezmu.Vůbec jsem nevěděl,že se tenhle motor děla a tak bych se chtěl trochu poptat,jestli s ním máte zkušenosti.Jaký je rozdíl mezi tímhle a 88kW?Jaká je spotřeba.Není nějaký poruchovější než 88kW a jestli je při výměně oleje lepší dát filtr z 2,2dCi,nebo už má filtr větší :?:
O motoru 81kW jsem sice neslyšel, spíše to bude překlep a jedná se o motor se 79kW a je úplně stejný jako verze 88kW a odlišuje se pouze v turbu. Filtr ve 2.2dCi je úplně jiné konstrukce a je nepoužitelný, u něho se pouze mění vložka v pevném odlitku. Motory 79kW a 88kW mají filtr kompaktní plechový a je vhodné ho nahradit větším z verze 1.9 dCi 96kW, nebo z Peugeotu 307 2.0 HDi 81kW.
Tak jsem Lagunku koupil a zatím velká spokojenost.Ten motor má opravdu 81kW a dělal se 2005-2007 asi jen pro faceliftový Laguny.Koukám Šamšo,že bydlíš kousek ode mě.Já jsem od Svitav a auto jsem kupoval od jednoho pána z Mejta,co má bazárek na Hartech http://www.sauto.cz/client_detail.php?f ... =10&pg_p=0 perfektní jednání a super ceny,takže můžu doporučit.Olej mám koupenej Elf z http://www.superautodily.cz/index.php?s ... egorie=108 a s tím filtrem bych nerad něco pos... Každopádně zatím díkas :wink:

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon kvě 12, 2008 21:51

Filtr z toho HDI potvrzuju přesně jako psal Šamša. Mám tam už druhý.
První byl MANN, druhý CHAMPION.

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Martin.Moravik
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pát čer 06, 2008 18:14

poraďte

Příspěvek od Martin.Moravik » pát čer 06, 2008 18:45

Zdravím všechny fandy Renaultů,
potřeboval bych poradit ohledně Laguny II a motoru 2.0 16V Turbo (120kW). Uvažujeme o koupi tohoto vozu, tak by mě zajímalo na co si dát pozor? Auto se nám strašně líbí a budeme pokračovat v sérii :D Měli jsme Megana 1. generace a předtím ješte originálního Renaulta 12 (žádná licenční Dacie:) ) Diesel nechceme protože 2 známí s ním měli velké problémy (i když šlo o TDCI od Fordu a druhý známý měl Passata B5 TDI). Nebo je lepší jiný motor (2.0 16V nebo dokonce 1.8 16V)? Byli by sme rádi kdyby měl motor aspoň těch 120 koní minimálně. Předem díky za odpověď...a všem hodně šťastných kilometrů za volantem milovaných Renaultů :wink:

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » sob čer 07, 2008 13:18

Nahoře máš tl. HLEDAT, tak zkus pohledat, no... je tu toho poměrně dost.

Jinak:

:arrow: 2.0T je v pohodě. Krásně táhne a je tichý.

:arrow: zvaž ještě 1.9 dCi 88kW

:arrow: jinak laguna obecně - dát si pozor na:

karty, čtečky, mikrospínače ve dveřích, zadní silentbloky, displaye autoklimy, IC, pískající turba, EGR u dieselu.

Vše z toho se ale dá poměrně jednoduše a levně opravit, snad z vyjímkou turba, to se trošičku prodraží.

Přeji dobrou koupi !

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

colbi
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř čer 11, 2008 17:50

Koupit? Renault Laguna 1.9Dci II

Příspěvek od colbi » stř čer 11, 2008 18:15

Ahoj
uvažuji koupit nové auto a docela se mě zalíbil Renault :D

Renault Laguna 1.9Dci II

v provozu od: 2002
stav tachometru: 138990 km
palivo: nafta
výkon: 74 kW
servisní knížka: ne
první majitel: ano

výbavu psát nebudu, co říkáte na cenu?
157000,- Kč
je to dovoz, odkud nevím

stojí to za to?co můžu čekat ,jaká je prům. spotřeba
Díky

Menhir
Starting member
Příspěvky: 86
Registrován: pát srp 03, 2007 16:03
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Laguna

Příspěvek od Menhir » pon čer 16, 2008 12:31

Ahoj,

Kup si tu moji! 1.9DCi , hatchback, 88kW, 6kvat,
najeto 176000km (nestocenych) a s novym Turbem,

Je sice drazsi ale pekna a s vybavou! A na cene se da domluvit.

A taky ti reknu co te ceka: - vymena oleje, zadni brzy, filtr do klimatizace :-)
Laguna II Grandtour, 2.2 DCi 2005

e.raser
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: ned črc 27, 2008 22:08

Koupě Laguny

Příspěvek od e.raser » ned črc 27, 2008 22:26

Ahoj, momentálně se chystám koupit auto a výběr padl i na Lagunu II. Chci auto s benzínovým motorem a zaujala mě 20 16V turbo po faceliftu. Všude možně po internetu jsem se dočetl spoustu dětských nemocí a závad těchto aut (před faceliftem) po zahájení výroby. Chci se proto zeptat čeho se obávat, když bude mít auto najeto cca 100tis. km.....prosím o Vaše zkušenosti, nerad bych koupil auto, které by trávilo víc času v servisu než na silnici.


Díky za info

Uživatelský avatar
cespa
Experienced member
Příspěvky: 888
Registrován: pát bře 14, 2008 17:37
Bydliště: praha

Příspěvek od cespa » pon črc 28, 2008 08:46

Taky jsem dlouho přemýšlel o tom jaký motor a kompromisem jsem zjistil, že ten benzínák 2,0 T je asi to nejlepší co Renault mohl nabídnout. A ty další agregáty jsou sázkou do loterie, ale pravděpodobnost poruchy je zhruba stejná jako u jiných značek. Přeji šťastný kup.
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4

ricko1
Starting member
Příspěvky: 62
Registrován: pát kvě 02, 2008 10:03

Příspěvek od ricko1 » pon črc 28, 2008 16:02

vsetko je len kus od kusu.. otazka je ci mas na to nervy ked sa ti pokazi niekolko veci po sebe.. mozes mat hociake auto ale vzdy to XXXXXX..

Šuby
Junior member
Příspěvky: 246
Registrován: pon čer 23, 2008 18:47

Příspěvek od Šuby » pon črc 28, 2008 18:34

A co třeba 1,8 16V? Ta taky není špatná z nabídky benzinových motorů, nebo je? Je to můj favorit na koupi.

e.raser
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: ned črc 27, 2008 22:08

Příspěvek od e.raser » pon črc 28, 2008 19:30

No asi špatná nebude, bohužel mi v nabídce francouzů chybí motor 2,5 V6, jako má většina německých automobilek....ve francii nikdo :(

ricko1
Starting member
Příspěvky: 62
Registrován: pát kvě 02, 2008 10:03

Příspěvek od ricko1 » úte črc 29, 2008 10:46

podla mna 2.0T ti to vynahradi... :)

e.raser
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: ned črc 27, 2008 22:08

Příspěvek od e.raser » úte črc 29, 2008 13:43

netvrdím že nevynahradí, ale co se týče životnosti bude asi lepší 2,5 V6, zase na druhou stranu spotřeba bude lepší u 2,0T. Výkonově jsou motory srovnatelné, prostě každý má své pro a proti :?

xlaguna
Advanced member
Příspěvky: 282
Registrován: ned črc 06, 2008 10:24
Bydliště: Blansko, Brno, Boskovice

Příspěvek od xlaguna » úte črc 29, 2008 14:09

Šuby píše:A co třeba 1,8 16V? Ta taky není špatná z nabídky benzinových motorů, nebo je? Je to můj favorit na koupi.
Lagunu s tímto motorem jsem koupil cca před měsícem. Jsem nadšenej a nemůžu se nabažit kultivovaností a dostatečným výkonem. Když se neomezuji tak jezdím za 8/100km z toho polovina dálnice cca 160km/h. (okresky bez problémů za 7/100km). Zatím jsem najel cca 5tis km a jsem nadšenej. Přešel jsem z Passata TDi 81kW.... chybí mně pouze zátah turbomotoru, ale na druhou stranu tento benziňák krásně táhne od spodu až do max. otáček.
Můžu jen doporučit.
Laguna II Grandtour, 1,8 16V 88kW

e.raser
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: ned črc 27, 2008 22:08

Příspěvek od e.raser » úte črc 29, 2008 15:00

a co elektronika???....nezlobí??...všude možně jsem se dočetl že u prvních lagun II zlobil třeba elektronický klíč, apod., ale předpokládám, že ve verzi s faceliftem už by to soudruzi z francie měli mít odladěný :lol:

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů